Tarjotkaa ruokaa naisille raitiovaunussa, bussissa, metrossa, tai junassa

Ei tietysti mitään purkkihernekeittoa, tai lenkkimakkaraa, vaan parempaa ruokaa. Kattaukseen kannattaa myös hieman panostaa, kukkia, lautasia, ehkä kynttiläkin. Ja se pieni pöytä mistä syödään mahtuu kassiin ruuan kanssa.

Tästä voi ottaa mallia, viereen vain istumaan ja pöytä esille:
https://m.youtube.com/watch?v=BWuMT6dC1wg

26

273

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Oikeasti hauskaa tehdessä.

• Anonyymi

Syttyisi toinen aurinko varmaan tänne jos... mitä veikkaat onkohan kuu möllöttänyt vasta 200 vuotta oikeasti.

"Niinkuin aina ennenkin" on paras valhe.

• Anonyymi

Jollain kuulemma unohtui makaronit kattilalle. Käyhän tarkistamassa.

• Tässä vielä lisää esimerkkejä, Suomessa kun eivät pöydät mahdu raitiovaunuihin tai busseihin niin hyvin, niin tätä tarjoilua voi harrastaa vaikka kaupungeissa, puistoissa, tai vaikka pysäkeillä, missä ihmiset istuvat ja odottavat jotain.

https://m.youtube.com/shorts/_IWD7L2wP3U

• Anonyymi

Noiden videoiden autenttisuus mietityttää eli nehän voivat olla etukäteen sovittuja ja lavastettuja tilanteita. Oikeasti kokeilemalla se selviää. Maailma on muovia. Tähän peilaten, niinhän sitä luulisi että ulkonäkö ratkaisee mutta ei se ratkaise. Käyttäytyminen ratkaisee vielä sitäkin enemmän. Ihminen on niin kompleksinen olento että pariutumisrituaalit ovat kaikkea muuta kuin yksinkertaisia. Somen, etäyhteyksien ja ainaisen maailmankaaoksen meressä ihmisten sosiaaliset skillsit ovat alkaneet taantumaan kohti esi-isiemme, apinoiden, tasoa 🙈.

Senhän pitäisi helpottaa pariutumista ja "korkkailua" koska taantumisen pitäisi yksinkertaistaa pariutumista. Etäyhteydet toimivat kuitenkin missing linkkinä pariutujien välillä joten eipä ihme että poliitikot itkevät sitä kuinka ihmiset eivät lisäänny. Poliitikkojen motiivina on yksinkertaisesti RAHA. On mullakin aivot joilla ajatella 🧠, vaikka ulosantini onkin usein itse naurettavuus 😁. -💊-.

• Niin, onhan se mahdollista että nuo tilanteet olisivat olleet lavastettuja, mutta aika yllättyneiltä naiset vaikuttavat olevan kuitenkin. Ei tullut ainakaan itselleni mieleen että nämä olisivat lavastettuja kohtauksia. Videon kuvauksessa sanotaan että ovat "random strangers".

• Anonyymi
        m36-intj kirjoitti:

Niin, onhan se mahdollista että nuo tilanteet olisivat olleet lavastettuja, mutta aika yllättyneiltä naiset vaikuttavat olevan kuitenkin. Ei tullut ainakaan itselleni mieleen että nämä olisivat lavastettuja kohtauksia. Videon kuvauksessa sanotaan että ovat "random strangers".

Itse asiassa muistuikin juuri sopivasti mieleeni että mulla on yksi kujeileva suunnitelma mikä olisi naurettava toteutus ja parhaimmillaan myös toimiva. Tapahtumapaikkana olisi baari jossa molempien osapuolten tulisi olla kännissä. Leijonan luola-tasoista kamaa joten en voi siksi kertoa detaljeja. Ehkä sen jälkeen kun olen toteuttanut kyseisen tempaukseni, voin avautua siitä. Vain mielikuvitus on rajana. -💊-.

• Anonyymi

Ei pitäis uskoa kaikkea todeksi, mitä yuotubesta näkee.

• En tiedä onko sovittuja vai ei mutta noita on tullut aiemminkin tubessa vastaan ja aina tulee hyvälle mielelle. Sitä vaan ihmettelen ettei kukaan ei ole jäänyt kesken matkaa pois ollakseen jo päämäärässään.

