Mitä teit mulle ja sut jätetään aivan yksin. Inhoan sua vedättäjä A.
Toivon että saat saman takaisin
7
532
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
yritä j naikkeli rauhottua
- AnonyymiUUSI
Hae hoitoa päähäsi
- AnonyymiUUSI
Joo hullu anainen
- AnonyymiUUSI
Monet kerrat olen rukoillut puolestasi, että silmäsi avautuvat Aan suhteen ja näet minkälainen hän oikeasti on. Et ansaitse sellaista kohtelua. Ei kukaan ansaitse. Ymmärrän myös ettei tilanne ole sinulle helppo sillä olen ollut tunnetasolla samantyyppisessä tilanteessa itsekin joskus. Ehkä siksi näen kaiken sen läpi miten hän sinua manipuloi ja esittää rakastavansa.
- AnonyymiUUSI
En sanonut naiselle että hakee hoitoa vaan ihan miehelle sanoin tämän ja jättää naisen jo rauhaan tämä touhu alkaa täyttään jo aikaa raskaasti vainoamisen merkkejä ja paljon
- AnonyymiUUSI
Feikkaa naisen päälle näitä ihmeen sairaita viestejä täällä lööpissä ja mies vastaa vielä itse viesteisiinsä täällä
- AnonyymiUUSI
Yleensä lopulta joutuvat viettämään elämänsä yksin useimmiten jopa omat lapset katkaisevat välit vanhempaansa joka ei osaa kuin hyväksikäyttää lastaan/lapsiaan
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nyt tajusin mitä haet takaa
En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä403037- 742676
- 1742354
Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?
En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?362115- 181456
Naiselle mieheltä
Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?231393Salilla oli toissapäivänä söpö tumma
Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen411386- 101264
- 131259
- 221241