Olen käsittänyt, että naiset tykkää ja kaipaa syvällisiä keskusteluita esim. parisuhteesta ja siitä mistä he pitävät ja mitä he haluavat. Kysyin vaimolta, että haluaisiko hän kertoa omasta seksuaalisuudestaan ja siihen liittyvistä haluista. Tuon pidemmälle en päässyt... Nyt se on sitten toista tuntia itkenyt makuuhuoneessa. Seksiä meillä on ollut viimeksi 3 vuotta sitten.
Syvälliset keskustelut
5
136
Vastaukset
- Anonyymi
Niin no ... naisiakin on katsos erilaisia. Itse en esimerkiksi tuosta hermostuisi, mutta enpä nyt kyllä tajuaisi mitä tollaseen kysymykseen haluttais vastaukseksi. Olettaisin, että toinen haluaisi keskustella jostain, mutta ei mulla olisi tollaiseen mitään sanottavaa.
- Anonyymi
Minusta on tosi outoa että aikuiset ihmiset ei voi puhua asioista niiden omalla nimellä. Harrastetaan kiertelyä kaartelua ja vihjausta. Miksi ei voi sanoa suoraan että nyt tekee mieli seksiä vaan siihen on keksitty kaikenmaailman suojamuureja ja loukkaantumisia ihan kuin se olisi joku yllätys.
- Anonyymi
Mitä tästä opimme?
- Anonyymi
Huonompi juttu silloin kun osuu niihin syvempiin tunteisiin ilman että edes tietää varsinaista syytä ja kysymälläkään ei selviä...olisiko käynyt niin että vaimo on merkkejä antanut vuosikausia ja ovat jääneet huomaamatta, tuskin onnestakaan itkee siellä syystä että nyt vihdoinkin päästään käsiksi syvällisiin asioihin...aihe kaivannee jatkotiedusteluja :)
- Anonyymi
Oliskohan niin, että olet kysymyksesi kanssa 3 vuotta myöhässä?!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun503364Kova karman laki
Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko5522078Näen jatkuvasti Sompasaunalla alastomia miehiä ja naisia
jotka menevät siihen viereiseen rantaan myös uimaan alasti. Sompasaunat on siis Mustikkamaalla Helsingissä, ja kuljen si841976Päivieni piristys, missä olet?
Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei171960- 201588
Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo431528- 281386
Millainen kaivattusi luonne on?
Millaisia luonteenpiirteitä arvostat kaivatussa? Oletteko samanlaisia luonteeltanne?901349Helena ja Mikko Koivun ero jatkuu edelleen ja loppua ei näy.
Voi eikä, miksi menee noin vaikeaksi avioero ja sopua ei tää ex- pari vaan saa.1281307KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar481230