T mies oot niin kuuma 😍🥵 aijjai mä en kestä nähdä sua kun ajatus lähtee harhailemaan 🤭
Huh oot kuuma
13
655
Vastaukset
- Anonyymi
O naisen tiukkaa perää kun ajattelee alkaa aina kärki vuotaa. Parempi jatkossa pitää silmät kiinni niin mahdutaan vielä turvallisesti samaan maailmaan. Hyvästi! 🫣
- Anonyymi
Just det.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Just det.
Niinkuin Jeesus ristillä. Aamen.
- Anonyymi
Mun poikaystävä on samaa mieltä ;)
T- Anonyymi
Tykkäät siis miehistä ja miksi olet tapaillut minua?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tykkäät siis miehistä ja miksi olet tapaillut minua?
No tämä T mies ei ainakaan... Tuosta toisesta en tiijä mikä on. Vain yksi nainen on mielessä ja häntä rakastan...
T - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No tämä T mies ei ainakaan... Tuosta toisesta en tiijä mikä on. Vain yksi nainen on mielessä ja häntä rakastan...
TJa kuka tämä nainen on?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
T🙂🙂🙂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja kuka tämä nainen on?
Oikea tietää... En anna kalastajille tietoja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
TNo iske hyvä mies kiinni sitten?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oikea tietää... En anna kalastajille tietoja.
Sul'on jotain suussa... ÷/ jigiltäkään näytä. Okse ig? Mikä toi on...?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sul'on jotain suussa... ÷/ jigiltäkään näytä. Okse ig? Mikä toi on...?
Näyttää pikkuhiljaa pusuhuulilta.
- Anonyymi
Sama juttu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 923708
Kela kelaa toimeentulotukia takaisin
Ylen sivulla juttu, kun vähäisen omaisuuden takia peritään tukia takaisin ja uhataan ulosotolla. Jutussa yksi mielenkii2133112- 693065
Oletko koskaan stalkannut kaivattuasi?
Jos olet, miten olet stalkannut? Jäitkö kiinni? Onko hän stalkannut sinua? Jos on, miten suhtauduit?602806Karhuryhmä
Kellään tarkempaa tietoa miksi ja missä karhuryhmä ollut? Perheväkivaltaa vai huumeperintää kenties taas?222614- 552504
Just alkoi ottamaan päähän
Miten voikin mennä näin, että koko päivän haluaa vain nähdä toisen ja lähelle. Sitten aivan salamana mieleen tulee kaikk192190- 311977
Tapa jolla kohtelit minua viimeksi miellytti erityisesti
Osaat huomioida kauniisti ja katsot aina tilanteita yhteisen hyvän kannalta. Sitä arvostan erityisesti.411939- 241902