Tämä kysymys niille jotka uskovat olevansa kristittyjä. Miten todistuksesi näkyy täällä?
Miten todistat Jumalastasi kristittynä?
138
474
Vastaukset
- Anonyymi
kopioin (copy) tarvittavan tiedoston ja liitän (paste) sen tänne,yksinkertaista.
- Anonyymi
Tee se!
- Anonyymi
MITEN TE YLEENSÄ TODISTATTE JUMALAN OLEMASSA OLON
- Anonyymi
Kannattamalla sotarikoksia mitä Israel tekee.
Se todistaa, että Jumala olemassa.- Anonyymi
Toinen hyvä todiste on se kun Jumala pelasti Trumpin salamurhalta (korvanlehteen ampuminen vuosi sitten).
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toinen hyvä todiste on se kun Jumala pelasti Trumpin salamurhalta (korvanlehteen ampuminen vuosi sitten).
Oikestaan se luoti olisi saanut osua kun ei lopeta Israelin tekemää kansanmurhaa, vaikka siihen riittäisi yksi murahdus.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hitlerkin pelastui murhayritykseltä.
Oliko sekin hyvä todiste?
(pommi räjähti päydän alla samassa huoneessa). - Anonyymi
Toi oli hyvä !!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Anonyymi
2025-07-23 07:57:26
Toinen hyvä todiste on se kun Jumala pelasti Trumpin salamurhalta (korvanlehteen ampuminen vuosi sitten)."
....
Otettinko verestä näyte ja tehtiin DNA testi?
Ei otettu.
Koko hommahan oli suunniteltu kulissi. - Anonyymi
Todistan Raamatun perusteella, että Jeesus on Herrani ja otan vastaan Jeesuksen tuoman syntieni sovitustyön Golgatan ristillä. Tämä on kristinuskon ydin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Todistan Raamatun perusteella, että Jeesus on Herrani ja otan vastaan Jeesuksen tuoman syntieni sovitustyön Golgatan ristillä. Tämä on kristinuskon ydin.
Minä todistan Paroni von Müchhausenin kirjan perusteella. Se on paljon jännempi.
- Anonyymi
viemällä lähimmäisen vapaa ajan 🤣
- Anonyymi
Miksi uskovaisten yleensä pitääkään sitä todistaa, kun Jumala todistaa itse itsestään ja ateistit usein tietämättään sen todistuksen vahvistaakin itsessään ja omalla käytöksellään. Jo vanha psalmi tiesi ja tunsi jumalattomien (ateistien) tuskan elämässään. Kun lukee palstaa, löytyy täältäkin yksi jumalaton ahkera kirjoittaja, joka pilkkaa "olematonta" ja käyttää kallista elämänsä aikaa olemattoman rienaamiseen. Outoa on jumalattoman elämä!!!!! Jumalattoman tuska on todistuksena jumalattoman tuskasta, mutta uskovaisten ilo Herrassa on uskovaisten väkevyys.
Psalmin kirjoittaja sen laittoi oikeiksi sanoiksi ja samaa tuskaa jumalaton täällä rienaa todistaen tuskaisesta elämästään:
15:20 'Jumalattomalla on tuska koko elämänsä ajan, ne vähät vuodet, jotka väkivaltaiselle on määrätty.
15:21 Kauhun äänet kuuluvat hänen korvissansa, keskellä rauhaakin hänet yllättää hävittäjä.
15:22 Ei usko hän pääsevänsä pimeydestä, ja hän on miekalle määrätty.
15:23 Hän harhailee leivän haussa: missä sitä on? Hän tuntee, että hänen vierellään on valmiina pimeyden päivä.
15:24 Tuska ja ahdistus kauhistuttavat häntä, masentavat hänet niinkuin kuningas valmiina hyökkäykseen.
15:25 Koska hän ojensi kätensä Jumalaa vastaan ja pöyhkeili Kaikkivaltiasta vastaan,
15:26 ryntäsi häntä vastaan niska jäykkänä, taajain kilvenkupurainsa suojassa;
15:27 koska hän kasvatti ihraa kasvoihinsa ja teki lanteensa lihaviksi,
15:28 asui hävitetyissä kaupungeissa, taloissa, joissa ei ollut lupa asua,
15:29 jotka olivat määrätyt jäämään raunioiksi, sentähden hän ei rikastu, eikä hänen omaisuutensa ole pysyväistä, eikä hänen viljansa notkistu maata kohden.
15:30 Ei hän pääse pimeydestä; tulen liekki kuivuttaa hänen vesansa, ja hän hukkuu hänen suunsa henkäyksestä.
15:31 Älköön hän turvatko turhuuteen - hän pettyy; sillä hänen voittonsa on oleva turhuus.
15:32 Mitta täyttyy ennen aikojaan, eikä hänen lehvänsä vihannoi.
15:33 Hän on niinkuin viinipuu, joka pudottaa raakaleensa, niinkuin öljypuu, joka varistaa kukkansa.
15:34 Sillä jumalattoman joukkio on hedelmätön, ja tuli kuluttaa lahjustenottajan majat.
15:35 He kantavat tuhoa ja synnyttävät turmiota, ja heidän kohtunsa valmistaa petosta.'"
Rauhaa kaikkien sieluille toivoo
k_v- Anonyymi
Kuka harhailee leivän haussa?! Se joka eksyi kadotukseen vievälle tielle Paavalin syntiopilla, eikä saanutkaan syödä salattua mannaa elämän puusta ja ihmeiden tekokykyä päästyään voittajana takaisin paratiisiin?!
Ei Jumala synny viattoman kuoliaaksi kiduttamisella, ei kirottuna kiroukseksi julistamisella, eikä veren juonnilla ja ruumiin syönnillä, ettei itse tarvitse vastata omista pahoista teoistaan.
Ei tähän ihan Einstein tarvitse olla ymmärtääkseen . - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuka harhailee leivän haussa?! Se joka eksyi kadotukseen vievälle tielle Paavalin syntiopilla, eikä saanutkaan syödä salattua mannaa elämän puusta ja ihmeiden tekokykyä päästyään voittajana takaisin paratiisiin?!
Ei Jumala synny viattoman kuoliaaksi kiduttamisella, ei kirottuna kiroukseksi julistamisella, eikä veren juonnilla ja ruumiin syönnillä, ettei itse tarvitse vastata omista pahoista teoistaan.
Ei tähän ihan Einstein tarvitse olla ymmärtääkseen .Tuo ''leivän haussa harhaileminen'" on erinomaisen hyvä vihje jumalottomasta, kun Jeesus tyhjästä loi sormiaan napsauttamalla leipiä, mutta yksikään kristitty ei kuullut, kun hän sanoi juutalaisten Jumalaa Saatanaksi ja kaiken valheen isäksi, ja näin sielun lisäksi varastettiin kyky heiltä tehdä ihmeitä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuo ''leivän haussa harhaileminen'" on erinomaisen hyvä vihje jumalottomasta, kun Jeesus tyhjästä loi sormiaan napsauttamalla leipiä, mutta yksikään kristitty ei kuullut, kun hän sanoi juutalaisten Jumalaa Saatanaksi ja kaiken valheen isäksi, ja näin sielun lisäksi varastettiin kyky heiltä tehdä ihmeitä.
Ja tässä on juuri kyse ilmestyskirjassa vain muutaman kerran mainitusta "Jeesuksen todistuksesta'. Ei Jeesuksesta todistamisesta. Sama jippo kuin olla kirottu vai olla kirous. Gal.3:13).
- Anonyymi
Allah on olemassa, Koraani todistaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja tässä on juuri kyse ilmestyskirjassa vain muutaman kerran mainitusta "Jeesuksen todistuksesta'. Ei Jeesuksesta todistamisesta. Sama jippo kuin olla kirottu vai olla kirous. Gal.3:13).
Ilmestyskirjan tekijä on tekstistä päätellen ollut kovissa aineissa, ehkä syönyt kärpässieniä niin että aivot sulaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ilmestyskirjan tekijä on tekstistä päätellen ollut kovissa aineissa, ehkä syönyt kärpässieniä niin että aivot sulaa.
En allekirjoita sieniä historiallisiin olosuhteisiin viitaten, mutta todennäköisesti kahleilla kiinni seinässä ja kaulasta narulla katosta, ja kirjoittanut vain suussa olevalla sulkakynällä näkemäänsä näkyä, vanginvartijan pidellessä edessä papyruskääröä, koska oli vangittuna Jeesuksen opetusten julistamisesta Patmoksen saarella. Vaikea kuvitella, että olisi sieniä edes tarjoiltu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En allekirjoita sieniä historiallisiin olosuhteisiin viitaten, mutta todennäköisesti kahleilla kiinni seinässä ja kaulasta narulla katosta, ja kirjoittanut vain suussa olevalla sulkakynällä näkemäänsä näkyä, vanginvartijan pidellessä edessä papyruskääröä, koska oli vangittuna Jeesuksen opetusten julistamisesta Patmoksen saarella. Vaikea kuvitella, että olisi sieniä edes tarjoiltu.
