Mulla on perustelu sille, miksi en koskaan voisi ottaa yli nelikymppistä naista puolisokseni.
Vähän samasta syystä kun en tuo talooni sellaista kukkakimppua, joka jo varistaa lehtiään ja kukat ovat nuupahtaneita ja rumia. Silloin tietää että kukkakimpun parasta ennen -päivä on jo ohi.
Sama vertaus käy naiseen. Nelikymppinen nainen on jo nuupahtanut ja ruma ja tämän parasta ennen -päivä on on. Miksi sellaisen vaihdevuosivikaisen haluaisi ehdoin tahdoin kotiinsa, koska ei siitä lopulta ole kuin harmia, vaikka kuinka olisi muuten sisäisesti kaunis, osaisi kokata, tai mitä hyvänsä. Vanha on vanha ja thats it!
Kyllä tuoreliha on aina tuorelihaa
42
363
Vastaukset
- Anonyymi
Se on ihan ymmärrettävää, ettei kukaan viallista halua. En minäkään sellaista huolisi, jolla on noin paha päävika.
- Anonyymi
En minäkään, en nuorena enkä vanhana.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En minäkään, en nuorena enkä vanhana.
Juu, en huolinut nuorempanakaan (vanhahan en ole vieläkään). Nuoruudenkuolaajat ovat aina olleet mielestäni etovia ja creepyjä, pohjamudissa eläviä otuksia.
- Anonyymi
Ei kukaan sinua pakota ottamaan ikäistäsi puolisoa. Sen kun otat nuoren, jos pystyt. Ja vaihdat aina nuorempaan sitä mukaan, kun vanhenevat. Vähän niin kuin Leo DiCaprio. Jos pystyt. Realiteetti taitaa vain olla se, että kukaan nuori ei huoli sinua. Eikä vanhakaan. Sinä tiedät ja minä tiedän ja kaikki tietää, että sinä elät elämäsi yksin ja kuolet yksin.
- Anonyymi
Aijai Leo on huhujen mukaan pedo
- Anonyymi
Mutta onhan Dannylläkin Helmi, Helmi Loukasmäki, eikä kukaan pidä tätä omituisena
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta onhan Dannylläkin Helmi, Helmi Loukasmäki, eikä kukaan pidä tätä omituisena
Taitaa tyttö hakea vain nostetta muusikon uralle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taitaa tyttö hakea vain nostetta muusikon uralle.
Jos hakisi, niin se ura olisi varmasti jo urjennut. Eiköhän tuo ole saanut tasan sen mitä halusi jo. Helpon elämän, vähän matkustelua ja kivasti julkisuutta, vanhan miehen siivellä. Se nyt on selvä, ettei tuohon mitään parisuhdetta toki liity. Kunhan nyt sulostuttaa vanhan miehen elämää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos hakisi, niin se ura olisi varmasti jo urjennut. Eiköhän tuo ole saanut tasan sen mitä halusi jo. Helpon elämän, vähän matkustelua ja kivasti julkisuutta, vanhan miehen siivellä. Se nyt on selvä, ettei tuohon mitään parisuhdetta toki liity. Kunhan nyt sulostuttaa vanhan miehen elämää.
Tai sitten tuo on vain liian kaukana hyvästä muusikosta vetoavusta huolimatta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tai sitten tuo on vain liian kaukana hyvästä muusikosta vetoavusta huolimatta.
No eihän se laulaa osaa. Tai no osaa, sen mitä jokainen pikkulapsikin osaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No eihän se laulaa osaa. Tai no osaa, sen mitä jokainen pikkulapsikin osaa.
Tuo sinun kommenttisi on kateellisten pan ette lua. Sinua vain harmittaa Helmin ja Dannyn suhde
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuo sinun kommenttisi on kateellisten pan ette lua. Sinua vain harmittaa Helmin ja Dannyn suhde
Ei, vaan fakta, jonka kuulee ainakin jokainen, joka tajuaa jotain laulamisesta ja omistaa nuottikorvan. Vaan siis eihän siinä mitään, sillä harvempi maailmantähtikään on laulajana kovin kummoinen.
