Olen 17 v. tyttö ja minulla on pituutta (ilman mitään kenkiä) about 176 cm.
Olin jo ysiluokalla pidempi kuin jotkut luokkamme pojat. Joskus saan aikuisilta kehuja tyyliin "missin mitoissa" tai "mallin mitoissa" tms... mutta ne ei ole ainoot kommentit. Jotkut ikäiseni tai vähän nuoremmat pojat sanoo "hujoppo" tai "liian korkee" tai "miehen pitunen"!
Tykkään joskus käyttää korkokenkiä, mutta niissä oonkin sitten yli 180 cm, eli jopa pidempi kuin mun faija! Vanhempani ei oo kovin pitkiä, faija on 178 ja mutsi 170, eli en tiedä mistä oon pituuteni perinyt.
Onko pitkä tyttö kaunis vai "jätkämäinen" ?
onko pitkä tyttö kaunis vai epänaisellinen?
6
223
Vastaukset 6
- Anonyymi
Kaikki on kiinni sydämestäsi ja viisaudestasi. Ei pituus ole se asian ydin. Iloinen ja ystävällinen, kuitenkin viisas ja varovainen ovat menestyksen ja pidettävyyden salaisuus. Joten ota rennosti vaan ja nauti kesästä.
- Anonyymi
Minusta tuonkokoinen ja vielä pitempi nuori nainen on huimaavan kaunis.
Ihan huimaa kun ylöspäin katsoo. - Anonyymi
Pitkä tyttö on upea, kun kantaa vartensa kauniisti ja ryhdikkäästi. Siihen vielä ystävällinen hymy, niin on kauniista kaunein.
- Anonyymi
Olen 183cm 28v mies. Olet liian pitkä minun makuuni
- Anonyymi
Erittäin nätti olet ja hyvä pituus. Paskahuussin linkut ei ole enään muodissa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1771600
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.105807En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58735Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203608- 128561
- 48546
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50528- 37526
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15510- 25493