Väitetään vuoden olleen vuosi 75, ja Paavalin kirjeet ovat alkaen vuodesta 50, joilla hän loi kristinuskon, joten oli pidettävä huoli, ettei Jeesuksen julistus vain kulje rinnan Paavalin luoman kristinuskon kanssa, koska ne eivät sovi ollenkaan yhteen. Paavali ei olisi voinut silloin käyttää hyväkseen Jeesuksen nimeä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Väitetään vuoden olleen vuosi 75, ja Paavalin kirjeet ovat alkaen vuodesta 50, joilla hän loi kristinuskon, joten oli pidettävä huoli, ettei Jeesuksen julistus vain kulje rinnan Paavalin luoman kristinuskon kanssa, koska ne eivät sovi ollenkaan yhteen. Paavali ei olisi voinut silloin käyttää hyväkseen Jeesuksen nimeä.
Tähänhän tuli harmittava takaisku vasta - muistaakseni oli vuosi 1948 - kun löytyikin piilotettuna viekä yksi evankeliumi, joka onkin kirjoitettu ennen Paavalin kirjeitä. Näin tiedetään, että mitkä asiat eivät Raamatun evankeliumeissa ainakaan pidä paikkaansa.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Allah on olemassa, Koraani todistaa.
Koraani on sekava, ristiriitainen, virheitä sisältävä teos ollakseen väitetysti suoraan Taivaasta lähetettyä ilmoitusta.
- Anonyymi
Uskovaiset todistavat käytöksellään vain omasta itsekkyydestään.
- Anonyymi
Valitettavasti tuo on totta:
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Valitettavasti tuo on totta:
Johtuu heidän jumalasta ja tuon jumaluskon laadusta.
- Anonyymi
Jeesus antoi esimerkin kertomalla laupiaasta samarialaisesta. Samarialaiset eivät olleet edes kunnon uskovaisia hurskaiden juutalaisten mielestä. Teot näyttävät tänäänkin kuka on oikea uskovainen kristitty.
- Anonyymi
Jeesuksen opetukset eivät kuulu juutalaisuuteen, Jeesus oli israelilainen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eivät siis kuulu kristinuskoon silloin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
nonyymi
2025-07-24 00:23:22
ccccccccccccccccccccc
Israelin valtio perustettiin 1948
Vasta sen jälkeen otettiin sana Israel käyttöön.
https://fi.wikipedia.org/wiki/Israelin_historia
" Raamattu tuntee nimillä Luvattu maa, Kanaaninmaa tai Kaanaa. Suppeammin se tarkoittaa nykyisen Israelin valtion historiaa. Alueen historia ulottuu nykyihmisen edeltäjien varhaiskivikautisesta kulttuurista heprealaisen väestön tuloon".
- Anonyymi
Sillä, että ylipäätään kirjoitan.
- Anonyymi
Se ei sovi kristinuskon Jumalan todisteeksi - teologien kirjan mukaanhan kristinuskon Jumala syntyi vasta noin 600 vuotta ennen ajanlaskun alkua, ihminen oli silloin jo luotu, - oli tarkka vuosikin määritelty.
- Anonyymi
👁,👂
- Anonyymi
Kysymyksen asettajan pitäisi nyt myös itse tietää vähintäinkin, että kristinusko perustuu juutalaisuuteen syntioppina, kun taas Jeesus opetti Israelin Jumalaa taivasten valtakunnan isänä.
- Anonyymi
Ja taivasten valtakuntaan ei kuulu syntioppi tai koko synti sanaa, ei tarinaa petollisesta Luojajumalasta, millä vimmalla nämä kristityt yrittävät tunkea sen Saatanan koko ajan paratiisiin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja taivasten valtakuntaan ei kuulu syntioppi tai koko synti sanaa, ei tarinaa petollisesta Luojajumalasta, millä vimmalla nämä kristityt yrittävät tunkea sen Saatanan koko ajan paratiisiin.
Olisikin asiallista olla kaksi eri vertailua, että miten Jeesuksen taivasten valtakunnan isä Jumalaan uskovat todistavat Jumalan olemassa olon, ja miten Paavalin syntiopin Jumalaan uskovat ja todistavat sen Jumalan olemassa olon.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olisikin asiallista olla kaksi eri vertailua, että miten Jeesuksen taivasten valtakunnan isä Jumalaan uskovat todistavat Jumalan olemassa olon, ja miten Paavalin syntiopin Jumalaan uskovat ja todistavat sen Jumalan olemassa olon.
Tähän on Raamatussa aika ankara todiste Jeesuksen taivasten valtakunnan evankeliumiin - kyky tehdä ihmeitä. Sen löytää vain Jeesuksen opastamaa tietä takaisin paratiisiin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tähän on Raamatussa aika ankara todiste Jeesuksen taivasten valtakunnan evankeliumiin - kyky tehdä ihmeitä. Sen löytää vain Jeesuksen opastamaa tietä takaisin paratiisiin.
Niin, kertovathan uskovaiset Paavalin syntiopilla ja uudestisyntymällä saavansa demonit kimppuunsa, se nyt on aika hyvä todiste kadotukseen vievön tien Jumalasta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kristitty ei löydä mitään ristiriitaista Taivaan Isän, Jeesuksen ja Paavalin käsityksissä. Ateisti saatanan työtoverina, näkee vajavaisen käsityskykynsä perusteella outoja merkityksiä kaikessa. Raamatun sanoma on rehellinen ja selvä. Mahdolliset erilaiset ilmaisut, eivät sulje pois toisiaan, vaan avartavat Jumalan sanomaa laajemmin niille, joilla on ymmärrys Jumalan kokonaisvaltaiseen viisauteen. Ateisteilla on putkinäkö, näette vain sirpaleita, ilman kokonaisuutta.
- Anonyymi
Onko täällä yhtään kristittyä? Suurin osa kirjoittajista näyttää olevan aivan kuutamolla.
- Anonyymi
Hyvä vertaus. Pitää olla kuutamolla että pystyy olemaan uskova.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvä vertaus. Pitää olla kuutamolla että pystyy olemaan uskova.
Aika ontuva vertaus, kun piispa Huovisen sanoin nimi Kristus on uusi nimi pakanahallitsija Auringonjumala Sol invictukselle.
- Anonyymi
Jaakopin kirje on tänään hyvin ajankohtainen. Usko ilman tekoja on kuollut, ja tässä tarkoitetaan rakkauden tekoja lähimmäisiään kohtaan. Kun Jeesus tulee, löytäneekö hän OIKEAA uskoa maan päältä?
- Anonyymi
Nämä uskovaisten valheet ovat poskettomia! Kristinusko perustuu Paavaliin, ja tässä on kristinuskon tärkein oppikirje:
Roomalaiskirje:
"7:19 sillä sitä hyvää, mitä minä tahdon, minä en tee, vaan SITÄ PAHAA, MITÄ EN TAHDO MINÄ TEEN. Minä viheliäinen ihminen, kuka¨PELASTAA minut tästä kuoleman ruumiista?
7:25 Kiitos Jumalalle Jeesuksen Kristuksen, meidän Herramme, kautta! Niin minä siis tämmöisenäni PALVELEN mielellä Jumalan lakia, mutta LIHALLA SYNNIN LAKIA."
Tämän takiahan juuri Jeesusta Kristuksena, tosi Jumalana kristinuskolla palvotaan ristiin kuoliaaksi kidutettuna, kiroukseksi kirottuna ja teurastettuna uhrilampaana syötynä!!! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nämä uskovaisten valheet ovat poskettomia! Kristinusko perustuu Paavaliin, ja tässä on kristinuskon tärkein oppikirje:
Roomalaiskirje:
"7:19 sillä sitä hyvää, mitä minä tahdon, minä en tee, vaan SITÄ PAHAA, MITÄ EN TAHDO MINÄ TEEN. Minä viheliäinen ihminen, kuka¨PELASTAA minut tästä kuoleman ruumiista?
7:25 Kiitos Jumalalle Jeesuksen Kristuksen, meidän Herramme, kautta! Niin minä siis tämmöisenäni PALVELEN mielellä Jumalan lakia, mutta LIHALLA SYNNIN LAKIA."
Tämän takiahan juuri Jeesusta Kristuksena, tosi Jumalana kristinuskolla palvotaan ristiin kuoliaaksi kidutettuna, kiroukseksi kirottuna ja teurastettuna uhrilampaana syötynä!!!VAI TARKOITATKO, ETTÄ TUO PAHAN TEKEMINEN ON RAKKAUDEN TEKO LÄHIMMÄISIÄ KOHTAAN???
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Roomalaiskirje:
Tämän takiahan juuri Jeesusta Kristuksena, tosi Jumalana kristinuskolla palvotaan ristiin kuoliaaksi kidutettuna, kiroukseksi kirottuna ja teurastettuna uhrilampaana syötynä!!!Taas tämä krooninen väärinkäsittäjä mollaa Paavalia. Paavali kertoo rehellisesti synnintuntoisista ajatuksistaan, Jeesuksen inspiroimana, jotta maailman kristityt voisivat samaistua ja rohkaistua oman synnintuntonsa ahdistaessa. Tämä krooninen pilkkaaja, pilkkaa kaikkea Pyhää, mutta omapa on asiasi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Roomalaiskirje:
Tämän takiahan juuri Jeesusta Kristuksena, tosi Jumalana kristinuskolla palvotaan ristiin kuoliaaksi kidutettuna, kiroukseksi kirottuna ja teurastettuna uhrilampaana syötynä!!!Ei tämä tarkoita, että ihmisen pitäisi tehdä syntiä niin paljon kuin sielu sietää vaan, että ihminen on syntiinlankeemuksen seurauksena taipuvainen syntiin vaikkei niin tahtoisikaan. Siinä Paavali ruoskii sisintään syntisestä luonteestaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei tämä tarkoita, että ihmisen pitäisi tehdä syntiä niin paljon kuin sielu sietää vaan, että ihminen on syntiinlankeemuksen seurauksena taipuvainen syntiin vaikkei niin tahtoisikaan. Siinä Paavali ruoskii sisintään syntisestä luonteestaan.
