Onko kenelläkään muulla sellaiset kasvonpiirteet, että vaikka kuinka yrittäisitte hymyillä kauniisti niin parhaimmillaankin se hymy näyttää veemäiseltä irvistykseltä ja ei ole oikeastaan kuin yksi ilme, sellainen "tonnin seteli" tyyppinen pateettinen tyhjä ja katkeroitunut katse? Ja kun kuvaat videota itsestäsi niin ääni on sellainen, jollaiseksi et ikinä voisi sitä kuvitella?
Oikeasti olen katkeroitunut ja ymmärrän nykyään mistä se johtuu. Moni asia on viime vuosina valjennut, kun olen ymmärtänyt, miten paljon ihmisen ulkoiset seikat vaikuttavatkaan siinä, millaiseen sosiaalisen asemaan päätyy tai pystyykö muodostamaan ylipäätään minkäänlaisia ihmissuhteita.
Valitettavasti se katkeruus on pyyhkinyt sellaisen tietyn tyyppisen viattomuuden ja kiltteyden pois. En ole enää avoin vaan sulkeutunut ihminen, jolla ei ole tarvetta olla enää kiltti ja mukava. Tavallaan olen jotenkin huomannut, että mun sisällä kytee ja kasvaa jonkinlainen raivo ja viha. Olen aina tiennyt, että joissain olosuhteissa voin olla äärimmäisen vaarallinen, häijy, itsekäs ja petollinen ihminen, joka voi täysin häikäilemättä tehdä mitä tahansa vähät välittäen siitä, mitä muut ajattelevat tai tuntevat. Kaikki muu tässä on enää pelkkää teeskentelyä ja näennäistä mielistelyä ja hyvistelyä.
Kuten sanottua, en ole aina ollut paha vaan olen kasvanut sellaiseksi ja kuin puu, joka kasvaa happamassa maassa, saa ympäristö sen muuttamaan muotoaan. Kun en ole minkäänlaista hyväksyntää koskaan saanut, olen ollut kiusattu, ja muutenkin aina hieman poljettu, ei minullakaan ole enää mitään muuta kuin raivoa ja vihaa sisälläni annettavaksi, enkä enää mitään enää keneltäkään odotakaan. Ei tarvitse olla hyvä vaan äärimmäisen paha saadakseen tai tehdäkseen sen minkä haluaa! Muut eivät sinusta välittäneet hyvänä niin miksi pahanakaan korviaan lotkauttaisivat?
Hyvän ja pahan tappelu!
37
388
Vastaukset
- Anonyymi
Semmoista se o, kun matala äo 🤣
- Anonyymi
Luulostaa tuo sun kommentti ”fiksun” ihmisen kommentilta 😁
- Anonyymi
Miksi edes yrität olla tekemisissä muiden kanssa?
Voisit elää onnellisen elämän jossain maaseudulla, yksin ja omavaraisena. ☺️
🦄 - Anonyymi
Unessa useasti sinun kaduillas koulutie. Elämänmittainen suojatie – turvaa fennialta lapsen koulun aloitukseen? Älkää uskoko.
- Anonyymi
Jaa joo sä tarkoitat sellaista Riikka Purran hymyä.
- Anonyymi
Noin minustakin sanotaan.
- Anonyymi
Toisilla nyt vaan on rumat kasvonpiirteet.
- Anonyymi
Niin sähän olet virheetön
- Anonyymi
Toisaalla jo totesin ettei katkeruutta ja vihaa kannata jättää itämään, se myrkyttää mielen.
Keskity tulevaan ja tunge menneisyys sinne jonnekin taustalle minne se kuuluukin En mä tiedä. Mulla ei ainakaan mitään syytä olla katkeroitunut. Mutta ei mulla yleensä valokuvat onnistu. Videoista en tietenkään tiedä, sanokaa te kun kuulemma ootte niitä kattellu? Toi työ välillä kiristää. Samoin yhessä kuvassa kun oli niin perun kylmä. Ja kyllähän täällä on paitsi nyt pari viikkoo.
