Erikoisinta hallituksen aiheuttamassa massatyöttömyydessä on hallituksen välinpitämättömyys.

Anonyymi-ap

Lisää rangaistuksia vain työttömille, mutta itse työttömyydestä
hallitus ei välitä hitustakaan.
Työttömyys ei auta Suomea nousemaan "vahvaksi".
Se oli hallituksen lupaus, tehdä "Vahva Suomi".
Hallitus on se alisuoriutuja, jolle pitäisi antaa kenkää.

5

112

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mitä hallitusta näistä tarkoitat? Ahon, Lipposen, Jäätteenmäen, Vanhasen, Kiviniemen, Kataisen, Stubbin, Sipilän, Rinteen, Marinin vai Orpon hallitusta joka aiheutti massatyöttömyyden?

Työttömyys- ja toimeentulemattomuusongelma on ollut kolmekymmentä vuotta vakio. Tilastokikkaluilla ja tempuilla aikaansaadut pienet heilahtelut työttömien määrässä ei muuta tosiasiaa yksikään.

Silloin kun ihmisten toimeentulo oikeasti paranee ja työllisyys kasvaa ihmiset pystyvät helposti näkemään omilla aisteillaan sen omassa reaalielämässään. Jos työllisyys ja toimeentulo oikeasti on kasvanut tai vähentynyt kuten tilastot ovat eri hallitusten aikoina olleet osoittavinaan, jokaisen pitäisi nähdä todisteita siitä omassa lähipiirissään ja omassa elämässään. Näin ei ole käynyt vuosikymmeniin.

Kaikki on pysynyt joko ennallaan tai hiljalleen hivuttautuneet huonompaan suuntaan. Töitä ja toimeentuloa ei ole ja se mitä työelämä pitää sisällään on 100% paskaa.

• Anonyymi

Persunko on ylivoimaista myöntää, että NYT on Orpon persuhallituksen aiheuttama massatyöttämyys ja asia koskee tätä päivää, nykyhallitusta.

• Anonyymi

Marinin hallitus päätti että kunnille siirtyy työllisyyspalvelut. Työttömät osaa hakea töitä ilman minkään työllisyyspalvelujen apua. Työllisyyspalvelut ei anna kellekään töitä ainoastaan valittavat. Kerran eräs työllisyyspalvelujen työntekijä sanoi että hänen työhön vaikuttaa se työllistyykö työnhakijat. Mulle on sama vaikka työllisyyspalvelujen työntekijä saa lopputilin. Ei sen kuulu asiakkaille valittaa.

• Anonyymi

Onko hallitus yritys joka työllistää suomalaisia? Mielestäni ne yrityksen jotka työllistää ovat erilaisia ja tuottavat tuotteita kuluttajien tarpeeseen!
      Kun kuluttajan tarpeet vähenevät tai jopa loppuvat tuotteisiin niin onko se hallituksen syy jollain perusteella?

Hallitus jakaa avokätisesti erinäisiä tukirahoja jotta yritykset voisivat toimia, mutta jos ei toimi niin hallituksen syy?

Miksi suomessaa olevien työttömien ihmisten ÄO-taso on jäätävän alhainen kun syyttelyt ovat toisten syy eikä itse voi asiaan vaikuttaa yhtään?...

• Anonyymi

Hallituksen päätökset ovat aiheuttaneet konkurssiaallon ja kuluttajilta
      ostovoiman hupenemista. Elämä on niin epävarmaa tämän ahneen
      diktaattorihallituksen alamaisuudessa, etteivät ihmiset uskalla kuluttaa.
      Kenkää voi tulla koska vaan.
      Konkurssiaallolle ei loppua näy.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.

Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol
      Maailman menoa
      587
      2286
    2. Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis
      Maailman menoa
      410
      1832
    3. Eronnut Janni Hussi palaa julkisuuteen - Aloittaa uudessa työssä, joka on aivan uusi pesti Suomessa

Janni Hussi on saanut viime aikoina kohujulkisuutta, kun hänen ja Joel Harkimon avioliitto päättyi eroon kesällä 2025. H
      Suomalaiset julkkikset
      22
      1660
    4. Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden

Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe
      Ikävä
      64
      1438
    5. JM lukkoliike

Mihin helvetin kuuseen te olette tällä kertaa siirtäneet Lukkoliikkeenne? Sen kerran kun ensimmäisen ja viimesen kerran
      Jämsä
      19
      1256
    6. Ketä ikävöit?

Tuntomerkkejä jos täällä oikeat kohtaavat❤️
      Ikävä
      57
      1164
    7. Et saa mua ikinä

Oma vikasi. Naiselta.
      Ikävä
      122
      1154
    8. Pankin avajaiset

Osuuspankin uuden toimitilan viralliset avajaiset vetävät väkeä. Kyllä oli outo nauhan leikkaus, kun leikkaajat pyllisti
      Kuhmo
      16
      908
    9. Helena Ahti-Hallberg uudessa elämäntilanteessa - Paljastaa eläkehaaveestaan Espanjassa: "Mä.."

Oi, kuulostaa ihanalta eläkepäivillä! Helena Ahti-Hallberg on ostanut kakkoskodin Espanjasta ja hänellä on puolisonsa ka
      Eläke
      13
      888
    10. Miten kesäsi meni?

Oletko tyytyväinen siihen? Oliko kaivattusi mielessäsi? Lähennyitkö vai etäännyitkö hänen kanssaan?
      Ikävä
      66
      833
    Aihe