Minulla on pakkomielteenä karjalaisten haukkuminen. En tiedä kuinka sen pystyisin lopettamaan. Oen siis mielisairas ja olen epätoivoinen. Onko muita vaihtoehtoja? Hakeutua hoitoon...?
Olen mielisairas
59
915
Vastaukset
- Anonyymi
Oletko kokeillut yamalin saunakylän reikähoitoa?
T: Jatkis- Anonyymi
Tökis puhuu taas paskaa
Oletko itsejakanut ahnustasi jamalissa? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tökis puhuu taas paskaa
Oletko itsejakanut ahnustasi jamalissa?Tökis on venäjällä hakemassa tummelia. että riittää talven ajaks.
- AnonyymiUUSI
Tökis valehtelee. Ei ole saunakylää. Olet sen itse paljastanut.
- Anonyymi
Olen noin 65-vuotias mies. Minäkin olen päästäni vialla.
- Anonyymi
Sama täällä. Minulla on molemmat päät vialla.
- Anonyymi
kerro sanallisesti, ei tarvitse haukkua
- Anonyymi
Olen koira furry ja minun on pakko haukkua!
- Anonyymi
Minä haukun karjaa, en pidä karjasta.
- Anonyymi
Hei!!olen nurmeslainen ja täysin terve päästäni.olen noin 50 vuotias mies.
- Anonyymi
Lopeta haukkuminen ja aloita sen sijaan kritisoimaan karjalaista kulttuuria joka on ihmisoikeusikkomusta täynnänsä kieroilun ja pahuuden muodossa sekä nuorienkin opettamisessa väärille tavoille.
Ja yritä erottaa haukkuminen ja oikeutettu kritiikki toisistaan. Karjalaiset nimenomaan on mestereita parjaamaan ja haukkumaan sekä puukottamaan selkään. Kun heitä tästä kritosoi, se ei ole haukkumista.- Anonyymi
Minä voin suukottaa sinua selkään...
- Anonyymi
Mene bemariparkkiin.
- Anonyymi
Lieksan Tuoksun Mysteeri
Olemme havainneet, että Lieksan kesähelteillä ilmenevä tuoksu on poikkeuksellisen kompleksinen. Sen pohjasävyt voivat viitata ikivanhoihin turvesuometsiin, joissa menneiden aikojen tarinat ovat tiivistyneet kosteuteen. Ylempiin nuotteihin sekoittuu hienostuneesti särjen suomujen jättämä jäänne, joka kohoaa ilmaan kun lämpö saa Järvi-Suomen ekosysteemin hengittämään syvemmin. Ja aivan huipulla, usein vasta auringonlaskun aikaan, voi havaita heikon, mutta tunnistettavan sävyn syrjäkylien vanhoista ladonpohjista, joissa vuosikymmenten maaseutuelämä on jättänyt pysyvän jälkensä.
Tämä tuoksu ei siis ole pelkkää hiki- tai pahaa hajua, vaan symbioottinen ilmaus Lieksan sielusta, joka pääsee valloilleen vasta riittävän kuumassa lämpötilassa. Se on paitsi haaste myös mahdollisuus. - Anonyymi
on huomattu
- Anonyymi
"Pierun Pelastamat II: Eläinten Haisevien Ihmisten Vastustusliike"
Kun karhut, sudet, mäyrät ja kaikki muut metsän asukit olivat haistaneet ihmiskunnan pierujen voiman, he päättivät pitää hätäkokouksen.
Paikkana oli Suuri Sammalaukio, jossa tuoksui normaalisti vain raikas sammal ja hieman märkä orava — mutta nyt ilmassa leijui yhä kamala, pieruinen painajainen.
Karhu-Kalevi nousi takajaloilleen ja karjui:
"Emme voi elää näin! Pierut, paskat ja oksennukset valuvat pitkin juurakkoja! Metsämme haisee kuin ylikäynyt juustokauppa!"
Susi-Sanelma ulvoi:
"Me tarvitsemme vastatoimia! Vastustusliike! Haisuliihmisiä vastaan!"
Kaikki eläimet taputtivat tassuillaan, siivillään ja räpylöillään.
Päätettiin perustaa:
VIRALLINEN HAISEVIEN IHMISTEN VASTUSTUSLIIKE (VHI-VIHLU).
Ensimmäinen toimenpide:
Rakentaa valtavat tuulettimet metsän reunalle.
➡️ Jos joku pierulähettiläs saapuisi, he saisivat vastapuhalluksen naamaansa sellaisella voimalla, että tukka lähtee takaraivolta.
Toinen toimenpide:
"Paskanpolttolinjat": kaikki tuore löyhkäävää ainetta poltettaisiin seremoniallisissa kekäleissä, joita vartioivat Mäyrä-Maria ja Orava-Osku.
Kolmas toimenpide:
Haisulivaroitusjärjestelmä.
➡️ Kun joku ihmisolio saapuisi liian pieruisena, linnut laulaisivat erityistä hälytyslaulua:
"PRÖÖT PRÖÖT VAROKAAAA, PRÖÖT PRÖÖT KAKKAMIES TULLEEEE!"
Mutta paras suunnitelma säästettiin viimeiseksi.
Kostoisku:
Eläimet päättivät, että jos haisulityypit tulevat taas metsään,
ne menevät öisin heidän telttansa ympärille ja...
paskovat niiden kengät täyteen.
Pöllö-Pekka otti tämän homman sydämenasiakseen ja treenasi vatsalihaksensa niin koviksi, että hän pystyi tiputtamaan täydellisen tähtätyn yöpaskan jopa 20 metrin korkeudesta suoraan saappaaseen.
