Netti vaurioittaa uskovaa

Anonyymi-ap

Olen saanut epäuskoa kun luen netin uskovien riitoja. Netti mahdollistaa yksittäiset yhden persoonan seurakunnat jotka kyttää ja haukkuu toista. Ennen oli parempi. Netti aiheutta myös henkisiä ongelmia. Joku lumoutuu tai tulee egocentrisrksi. Joku tiktokissa saa hulluja ideoita. Henki menee.

17

179

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mä oon jaotellut historian aina kolmen 500 vuotta kestävän syklin teemojen suhteen.

0-500 Kaupankäynti
      500-1000 Message tiedotus
      1000-1500 Sodankäynti
      1500-2000 Kaupankäynti
      2000-2500 Message tiedotus
      2500-3000 Sodankäynti
      Jne.

Nyt on uhrattu niin paljon rahaa Tiedon valtateihin että Suomikin on velassa korviaan myöten.

www ja internet ovat seuraavan 500 vuoden ajan ainoa työpaikka mahdollisuus ja ainoa rahasampo. Sitä tulee kehittää ja vaalia sekä hyödyntää niin paljon kuin on mahdollista.

• Anonyymi

Ole huoletta, ystävä. Netissä aivan suurin osa kirjoittelusta on aivan pienen ryhmän sairasta trollausta. Lisäksi nyt alkaa keinoälykin jo kirjoittamaan, joten on aivan pieni mahdollisuus, että uskovaiset itse täällä riitelisivät. Tekijöinä on tosiaan ateistiset tyhjäpääjunttakirjoittajatrollit, jotka harjoittavat tämän tyyppistä uskovaisten ja muidenkin ihmisten mustamaalaamista, siispä henkivaltojen taistelua. Netin riitelyn voikin laittaa huviksi, jota jotkut harjoittavat muka hienona huvina tai vitsinä.

• Anonyymi

Jos ihmisiä haluaa tappaa, se ei ole vitsi eikä tekoäly sitä tee.

Kyllä tappamishimoiset on oikeita kieroutuneita.

• Anonyymi

Lahkolaiset tällaisilla netin palstoilla yrittävät haastaa riitaa, etupäässä helluntailaiset.

• Anonyymi

Sinua fiksummat tietävät, etteivät rienaajina päivät ja yöt ole tällä palstalla lahkolaiset vaan nimenomaan ateistitrollit, jotka pyrkivät luomaan negatiivisen mielikuvan uskovaisista. Se trendi on jo kauan tälläkin palstalla. Tämäkin valheen pesä on heidän tyhjentymätön kaukalonsa, josta he ammentavat keksimiään vääriä mielikuvia, valheita ja kierouksia uskovaisista.

k_v

• Anonyymi

90% tämän palstan riidanhaastosta on Parhamin ja Olsenin sadan vuoden takaisesta homostelusta jauhamista.

• Anonyymi

Montako helluntailaista ajattelet tällä palstalla pääasiassa kirjoittelevan ja millä perusteella?
        Enemmän tällä palstalla on ollut riidanhaluisia ateisteja kuin on vakituisesti kirjoittelevia helluntailaisia.

• Anonyymi

Ennenkaikkea mieltä kuitenkin. Nättejä elämyksiä voi kokea etsimällä kaikkea kaunista.

• Anonyymi

Harmi että eivät näe kokonaiskuvaa uskonnoista ja sitten riittää että yksi vain laitaa yhden kysymyksen ja kyseenalaistaa kaikki uskomukset, raamatut ja jumalat joita ihminen on luonut vallan, mammonan ja mannan vuoksi.
      Internet todellisuudessa on vapauttava elementti kun lukee kaiken ja ymmärtää kaiken

• Anonyymi

ai siksikö videota sensuroitiin muinoin 🤣

• Anonyymi

Hyppään yli kaikki kirjotuksen homovihkimisestä, Sen pitkän raamatunlauserimpsun, aitolaisjutut. Päivistä luin jonkin aikaa, mutta nyt solvaukset alkavat muistuttaa toisiaan joten nekin hyppään yli.
      Joitakin asiajuttuja silloin tällöin jää joita luen. Viivyn tällä palstalla keskimäärin parisen minuuttia vrk.ssa, se riittää. En kuitenkaan palstaa moiti, kukin kirjoittaa mihin pystyy, lukija valitsee.

