ja siirrettyä valtion (veronmaksajien) varoja eliitille ja kyykytettyä heikossa asemassa olevia. Vaikein vaihe oli päästä valtaan, mutta laitaoikeistolla oli varma luotto siihen, että kun tarpeeksi valehtelee valtaan pääsee. Sen jälkeen kaikki on ollut hallitukselle enemmistön äänin läpihuutojuttu. Demokratia kuoli äänestyskoppiin 2023.
Hallitus on farssi, joka ei naurata kuin sitä itseään miten helposti se saa nyljettyä kansan
12
244
Vastaukset
- Anonyymi
Huonosti kouluttautunut jannu jää aina ns ,hopealle . Se ei voi olla hallituksen vastuulla ettei osaa tehdä mitään
- Anonyymi
Tiedän monta tapausta, missä kouluttautumisen on estänyt vain ja ainoastaan asennevamma. "Paskaduunit ei ole mun juttu". Jos seurauksena on köyhyys,niin voi voi. Ei auta itku markkinataloudessa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tiedän monta tapausta, missä kouluttautumisen on estänyt vain ja ainoastaan asennevamma. "Paskaduunit ei ole mun juttu". Jos seurauksena on köyhyys,niin voi voi. Ei auta itku markkinataloudessa
Millä rahalla köyhä opiskelee!? Aikuiskoulutustuki on lakkautettu. Pitäisi käydä töissä että voisi opiskella että pääsee töihin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei muuta kuin nostamaan urakalla opintolainaa, sitten kun valmistut niin et pääse töihin ja olet kusessa lainan kanssa. Hienoa hallitus taas pilattu yksi elämä.
Rikkaille ei ole ongelma kun voivat rahoittaa opiskelun kokonaan ilman tukia, lainoja. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Millä rahalla köyhä opiskelee!? Aikuiskoulutustuki on lakkautettu. Pitäisi käydä töissä että voisi opiskella että pääsee töihin.
Li Anderson pääsi MEP:piksi 14000 e/kk ja sen jälkeen odottaa vakivirka EU:ssa
- Anonyymi
Stubb menetelmällä työnhakuun eli suhteilla suhmuroiden ja hyvä veli verkoston kautta. Pätevyydestä viis mutta näinhän toimitaan Kokoomuksessa!
- Anonyymi
Kuvassa kansa yrittää vetää hallituksen pohjaan ajamaa velkalaivaa ylös
https://fi.wikipedia.org/wiki/Volgan_lautturit_(maalaus) - Anonyymi
On aika kyykytetyn ja köyhdytetyn näköinen kansa....
- Anonyymi
Takana on ne ajat, kun liitto työllisti yhtiön rahoilla ja Neuvostoliitoon meni kaupaksi kaikki, mitä ehdittiin myydä.
- Anonyymi
Suomen talouden pulmat ovat kotimaista perua !
Suomen julkisen talouden pulmana ovat liian suuret julkiset menot jotka ovat 57% suhteessa BKT:hen !
Luku on maailman korkeimpia eli huonoimpia lukuja !
Sveitsin luku on 32% ja Yhdysvaltojen luku on 36%
Liian suuret julkiset menot ovat seurausta vuosikymmenien aikana eduskunnassa tehdyistä menopäätöksistä lainsäädännön kautta !
Päätökset ovat olleet lähinnä vasemmiston tekosia !
Lopputuloksena on kova velkaantuminen ja velkaantuminen ulkomaille !
Julkinen velka on tasoa 230 miljardia euroa ! Velka kasvaa vuosittain !
Tässä pohdittavaa tulevalle hallitukselle ja kaikille Suomalaisille- Anonyymi
Tässä muutama esimerkki varallisuudesta !
Kotitalouksien keskim varallisuus aikuista kohti
Sveitsi 696000 USD
Luxemburg 657000 USD
USA 579000 USD
Australia 550000 USD
Islanti 467000 USD
Tanska 426000 USD
Can 409000 USD
Hollanti 400000 USD
Ruotsi 381000 USD
Norja 334000 USD
Ranska 322000 USD
Saksa 256000 USD
Suomi 186000 USD
Näitä tutkimuksia julkistaa useat tutkimuslaitokset Englannin kielellä netissä !
Mutta, Suomen kielellä näitä ei juuri julkaista Suomessa ?
Tämäkin otos vahvistaa sitä, että kun julkiset menot ovat liian suuret niin verotus on korkeata ja talouskasvu on olematonta sekä varallisuustasot ovat matalat ! Kuten Suomessa on !
- Anonyymi
Matonalta arvioidessa mailma/ yhteiskunta näyttää juurikin noin, mutta kun nousee ihan itse ylös ja alkaa rohkeasti tekemää omalle elämälleen muutosta parempaan niin silmät aukeavat todellisuuteen! Kolkeilaa luuserit ja hämmästykää!
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.
Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol5872286Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis4101832Eronnut Janni Hussi palaa julkisuuteen - Aloittaa uudessa työssä, joka on aivan uusi pesti Suomessa
Janni Hussi on saanut viime aikoina kohujulkisuutta, kun hänen ja Joel Harkimon avioliitto päättyi eroon kesällä 2025. H221660Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden
Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe641438JM lukkoliike
Mihin helvetin kuuseen te olette tällä kertaa siirtäneet Lukkoliikkeenne? Sen kerran kun ensimmäisen ja viimesen kerran191256- 571164
- 1221154
Pankin avajaiset
Osuuspankin uuden toimitilan viralliset avajaiset vetävät väkeä. Kyllä oli outo nauhan leikkaus, kun leikkaajat pyllisti16908Helena Ahti-Hallberg uudessa elämäntilanteessa - Paljastaa eläkehaaveestaan Espanjassa: "Mä.."
Oi, kuulostaa ihanalta eläkepäivillä! Helena Ahti-Hallberg on ostanut kakkoskodin Espanjasta ja hänellä on puolisonsa ka13888Miten kesäsi meni?
Oletko tyytyväinen siihen? Oliko kaivattusi mielessäsi? Lähennyitkö vai etäännyitkö hänen kanssaan?66833