Onko normaalia että 17 v. tyttö nukkuu isänsä kanssa?

Anonyymi-ap

En ole itse tässä minään osapuolena, vaan kyseessä on eräs perheenisä ja hänen tyttärensä, jotka tunnen.
Isä on 45 -vuotias ja eronnut, hänellä on ex-vaimonsa kanssa yhteishuoltajuus heidän 17-vuotiaseen tyttäreensä. Sain nyt kuulla, että tyttö nukkuu isänsä kanssa samassa sängyssä ollessaan isänsä luona. Selitys kuulemma on, että tyttö näkee painajaisia yksin nukkuessaan ja hakeutuu siksi "iskän viekkuun" yöksi. Minusta se olisi ihan okei, jos tyttö olisi vielä 10-vuotias tai alle, mutta kun kyseessä on 17 v. melkein täysi-ikäinen naisen alku, niin onhan se vähän kummallisen kuuloista.
Isänsäkään ei ole uudessa parisuhteessa eronsa jälkeen, joten nykyisin hän ilmeisesti jakaa vuoteensa vain tyttärensä kanssa.

Ovat muuten ihan täysipäisen tuntuisia, vaikka tyttö on hieman yksinkertaisen ja lapsellisen tuntuinen.

11

206

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Infektoivaa, taktisesti dissosialisoivaa kielenkäyttöä avauksessa.

Menstruaattori joka on 17v vanha on ollut täysi nainen jo noin puoli vuosikymmentä, hän lakkasi olemasta tyttö puberteetissa noin 12v iässä. Toisaalta hän on vanhempiensa lapsi aina, iästään riippumatta.

• Anonyymi

Vanhempien ei tarvitse pelätä, että lapsi nukkuu vielä 18-vuotiaana perhepedissä. Jokainen perhe päättää itse, miten he järjestävät nukkumisjärjestelynsä. Yleisesti ottaen, jos tilanne ei aiheuta ongelmia kenellekään, se on täysin normaalia.

• Anonyymi

Onneksi ei ole isoisä, joka haluaa nukkua tytön vieressä.

• Anonyymi

Maailmassa on ihmisiä, jotka osaavat ihan vain nukkua, kun on nukkumisen aika. Maailmassa on myös ihmisiä, jotka eivät ole panemassa kaikkea minkä liikkuu, riippumatta siitä onko se oma lapsi tai vanhempi. Sanoisin, että se, että koet tuon outona, kertoo lähinnä vain sinusta itsestäsi.

• Anonyymi

Olen samaa mieltä. En kykene keksimään mitään syytä miksi en minkä tahansa ikäisenä voisi ja olisi voinut nukkua isäni vieressä. Tietysti se on hieman huolestuttavaa, jos toinen näkee tuollaisia painajaisia, mutta se on sitten ihan eri kysymys. Toivottavasti niihin painajaisiin on saatavilla jotain apua tai helpottavat ajan kanssa.

• Anonyymi

Juuri äsken kävin miesten huussissa, jossa uima-asuinen isä laski seisten vesiä, eriön ovi oli raollaan josta havaitsin isän mukana olleen alle kouluikäisen pikkutytön, 4-5v. Ensimmäinen ajatus joka tuli mieleeni – no nyt tiedän miksi jotkut naiset luontaisesti tykkäävät miestikkarista.

Minulla ei ole jälkeläisiä, mutta, en varmasti nukkuisi 17v naisen kanssa edes samassa huoneessa jos tämän kanssa ei saisi/voisi peuhata.

• Anonyymi

Mä taas olen voinut tuollaisena teini-ikäisenä, ja voin edelleenkin, ihan vain nukkua sellaisenkin mieshenkilön vieressä, joka ei ole minulle edes mitään sukua. Ihan kenen tahansa vieressä ei varmaankaan voisi, mutta kyllä normaali ja tervepäinen mies ymmärtää milloin ollaan ihan vain nukkumassa, ainakin selvinpäin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mä taas olen voinut tuollaisena teini-ikäisenä, ja voin edelleenkin, ihan vain nukkua sellaisenkin mieshenkilön vieressä, joka ei ole minulle edes mitään sukua. Ihan kenen tahansa vieressä ei varmaankaan voisi, mutta kyllä normaali ja tervepäinen mies ymmärtää milloin ollaan ihan vain nukkumassa, ainakin selvinpäin.

Millaisissa ihme tilanteissa olet mennyt platonisesti nukkumaan, miehen viereen joka ei ole ”romattinen” kumppanisi eikä sukulainen, hyviä öitä toivottaen?

