Minä ainakin olen nähnyt kommenttisi ihan aina. Joskus toki palstalla on bitti vinossa ja julkaisu epäonnistuu.
En kuitenkaan usko, että se olisi nimimerkistä kiinni. Toki voin olla väärässäkin.
Minä en häpeä myöntää erehtyneeni. Minulla ja ilmeisesti sinullakin on siihen lyömätön selitys.
Hieman huvittaa nuo kaikkien alojen asiantuntijat, jotka kuvittelevat tietävänsä muista kirjoittajista kaiken.
Nooh, antaa dippainssi-opiskelijoidenkin luulla itsestään liikoja.
Kerran töissä dippainssi "mestari" tuli kysymään mikä voisi olla laitteessa vikana? Katsoin hölmistyneenä ja tuumasin, että tuo hätäseis nappula kantsis ottaa pois päältä...
>simiti<
Pirppis, pirppis! Älä panikoi!
4
154
Vastaukset 4
Tällä uudella rekulla viestihistoria toimii, joten pystyy siirtymään sen kautta kyseiseen ketjuun. Vähentää pläräämistä. Kun tuo vellikellokin toimii miten sattuu.
Ja ihana simiti, kiitos kun huolehdit minusta, mutta pärjään kyllä.
Juu on inssejä ja on inssejä. Toinen inssi ei edes tiedä mihin suuntaan ruuvia pitää vääntää ja joku toinen ihan pähee joka hommassa.
Liukuhihna DI. Se on just kuin insinöörin suunnittelema, eli susi jo syntyessään.
Sun inssisi oli sentään niin fiksu että osasi kysyä ammattilaiselta neuvoa.- Anonyymi
Ingenjör ingen gör
- Anonyymi
Näinhän se menee. 🤣 och samma på kokkolaruotsi. Jeppiskin käy ulkomaalaisille satan.
Goran kuitenkin on jeppiksestä ja nyt legenda koko Suomessa. Ei huono.
Muistan, kun aikoinaan piti ajella jeppikseen saadakseen Goranin tuotteita.
>simiti<
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskallanko laittaa sulle viestiä?
Se viesti on tossa valmiina ja lähettämistä vaille valmis. Kun ei kauhee sti tunneta niin eipä sillä olisi niin väliä. S61915- 34847
- 105803
Mies joka on oikeasti kiinnostunut
Ja näkee sut pitkäaikaisena kumppanina, siirtää vaikka vuoria selvittääkseen asiat eikä ota pienintäkään riskiä menettää125786Lehtikankaan oppilas kuolema
Mistä lie tyttöparka löytyny, mikä ajaa tekemään itsemurhan tuon ikäsenä 😞16786- 38703
Rauha, sopiiko
Ei häiritä enää toisiamme. Annetaan molemmille rauha unohtaa, pyydän tätä todella. Kiitos. Miehelle.72586- 42579
Ei siitä pääse yli, eikä ympäri!
Pakko se on myöntää ja tunnustaa. Olisin halunnut p*nna sinua sydämeni kyllyydestä. Itseäni vanhemmalle naiselle66561- 40557
Kunnanhallitus
Miten käy täällä vuosia tuomioita jakaneelle valittajalle, hovioikeus hylännyt kaikki syytteet.29533Nyt kaatuu Kuisla
Reima Kuisla hakee saneeraukseen – Joitakin velkoja on jo ulosotossa https://www.ilkkapohjalainen.fi/reima-kuisla-hakee27493Miesten (epä)viehättävyydestä kysymys
Mieltä askarruttava asia, liki dilemma. Palstallahan jotkut miesoletetut usein toteavat, että kaikki naiset tavoittelev112468- 88458
- 60454
Tässä ovat Elämäni biisi vieraat lauantai 19.9. - Yksi vieras on kohuttu TTK-juontajaehdokas
Elämäni biisi vieraslista on harvinaisen mielenkiintoinen lauantaina. Mukana myös kohuttu TTK-juontajaehdokas, josta ei2452- 45436
- 36427
- 39423
- 35407