- Anonyymi
Näissä mentholkarkeissa on kahden väristä laatua.
Ventholventhol - Anonyymi
Jaksat esiintyä toisena vieläkin.
- Anonyymi
En minäkään huolisi lihavaa narsistista naista joka esiintyy toisena.
- Anonyymi
Mietityttää miksi miehet laittavat julki tällaisia avautumisia niin usein, siis täälläkin jatkuvasti.
En ainakaan itse suo ajatustakaan ihmistyypeille, joista en niin välitä, saati analysoisi tilannetta julkisesti. Naisiltahan tuollaista näkee hyvin harvoin, ja jos näkeekin niin provosoinnin tuloksena.
Tällaisten ulostulojen tarkoituksena täytynee olla joko halu satuttaa ja/tai pyrkiä alentamaan tietyn ihmisryhmän itsetuntoa.
Satuttamisen halu voisi liittyä jonkunlaiseen kostonhaluun; ehkä aloittaja on tullut hieman varttuneemman naisen torjumaksi tai jättämäksi.
Toisaalta keski-ikäistyvien naisten itsetunto ja -arvostus on tyypillisesti hyvä, parempi kuin nuorempien; ehkä aloittajan pyrkimys on tuhota ko. kaltaisten naisten itsetunto, jotta nämä huolisivat hänet.
Näin ollen keski-ikäiset ja varttuneemmat naiset voisivat ottaa jokaisen tällaisen avautumisen kohteliaisuutena, ja tulisikin.
Joka tapauksessa tämän kaltaiset kirjoitukset maalaavat surullista kuvaa yksinäisistä, katkerista, vanhoista miehistä. Onhan tutkimuksissakin havaittu, että etenkin Suomen kaltaisissa tasa-arvoisissa, hyvän koulutustason yhteiskunnissa naiset haluavat ikäisensä kumppanin, eivät edes muutamaa vuotta vanhempaa. - Anonyymi
Tämän varaan me vanhat akat laskemmekin. Päästään vihdoin kaikista lihan perässä juoksijoista uuvateista eroon, kun ikää tulee 40. 😂
Pitäkää toi jatkossakin. Saamme elää rauhassa.
Jasu- Anonyymi
Tai minä ainakin oon happy, jos kaikki tuommoset oksentelus mut nähdessään. Hymyilyttäisi makiasti, niin kyllästynyt pinnallisiin ihmisiin.
Jasu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tai minä ainakin oon happy, jos kaikki tuommoset oksentelus mut nähdessään. Hymyilyttäisi makiasti, niin kyllästynyt pinnallisiin ihmisiin.
JasuEttä helvetin iloinen jos aiheutan pahennusta heissä. 😅👍
Jasu - Anonyymi
Kun olin nuori toivoin että näyttäisin vanhalta, ettei vanhat setämiehet töissä, kaupassa, jokapuolella tuijottaisi kuin sisäfilepihviä ja tulisi ehdottelemaan ällöjä. Ei se auttanut. Tai sitten en ole nyt nelikymppisenä riittävän vanhan näköinen.
-sivusta - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kun olin nuori toivoin että näyttäisin vanhalta, ettei vanhat setämiehet töissä, kaupassa, jokapuolella tuijottaisi kuin sisäfilepihviä ja tulisi ehdottelemaan ällöjä. Ei se auttanut. Tai sitten en ole nyt nelikymppisenä riittävän vanhan näköinen.
-sivustaOlen pahoillani siinä mielessä puolestasi. Ei ole mukavaa olla fileenä nälkäisille silmille.
Toisaalta asenteella sitten pystyt vähän pelamaan niitä loitommalle.
Jasu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
-sivustaAllekirjoitan tämän. Mä yritin ihan tietoisesti näyttää vanhemmalta ja vähän homssuiseltakin, vältelläkseni noita ällötyksiä. Nykyään sitä on jo oppinut, että ei se lopu, enkä jaksa koko hiton ikääni vältellä vain koska osa ukoista on täysiä idiootteja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen pahoillani siinä mielessä puolestasi. Ei ole mukavaa olla fileenä nälkäisille silmille.