Luojajumalan paratiisissa ei ollut Saatanaa, eikä mitään syntiknlankeemusta. Kyse on Paavalin valetarinasta, että saa uskovaiset palvomaan Jeesusta kirottuna tosi Jumalana.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
VAI TARKOITATKO, ETTÄ TUO PAHAN TEKEMINEN ON RAKKAUDEN TEKO LÄHIMMÄISIÄ KOHTAAN???
Kuten näette - siitä edeltä on poustettu uskovaisen teksti, johon tämä oli vastaus.
- Anonyymi
Minä olen ollut kristitty jo yli 70 vuotta ja palvellut työaikani seurakunnissa ja kristillisissä järjestöissä hyvin monipuolisissa tehtävissä.
Olla kristitty näkynee tavoissa, elämän valinnoissa, ihmissuhteissa, kohtaamisissa toisten kanssa jne eli toisin sanoin ilmaisten olen IHMINEN ihmisten parissa ja ihminen toisia kohtaan. Olen kuullut sanottavan, että useimmiten se kuulemma näkyykin tavassa kohdata erilaisia ihmisiä. Itse en osaa itseäni kovin tarkkaan analysoida, koska olen sellainen, miksi olen syntynyt, kotona kasvatettu ja elämässä koulutettu.
Elämä on vaan niin mukavaa tässäkin vaiheessa pienten kremppojen siivittämänä.
k_v- Anonyymi
ENTÄ SINÄ? Tämä on ihan kristinuskon koko tärkein oppiperusta:
Roomalaiskirje:
Tämän takiahan juuri Jeesusta Kristuksena, tosi Jumalana kristinuskolla palvotaan ristiin kuoliaaksi kidutettuna, kiroukseksi kirottuna ja teurastettuna uhrilampaana syötynä!!! Miten te seurakunnassa nyt oikein opetatte tätä kristinuskoa?
"Olla kristitty näkynee tavoissa, elämän valinnoissa, ihmissuhteissa, kohtaamisissa toisten kanssa"
Onko se nyt niitä Paavalin pahoja tekoja, palvella lihalla synnin lakia Jeesuksen nimeen, että voi tehdä rakkauden tekoja ja pahaa toisille ihmisille Jeesuksen nimen hyväksikäytöllä saatananpalvontana, valehtelemalla tämän opin pyhäksi ja hyväksi, joka on suoraan saatanasta Raamatun tekstin mukaan! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Roomalaiskirje:
Tämän takiahan juuri Jeesusta Kristuksena, tosi Jumalana kristinuskolla palvotaan ristiin kuoliaaksi kidutettuna, kiroukseksi kirottuna ja teurastettuna uhrilampaana syötynä!!! Miten te seurakunnassa nyt oikein opetatte tätä kristinuskoa?
"Olla kristitty näkynee tavoissa, elämän valinnoissa, ihmissuhteissa, kohtaamisissa toisten kanssa"
Onko se nyt niitä Paavalin pahoja tekoja, palvella lihalla synnin lakia Jeesuksen nimeen, että voi tehdä rakkauden tekoja ja pahaa toisille ihmisille Jeesuksen nimen hyväksikäytöllä saatananpalvontana, valehtelemalla tämän opin pyhäksi ja hyväksi, joka on suoraan saatanasta Raamatun tekstin mukaan!Jukolavita, että nousee verenpaine teidän kyykäärmeen sikiöiden selityksille! On helppoa ymmärtää, että mistä tuo Jeesuksen sanoma 'kyykäärmeen sikiö" -ilmaisu tulee!
Raamatussa se koskee niitä henkilöitä, jotka palvovat uhria Pyhänä saman isän käskystä, joka tämän surmasikin, kuten Paavali surmasi Jeesuksen ja teki tästä surmastaan edellä Raamatussa lukevan pelastuksen kristinuskona. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jukolavita, että nousee verenpaine teidän kyykäärmeen sikiöiden selityksille! On helppoa ymmärtää, että mistä tuo Jeesuksen sanoma 'kyykäärmeen sikiö" -ilmaisu tulee!
Raamatussa se koskee niitä henkilöitä, jotka palvovat uhria Pyhänä saman isän käskystä, joka tämän surmasikin, kuten Paavali surmasi Jeesuksen ja teki tästä surmastaan edellä Raamatussa lukevan pelastuksen kristinuskona.Ja sitten nämä samat hymistelijät menevät palvomaan Jeesuksen äärettömän julmaa kuoliaaksi kiduttamista, kiroamista omien pahojen tekojensa puolesta, ja juomaan ehtoollisella verta ja syömään Jeesuksen ruumiin Herran kuoleman julistamiseksi - löytyy Paavalin antamista ehtoollisen asetussanoista 1.Korinttolaiskirje 11:23 alkaen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Roomalaiskirje:
Onko se nyt niitä Paavalin pahoja tekoja, palvella lihalla synnin lakia Jeesuksen nimeen, että voi tehdä rakkauden tekoja ja pahaa toisille ihmisille Jeesuksen nimen hyväksikäytöllä saatananpalvontana, valehtelemalla tämän opin pyhäksi ja hyväksi, joka on suoraan saatanasta Raamatun tekstin mukaan!Sinun "teologiasi" on kokonaisuudessaan varsin omituinen eikä edusta luterilaiuutta. Tuohon "teologiaan" en kyllä ole tutustunut elämäni aikana. En siis osaa vastata kysymykseesi, vaikka yrititkin sitä jotenkin aukaista lisäselitykselläsi. Se meni vain entistä suuremmaksi sekateesiksi.
Valitan.
k_v - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinun "teologiasi" on kokonaisuudessaan varsin omituinen eikä edusta luterilaiuutta. Tuohon "teologiaan" en kyllä ole tutustunut elämäni aikana. En siis osaa vastata kysymykseesi, vaikka yrititkin sitä jotenkin aukaista lisäselitykselläsi. Se meni vain entistä suuremmaksi sekateesiksi.
Valitan.
k_vETKÖ, IHMINEN, OSAA EDES EDELTÄ LUKEA?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinun "teologiasi" on kokonaisuudessaan varsin omituinen eikä edusta luterilaiuutta. Tuohon "teologiaan" en kyllä ole tutustunut elämäni aikana. En siis osaa vastata kysymykseesi, vaikka yrititkin sitä jotenkin aukaista lisäselitykselläsi. Se meni vain entistä suuremmaksi sekateesiksi.
Valitan.
k_vAnnan lisäselvityksiä, Raamatun kohtia ja Lutherin tekstiä ihan kuinka paljon haluat, mutta totuushan on se - siitä huolimatta haluat vain valehdella.
Kyllä nämä kohdat ovat täällä jo annettu niin monta kertaa, että totuus on tyhmimmällekin selvä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Annan lisäselvityksiä, Raamatun kohtia ja Lutherin tekstiä ihan kuinka paljon haluat, mutta totuushan on se - siitä huolimatta haluat vain valehdella.
Kyllä nämä kohdat ovat täällä jo annettu niin monta kertaa, että totuus on tyhmimmällekin selvä.Ja kyse nimenomaan on kristinuskon teologiasta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Valitan.
k_vEtkö pysty edes vastaamaan, että miksi Jeesus on kristinuskon tunnuksena olevassa krusifiksikssa sitten kuoliaaksi kidutettu uhri? Luterilaisen opin ja koko kristinuskon perusta, joka olisi muka "minun" täysin omituista teologiaa? Miksi sinä kuvittelet kirkon symbolin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Etkö pysty edes vastaamaan, että miksi Jeesus on kristinuskon tunnuksena olevassa krusifiksikssa sitten kuoliaaksi kidutettu uhri? Luterilaisen opin ja koko kristinuskon perusta, joka olisi muka "minun" täysin omituista teologiaa? Miksi sinä kuvittelet kirkon symbolin?
Joka omituinen teologia lukee suoraan kristinuskon luoneen Paavalin opetuskirjeessä Raamatusta edellä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ETKÖ, IHMINEN, OSAA EDES EDELTÄ LUKEA?
Olen kyllä joutunut koulutusaikana ja sen jälkeenkin lukemaan useitakin kirjoja ja kirjakokoelmia, mutta nyt ei kyllä tule millään mieleeni, missä kohden opintojani sinun esittämäsi opit olisivat olleet edes esillä. Valitan. Luterilaisessa teologiassa ja teologisessa seminaarissakaan ei tuollaista tekstiä ollut esillä. Pikaisesti etsien hakukoneella ei löytynyt mitään. Nihil!
k_v - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen kyllä joutunut koulutusaikana ja sen jälkeenkin lukemaan useitakin kirjoja ja kirjakokoelmia, mutta nyt ei kyllä tule millään mieleeni, missä kohden opintojani sinun esittämäsi opit olisivat olleet edes esillä. Valitan. Luterilaisessa teologiassa ja teologisessa seminaarissakaan ei tuollaista tekstiä ollut esillä. Pikaisesti etsien hakukoneella ei löytynyt mitään. Nihil!
k_vMitkä ovat MINUN ESITTÄMIÄ OPPEJA?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
k_vTarkoitatko, ettet läydä Raamatusta Paavalin Roomalaiskirjettä ja 7 lukua, joka on koko kristinuskon perustana?
