Kaikein vaikeinta elämässä lienee pysyä positiivisena läpi koko elämänsä ja nähdä valoa silloinkin, kun kaikki valo ympäriltä häviää, eikä jäljelle jää kuin kylmyys ja kaiken nielevä pimeys.
Myös Punkalaitumella on toisinaan niin pilkkosen pimeää, että valoa ei ole kuin taivaan tähdissä. Silloin ei auta mennä kuin kirkkaalla mielellä ja katsoa tähtiin!Ja kun näet tähdet ja niiden perässä lähdet, löydät polun jalon ja näet aamun valon sekä oma koti talon! Annat virran vain vierä ja seuraat polkua joka eteesi aukeaa!
Näin ei usein käy muuta kuin baariehtoina, mutta silloin ymmärrät, että jos näet valon niin useinkaan ne eivät ole taivaan tähtiä vaan katuvaloja, jotka muistuttavat erehdyttävästi tähtiä, kun silmät ristissä umpihumalassa niitä ylös päin monttu auki toljotat.
Mutta eipähän eksy pimeille kujille, koska täällä elää todistettavasti myös vampyyrejä, jotka vaanivat pimillä kujilla ihmissusien kanssa ihan siinä lemmikieläinten hautausmaan kupeessa! Sitä paikkaa tulee välttää kuin ruttoa ja koleraa! Sinne on moni eksynyt ja rapajuoppo kuopattu ja haudattu, eikä niistä sen koomin ole kuultu muuta kuin kansantaruissa. Kuulemma kummitelevat pienille lapsille halloweenina ja pistävät kehdot keinumaan itsestään!
Elämä muuten tässä ihmisen paratiisissa on auvoisaa. Täällä, kun kuuntelee metsän huminoita, voi kuulla käen kukannan lisäksi oman päänsä sisäisen kuminoita kuin kaikuna kuuluvan kosken, Punkalaitumenjoen vuolaana virtaavan uoman, murtaen tietään halki peltomaiseman.
Täällä ihmisen onni pienisä asioissa ja suurissa unelmissa, ja kaupungin valoissa!
Synkkinä hetkinä ainut valo on taivaan tähdet ja kirkas mieli
9
134
Vastaukset
- Anonyymi
Synkkinä hetkinä voi loistaa kännykän kelmeä valo.
- Anonyymi
hah joo kelmeä valo, vähän kuin joku salaman iskun tekemä valo hetkessä.
- Anonyymi
,iyya moom ,påp ,emee lpvemåaa liom aitp lim 30km/h nopeusrajoitus, niin jotkut niin tietävät jutut missä on hidaste möykkyjä tuttuja paikkoja ajella.
ralliautot, noniiin ne eivät täällä ole kai eri reitttejä kuin tätä väylää. - Anonyymi
saöa,am baöp mnpnniin kuin jostai kännikän kamerastakin....
itse kun tämä vähän käsijuttuni, leikkaus tulossa, kestää vaan aina vuosia tämä hoitotakuu.... - Anonyymi
jotenkin todella inhottava uutinen tuo oli kun jotkin tytöt pudonneet katolta kuolemaan, koska juurikin itseni pitäisi mennä ehkä tekeämään pelijuttujakin voisi poistaa nuorten masennustakin...
ei niin matalanan tason graafisia "Initiating DMA tranfer sequencxe.."- Anonyymi
Eipä tainneet pudota vaan pudottautua hypäten sieltä alas. Nuoret ihmiset on elämänkokemuksen puutteen myötä niin dramaattisia helposti.
Jasu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eipä tainneet pudota vaan pudottautua hypäten sieltä alas. Nuoret ihmiset on elämänkokemuksen puutteen myötä niin dramaattisia helposti.
JasuJa sitten ne kosto kuolijat, siitäs saatte kun ette minua huomioineet. Ketään ei kauaa kiinnosta, niin se vaan on.
Jasu
- Anonyymi
Synkkinä hetkinä kannattaa elää ihan vittuuksissaan. Valoa tai ei.
Jasu - Anonyymi
Lohduttakoon tämä kipale näinä vähemmän valoisina hetkinä 😄
https://www.youtube.com/watch?v=KzHZh-10TaY&t=11s
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos nainen harrastaa seksiä
Useiden kanssa, miten se eroaa miesten mielestä siitä, jos miehellä on ollut useita s kumppaneita? Oletan että kaikki mi3143323Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun182251Pihlaja-puulle
Illat on mulle pahimpia. En tiiä miks se olis vaan parasta yöstä toiseen nukkua sun kanssa ja herätä sun kasvoihin. Jos151870Päivieni piristys, missä olet?
Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei141605Kova karman laki
Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko4171522Kysymys Kuhmolaisille
Hei. Olen 32 vuotias nainen ja muutin Kuhmoon noin 12 vuotta sitten. Mutta nyt täytyy ihmetellä ihan ääneen että onhan t361394Savimajasta lääketieteen tohtoriksi - ja ei tikkua ristiin
”Jos ihminen muuttaa savimajasta tänne kerrostaloon länsimaisen elintason piiriin ilman että tarvitsee panna tikkua rist2331301- 171264
Olen valtavan ihastunut
Yritin sen sinulle viime viikolla kertoa, mutta liikaa muuttujia ja isoja tunteita, niin en kyllä ollut kovin selkeä.631076- 161009