• Anonyymi

Radiossa haastateltiin tutkijaa joka oli tutkinut miten aivoille käy ylettömässä kännyyn tuijottamisessa ja havainnut niin järkyttäviä ja hänen sanojen mukaan peruuttamattomia muutoksia lasten ja nuorten aivoissa että toimittajakin järkyttyi. Ymmärrän että tästä tieteen tuloksesta ei paljoa tämän jälkeen puhuta.

• Anonyymi

Hieno tuulenvire käy ulkona. Lippu ei heilu. Se lepää. Haavanlehti värisee, vaikka ei lippu liehu.
        Kuinka se siis värisee, vaikka kevyt lippu ei heilu? Kuinka pienikään kevyempi lippu ei heilu, vaikka haavanlehti värisee vielä voimakkaammin? Ymmärrättekö?

Voisin alkaa lukemaan haavanlehtiprofessuriaa, ja saada hyvän viran valtiolta ja yhteiskunnalta, haavanlehtitutkimus yliopistossa. Eläkevirka, ja hyvä tienesti. Ei tulisi nälkä!

Kuka loi haapapuun? En ainakaan minä. Kenties kaiken Luoja. Mukama kenties. Ymmärrättekö te jumalanlapset?

• Anonyymi

Niin tosiaan kukin herjaa siten kun pystyy.

• Anonyymi

Olet tosiaan hyvin yksinkertainen töksäytyksinesi,
        aivan kuten se Torren perässä hiihtäjäkin

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olet tosiaan hyvin yksinkertainen töksäytyksinesi,
        aivan kuten se Torren perässä hiihtäjäkin

MIkä on tekoäly? Mikä on öljykriisi? Ymmärrättekö? Do you understand? Mikä on nykyinen "lama"? Seuratkaa kursseja. Idioottina tarvi pitää!
        Seuraan sitä, johon uskon. Ja niin on hyvä.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jos nainen harrastaa seksiä

Useiden kanssa, miten se eroaa miesten mielestä siitä, jos miehellä on ollut useita s kumppaneita? Oletan että kaikki mi
      Ikävä
      243
      2201
    2. Pihlaja-puulle

Illat on mulle pahimpia. En tiiä miks se olis vaan parasta yöstä toiseen nukkua sun kanssa ja herätä sun kasvoihin. Jos
      Ikävä
      15
      1440
    3. Päivieni piristys, missä olet?

Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei
      Ikävä
      14
      1406
    4. Kova karman laki

Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko
      Hindulaisuus
      371
      1255
    5. Kysymys Kuhmolaisille

Hei. Olen 32 vuotias nainen ja muutin Kuhmoon noin 12 vuotta sitten. Mutta nyt täytyy ihmetellä ihan ääneen että onhan t
      Kuhmo
      21
      978
    6. Savimajasta lääketieteen tohtoriksi - ja ei tikkua ristiin

”Jos ihminen muuttaa savimajasta tänne kerrostaloon länsimaisen elintason piiriin ilman että tarvitsee panna tikkua rist
      Maahanmuutto
      176
      877
    7. Ensi viikolla tulen takaisin

Ja käyn varmaan siellä monta kertaa. Monta mahdollisuutta nähdä jos olet siellä päin
      Ikävä
      19
      816
    8. Taidat nainen haluta vain sitä yhtä asiaa?

Minusta tuntuu nyt siltä.
      Ikävä
      75
      762
    9. Olen valtavan ihastunut

Yritin sen sinulle viime viikolla kertoa, mutta liikaa muuttujia ja isoja tunteita, niin en kyllä ollut kovin selkeä.
      Ikävä
      57
      746
    10. Oon varma siitä

Että oot vain mun rahojen perään, nainen. Siks et kelpaa mulle, että joku helpompi. M-mieheltä
      Ikävä
      101
      685
    Aihe