Minä voin laittaa Lutherin teoksesta koko tuon Paavalin opin referaatin Sidottu ratkaisuvalta - sidottu sius synti sanalla pahuuteen, kuten Paavali tuossa esittää.
Ja Luther teksti sopii tähän, kun ollaan luterilaisuudessa - hänhän ei tietenkään kehittänyt mitään oppia itse, vaan se on Paavali tekemä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joka omituinen teologia lukee suoraan kristinuskon luoneen Paavalin opetuskirjeessä Raamatusta edellä.
Paavali oli rakkauden apostoli. Lue 1. Kor 13. Ymmärrätkö yhtään lukemaasi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tarkoitatko, ettet läydä Raamatusta Paavalin Roomalaiskirjettä ja 7 lukua, joka on koko kristinuskon perustana?
Minä voin laittaa Lutherin teoksesta koko tuon Paavalin opin referaatin Sidottu ratkaisuvalta - sidottu sius synti sanalla pahuuteen, kuten Paavali tuossa esittää.
Ja Luther teksti sopii tähän, kun ollaan luterilaisuudessa - hänhän ei tietenkään kehittänyt mitään oppia itse, vaan se on Paavali tekemä.Tässä:
<<Jos kaikki ne, jotka ovat armon ulkopuolella, ovat nimenomaan luontonsa puolesta VIHAN lapsia, niin on vapaa ratkaisukin luontonsa puolesta VIHAN lapsi, ja jos se jo luontonsa puolesta on tällainen, niin vielä suuremmalla syyllä se on VIHAN lapsi tekojensa puolesta. Mutta eihän VIHAN lapsi luonnostaan kykene tekemään mitään muuta kuin sitä, MIKÄ PAHAA ON, ei sellaista, mikä valmistaa armoon, vaan VIHAAN, siis sellaista, mikä ansaitsee VIHAN!
Ylös siis, te pelagiolaiset ja valmistautukaa teoillanne armoon, vaikka Paavali tässä sanoo, että kaikki niillä ansaitsevat ainoastaan VIHAN!
Olisihan ollut lienteämpää, jos hän olisi sanonut ainoastaan, että »me OLIMME VIHAN lapsia», mutta lisätessään LUONNOSTAAN-sanan hän tahtoi meitä olemaan siinä mielessä, että kaikki se, MITÄ ME OLEMME JA TEEMME, ON PELKÄSTÄÄN VIHAN EIKÄ MITENKÄÄN ARMON ANSAINNUT, Raamatusta tuskin voinet löytää lyhyydessään voimakkaampaa sanaa vapaata ratkaisuvaltaa vastaan."
Luther: Sidottu ratkaisuvalta s. 349, 1982 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tässä:
<<Jos kaikki ne, jotka ovat armon ulkopuolella, ovat nimenomaan luontonsa puolesta VIHAN lapsia, niin on vapaa ratkaisukin luontonsa puolesta VIHAN lapsi, ja jos se jo luontonsa puolesta on tällainen, niin vielä suuremmalla syyllä se on VIHAN lapsi tekojensa puolesta. Mutta eihän VIHAN lapsi luonnostaan kykene tekemään mitään muuta kuin sitä, MIKÄ PAHAA ON, ei sellaista, mikä valmistaa armoon, vaan VIHAAN, siis sellaista, mikä ansaitsee VIHAN!
Ylös siis, te pelagiolaiset ja valmistautukaa teoillanne armoon, vaikka Paavali tässä sanoo, että kaikki niillä ansaitsevat ainoastaan VIHAN!
Olisihan ollut lienteämpää, jos hän olisi sanonut ainoastaan, että »me OLIMME VIHAN lapsia», mutta lisätessään LUONNOSTAAN-sanan hän tahtoi meitä olemaan siinä mielessä, että kaikki se, MITÄ ME OLEMME JA TEEMME, ON PELKÄSTÄÄN VIHAN EIKÄ MITENKÄÄN ARMON ANSAINNUT, Raamatusta tuskin voinet löytää lyhyydessään voimakkaampaa sanaa vapaata ratkaisuvaltaa vastaan."
Luther: Sidottu ratkaisuvalta s. 349, 1982"Paavali oli rakkauden apostoli. Lue 1. Kor 13. Ymmärrätkö yhtään lukemaasi?"
Kuten Luther sanoo, Paavali haluaakin meidän olevan siinä mielessä, että KAIKKI SE MITÄ OLEMME JA TEEMME, on ansainnut PELKÄN VIHAN, eikä mitään armoa?
Miten saat tästä rakkauden? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paavali oli rakkauden apostoli. Lue 1. Kor 13. Ymmärrätkö yhtään lukemaasi?
OK. Paavali pani menneen ajan mytologian palvelemaan RAKKAUDEN EVANKELIUMIA.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Paavali oli rakkauden apostoli. Lue 1. Kor 13. Ymmärrätkö yhtään lukemaasi?"
Kuten Luther sanoo, Paavali haluaakin meidän olevan siinä mielessä, että KAIKKI SE MITÄ OLEMME JA TEEMME, on ansainnut PELKÄN VIHAN, eikä mitään armoa?
Miten saat tästä rakkauden?Ryhdyttekö seuraavaksi kristittyinä luterilaisina väittämään, että Luther valehtelee kristinuskon ja luterilaisuuden ja koko Raamatunkin. mihin hän nyt on taivuttanut opin yksi yhteen suoraan Raamatusta, jopa sitä myöten, että sanoo kasteella asetettavan Perkeleen ihmisen kimppuun koko tämän elämän ajaksi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
OK. Paavali pani menneen ajan mytologian palvelemaan RAKKAUDEN EVANKELIUMIA.
Mitä mytologiaa on saatananpalvonnassa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä mytologiaa on saatananpalvonnassa?
Miettikääpä nyt, ihmiset, kaksikin kertaa näiden kyykäärmeiden hymistelyn "rakkaudesta", siihen mitä Raamattu ja Paavali sekä Luther itse sanovat tästä juutalaisen luomasta opista Jeesuksen nimeen. Ja miettikää, että kuinka röyhkeästä he ovat johdattaneet ihmisiä harhaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miettikääpä nyt, ihmiset, kaksikin kertaa näiden kyykäärmeiden hymistelyn "rakkaudesta", siihen mitä Raamattu ja Paavali sekä Luther itse sanovat tästä juutalaisen luomasta opista Jeesuksen nimeen. Ja miettikää, että kuinka röyhkeästä he ovat johdattaneet ihmisiä harhaan.
Ja nimenomaan hyväksi käyttäen Jeesuksen nimeä!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Paavali oli rakkauden apostoli. Lue 1. Kor 13. Ymmärrätkö yhtään lukemaasi?"
Miten saat tästä rakkauden?Itsessämme olemme syntisiä ja ansaitsemme helvetin, mutta Jeesuksessa Kristuksessa me saamme lahjaksi armon ja JUMALAN RAKKAUDEN. Tämä on evankeliumia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ryhdyttekö seuraavaksi kristittyinä luterilaisina väittämään, että Luther valehtelee kristinuskon ja luterilaisuuden ja koko Raamatunkin. mihin hän nyt on taivuttanut opin yksi yhteen suoraan Raamatusta, jopa sitä myöten, että sanoo kasteella asetettavan Perkeleen ihmisen kimppuun koko tämän elämän ajaksi?
Puhut varmasti omasta kokmuksestasi. Missä sinut on kastettu ja missä noita Perkeleen ihmisen kimppuun asetettavia kasteita tehdään? Minut on kastettu Jeesuksen nimeen ja Jumalan armon osalliseksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Puhut varmasti omasta kokmuksestasi. Missä sinut on kastettu ja missä noita Perkeleen ihmisen kimppuun asetettavia kasteita tehdään? Minut on kastettu Jeesuksen nimeen ja Jumalan armon osalliseksi.
Lutherin sanoin VÄHÄ KATEKISMUS LIITTEET Perkele asetetaan kristillisellä kasteella ihmisen kimppuun koko tämän elämän ajaksi.
Ja tämä perustuu niin Joh. 8 kuin myös Matt. 7 sekä Apostolien telojen 19. lukuu, kun Paavali kastaa opetuslapset Jeesuksen nimeen Pyhällä hengellä, jonka piti liittyä Jeesuksen ylösnousemukseen, mutta koska oppilaat eivät olleet koskaan edes kuulleet, että mitään Pyhää henkeä on olemassakaan, niin ylösnousemusta ei tapahtunutkaan, vasn Jeesus jäikin kirottuna kiroukseksi (Gal.3:13) helvettiin.
Ja Joh.8 Jeesus sanoo, että juutalaisten Jumala on Saatana ja kaiken valheen isä, jolla Paavali nyt kastoi Jeesuksen nimeen Ap.19.
ja Matt.7 Jeesus sanoo, että se joka tehdään hänen NIMEENSÄ on laittomuuden tekemistä, ja näille hän sanoo, menkää pois, en tunne teitä, te laittomuuden tekijät.
Mitähän jos tekin lukisitte Raamatun?
