Mietin juuri, että en ole taas pitkään aikaan kirjoittanut Punkalaitumesta yhtään mitään ja sormenpäitä oikein syyhyää, kun tekisi taas mieli jotakin kirjoittaa. Mutta eihän siitä paikakkunnasta voi nyt Herra Jumala sentään jatkuvasti kirjoittaa! Eihän siellä vaan yksikertaisesti tapahdu mitää niin paljoa, että saisi jutun juurta aikaiseksi. Sääliksi käy paikallislehtemme päätoimittajaa! Onneksi jokaisella paikkunnalla on omat kylähullunsa, joista saa edes hieman lypsettyä lehteen sisältöä, mutta kyllä nekin itseään alkavat lopulta toistaa, joten olenkin päättänyt irtisanoa koko lehden tilauksen.
No, mutta onneksi kesäloma on jo loppusuoralla ja kohta pääsee taas töihin. Siellä sentään tapahtuu edes jotain, joten eiköhän sitten taas ala tämä kirjoitusripuli helpottamaan. Tulin nyt vaan pyytämään anteeksi, koska en ole täysin tyytyväinen omaan tasooni tällä hetkellä. Ei vaan aina lähde vaikka haluaisikin :(
Täysin turha aloitus taas
6
114
Vastaukset
- Anonyymi
Oon siellä joskus tavannut upean naisen, ja sen miehen.
- Anonyymi
laitan musiikkijutunjoka tämäkin on melko turha... Deep *Purple - Fireballl, joka alkaa sirkkelin käynnisysäänelläkin, itsekin käytin mutta oma sirkkeli ja ääni heh
- Anonyymi
elämä on muutenkin aivan turhqaa.. you were born for diying..
- Anonyymi
Olihan mantra joskus kymppi, mutta en karttaa viitsi kaivaa, joten onko tuo laidun jossain harjun lähellä? Mitä siellä laidunnetaan?
Vilma Hyvä, että edes ilmoitit sen, että olret vielä henkissä.. :)
Punkalaitumen kuulumiset tosiaan olleet vähissä viimeaikoina. :(- Anonyymi
Onko palstasetä mielekästä larpata asuvasi milloin missäkin? Oikea lokaatiosi kiinnostanee joitakin, pysy liikkeessä ns
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos nainen harrastaa seksiä
Useiden kanssa, miten se eroaa miesten mielestä siitä, jos miehellä on ollut useita s kumppaneita? Oletan että kaikki mi3143323Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun182251Pihlaja-puulle
Illat on mulle pahimpia. En tiiä miks se olis vaan parasta yöstä toiseen nukkua sun kanssa ja herätä sun kasvoihin. Jos151870Päivieni piristys, missä olet?
Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei141605Kova karman laki
Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko4171522Kysymys Kuhmolaisille
Hei. Olen 32 vuotias nainen ja muutin Kuhmoon noin 12 vuotta sitten. Mutta nyt täytyy ihmetellä ihan ääneen että onhan t361394Savimajasta lääketieteen tohtoriksi - ja ei tikkua ristiin
”Jos ihminen muuttaa savimajasta tänne kerrostaloon länsimaisen elintason piiriin ilman että tarvitsee panna tikkua rist2331301- 171264
Olen valtavan ihastunut
Yritin sen sinulle viime viikolla kertoa, mutta liikaa muuttujia ja isoja tunteita, niin en kyllä ollut kovin selkeä.631076- 161009