Ihmettelen kovasti, että Ikaalisissa vaikutti mies, joka halusi sellaisen suuhunsa.
Lapsen pippuli
10
111
Vastaukset
- Anonyymi
Jotkut tykkää lihapullista, toiset lihamakaronilaatikosta, hän pikkupoikain sukukalleuksien mausta.
- Anonyymi
Jampre nuolee myös lasten pepareiät puti puhtaiksi.
- Anonyymi
Voi katsokaa kuinka hän nauttii kun hän hoitelee lasta.
- Anonyymi
ipekka m-k kehuu itseään modena
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hän on hoitanut moden tehtävät hyvin laadukkaasti. Siksi tämä palsta on hyvin antoisa ja avaramielinen.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Toemiiko hoekkalan poeka moedena?
- Anonyymi
Kuinka paljon pienokainen nauttii jampren käsittelyssä?
- AnonyymiUUSI
Kaksivuotias lapsukainen nauttii aivan yhtä paljon kuin 69-vuotias lapsirakas herrasmies.
- AnonyymiUUSI
pm-k se vaikuttaa edelleemkin ja esittää toivdeitaan tällä palstalla jukisesti
- AnonyymiUUSI
Tämän palstan tarkoituksena onkin esittää toiveita ja ehdotuksia Ikaalisten parantamiseksi.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos nainen harrastaa seksiä
Useiden kanssa, miten se eroaa miesten mielestä siitä, jos miehellä on ollut useita s kumppaneita? Oletan että kaikki mi3593925Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun252547Pihlaja-puulle
Illat on mulle pahimpia. En tiiä miks se olis vaan parasta yöstä toiseen nukkua sun kanssa ja herätä sun kasvoihin. Jos152050Kova karman laki
Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko5011716Päivieni piristys, missä olet?
Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei141685Kysymys Kuhmolaisille
Hei. Olen 32 vuotias nainen ja muutin Kuhmoon noin 12 vuotta sitten. Mutta nyt täytyy ihmetellä ihan ääneen että onhan t511644Savimajasta lääketieteen tohtoriksi - ja ei tikkua ristiin
”Jos ihminen muuttaa savimajasta tänne kerrostaloon länsimaisen elintason piiriin ilman että tarvitsee panna tikkua rist3011586- 171364
Olen valtavan ihastunut
Yritin sen sinulle viime viikolla kertoa, mutta liikaa muuttujia ja isoja tunteita, niin en kyllä ollut kovin selkeä.631166- 211134