Piti uskoa JEESUSTA, eikä JEESUKSEEN. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin juuri - sinut on kastettu JEESUKSEN NIMEEN. Onko koskaan tullut mieleen lukea vaikka Maatteuksen evankeliumi ja 7 luku?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja se armo nyt sitten löytyy vain juutalaiselta puolelta, joiden Jumalaa Jeesus joh.8 sanoo Saatanaksi ja valheen isäksi, ja näin todistat Raamatun tekstin, että miksi Luther sanoo, että kasteella asetetaan Perkele ihmisen kimppuun.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itsessämme olemme syntisiä ja ansaitsemme helvetin, mutta Jeesuksessa Kristuksessa me saamme lahjaksi armon ja JUMALAN RAKKAUDEN. Tämä on evankeliumia.
Niin, siinä teidän armon taivaassa palaa edellenkin tuli, koska teidän Jumala onkin Saatana - löytyy 1.Kor.3:13.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on Pyhä Henki, joka avaa, ei ihmisjärki!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin, siinä teidän armon taivaassa palaa edellenkin tuli, koska teidän Jumala onkin Saatana - löytyy 1.Kor.3:13.
Lisäys - Raamatun kertomus on täydellisen aukoton joka kohdaltaan, ja ehjä kokonaisuus, joka alkaa 1.Moos.3:22 ja päättyy Ilm.22:3, ja näin saamme väärinpäin olevan maailman oikeinpäin, kun kirous on purettu
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lisäys - Raamatun kertomus on täydellisen aukoton joka kohdaltaan, ja ehjä kokonaisuus, joka alkaa 1.Moos.3:22 ja päättyy Ilm.22:3, ja näin saamme väärinpäin olevan maailman oikeinpäin, kun kirous on purettu
Mutta ennen kuin pääsemme loppuun, siinä välissä on tarina, että miten teidät Saatanan kanssa upotetaan tuliseen pätsiin, luonnostanne vihattavina - olette kylväjävertauksen vihollisen yöllä kylvämää rikka vilja, jonka annettiin kasvaa hyvän nisun kanssa elonleikkuuseen, ja sennjälkeen me muut saamme oikeudenmukaisen maailman, jossa ei enää ole itkua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta ennen kuin pääsemme loppuun, siinä välissä on tarina, että miten teidät Saatanan kanssa upotetaan tuliseen pätsiin, luonnostanne vihattavina - olette kylväjävertauksen vihollisen yöllä kylvämää rikka vilja, jonka annettiin kasvaa hyvän nisun kanssa elonleikkuuseen, ja sennjälkeen me muut saamme oikeudenmukaisen maailman, jossa ei enää ole itkua.
Ja ne jotka luulivat olevansa ensimmäisiä, tulivatkin viimmeisiksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja ne jotka luulivat olevansa ensimmäisiä, tulivatkin viimmeisiksi.
Ja ihan kaikki löytyy Raamatusta sanasta sanaan. Sitten on kirkon vainajan sieluton siunaaminen vain maaksi maatumaa ja fyysiseen ylösnousemukseen, kun kaikki palas - ja näin kirkko on hoitanut Raamatun antaman tehtävän, polttanut rikkaviljan tulessa ja uskovat pääsevät tulen Jumalansa luo, joka asuu tulivuoren disällä.
Löytyy 5.Mooseksen kirja 4:10 alkaen - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja ihan kaikki löytyy Raamatusta sanasta sanaan. Sitten on kirkon vainajan sieluton siunaaminen vain maaksi maatumaa ja fyysiseen ylösnousemukseen, kun kaikki palas - ja näin kirkko on hoitanut Raamatun antaman tehtävän, polttanut rikkaviljan tulessa ja uskovat pääsevät tulen Jumalansa luo, joka asuu tulivuoren disällä.
Löytyy 5.Mooseksen kirja 4:10 alkaenSieluton siunaaminen, koska Saatana varasti teidän sielunne, kun ryhdyitte palvomaan Jeesusta kiroukseksi kirottuna (Gal.3:13) tosi Jumalana omien pahojen tekojenne puolesta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sieluton siunaaminen, koska Saatana varasti teidän sielunne, kun ryhdyitte palvomaan Jeesusta kiroukseksi kirottuna (Gal.3:13) tosi Jumalana omien pahojen tekojenne puolesta.
Ja sehän on selvää, että kyseessä oli Jumalan sana, joka testasi, että kuinka moni oli valmis Paholaisen houkuttelemana myymään hänet Paholaiselle oman itsensä puolesta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinulla on luetun ymmärtämisessä vakavia puutteita.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja sehän on selvää, että kyseessä oli Jumalan sana, joka testasi, että kuinka moni oli valmis Paholaisen houkuttelemana myymään hänet Paholaiselle oman itsensä puolesta.
Ja monta oli, jotka sitä kadotukseen vievää tietä menivät yksin uskosta, ja harva oli se, joka löysi sen ahtaan portin, joka vei takaisin paratiisiin (ilm.2:7, 2:17)
Löytyy Jeesus, Matteuksen evankeliumi, 7 luku. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinulla on luetun ymmärtämisessä vakavia puutteita.
Sinullakin ymmärrys paranee, kun luet Gal.3:13 ja 1.Kor.3:13.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi olet tässä ketjussa? Aloittajan kysymyshän oli kristityille. Etkö osaa lukea tai edes sen vertaa ymmärrä lukemaasi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi olet tässä ketjussa? Aloittajan kysymyshän oli kristityille. Etkö osaa lukea tai edes sen vertaa ymmärrä lukemaasi?
Mene muualle nuolemaan haavasi, kyykäärmeen sikiö.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyseiset kohdat eivät kerro sinun houreistasi mitään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko 3:13 sinulle jokin maaginen luku?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mene muualle nuolemaan haavasi, kyykäärmeen sikiö.
Sinulla tuskin on mitään sanomista kenestäkään. Olet täällä pelkkä häirikkö.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko 3:13 sinulle jokin maaginen luku?
Ei, mutta Paavali kertoo siinä, että se tie johtaa tämän tulivuoren uumeniin, hänen opillaan, kun palvoo Jeesusta kiroukseksi kirottuna ja opettamanaan Israelin Jumalana, mikä perustuu kolminaisuusoppiin.
Luku- ja jaenumeroilla kirjoittajat ovat koittaneet TEHDÄ TÄMÄN HELPOMMIN YMMÄRRETTÄVÄKSI, mutta he eivät ottaneet huomioon, tai eivät tienneet, että vuonna 2025 ihmisillä ei ole enää aivoka ollenkaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tarkoitatko, ettet läydä Raamatusta Paavalin Roomalaiskirjettä ja 7 lukua, joka on koko kristinuskon perustana?
Ja Luther teksti sopii tähän, kun ollaan luterilaisuudessa - hänhän ei tietenkään kehittänyt mitään oppia itse, vaan se on Paavali tekemä.Kristinopin perusta, kivijalka on Joh 3:16: "Sillä niin on Jumala maailmaa rakastanut, että hän antoi ainokaisen Poikansa, ettei yksikään, joka häneen uskoo, hukkuisi, vaan hänellä olisi iankaikkinen elämä." Se on se pienoisevankeliumi, joka lyhyesti ja ytimekkäästi kertoo sen olennaisen kristinuskon pelastuksen tien.
k_v - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja Luther teksti sopii tähän, kun ollaan luterilaisuudessa - hänhän ei tietenkään kehittänyt mitään oppia itse, vaan se on Paavali tekemä.Eiköhän kristinuskon perusta löydy paremminkin Evankeliumista. "Sillä niin on Jumala maailmaa rakastanut, että antoi ainokaisen Poikansa, ettei yksikään, joka Häneen uskoo hukkuisi vaan saisi iankaikkisen elämän"
Paavalin tehtävänä oli viedä Evankeliumin sanomaa pakanamaihin.
Paavalin tapa viedä sitä oli toisenlainen kuin evakelistoilla, mutta ihan samasta asiasta hän puhui kuin he. Ehkä Paavalin tapa ruoskia itseään johtui vahvasta syyllisyydestä, koska hän aikaisemmin vainosi Jeesusta ja sen ajan kristittyjä, mutta ei se mikään yleinen käsky ollut, että muidenkin pitäisi tehdä samalla tavalla. Jokaisen uskon tien polku on omanlaisensa kuka syyllistyy enemmän ja kuka vähemmän tässä elämän matkan varrella. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kristinopin perusta, kivijalka on Joh 3:16: "Sillä niin on Jumala maailmaa rakastanut, että hän antoi ainokaisen Poikansa, ettei yksikään, joka häneen uskoo, hukkuisi, vaan hänellä olisi iankaikkinen elämä." Se on se pienoisevankeliumi, joka lyhyesti ja ytimekkäästi kertoo sen olennaisen kristinuskon pelastuksen tien.
k_vJa luterilaisuuden tärkein tunnustus - KRISTUS OLI TOSI JUMALA - KOLMINAISUUSOPPI - YKSI PERSOONA, RISTIIN NAULITTU UHRI.
Usä Jumala antoi Jeesuksen tulla tuomaan tietoa pelastuksesta, käntymisestä pois juutalaisen uhrikulttiopin tieltä ja tekemään mielenmuutoksen sekä löytämään tie takaisin paratiisiin, ettei voida alistaa rahan vallalla.
Siinä ei lue, mitään kidutuskuolemasta! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja luterilaisuuden tärkein tunnustus - KRISTUS OLI TOSI JUMALA - KOLMINAISUUSOPPI - YKSI PERSOONA, RISTIIN NAULITTU UHRI.
