Täällä louskutat vaan muille eukoille eikä sua kiinnostaa yhtään mitä teit mulle ja se lukee ylhäällä.
Oli virhe tulla pilaamaan mun elämä
5
129
Vastaukset
- Anonyymi
Kivaa tavata
- Anonyymi
Mistä voit tietää muille eukoille louskuttamisesta. Tiedät vaan sen itse, mitä et ole kirjoittanut. Samoin vaikeaa tietää kelle teki kuka.
- Anonyymi
Kyllä se useimmiten johtuu siitä miten on itse elämäänsä elänny ja niistä valinnoista joita on elämässään tehny ainoat vaikeudet ja ongelmat joissa kansanedustajat on teitä auttanu on rahavaikeudet ja ongelmat sen suhteen että ei rahat riitä mihinkään
- Anonyymi
Mutta lähes kaikesta muusta mikä on omassa elämässä vituillaan joutunee jokainen henkilökohtaisesti kahtomaan peiliin ja syyttämään sitä henkilöä jonka kuvan peilistä näkevät elämänsä hoitamisessa kehityshäiriöisellä lapsellakin on enemmän sisua yrittää elämässään jotain saavuttaan kun täysin toiminta kykyisellä ihmisellä tiedättekö miksi on saatanan idiooteilta koko ikänsä saanu kuulla vittuilia kuinka on sitä ja tätä ja kuinka susta ei koskaan ole mihinkään lopputuloksena jos suomen laki ei olis niin tiukka ettäkö paskan tappamisesta sais vankeutta ni oli joskus aika jolloin olisin tappanu jopa joka kolmannen vastaantulijan vähintään
- Anonyymi
Olen pahoillani jos noin koet, pääosin täällä ei tiedä onko nainen vai mies kirjoittajana. Aloittaja ehkä voi puolen kertoa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun614388KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1503187Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo482502Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?512435- 982115
- 241883
- 231632
- 301616
- 1611484
- 341253