- Anonyymi
Tulee mieleen Sanna Marin, hymy on sellainen tekohymy irvistys, silmissä tyhjä katse. Täysin tunteeton, pystyy pettämään kaikki äänestäjänsäkin, valehtelee ja kääntää takkia hetkessä.
- Anonyymi
Ketjun aloittaja on narsisti, ne ei koskaan naura vapautuneesti, eikä hymy tule aidoista tunteista, se on aina jonkinlainen tarkoituksellinen naaman vääntäminen. Näistä ihmistä kannattaa pysyä erossa.
- Anonyymi
Sä määrittelet siis ihmisen ulkonäön perusteella kuka on narsisti ja kuka ei? Onnea vaan sormella osoitteluun… kunnes se osottaakin omaa peilikuvaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sä määrittelet siis ihmisen ulkonäön perusteella kuka on narsisti ja kuka ei? Onnea vaan sormella osoitteluun… kunnes se osottaakin omaa peilikuvaa.
Narsistin piirre tuokin, kun ei kykene ymmärtämään kirjoitettua tekstiä. Se olet sinä, joka höpötät jatkuvasti ulkonäöstä, edellä ei mainittu siitä sanallakaan.
Olet äärimmäisen vastenmielinen tyyppi, se tulee selväksi näkemättäkin, sen huomaa varmasti muutkin, eikä se ratkaiseva tekijä ole välttämättä ulkonäkö, vaikka sekin usein muovautuu kuvastamaan luonnetta. - Anonyymi
Sanonpa nyt vielä kerran että sana narsismi ei ole vastaus kaikkeen, etenkään silloin kun kyky lukea ihmisiä on heikonpuoleinen. Opettele jotain uutta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sanonpa nyt vielä kerran että sana narsismi ei ole vastaus kaikkeen, etenkään silloin kun kyky lukea ihmisiä on heikonpuoleinen. Opettele jotain uutta
Tunnusta itseesi liittyvät, edellä kerrotut faktat, niin sinun on mahdollista yrittää päästä eteenpäin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tunnusta itseesi liittyvät, edellä kerrotut faktat, niin sinun on mahdollista yrittää päästä eteenpäin.
12:34:38 sun korttipakassas ei taida olla kuin yksi kortti jolla pelailet, saa sillä tietysti joskus värisuoran aikaan mutta hyvin harvoin ja erittäin satunnaisesti :D
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei liity narsismiin vaan autismin kirjoon jossa ilmeet ja sisäiset tuntemukset eivät välity muille sellaisina kuin kirjolla oleva ne kokee.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juu- jos tietää jonkun naisen peräti niin hyvin, että ulkonäöltä tuntee, niin on hyvä pohdiskella netissä, että ilkeän näköinen. Sivistyneet ja älykkäät ihmiset toimii näin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juu- jos tietää jonkun naisen peräti niin hyvin, että ulkonäöltä tuntee, niin on hyvä pohdiskella netissä, että ilkeän näköinen. Sivistyneet ja älykkäät ihmiset toimii näin
Lisäys kuvan perusteella ilkeän näköinen. Miten meni tantta tai boomer omasta mielestäsi?
- Anonyymi
Pahan voi voittaa vain uskon taistelulla. Uskon taistelu käydään niissä asioissa, mihin uskoo.
- Anonyymi
Ukrainan Zelenskyllä on venäläinen LEniin-parta kun ajamatta karvat.
- Anonyymi
Koen yllättäen päinvastaista, mitä aloituksessa on. Voihan sitä hymyillä kuollutta hymyä.
Eikä se ole suu vaan silmät, mitkä vaikuttavat.
Vilma
Naapurimaan Viktuurian hymy on niin teräksinen, että hirvittää. Kovan jumppaamisen tulos. - Anonyymi
No mun naama on näin vanhemmiten, kun suossa muhinut paskasaapas. Vaikka kuinka hymyilee, ei se sen nätimpi ole kun peruslukemillakaan. Nuorena oli toisin, hymy teki nätiksi.