Usä Jumala antoi Jeesuksen tulla tuomaan tietoa pelastuksesta, käntymisestä pois juutalaisen uhrikulttiopin tieltä ja tekemään mielenmuutoksen sekä löytämään tie takaisin paratiisiin, ettei voida alistaa rahan vallalla.
Siinä ei lue, mitään kidutuskuolemasta!Eikö myöskään isä Jumalan lupausta pelastua palvelemaan lihalla synnin lakia ja tekemään vaikka sitä pahaa mitä vihaa.
- Anonyymi
Minulle Raamatun kokonais sanoma on ehdoton totuus. Tässä keskustelussa riehuu pikkupiru, oudon uskontonsa kanssa.Hän kerää jakeita ja tekee niistä outoa mosaiikkia, jonka sanomaa ei Raamatusta löydy. Kerätköön kaltaisiaan saatanalle. Tuskin kukaan löytää mitään rakentavaa hänen houreista.
- Anonyymi
Tulitkin paikalle kuin tilauksesta, niin voidaan yhdessä katsoa kristinuskon Jumala juutalaisuuteen perustuen, se taivasten valtakunnan isä Jumala, Israelin Jumala, Jeesuksen nimeen on se kiroukseksi kiduttu uhri ristillä, tämän juutalaisten Jumalan kilpailija.
Mooses puhuu, 5.Mooseksen kirja:
4:10 mitä tapahtui sinä päivänä, jona seisoit HERRAN, SINUN JUMALASI EDESSÄHerran, Hoorebilla, kun Herra sanoi minulle: 'Kokoa kansa, niin MINÄ JULISTAN HEILLE SANANI, ETTÄ HE OPPISIVAT PELKÄÄMÄÄN MINUA NIIN KAUAN KUN ELÄVÄT MAAN PÄÄLLÄ, JA OPETTAISIVAT LAPSENSAKIN SIIHEN.
4:11 Ja te astuitte esille ja jäitte seisomaan vuoren juurelle, ja VUORI PALOI TULENA, joka loimusi sisimpään taivaaseen asti pimeyden ja synkkien pilvien keskellä.
4:12 Ja HERRA PUHUI TEILLE TULEN KESKELTÄ. Sanat te kuulitte, mutta ette nähneet hänen muotoansa, kuulitte vain äänen. Ja hän ilmoitti teille liittonsa, jonka hän käski teidän pitää, nimittäin ne kymmenen käskysanaa; ja hän kirjoitti ne kahteen kivitauluun."
https://www.koivuniemi.com/raamattu?tila=luku&kaannos=fi-38&kirja=5mo&luku=4
Tämä on nyt se edellä puhuttu Paavalin RAKKAUDEN ja ARMON Jumala. Ja juuri oli dokumentti niistä lasten peloista ja painajaisista, joten hyvin on opetettu lapsetkin pelkäämään.
Kyseessä on tulivuori ja tuliuoren Mooseksen Jumala, jonka vastustamisesta Jeesus tapettiin jumalanpilkkasyytteellä, kun sanoi tätä Jumalaa Saatanaksi ja kaiken valheen isäksi.
Wikipedia, Jahve, juutalaisuuden Jumala:
"Jahven pohjalta muodostuivat juutalaisuuden lisäksi myös muiden vanhaa seemiläistä kulttuuriperimää olevien yksijumalaisten uskontojen, kuten KRISTINUSKON ja islamin, jumalkäsitykset. Nykyajan juutalaiset eivät käytä nimeä Jahve.[2]
Jahve saattoi olla alun perin midianilaisten soturijumala ja TULIVUOREN JUMALA, sillä Jahve ilmestyi Moosekselle ensi kerran juuri Midianissa.[3]"
https://fi.wikipedia.org/wiki/Jahve
Voitte lukea kaikki arvostelut edeltä mikä piru ja ääliö ja mikä lie olen, kun sanon, että - ei helvetti - tämä ei ole mikään Jumala, ja niin sanoi Raamatun mukaan Jeesuskin, ja pääsi hengestään. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tulitkin paikalle kuin tilauksesta, niin voidaan yhdessä katsoa kristinuskon Jumala juutalaisuuteen perustuen, se taivasten valtakunnan isä Jumala, Israelin Jumala, Jeesuksen nimeen on se kiroukseksi kiduttu uhri ristillä, tämän juutalaisten Jumalan kilpailija.
Mooses puhuu, 5.Mooseksen kirja:
4:10 mitä tapahtui sinä päivänä, jona seisoit HERRAN, SINUN JUMALASI EDESSÄHerran, Hoorebilla, kun Herra sanoi minulle: 'Kokoa kansa, niin MINÄ JULISTAN HEILLE SANANI, ETTÄ HE OPPISIVAT PELKÄÄMÄÄN MINUA NIIN KAUAN KUN ELÄVÄT MAAN PÄÄLLÄ, JA OPETTAISIVAT LAPSENSAKIN SIIHEN.
4:11 Ja te astuitte esille ja jäitte seisomaan vuoren juurelle, ja VUORI PALOI TULENA, joka loimusi sisimpään taivaaseen asti pimeyden ja synkkien pilvien keskellä.
4:12 Ja HERRA PUHUI TEILLE TULEN KESKELTÄ. Sanat te kuulitte, mutta ette nähneet hänen muotoansa, kuulitte vain äänen. Ja hän ilmoitti teille liittonsa, jonka hän käski teidän pitää, nimittäin ne kymmenen käskysanaa; ja hän kirjoitti ne kahteen kivitauluun."
https://www.koivuniemi.com/raamattu?tila=luku&kaannos=fi-38&kirja=5mo&luku=4
Tämä on nyt se edellä puhuttu Paavalin RAKKAUDEN ja ARMON Jumala. Ja juuri oli dokumentti niistä lasten peloista ja painajaisista, joten hyvin on opetettu lapsetkin pelkäämään.
Kyseessä on tulivuori ja tuliuoren Mooseksen Jumala, jonka vastustamisesta Jeesus tapettiin jumalanpilkkasyytteellä, kun sanoi tätä Jumalaa Saatanaksi ja kaiken valheen isäksi.
Wikipedia, Jahve, juutalaisuuden Jumala:
"Jahven pohjalta muodostuivat juutalaisuuden lisäksi myös muiden vanhaa seemiläistä kulttuuriperimää olevien yksijumalaisten uskontojen, kuten KRISTINUSKON ja islamin, jumalkäsitykset. Nykyajan juutalaiset eivät käytä nimeä Jahve.[2]
Jahve saattoi olla alun perin midianilaisten soturijumala ja TULIVUOREN JUMALA, sillä Jahve ilmestyi Moosekselle ensi kerran juuri Midianissa.[3]"
https://fi.wikipedia.org/wiki/Jahve
Voitte lukea kaikki arvostelut edeltä mikä piru ja ääliö ja mikä lie olen, kun sanon, että - ei helvetti - tämä ei ole mikään Jumala, ja niin sanoi Raamatun mukaan Jeesuskin, ja pääsi hengestään.Teidän mielestänne Jumala?! Ja minä olen ääliö kun en ymmärrä?! No, meitä on moneen junaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Teidän mielestänne Jumala?! Ja minä olen ääliö kun en ymmärrä?! No, meitä on moneen junaan.
Kuinka monen mielestä tämä on nyt sitten Jumala?
- Anonyymi
Ja nyt et sitten luiki nurkan taakse haukkumisinesi, vaan pidät yleisölle oman - otsikon aiheisen - rakkausylistyslalusi kristinuskon Jumalasta, ja miten tulit vakuuttuneeksi, että tämä juuri on sinun Jumalasi!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja nyt et sitten luiki nurkan taakse haukkumisinesi, vaan pidät yleisölle oman - otsikon aiheisen - rakkausylistyslalusi kristinuskon Jumalasta, ja miten tulit vakuuttuneeksi, että tämä juuri on sinun Jumalasi!
Tässä kun odotamme häntä, niin kirjoittaja, joka edellä sanoo, että Paavalin Jumala on rakkauden Jumala, voisi siitä nyt myös kertoa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tässä kun odotamme häntä, niin kirjoittaja, joka edellä sanoo, että Paavalin Jumala on rakkauden Jumala, voisi siitä nyt myös kertoa.
Joskun olen kuullut, kun tämä tuli tulee esille edelle laittamissa Paavalin kristinuskon jakeissa, että kyseessä onkin Pyhä tyli, mutta siinä on se ongelma, kun Jeesuksen tien piti viedä paratiisiin takaisin, jossa on puita - kuten se elämän puu - niin tuossa tulivuoren pyhässä tulessa ne olisivat muuttuneen hiullokseksi, jota hiillosta Jumala kohentelee hiilihangolla odotellessaan uskovaisia lapsukaisiaan kotiin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joskun olen kuullut, kun tämä tuli tulee esille edelle laittamissa Paavalin kristinuskon jakeissa, että kyseessä onkin Pyhä tyli, mutta siinä on se ongelma, kun Jeesuksen tien piti viedä paratiisiin takaisin, jossa on puita - kuten se elämän puu - niin tuossa tulivuoren pyhässä tulessa ne olisivat muuttuneen hiullokseksi, jota hiillosta Jumala kohentelee hiilihangolla odotellessaan uskovaisia lapsukaisiaan kotiin.