Minun vieressäni ei ole nukkunut yksikään kaunotar jonka kanssa en olisi peuhannut ensin, lukuunottamatta tapauksia kun jompi kumpi tai kummatkin jostain syystä ”nukahti” ja niissä tapausissa peuhattiin aamulla. Varmasti muistaisin jos joku unikaveri olisi jäänyt kokematta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Millaisissa ihme tilanteissa olet mennyt platonisesti nukkumaan, miehen viereen joka ei ole ”romattinen” kumppanisi eikä sukulainen, hyviä öitä toivottaen?

Minun vieressäni ei ole nukkunut yksikään kaunotar jonka kanssa en olisi peuhannut ensin, lukuunottamatta tapauksia kun jompi kumpi tai kummatkin jostain syystä ”nukahti” ja niissä tapausissa peuhattiin aamulla. Varmasti muistaisin jos joku unikaveri olisi jäänyt kokematta.

Monenlaisissa tilanteissa. Jos sänkyjä ei ole riittävästi, niin ei minun takiani tarvitse kenenkään lattialla nukkua. Olen itseasiassa nukkunut just tollasena 16-17 kesäisenä platonisesti kahden miehen välissäkin parisängyssä. Hui kauheeta 🤣!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Monenlaisissa tilanteissa. Jos sänkyjä ei ole riittävästi, niin ei minun takiani tarvitse kenenkään lattialla nukkua. Olen itseasiassa nukkunut just tollasena 16-17 kesäisenä platonisesti kahden miehen välissäkin parisängyssä. Hui kauheeta 🤣!

Niin, älykäpiö, mikään ryhmäoigia ei ollut kyseessä, minäkin olen aikoinaan usein nukkunut usean kinkun ja kundin kanssa/seassa mm. Type 2 mallisessa kulkuvälineessä. Aiheena on yksi intiimi platoninen unikaveri joka on vastakkaista sukupuolta mutta ei sukua eikä ”oma rakas”.

Vastauksesi on siis että mielikuvituksiasi lässytit.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin, älykäpiö, mikään ryhmäoigia ei ollut kyseessä, minäkin olen aikoinaan usein nukkunut usean kinkun ja kundin kanssa/seassa mm. Type 2 mallisessa kulkuvälineessä. Aiheena on yksi intiimi platoninen unikaveri joka on vastakkaista sukupuolta mutta ei sukua eikä ”oma rakas”.

Vastauksesi on siis että mielikuvituksiasi lässytit.

Johan taas kummallista kielenkäyttöä. Ja kyllä olen nukkunut ihan kaksinkin täysin platonisesti monet kerrat. Kuten sanottua, niin en minä ketään lattialle pakota. Mikä siinä muka sitten on niin kovin vaikeaa "älykääpiö"?

Kummallinen kysymys muuten tuo "millaisessa tilanteessa". Onko niitä mielestäsi kovin monenkinlaisia "tilanteita"? Kaikki kulminoituvat siihen, että on yksi nukkumapaikka (sänky) ja kaksi ihmistä. Mitä merkitystä muilla puitteilla on? Tai no olen sohvallakin kaksin platonisesti nukkunut, mutta silloin lattia olisi luultavasti ollut jopa mukavampi vaihtoehto kuin ahdas sohva ja toisen jalat naamalla 😁.

Ai niin ja olen kyllä pannutkin sellaisessa tilanteessa, että siinä on nukkunut kolmas henkilö vieressä. Sitä ei oikein ryhmäorgioiksi voi kutsua, kun se kolmas koisii tai yrittää esittää nukkuvansa. Olen joskus ollut myös ollut tuo kolmas henkilö, joka yrittää esittää nukkuvansa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ensi kesänä

Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta
      Ikävä
      70
      3530
    2. Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.

Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      148
      3453
    3. Tukalaa kuumuutta

Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh
      Ikävä
      46
      3312
    4. Sinä, ihastukseni

Mitä haluaisit tehdä kanssani ensimmäisenä?
      Ihastuminen
      53
      2759
    5. Tiedät ettei tule toimimaan.

Mielenterveys ei kummallakaan kestä.
      Ikävä
      32
      2016
    6. Okei, myönnetään,

Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘
      Ikävä
      30
      1942
    7. Onko kaivatullasi

himmeä kuuppa?
      Ikävä
      48
      1676
    8. Et siis vieläkään

Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k
      Ikävä
      40
      1655
    9. Mihin hävisi

Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä
      Iisalmi
      94
      1621
    10. On jo heinäkuun viimeinen päivä.

En taida nähdä sinua koskaan.
      Rakkaus ja rakastaminen
      39
      1390
    Aihe