Ihmiset, jotka eivät tiedä mitä haluavat

Anonyymi-ap

Yrittävät elää elämäänsä pitkään toisten ihmisten kautta. Oma elämä pitäisi rakentaa nuorena omien mielenkiintojen perusteella.

Näin vanhempana ihmisenä olen vain huomannut tämän, miten ihmiset eivät vielä 50 isässä tiedä mitä elämältään haluavat. Monesti nämä ihmiset ovat halunneet parisuhteen, jossa puoliso tuo heidän elämäänsä jotain sisältöä. Jossain vaiheessa se ei riitä.

5

91

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      UUSI

Naiset usein hoitavat ensin lapset ,sitten kaikki vanhemmat( myös puolison) ja sitten kun olisi aikaa itselleen,on ikää jo sen verran ettei moni asia enää kiinnosta.

• Anonyymi
        UUSI

Jos nainen nui tekee lienee hänen omavalintansa vai miksi muuten tekisi eikö mies ole velvollinen hoitamaan omat vanhempansa jos niitä kerran hoitaa tarvitsee ja siksi toisekseen meillä on nykyään hoitokodit noita varten dementikon kanssa on elämä kuulemma yhtä helvettiä

• Anonyymi
      UUSI

Ihminen muuttuu ja tilanteet myös. Eri elämänvaiheista keskitytään usein eri asioihin, jolloin jotkut muut asiat jäävät pakosta sivurooliin

• Anonyymi
        UUSI

Niihän sen normaalisti luulis menevän mu eipä tee noi enemmistön mielestä

• Anonyymi
      UUSI

No kun nyt edes oppisivat aikuistumaan ennen eläkeikää ni sekin olis jo paljon vasta sen jälkeen voi alkaa miettimään edes mitä elämältään haluaa mä olin jo nelkyt vuotta si viisi vuotiaana aikuisempi kuin edes enemmistö sen aikuisista viiskymppisistä mu mitäpä viis vuotias voi elämästä tietää kun edes keski-ikänen ei tiedä elämästä mitään

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nyt tajusin mitä haet takaa

En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä
      Ikävä
      40
      3037
    2. Kaksi tyttöä putosi

Minkä takia ne tytöt katolle oli kiivenny?
      Helsinki
      72
      2605
    3. Mitä haluaisit tänään sanoa kaivatullesi?

Onko sydämelläsi jotain?
      Ikävä
      174
      2344
    4. Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?

En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?
      Suomussalmi
      36
      2085
    5. Kiitos kun sanoit ikävästi minulle, herkälle

Sait kesälomani pilattua😔
      Ikävä
      18
      1456
    6. Naiselle mieheltä

Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?
      Ikävä
      23
      1383
    7. Salilla oli toissapäivänä söpö tumma

Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen
      Ikävä
      41
      1376
    8. Kaipaan niin....

Aaawww mikä kaipuun tunne iski ja lujaa🥺😭❤️
      Ikävä
      10
      1264
    9. Eiii...

Etkä! 😘
      Ikävä
      13