Teologit Mäkipellon johdolla kirjoittivat juuri kirjan myös kristinuskon juutalaisuuteen perustuvasta Tulivuorijumalasta. Ja uuninpesään päätyi uskovaisten toimesta. Tällä hetkellä kaikkiaan 2,4 miljardia kristittyä maailmassa palvoo Tulivuorijumalaa Jeesuksen kidutetulla uhrilla - muslimit uhraavat sille eläimiä.
- Anonyymi
Joku riehuu oudon uskonnon kanssa, ja sen nimi on kristinusko.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Teologit Mäkipellon johdolla kirjoittivat juuri kirjan myös kristinuskon juutalaisuuteen perustuvasta Tulivuorijumalasta. Ja uuninpesään päätyi uskovaisten toimesta. Tällä hetkellä kaikkiaan 2,4 miljardia kristittyä maailmassa palvoo Tulivuorijumalaa Jeesuksen kidutetulla uhrilla - muslimit uhraavat sille eläimiä.
Suosittelen Mäkipellon kirjaa kaikille jotka haluavat tietää Raamatusta pintaa syvemmin ja mitä historiallis-kriittinen tutkimus kertoo. Sinun tulivuorenjumala -tarinasi kuuluvat sekopäisten houreisiin.
Luterilainen - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suosittelen Mäkipellon kirjaa kaikille jotka haluavat tietää Raamatusta pintaa syvemmin ja mitä historiallis-kriittinen tutkimus kertoo. Sinun tulivuorenjumala -tarinasi kuuluvat sekopäisten houreisiin.
LuterilainenJuutalaisen Paavalin tämä 1.Kor.3:13 - mikä tämä paikka on sitten, missä palaa tuli ja minne päätyy, kun palvoo Jeesusta kirottuna Israelin Jumalana?
Löytyy 5.Moos.13 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
LuterilainenMiksi sinun mielestäsi Jeesus olikaan kristinuskossa kidutettu kuoliaaksi ja kirottu teurastettuna uhrilampaana ja Paavali käskee perkaamaan taivasten valtakunnan pois?
Löytyy Jeesuksen sanat Matteus 13:33, Paavalin sanat 1.Kor.5:7 ja Jeesus kirottu kiroukseksi löytyy Galatalaiskirje 3:13.
- Anonyymi
Todella hyvä kysymyksen asettelu ketjun aloitukseksi Jumalasta niille, jotka uskovat olevansa kristittyjä.
- Anonyymi
Monille se näkyy herjaamisena.
- Anonyymi
Tästä löytyy Paavalin käsitys asiasta:
Suurin on rakkaus
1. Kor. 13:
1 Vaikka minä puhuisin ihmisten ja enkelien kielillä mutta minulta puuttuisi rakkaus, olisin vain kumiseva vaski tai helisevä symbaali.
2 Vaikka minulla olisi profetoimisen lahja, vaikka tuntisin kaikki salaisuudet ja kaiken tiedon ja vaikka minulla olisi kaikki usko, niin että voisin siirtää vuoria, mutta minulta puuttuisi rakkaus, en olisi mitään. [1. Kor. 12:8,9 | Matt. 17:20]
3 Vaikka jakaisin kaiken omaisuuteni nälkää näkeville ja vaikka antaisin polttaa itseni tulessa mutta minulta puuttuisi rakkaus, en sillä mitään voittaisi.
4 Rakkaus on kärsivällinen, rakkaus on lempeä. Rakkaus ei kadehdi, ei kersku, ei pöyhkeile, [1. Piet. 4:8]
5 ei käyttäydy sopimattomasti, ei etsi omaa etuaan, ei katkeroidu, ei muistele kärsimäänsä pahaa, [Room. 13:10; 1. Kor. 10:24,33; Fil. 2:4]
6 ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee totuuden voittaessa. [2. Joh. 1:4; 3. Joh. 1:4]
7 Kaiken se kestää, kaikessa uskoo, kaikessa toivoo, kaiken se kärsii. [Sananl. 10:12]
8 Rakkaus ei koskaan katoa. Mutta profetoiminen vaikenee, kielillä puhuminen lakkaa, tieto käy turhaksi.
9 Tietämisemme on näet vajavaista ja profetoimisemme on vajavaista, [1. Kor. 8:2]
10 mutta kun täydellinen tulee, vajavainen katoaa. [Ef. 4:13]
11 Kun olin lapsi, minä puhuin kuin lapsi, minulla oli lapsen mieli ja lapsen ajatukset. Nyt, kun olen mies, olen jättänyt sen mikä kuuluu lapsuuteen.
12 Nyt katselemme vielä kuin kuvastimesta, kuin arvoitusta, mutta silloin näemme kasvoista kasvoihin. Nyt tietoni on vielä vajavaista, mutta kerran se on täydellistä, niin kuin Jumala minut täydellisesti tuntee. [1. Kor. 8:3; 2. Kor. 3:18; 1. Joh. 3:2]
13 Niin pysyvät nämä kolme: usko, toivo, rakkaus. Mutta suurin niistä on rakkaus. [1. Tess. 5:8]
Luterilainen kristitty- Anonyymi
Ja Joh.8 löytyy Jeesuksen käsitys asiasta, kun hän sanoo Paavalin Jumalaa Saatanaksi ja kaiken valheen isäksi, ja Paavali surmasi Jeesuksen jumalanpilkkasyytteellä.
Löytyy wikipedia, Pyhä Stefanos, viitteet Apostolien tekoihin - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja Joh.8 löytyy Jeesuksen käsitys asiasta, kun hän sanoo Paavalin Jumalaa Saatanaksi ja kaiken valheen isäksi, ja Paavali surmasi Jeesuksen jumalanpilkkasyytteellä.
Löytyy wikipedia, Pyhä Stefanos, viitteet Apostolien tekoihinJa tässä on pelastus juutalaisen Paavalin opilla kristinuskon mukaan:
Roomalaiskirje:
https://www.koivuniemi.com/raamattu?tila=luku&kaannos=fi-38&kirja=roo&luku=7
Kannattaa lukea - Paavali kertoo tekevänsä jopa sitä pahaa mitä vihaa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja tässä on pelastus juutalaisen Paavalin opilla kristinuskon mukaan:
Roomalaiskirje:
https://www.koivuniemi.com/raamattu?tila=luku&kaannos=fi-38&kirja=roo&luku=7
Kannattaa lukea - Paavali kertoo tekevänsä jopa sitä pahaa mitä vihaa.Ja tämän nimi on RAKKAUS, kuten luterilainen kristitty edellä vakuuttaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja tämän nimi on RAKKAUS, kuten luterilainen kristitty edellä vakuuttaa.
Ja edellä on lainaus Martti Lutherin omasta teoksesta Sidottu ratkaisuvalta, jossa hän sanoo, että Paavali haluaakin meidän olevan ja tekevän kaiken niin, että se on ansainnut vain pelkän VIHAN, eikä mitään armoa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja edellä on lainaus Martti Lutherin omasta teoksesta Sidottu ratkaisuvalta, jossa hän sanoo, että Paavali haluaakin meidän olevan ja tekevän kaiken niin, että se on ansainnut vain pelkän VIHAN, eikä mitään armoa.
Ja pelkän VIHAN ansaitsemisen nimi luterilaisen kristityn mukaan, kun palvoo moraalia ja etiikkaa opettanutta Jeesusta kuoliaaksi kidutettuna ja kiroukseksi kirottuna uhrina, tosi Jumalana, ristille, on RAKKAUS.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja pelkän VIHAN ansaitsemisen nimi luterilaisen kristityn mukaan, kun palvoo moraalia ja etiikkaa opettanutta Jeesusta kuoliaaksi kidutettuna ja kiroukseksi kirottuna uhrina, tosi Jumalana, ristille, on RAKKAUS.
Älkää ihmetelkö, jos tarvitaan uskontojen uhrien tukitoimia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älkää ihmetelkö, jos tarvitaan uskontojen uhrien tukitoimia.
Mitähän kaikkea tämä kirottu rakkaus saakaan uskovaiset tekemään Jeesuksen sadistisella murhalla, kun saa uskovaisten mukaan ne demonitkin kimppuunsa uudestisyntymällä helvetistä nousevalla Pahalla hengellä, mihin helvettiin Paavali tosi Jumalana, Jeesuksen opettamana Israelin Jumalana, Jeesuksen kirosi (Gal.3:13)?!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitähän kaikkea tämä kirottu rakkaus saakaan uskovaiset tekemään Jeesuksen sadistisella murhalla, kun saa uskovaisten mukaan ne demonitkin kimppuunsa uudestisyntymällä helvetistä nousevalla Pahalla hengellä, mihin helvettiin Paavali tosi Jumalana, Jeesuksen opettamana Israelin Jumalana, Jeesuksen kirosi (Gal.3:13)?!
Lisäksi vielä - Raamatun Jumalan sanasta, kuulehan luterilainrn kristitty, totuus ei pala edes siinä tulessa, mihin kirkko sinut vainajana siunaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lisäksi vielä - Raamatun Jumalan sanasta, kuulehan luterilainrn kristitty, totuus ei pala edes siinä tulessa, mihin kirkko sinut vainajana siunaa.
