no niinjokanen järkevä ihmine tajuais olla tekemättä rikoksii mut ei hönö.hönö suorastaa kerjää vaikeuksii.
hönö pilasi elämänsä lopullisesti
15
233
Vastaukset
- Anonyymi
Mitäs nyt menit törttöilemään? Älä välitä, olen minäkin hölmöillyt aikoinaan. Siitä pitää vain ottaa opikseen.
Ei muuta kuin leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä.
>simiti< - Anonyymi
hönöltä ulos otto kuittaa senomaisuuden.siin voi sit miettii kannattiko .
- Anonyymi
Noh, noh. Ei se ulosottokaan ole ikuista. Ällös nyt soimaa itseäsi. Sattuuhan noita.
>simiti<
- Anonyymi
no sit ku ulos otto ottaa yhteyksiä nii hönöalkaa taas säälittäväti nyyhkii .onneks lapsi on turvas huostas
- Anonyymi
kato laki on sama kaikille jahönöä koskee kans . ny osu pahasti omaan nilkkaan.
- Anonyymi
Ajattelen sinulla olevan vielä paljon tekemistä itsesi kanssa.
- Anonyymi
Tavallaan tämä palstaäijä saattaa puhua asiaakin, tunnistitko itsesi tuosta tekstistä vai kiistätkö jostain muusta syystä näitä huuhaakommentteja? Outo ilmiö
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tavallaan tämä palstaäijä saattaa puhua asiaakin, tunnistitko itsesi tuosta tekstistä vai kiistätkö jostain muusta syystä näitä huuhaakommentteja? Outo ilmiö
Tietoliikennerikos, urkinta mitä lie takana tällä jolla tarve jodlata palstalla
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En tunnistanut. Outoa on se, että aloittaja manaa vaikeuksia joillekin toisille, vaikka on itse aikamoisissa vaikeuksissa, ainakin henkisesti.
- Anonyymi
sä varmaan ymmärrätet lapsi ei tule kotii ikinä sun ittes takii . kannattiko hönä ?
- Anonyymi
Saisko hönön nimikirjaimet niin osaisin olla menemättä hönön matkaan jos vaikka eräs hönö sattuisikin olemaan sama hönösti käyttäytyvä kuin sun hönö. Sanon ei tuollaisille hänöille heti.
- Anonyymi
Ukkosherra, Pakkasherra , Mr. Tornado... rtäs laulu vinkkeli mikä pitäisi ehkä kun ehtii sävveltää loppuun...
Ukkosherraa ei ole näkynyt täällä vaan Helleherraa kylläkin. - Anonyymi
niimpä niin, en nyt pysty käyttämään oikein kitaraa kun käsi niin omasta mielestäni D-mollista tyylisesti Pakkasherra sävelmäni juttu...
- Anonyymi
toi sun hörhöilemine on aivanturha. kun sä et saa sitä lastas kotii koska sä et ppysty olee vanhempi mut saat tuomioon silti .oikeen hönö toimintaa oonnee vaa itse tuhottu elämä
- Anonyymi
Saatuja malleja kotoa kavereilta tvstä nää kattokaas kun telsu jo nykyään opettaa että millään muulla niin hyvin tienaakkaan kun rikoksella unohtavat vaan kertoa että si kun jää kiinni ni verot vedetään hatusta oletetusti sen mukaan mitä ehkä kenties on mahdollisesti rikoshyötyä saanu kun ei pysty syytetty todistamaan päinvastaistakaan yleensä eli lopputuloksena jopa rikollinen jää enemmän tappiolle kun voitolle hetken pystyivät elään leviää elämää ja si jo seuraavas kääntees putoskin ojanpohjalle mu yritäppä ojanpohjalta käsin ol maailman suurin ihme itse edes yrittämättä sen ihmeemmin mitään mitä luulette pitäskö olla mitenkään mahdollista toki ihan ojanpohjalta en ole yrittäny kun muiden oletuksissa alkoholistina narkkarina tai sekakäyttäjänä tai entisenä linnakundina kun olis lähtökohtaisesti jo turha suomessa edes juuri mitään yrittää nousee seinä pystyyn nykyään jo lähtöjään ei nykyisenkaltaisessa yhteiskunnassa monikaan työnantaja uskalla ottaa riskiä työllistää moista kun koska pelkäävät jo jopa omaa varjoaan
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos nainen harrastaa seksiä
Useiden kanssa, miten se eroaa miesten mielestä siitä, jos miehellä on ollut useita s kumppaneita? Oletan että kaikki mi3143323Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun182251Pihlaja-puulle
Illat on mulle pahimpia. En tiiä miks se olis vaan parasta yöstä toiseen nukkua sun kanssa ja herätä sun kasvoihin. Jos151870Päivieni piristys, missä olet?
Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei141605Kova karman laki
Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko4171522Kysymys Kuhmolaisille
Hei. Olen 32 vuotias nainen ja muutin Kuhmoon noin 12 vuotta sitten. Mutta nyt täytyy ihmetellä ihan ääneen että onhan t361394Savimajasta lääketieteen tohtoriksi - ja ei tikkua ristiin
”Jos ihminen muuttaa savimajasta tänne kerrostaloon länsimaisen elintason piiriin ilman että tarvitsee panna tikkua rist2331301- 171264
Olen valtavan ihastunut
Yritin sen sinulle viime viikolla kertoa, mutta liikaa muuttujia ja isoja tunteita, niin en kyllä ollut kovin selkeä.631076- 161009