Toisaalta asenteella sitten pystyt vähän pelamaan niitä loitommalle.
JasuItse oon silleen onnellisessa asemassa, kun en ole ikinä nauttinut olla hypetyksen ja palvonnan kohde tms. keskipiste. Se vie kauheesti olennaista sivuraiteilleen jos olisi, niin ulkonäköni ja vaisuuteni on suojellut minua massahyökkäyksiltä.
Nykyään taas vanhemmat ihmiset lyöttäytyy juttusille, kun en ole kova kuorisen oloinen ja liian upea, vaan lähestyttävän tavis.
Se on ihan mukavaa, jutustelijat toisin kun kuolaajat.
Jasu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itse oon silleen onnellisessa asemassa, kun en ole ikinä nauttinut olla hypetyksen ja palvonnan kohde tms. keskipiste. Se vie kauheesti olennaista sivuraiteilleen jos olisi, niin ulkonäköni ja vaisuuteni on suojellut minua massahyökkäyksiltä.
Nykyään taas vanhemmat ihmiset lyöttäytyy juttusille, kun en ole kova kuorisen oloinen ja liian upea, vaan lähestyttävän tavis.
Se on ihan mukavaa, jutustelijat toisin kun kuolaajat.
JasuMutta ne vanhemmatkin ihmiset ovat voineet joskus olla kuolaajia! Eikö se häiritse sinua?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta ne vanhemmatkin ihmiset ovat voineet joskus olla kuolaajia! Eikö se häiritse sinua?
Tälleen sivusta totean, että synnitön heittäköön ensimmäisen kiven. Elämä on oppimista ja parempi oppia edes joskus.
- Anonyymi
Ja sitten samat miehet tuppaavat aina valittamaan, että naiset ovat rahan perässä ja vievät mennessään tuhkatkin pesästä. Luulevatko ne oikeasti, että se "tuoreliha" heistä ihmisenä koskaan välittänyt?
- Anonyymi
Ihmisellä, joka elää syvällä omassa p-skassaan ja tuntee itsensä kelpaamattomaksi, pitää olla joku ketä keinotekoisesti sättiä ja vihata tunteakseen itsensä edes jollain lailla ihmiseksi. Oikeastaan hyvin säälittävää ja normaalit hyvinvoivat ihmiset ei koe sellaiseen tarvetta!
Tällä palstalla ”syntipukki” omaan pahaan oloon on perinteisesti olleet yh-naiset, vanhemmat naiset (vaihdevuodet muuten alkaa keski-määrin Suomessa 51v) ja toiset atm:ksi itsensä tuntevat. Naiset ovat listalla, koska sättivä mies tietää, ettei kelpaa ja kuvittelee omassa ahtaassa päässään, että lapset tai ikä olisi este pariutua. Pelkästään tällä palstalla on hyvin monta 38-58v onnellisesti pariutunutta… Ja monta saman ikäistä lapsellista (pieniäkin). Kelpaamattomuus myytti, jolla ei ole oikeassa elämässä pohjaa.
Oikeassa elämässä pariutumista haitta eniten oma asenne (kuten ap) ja se ettei uskalla tai halua suhdetta tai ettei ole valmis menemään tilanteisiin, jossa voisi tavata uusia ihmisiä tai se, että etsi aina parempa ja parempaa näkemättä ketään aidosti, Lisäksi omat käsittelemättä olevat vanhat parisuhteet, elämänhallinnan ongelmat, mielenterveys, päihteet ja joustamaton luonne vaikeuttaa pariutumista huomattavasti. - Anonyymi
todell jännä kaupunkiin hyvin soveltuva pieni auro jollain tytöllä..
