Tunnetko että jutellessa olet välittänyt hänelle oikealla tavalla sen mitä tunnet häntä kohtaan?
Miten koet
9
623
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Välillä, kyllä, tilanteesta riippuen.
- AnonyymiUUSI
En ole. Emmekä juttele. Vain virallisia asioita. Mutta en usko, että olen sanattomallakaan viestinnällä saanut hänelle tunteitani perille. Tilanne siihen oli niin hankala. Nyt ei enää nähdäkään. Jäi harmittamaan.
- AnonyymiUUSI
Päinvastoin 😆
- AnonyymiUUSI
En kai ollut.
- AnonyymiUUSI
Olen aina sanonut suoraan mitä ajattelen ja miten näen hänet. En näe mitään syytä etten olisi sanonut, ajattelee hän siitä mitä hyvänsä. Tärkein on jäänyt kuitenkin sanomatta, ainakin toistaiseksi.
- AnonyymiUUSI
Mikä se tärkein on?
- AnonyymiUUSI
Onko se tärkein mitä?
- AnonyymiUUSI
Kyllä lasta kasvattaessa rajat on rakkautta säännöt saattaa olla liian joustavat lapsi kun ei aina ymmärrä ja harva erittäin harva vanhempi osaa kertoa lapselle yhtään mitään niin ettäkö nuorta pystyisi kasvattamaan sääntöjen kanssa ja erittäin harva aikuinen ymmärtää omaa lastaan saatika kenkään toisen lasta ja ihminen jolla ei ole omia lapsia suosittelen että jättävät lasten vanhempia neuvomatta lapsen kasvatuksessa lapsi osaa olla enkeli mu si kun sille päälle sattuvat ni yksi perkeleitä helvetistäkin jos puuttuu kokemus oman lapsen kasvatuksesta ni kannattaa unohtaa muiden neuvominen lapsen kasvatuksessa
- AnonyymiUUSI
En todellakaan. Itseasiassa olen ollut mahdollisimman luontaantyöntävä jutuillani, keskenkasvuisuuttani
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nyt tajusin mitä haet takaa
En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä403037- 722605
- 1742344
Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?
En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?362085- 181456
Naiselle mieheltä
Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?231383Salilla oli toissapäivänä söpö tumma
Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen411376- 101264
- 131259
- 221231