Vai onko Tampereella koira oli tappanut 3 kuukautisen lapsen puremala
Koirat on ihania
17
201
Vastaukset
- Anonyymi
Koiran turkki on ihana, vaikkapa lastenrattaissa lämmikkeenä.
- Anonyymi
Oliko saksanseisoja?
- Anonyymi
Paljon mahdollista.
Perus lapualainen nainen
- Anonyymi
HÄ?
Niin tai näin, koirat tappavat lapsia kuin liukuhihnalta.
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011379640.html - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
HÄ?
Niin tai näin, koirat tappavat lapsia kuin liukuhihnalta.
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011379640.htmlTilastoista on lahjakkaasti unohdettu ihminen itse, joka tappaa monin verroin enemmän toisia ihmisiä kuin yksikään muu eläin.
- Anonyymi
Tv-ohjelmaan lipsahti tieto että viimeisen kymmenen vuoden aikana Suomessa on kuollut 17 ihmistä koirahyökkäyksissä.
- Anonyymi
Koira ei kuulu kerrostaloon eikä rivitaloon. Koiria on liikaa. Koirat aiheuttavat ilmastonmuutosta.
- Anonyymi
Putin ja Netanjahu tappoivat kymmeniä tuhansia lapsia. Koirat ei yhtään.
- Anonyymi
Missäpäin Lapuaa tämä Tampere on?
- Anonyymi
Prinssi Williamin ja Harryn pikkuserkun Rosie Rochen kuolinsyy selvisi. Kuolinsyyksi määriteltiin ”traumaattinen päävamma”. Rochen äiti ja sisko löysivät Rochen kuolleena kotoa 14. heinäkuuta. Mediat ovat kertoneet, että ”tapahtumapaikan lähistöltä” löytyi myös ase. Poliisi ei epäile asiaan liittyvän rikosta tai kolmansia osapuolia.
- Anonyymi
Ilikas oli kaamia uutinen Koira ripuloonu voimattomaksi vain puali sivua kiirjoitusta kuvan kans olis pitäny olla koko sivu
- Anonyymi
Kerrostaloissa koira ei pääse kaivautumaan koppinsa alle hellettä pakoon, eikä se saa ruohoa jolla se tapaa hoitaa itse itseään ja taltuttaa vatsavaivat. Sisäkoiran pito on eläinrääkkäystä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kerrostaloissa koira ei pääse kaivautumaan koppinsa alle hellettä pakoon, eikä se saa ruohoa jolla se tapaa hoitaa itse itseään ja taltuttaa vatsavaivat. Sisäkoiran pito on eläinrääkkäystä.
Siinä taas yksi tyypillinen vatipää, häkkikoirat viruu pienessä häkissä ympäri vuoden ilman kontakteja, virikkeitä. Ruokaa ehkä joku muistaa nakata. Häkit täynnä ulostetta ja ruokakupit saastaisia, koppi joku kylmä ja kova lousku.
- Anonyymi
"Suomessa eniten koirien hyökkäyksiin liittyviä kuolemantapauksia Pohjoismaissa
Vuosina 2013–2022 yhteensä 17 henkilöä on menehtynyt Suomessa koiran hyökkäyksen tai koiran pureman seurauksena, ilmenee Tilastokeskuksen tilastoista. “
Onkohan tuossa edes kaikki?
https://yle.fi/a/74-20008814/64-3-227920- Anonyymi
Ja Susia peliäthän
- Anonyymi
Ne ovat mukavia kaikin puolin ja saavat aikaan monen sortin hyvää, riippuu tietenkin mikä on ja tekee kenellekin hyvää.
Toiset antaa nuolla namaa toiset pims...alakertaa.
No kukin tavalla jos toisella mutta kukaan ei vielä ole varoittanut niin nyt minä tein.
https://www.ksml.fi/uutissuomalainen/8709310
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos nainen harrastaa seksiä
Useiden kanssa, miten se eroaa miesten mielestä siitä, jos miehellä on ollut useita s kumppaneita? Oletan että kaikki mi3593985Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun252577Pihlaja-puulle
Illat on mulle pahimpia. En tiiä miks se olis vaan parasta yöstä toiseen nukkua sun kanssa ja herätä sun kasvoihin. Jos152090Kova karman laki
Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko5031734Päivieni piristys, missä olet?
Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei171728Kysymys Kuhmolaisille
Hei. Olen 32 vuotias nainen ja muutin Kuhmoon noin 12 vuotta sitten. Mutta nyt täytyy ihmetellä ihan ääneen että onhan t511664Savimajasta lääketieteen tohtoriksi - ja ei tikkua ristiin
”Jos ihminen muuttaa savimajasta tänne kerrostaloon länsimaisen elintason piiriin ilman että tarvitsee panna tikkua rist3011586- 171374
Olen valtavan ihastunut
Yritin sen sinulle viime viikolla kertoa, mutta liikaa muuttujia ja isoja tunteita, niin en kyllä ollut kovin selkeä.631176- 211154