minusta niin jooh kaupungin nuoeiao varmaati voi olla packing tuo wli klN-IHINE N JOLLAIN MAGNUM EWAEXCILLA.. - Anonyymi
Sika paras suolattuna
- Anonyymi
Tarkoitatko keskustelun aloittajaa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minusta tuo vaikutti uhkaukselta. (sivusta)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinun kannattaa kiiruhtaa tekemään sellainen netti_vinkki. Haluatko ohjeet?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En. Mitä termi merkitsee sinulle? Kun kerran tuli puheeksi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Katsotaan nyt, siis jos kyse olikin vaikka joulukinkusta niin pidän kyllä itse ehkä enemmän harmaasuolatusta kuin tuoresuolatusta.
- Anonyymi
Minä suosin treffailussa nelikymppisiä miehiä. Olen jo parikymmentä vuotta niin tehnyt. ensin ne olivat ihan omanikäisiä, mutta kun itselle on tullut pari vuosikymmentä lisää, niin yhä nelikymppiset miehet vaan on mielen päällä tai minkä päällä nyt milloinkin sattuvat olemaan. Ei mitään poikia enää, eivätkä vielä todellakaan mitään vanhuksia, vaan miehiä parhaassa iässään. Varsin touhukkaita ovat.
- Anonyymi
50 -60 -vuotias mies on ihan pihalla. Ei ole nuori enää. Toivoo kovasti, että naiset hänet huomaavat. Identiteetti epävarmaa. Vaihdevuodet siinä ja siinä. Testosteronihuolia.
Eivät koskaan kysy ohentuneine hiuksineen, onko ihan ok. Uhoa kuin murrosikäisellä.
Booring.
- Anonyymi
Mahtavaa, nyt muu maailma voi elää rauhassa tämän tiedon kanssa, mites sujuu niiden alle nelikymppisten kanssa 😂
- Anonyymi
Hah. Etpä huomannut että itse olet se nuupahtanut. Aivosi on lakastuneet ja niissä muutama jäljellejäänyt pikkiriikkinen aivosolu huutaa tyhmyyttään/mustasukkaisuuttaan ja muiden polkemisen halua, eli papparaisen itkupotku raivarit. Olet läpinäkyvä.👎🤷♀️
- Anonyymi
Luulen että yli 40set naiset eivät halua enää puolisoksi. Lapsen teko rupeaa olemaan myöhäistä ja muuta syytä liittoon menemiseen ei olekaan, jos on sekään.
Minä en ainakaan menisi, kosittu on. Olin sen aikaa että tein lapset, se riitti. Nyt asun yksin mutta paneskelemassa käyn, siinä samalla kun tehdään joku lenkki tai pyörähdetään tansseissa. Joten samaa mieltä ollaan. - Anonyymi
eipä niin ole mitään aavistuksia naapureiden toiminnoista.. eräs juttu tosi hienon näköinen piebni punainen auto jollain tytöllä... vähän kuin ralliaurokin 4-vwro,
¨ - Anonyymi
Pitää olla sitten rahaa vanhana.
Kuusikymppisenä sun pitää elättää sen ulkomailta tuodun naisen perhe. Muuten et saa alle nelikymppistä.
Ei haittaa, jos joku on pois markkinoilta. Miehiä riittää. - Anonyymi
Sinulla on päässä vikaa, siksi et saa minkäänikäistä naista.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun513595Näen jatkuvasti Sompasaunalla alastomia miehiä ja naisia
jotka menevät siihen viereiseen rantaan myös uimaan alasti. Sompasaunat on siis Mustikkamaalla Helsingissä, ja kuljen si1142500Kova karman laki
Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko5932273Päivieni piristys, missä olet?
Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei192026KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar771744Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo431658- 201648
Helena ja Mikko Koivun ero jatkuu edelleen ja loppua ei näy.
Voi eikä, miksi menee noin vaikeaksi avioero ja sopua ei tää ex- pari vaan saa.1391554- 281446
Millainen kaivattusi luonne on?
Millaisia luonteenpiirteitä arvostat kaivatussa? Oletteko samanlaisia luonteeltanne?941427