Ja niin metsän rauha palautui.
Ihmiset, jotka eivät enää osanneet kunnioittaa metsää (ja omaa suolistoaan), oppivat nöyrästi:
jos pieret, paskot ja oksennat metsään —
metsä paskoo takaisin.- Anonyymi
JÖSSES
- Anonyymi
Mieleni sairastui syynä pitkälle edennyt cuppatauti 🙋
- Anonyymi
Pircca auttaa ☝️
- Anonyymi
Olen tänään ollut aivan sekaisin!
- Anonyymi
Dynaamista ja vahvaa lieksalaisuutta 👆
- Anonyymi
Samma vamma, ei auttais vai olis solmunaruus, ei auttais.
- Anonyymi
Pim pam Diapam.. nam nam
- Anonyymi
Tarvitsen diapamia 🙋
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tarvitsen diapamia 🙋
Resepti evätään, mutta ei täältä tyhjin käsin tarvitse lähteä. Laitetaan 3kk karenssia!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Resepti evätään, mutta ei täältä tyhjin käsin tarvitse lähteä. Laitetaan 3kk karenssia!
Lämmin kiitos 🥰
- Anonyymi
Heiluttaa pahasti.
- Anonyymi
Pyörin jatkuvasti ympyrää. En vain voi lopettaa, jopa k-menua juodessakin pyörin ympyrää lakkaamatta pyörin ja pyörin.
- Anonyymi
Tänään on hullumpi olo kuin eilen, mitähän huominen tuo tullesaan? 🤔
- Anonyymi
No sittenpä se pönttö vislaa tosi, tosilujaa. Niin kovasti ettei ikinä ennen!🤪
- Anonyymi
Jag är en hårig varg och jag är helt galen. Jag åt Seppos jordäpplen.
- Anonyymi
Jag vill också vara psykiskt sjuk...! 🙋
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jag vill också vara psykiskt sjuk...! 🙋
Tillstånd nekat. Du är en hårig och galen snippa. Vi inför 3 månaders karantän ☝️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tillstånd nekat. Du är en hårig och galen snippa. Vi inför 3 månaders karantän ☝️
Eiks Niuvanniemi ole lähellä Lieksaa,vai onko peräti Lieksassa vai oliko se Kuopiossa? Sinne olet ihan omiaan,siellä saat päähoitoa ja jopa lobotomian"?mikä o lobotomia?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jasså... Men Tack så mycket sen... 😕
- Anonyymi
Varför kan jag inte vara psykiskt sjuk...? 🙋
- Anonyymi
Jag är dum i hyvet,hummi dyvet hela tiden,dygnet rund i runda rummet!jätte kyl!
- Anonyymi
Hiihdin eilen lääkäriin ja takaisin,lääkäri ihmetteli kun oli monot jalassa?sano että hiihtele sitten vielä jokunen viikko lisää.....
- Anonyymi
Tein lobotomian itselleni pirccahuuruissa.
- Anonyymi
Vahvaa lääketieteellistä osaamista 👆
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Vahvaa lääketieteellistä osaamista 👆
Just joo, taisi tulla enemmän vahinkoa kuin hyvää
- Anonyymi
Lieksassa tuntuu olevan hölmöjä paljon.
- Anonyymi
Olen hölmö, täysi sekopää, vajacci 👩🏻🌾
- Anonyymi
Lieksa on suomen ateena ja tieteen kehto!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen hölmö, täysi sekopää, vajacci 👩🏻🌾
Kerrankin rehellinen lieksalainen ☝️
- Anonyymi
Ketjusta on poistettu 6 mielicairasta.
- Anonyymi
Minäkin haluan poistoon...! 🙋
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minäkin haluan poistoon...! 🙋
Lupa evätty!
- Anonyymi
Päässäni on kärpänen kauhea surina 😵
- Anonyymi
Energinen ja dynaaminen kärpänen ☝️
- Anonyymi
Minulle asennettiin hammaslääkärissä FBI:n kuuntelulaite viisaudenhampaaseen.
- Anonyymi
Minulle laitettiin KGB radiolähtin ahnukseen 😵💫
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Moskovassa kuuntelevat sinun piereskelyä?🤔
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Millaista kontsaa se mahtaa lähettää 🤔
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Millaista kontsaa se mahtaa lähettää 🤔
Luultavasti pelkkää packapuhetta!
- AnonyymiUUSI
Olen hullu poro la loka laaala Kööpenhaminan perhehotellit
- AnonyymiUUSI
Aivan aivan..ymmärrän! Antaahan solvaaminen monia orgasmin hetkiä päivittäin ja niitä on varmasti ollut jo lukemattomia usean kuukauden aikana kun kymmenittäin halventavia viestejäkin on palstalla ollut...PÄIVITTÄIN! Aamusta iltaan!
- AnonyymiUUSI
Taidat olla hullu?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Taidat olla hullu?
Veli todistaa väkevästi ☝️
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun513485Kova karman laki
Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko5892231Näen jatkuvasti Sompasaunalla alastomia miehiä ja naisia
jotka menevät siihen viereiseen rantaan myös uimaan alasti. Sompasaunat on siis Mustikkamaalla Helsingissä, ja kuljen si892197Päivieni piristys, missä olet?
Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei191996- 201628
Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo431608KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar691536Helena ja Mikko Koivun ero jatkuu edelleen ja loppua ei näy.
Voi eikä, miksi menee noin vaikeaksi avioero ja sopua ei tää ex- pari vaan saa.1301437- 281426
Millainen kaivattusi luonne on?
Millaisia luonteenpiirteitä arvostat kaivatussa? Oletteko samanlaisia luonteeltanne?911370