Jotakin tuollaista tämä yhteiskunta kuitenkin kaipaisi.

• Anonyymi

Älkää tarjotko naisille ruokaa eikä juomaa julkisissa välineissä.

- Sheena

• Anonyymi

Ei kiinnosta yhtään, lopettakaa tuo jatkuva ruuan tuputus. Vai ettei enää ratikassakaan saisi rauhaa ruokatuputuksista.

• Anonyymi

https://www.youtube.com/shorts/dXBb5BHugVQ

Mites tuollainen naisen lähestyminen, tarvii tietty aika paljon rohkeutta ja miehenkin täytyy olla komea, mut kukat kai hurmaa naiset ??
      Tiedä sit onko videot lavastettu....???

• Anonyymi

Olisihan se jändeä, jos mies vaikka tulisi iloisten nakkien kanssa ratikkaan ja povarista taikoisi Turun mietoa sinappia.
      Siinä mussutettaisiin Hesaa ees ja taas.
      Vilma

• Anonyymi

Mää olen tarjonnu Mansen ratikoissa naisille herkkutattia kaikilla mausteilla tai ilman, mutta ei ole oikein nääs kelvannut kenellekään!
        T. Arska Mansesta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mää olen tarjonnu Mansen ratikoissa naisille herkkutattia kaikilla mausteilla tai ilman, mutta ei ole oikein nääs kelvannut kenellekään!
        T. Arska Mansesta.

En ihmettele yhtään. Järkinaisia liikenteessä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En ihmettele yhtään. Järkinaisia liikenteessä.

Ois sekin tyrmistyttävää, jos mies lähestyisi Kyrön kyrsän kanssa rapistellen siinä sitten.
        Ihan tyrmistyttävää.
        Vilma

• Anonyymi

Ei kelpaa jos on Turun sinappia. Pitää olla Auran sinappia.

• Jaa-a, en minä ainakaan innostuisi tuollaisesta. Nyt kesällä ainakin kannattaa jättää ratikat ja bussit rauhaan ja keskittyä tarjoiluun ulkona. Talvella voisi tarjota vaikka lihapiirakan ja kaakaota termospullosta (mutta ei kahvia ainakaan minulle).

• Anonyymi

jos on hellettä niin voi mennä nukkumaan paelkästään pikkuhousutus tyyliinkin

• Anonyymi

Helteellä pystyn nukkuun, kun tuuletus ikkuna on raollaan, pyjama päällä ja peitto, mut nilkat ja jalkaterät on peiton ulkopuolella, ei ole liian kuuma, vaan tuntuu jalkaterissä vilpoisalta.

• Anonyymi

Minä nukun alasti kun on liian lämmin. Vaimokaan ei pane pahakseen.

• Anonyymi

Busseissa ei saa syödä, eikä muissakaan liikennevälineissä suotavaa.

• Joo ei saa, ei Matinkylän bussissakaan. Siis ennen metroa. Muistatte 132. Ja se oli pitkä matka, meni tunteja, kun metro menee viidessä minuutissa.

• Anonyymi

Ei tuossa syömisestä mitään sanottu.

• Anonyymi

Kynttilä maistuu pahalta

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tukalaa kuumuutta

Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh
      Ikävä
      43
      2997
    2. Ensi kesänä

Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta
      Ikävä
      61
      2931
    3. Sinä, ihastukseni

Mitä haluaisit tehdä kanssani ensimmäisenä?
      Ihastuminen
      42
      2357
    4. Tiedät ettei tule toimimaan.

Mielenterveys ei kummallakaan kestä.
      Ikävä
      31
      1853
    5. Okei, myönnetään,

Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘
      Ikävä
      25
      1709
    6. Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.

Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      72
      1654
    7. Onko kaivatullasi

himmeä kuuppa?
      Ikävä
      48
      1576
    8. Mihin hävisi

Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä
      Iisalmi
      77
      1255
    9. On jo heinäkuun viimeinen päivä.

En taida nähdä sinua koskaan.
      Rakkaus ja rakastaminen
      36
      1236
    10. Lähtikö korvat

puhtaaksi vaikusta?
      Tuusniemi
      79