Jasu- Anonyymi
En tiedä muistatko mutta oli aikoinaan juttua mummoni tappajahai hymystä tekarit saatuaan 😂, sen jälkeen aina kun joku puhuu hymyilemisestä niin arvaa mikä mielikuva tulee ensimmäisenä mieleen, toinen on Buick V8 etusäleikko viiskytluvulta, semmoinen varsin kromisen kiiltävä 😄
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En tiedä muistatko mutta oli aikoinaan juttua mummoni tappajahai hymystä tekarit saatuaan 😂, sen jälkeen aina kun joku puhuu hymyilemisestä niin arvaa mikä mielikuva tulee ensimmäisenä mieleen, toinen on Buick V8 etusäleikko viiskytluvulta, semmoinen varsin kromisen kiiltävä 😄
Hahah, melkoinen dollarihymy. Hyvä mielikuva. 😂
Tekarit, voi jumaliste kun niitten aika koittaa. Ei tunnista enää äitikään minua. 🫢😄
Jasu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hahah, melkoinen dollarihymy. Hyvä mielikuva. 😂
Tekarit, voi jumaliste kun niitten aika koittaa. Ei tunnista enää äitikään minua. 🫢😄
JasuNo en minäkään mummoani olisi tunnistanut 😂
- Anonyymi
Trivagomainoksessa sinineulepaitasella miehellä on waltawa hymy ja waltawasti hampaita.
Vilma- Anonyymi
En ole nähnyt, mutta ei takuulla pärjää edesmenneelle mummolleni :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole nähnyt, mutta ei takuulla pärjää edesmenneelle mummolleni :)
15:40
No Hui hihhih. Jos pimeässä tulisi hymyillen vastaan...
Vilma
- Anonyymi
voi hitsi kun voi olla lämmintä, voi ehkä nukkua ilman mitään peittoa ja lakanaakin, kuin niin alasti makoilee...
- Anonyymi
Surullista aloittaja. Sanotaan että pahinta mitä poikalapselle voi tehdä on että isä ei hyväksy ja tytölle että äiti. Onko sinulla sellaista tapahtunut. Onko liian paljastavaa kertoa millaisista polkemisista on kyse. En tippaakaan päätellyt lukiessani tarinaasi että sinussa on vika.
Tiedän yhden ihmisen jonka en ole koskaan kuullut nauravan. Hän oli yksi miesystäväni jonka kanssa olin kolme vuotta. On joskus tehnyt mieli kysyä missä vika piilee. Ehkä juuri tuossa mitä kerrot. Hän oli ilkeä paitsi ei tietenkään minulle ja läheisilleni mutta vieraille. ennen eroamme myös minulle epäluotettava ja pirullinen.
Omalla kohdalla hymyni ei ole kaunis koska hampaani eivät ole, mutta se on ihan eri juttu. - Anonyymi
minua alkaa jo kirveltämään silmiäkin kun jotain vanhhoja pelejä mitä voisi nuorisolle ehdottaaa...
- Anonyymi
juv'lom dsmpmts #tasööooj,odry#---
https://www.wrc.com/en/events/wrc-secto-rally-finland-2025 - Anonyymi
Onko hymy vain mainos ja tyyntä myrskyn edellä😱
- Anonyymi
nukkumassa niin että prlkädtään pikkuhoudut jas... joku konerllinrn ilmsdtoitinkin ytuthaa joss on 200-lukua...
- Anonyymi
Hymy pitää olla aito. Tekohymyn ja myös tekoihmisen huomaa äkkiä. Tämä palsta niitä valitettavasti täynnä.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun513595Näen jatkuvasti Sompasaunalla alastomia miehiä ja naisia
jotka menevät siihen viereiseen rantaan myös uimaan alasti. Sompasaunat on siis Mustikkamaalla Helsingissä, ja kuljen si1142500Kova karman laki
Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko5932273Päivieni piristys, missä olet?
Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei192026KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar771744Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo431658- 201648
Helena ja Mikko Koivun ero jatkuu edelleen ja loppua ei näy.
Voi eikä, miksi menee noin vaikeaksi avioero ja sopua ei tää ex- pari vaan saa.1401558- 281446
Millainen kaivattusi luonne on?
Millaisia luonteenpiirteitä arvostat kaivatussa? Oletteko samanlaisia luonteeltanne?941437