Ja tämän juutalaisen Saatanan evankeliumin lisäksi Raamatussa on Jeesuksen julistamaksi käskemä hyvä taivasten valtakunnan evankeliumi, hyvällä isä Jumalalla, jonka evankeliumin tosin Raamatussa Paavali kiroaa ja sen lukijatkin, mutta olen ottanut tuon kirouksen riskin puolustaessani Jeesusta ja kertoessani Raamatun totuudesta.
- Anonyymi
Muita herjaamalla ja sotaa ihannoimalla annetaan todistus.
- Anonyymi
Todistan Jumalasta Raamatun sanoman kautta, omien henkilökohtaisten kokemusten kautta ja tieteen kautta.
- Anonyymi
Raamattu on muuta kuin kokoelma ihmiskirjoituksia vain jos Jumala olisi olemassa ja Jumala on olemassa koska Raamattu niin sanoo. Selkeä kehäpäätelmä.
Jos Jumala pystyisi osoittamaan itse itsensä henkilökohtaisesti, niin miksi Raamatussa on lähetyskäsky? Miksei koskaan hinduksi kasvatettu, joka ei ole koskaan edes Jeesuksesta kuullut keksi ei ihan itse (Jumalan johdattamana) oivalla, että joku on täytynyt kiduttaa kuoliaaksi, jotta minä pääsisin taivaaseen?
Tieteestä ei löydy perusteluja millekkään Jumalalle saati juuri kristittyjen Jumalalle. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Raamattu on muuta kuin kokoelma ihmiskirjoituksia vain jos Jumala olisi olemassa ja Jumala on olemassa koska Raamattu niin sanoo. Selkeä kehäpäätelmä.
Jos Jumala pystyisi osoittamaan itse itsensä henkilökohtaisesti, niin miksi Raamatussa on lähetyskäsky? Miksei koskaan hinduksi kasvatettu, joka ei ole koskaan edes Jeesuksesta kuullut keksi ei ihan itse (Jumalan johdattamana) oivalla, että joku on täytynyt kiduttaa kuoliaaksi, jotta minä pääsisin taivaaseen?
Tieteestä ei löydy perusteluja millekkään Jumalalle saati juuri kristittyjen Jumalalle.Jumala on ilmoittanut Raamatussa sekä suoraan että epäsuoraan olevansa olemassa ja siis realiteetti ja lähetyskäsky sen takia kun itsekkyyden kourissa vellovat ihmiset eivät tahdo oikein uskoa tätä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jumala on ilmoittanut Raamatussa sekä suoraan että epäsuoraan olevansa olemassa ja siis realiteetti ja lähetyskäsky sen takia kun itsekkyyden kourissa vellovat ihmiset eivät tahdo oikein uskoa tätä.
Juu vihan lähetyskäsky Paavalilla - hyvä kysymys, että mihin sitä tarvittiin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta mitä Jumalan taivasten valtakuntaan tulee, niin Jeesuksen opetuksin se Jumala onkin meissä - ei sitä kenenkään kiduskuolemalla etsitä, vaan Paavalin sanoin perataan pois, että pahuus mahtuu ihmiseen (Room.7).
Anonyymi kirjoitti:
jumalan viha kohdistuu syntiin, ihminen joka tekee synti on synnin alainen, jumalan vihan allla. Ellei tee parannusta.
- Anonyymi
kotikuusi1 kirjoitti:
jumalan viha kohdistuu syntiin, ihminen joka tekee synti on synnin alainen, jumalan vihan allla. Ellei tee parannusta.
Synti liittyy Saatanaan, koska se uhkailee helvetillä - Jumala ssuu paratiisissa, ei se omista helvettiä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Synti liittyy Saatanaan, koska se uhkailee helvetillä - Jumala ssuu paratiisissa, ei se omista helvettiä.
Ja sana 'parannus' Jeesuksen evankeliumissa on väärä käännös - sen kuuluisi on sana mielenmuutos ja tieltä kääntyminen. Siis pois kokonaan juutalaisesta syntiuhrikultista, jonka jumaluutta hän sanoi Saatanaksi.
Roomalaiskirje luku 7 - kristinuskon tärkein oppikirje; pelastutaan nimenomaan palvelemaan lihalla synnin lakia. Ei toisin päin - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja sana 'parannus' Jeesuksen evankeliumissa on väärä käännös - sen kuuluisi on sana mielenmuutos ja tieltä kääntyminen. Siis pois kokonaan juutalaisesta syntiuhrikultista, jonka jumaluutta hän sanoi Saatanaksi.
Roomalaiskirje luku 7 - kristinuskon tärkein oppikirje; pelastutaan nimenomaan palvelemaan lihalla synnin lakia. Ei toisin päinTällä kohdalla te sotkette tosi pahasti Jeesuksen taivasten valtakunnan evankeliumin ja Paavalin syntievankeliumin keskenään. Ne ovat kokonaan eri planeetalta.
Kritittynä ei ole vain olemista, se elämistä ja vapautta kristuksessa.
- Anonyymi
Tämä 'olla Kristuksessa' onkin mielenkiintoinen, koska ilman sitä, te ette päätyisikään helvettiin.
Löytyy Paavalin 1.Korinttolaiskirjeen 3. luvun viimmeinen jae - te olette Kristuksen, mutta Kristus onkin Jumalan - sen juutalaisten Jeesuksen sanoman Saatanan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämä 'olla Kristuksessa' onkin mielenkiintoinen, koska ilman sitä, te ette päätyisikään helvettiin.
Löytyy Paavalin 1.Korinttolaiskirjeen 3. luvun viimmeinen jae - te olette Kristuksen, mutta Kristus onkin Jumalan - sen juutalaisten Jeesuksen sanoman Saatanan.Ei tämä juutalainen jumalahuijaus ole mikään yksinkertainen kuvio, että teidät saadaan huijattua helvettiin niin, että tarina kautta linjan Raamatussa pitää kutinsa ilman mitään ristiriitoja - jokainen kohta on tarkkaan ajateltu ja hiottu.
Anonyymi kirjoitti:
Ei tämä juutalainen jumalahuijaus ole mikään yksinkertainen kuvio, että teidät saadaan huijattua helvettiin niin, että tarina kautta linjan Raamatussa pitää kutinsa ilman mitään ristiriitoja - jokainen kohta on tarkkaan ajateltu ja hiottu.
Kristi uko on opetusta varten, vieminen evan keljumia eteen päin, sana on Raamatussa joka tuo pelastuksen jota uskovat sanaan.
- Anonyymi
kotikuusi1 kirjoitti:
Kristi uko on opetusta varten, vieminen evan keljumia eteen päin, sana on Raamatussa joka tuo pelastuksen jota uskovat sanaan.
Kyllä - olen edelle liittänyt kaksikin kertaa Paavalin Roomalaiskirjeen luvun 7 - pelastuu tekemään vaikka sitä pahaa mitä vihaa ja palvelemaan lihalla synnin lakia, kun palvoo Jeesusta kirottuna ja uhrilampaana teurastettuna uhrina itse tosi Jumalana, ja perkaa pois Jeesuksen opettaman taivasten valtakunnan, että synti mahtuu tilalle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä - olen edelle liittänyt kaksikin kertaa Paavalin Roomalaiskirjeen luvun 7 - pelastuu tekemään vaikka sitä pahaa mitä vihaa ja palvelemaan lihalla synnin lakia, kun palvoo Jeesusta kirottuna ja uhrilampaana teurastettuna uhrina itse tosi Jumalana, ja perkaa pois Jeesuksen opettaman taivasten valtakunnan, että synti mahtuu tilalle.
Tällä on toinenkin nimi, ei ainoastaan kristinusko, se on saatananpalvontaa kannibalistista ihmissyöntiriittiä myöten ruumiin syönteineen ja verenjuonteineen, ja se tulee juutalaisuudesta. Jotkut kutsuvat sitä rakkaudeksi.
Anonyymi kirjoitti:
Paavali tiesi synnin omassa ruumiisaan, sitä vastaa kaikki kristityt taistelevat on synnin himo, on siinä tekemistä mutta ovat voimat siihen ei riitäkään.
- AnonyymiUUSI
Lisäystä - yllyttääkö demonit sinua johonkin pahuuteen? Olen kuullut, että se ilmiö olisi ihan aito, eikä vain kuvittelua.
Anonyymi kirjoitti:
Lisäystä - yllyttääkö demonit sinua johonkin pahuuteen? Olen kuullut, että se ilmiö olisi ihan aito, eikä vain kuvittelua.
Lihassa eläminen on pimeyden kanssa liitossa, nytä onkin, uskovissa se valta pois katkaistus jeesuksen veren kautta koska voitti kaikki henkivallat, ristin kuoliemalla, uskoville tuli voitto veren kautta kaikista voimista, nyt emme anna jäseniämme pahan vallan alaisuuteen.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun503444Kova karman laki
Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko5882208Näen jatkuvasti Sompasaunalla alastomia miehiä ja naisia
jotka menevät siihen viereiseen rantaan myös uimaan alasti. Sompasaunat on siis Mustikkamaalla Helsingissä, ja kuljen si882128Päivieni piristys, missä olet?
Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei171980- 201618
Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo431598KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar641461- 281426
Helena ja Mikko Koivun ero jatkuu edelleen ja loppua ei näy.
Voi eikä, miksi menee noin vaikeaksi avioero ja sopua ei tää ex- pari vaan saa.1291396Millainen kaivattusi luonne on?
Millaisia luonteenpiirteitä arvostat kaivatussa? Oletteko samanlaisia luonteeltanne?901359