Olen tutustunut viehättävään ja älykkäänoloiseen vesimiesmieheen ja tuntuisi että kemiat on kohdallaan ja kummatkin kiinnostuneita. Miksi mitään ei tapahdu? Eihän vesmiäs ole ujo, eihän?
ujo vesimies?
17
4913
Vastaukset
- ei, MUTTA
vesimieheltä on useimmiten hyvin turha odottaa aloitetta, oli tilanne miten päivänpolttava hyvänsä. Oikeasti. Kuulostaa raukkamaiselta ja varmaan onkin sitä :/ mutta näin se vain on, veskari haluaa suojella sisintään ja pelkää haavoittumista yli kaiken.
Jos siis haluat jotain tapahtuvaksi, paras toimia itse. Rasittavaa ja lapsellista, tiedetään, mutta itse ainakin (vesim) olen aina olut sellainen järripää, että tuli mitä tuli, niin minä en AINAKAAN! Surkeaa käytöstä aikuiselta ihmiseltä. Ehkä vanhemmiten (30 ) alkaa tuollakin saralla vähän pehmetä, kun se haavoittuminen nyt kumminkin on päivänselvää ;)
ja tajuaa elämän rajallisuuden.. ja huomaa ne KAIKKI hukkaan heitetyt tilanteet jolloin "minä AINAKAAN" en tehnyt aloitetta!!
Joten.. paras itse vaan tarttua toimeen. Lähesty avoimesti, iloisesti, rehellisesti, ja vesimies on myyty.- vierailija
ainakaan aina! Itse teen Vesimiesnaisena aloitteen jos tuntuu siltä että aloite ei ole turha, vaan siihen saa vastakaikua.
- -ihanin-
heip!!
vesimiesmies on sellainen kenen kanssa viihtyy; (usein näin-ei tietenkään aina)hauskoja, fiksuja, mukavia, omituinen huumorintaju =) ja ymmärrys asioiden laajuudesta.
Tuosta haavoittavuudesta.. se itsesuojelu voi mennä liian pitkälle joskus, silloin kun oman edun nimissä vääristellään asioita.
Hauskaa kesää merkkiin katsomatta =))
- Artur88
Oon vesimies ja jotenkin oon pikkasen ujo, mut kuitenkin löydän itseni usein tekemässä aloitetta.
olen itse huomannut sen että joskus vesimiehet, ainakin minä, ajattelee niin monta asiaa, ja ei pidä mitään erityisesti toista tärkeämpänä, että usein käy niin että romanssi asiat etenee hitaasti... - ...
Vesimies ei uskalla tehdä aloitetta...
- vsmn
...Minäpäs teinkin tänään ;)
- waterwoman
vesimieskään ole enää ujo omien kokemusteni pohjalta. Olin nuorena tosi ujo enkä ikinä missään koskaan enkä milloinkaan tehnyt aloitetta. Mutta nykyään sujuu aivan älyttömän helposti aloitteen tekeminen, jos jotakin tai jotakuta haluaa. Tunnen myös muita vesimiesnaisia, eivät he ainakaan ujoja ole. Miehistä en tiedä, mutta enpä usko.
Jos vesimies ei tee aloitetta voi johtua siitäkin ettei ole tarpeeksi kiinnostunut. Voi olla kiinnostunut, mutta ei niin paljon että vaivautuisi aloitetta tekemään. Juttu voi silti edetä, jos toinen tekee aloitteen ja tuntuu sitten jutellessa mielenkiintoiselta persoonalta. Tuskinpa vesimies lähtee pelkän seksin perään tai sen pohjalta aloitteita tekee, vaikka olisi kiinnostunutkin. Tai en itse ainakaan vaikka kuinka puutteessa olisin. Tällaisia ajatuksia.- humppahullu
Mä myös allekirjotan edellisen asian, tietenkin veskarinaisena myös!
- minä.
olen itse vesimies ja voin kertoa että suurin osa ainakaan ei ole ujoja, nimittäin vesimiehillä on vilkas mielikuvitus ja ovat uteliaita joten eivät ole ujoja, päinvastoin.
- mitä ihmettä?
... tulihan monenlaisia mielipiteitä/ vastauksia, mutta monenlaisia on tietysti ihmisiäkin.
Aloitteita on nyt tehty vähän puolin ja toisin ja eteenpäin on päästy, nyt katsellaan mihin tämä sitten johtaa...
Kiitos veskarit vastauksista, olettehan aika erikoislaatuista sakkia ;) mutta teistä on aika vaikea olla pitämättä...- akvarius
On kyllä rankkaa olla Vesimiesnainen...kun haluan olla ja kuitenkin peruutan jos kiinostuu liikaa.Vapaus on ihanaa, mutta toisaalta olis mukava , kun on lähellä mies.Ujo ..ei, vaan tarkkailee ensin kannattaako tutustua. Tykkään kun kehutaan, mutta alkaa ällöttää jos se on jatkuvaa.Voi voi, usein ihan omassa maailmassa, joka tulkitaan etäiseksi tyypiksi.Hellyydestä pidän, mutta en just tänään, ehkä huomenna on sellainen fiilis..kuinka joku vois ymmärtää, kun ei aina itsekkään ymmärrä mimmonen on???
- jousinainen2
..kaikki vesimies miehet keitä olen tavannut ovat olleet ujoja suhteen alussa niin että heidän on vaikea tehdä aloitetta, odottelevat, jahkaavat ja katselevat kaukaa :) ja myöskin seksi ensi kertaa vesimiehen kanssa on aina vähän sellasta ujostelua, mutta sitten kun tutustutaan paremmin niin ei ole enää ujoudesta tietoakaan heh..Mutta siis siinä mielessä ovat mielestäni vähän ujoja kyllä
- Minä
joo, kyllä vesimies ujo alussa.siis tekemään minkäänlaista aloitetta,naisena toki kivaa ,jos miehet tekee sen,voin myöhemmin olla tosi villi,mutta varoo aina ,ettei saa pakkeja,joten on toisen oltava täysillä suhteessa, tai häippäsen,jos oireita toiselta,miettii aina paljon seureuksia,kaikesta ,haluu hallita itseään
- amelia
vesimies on kyllä kumma tyyppi... liikaa ei saa sitoa tai olla liian kiinnostunut/ riippuvainen, mutta suhteeseen pitäisi lähteä täysillä että vesimies ei liukene... ota tuosta sitten selvää.
Muutenkin tuntuu, että veskari on jotenkin etäinen ja kontrolloi itseään kovasti. Osoita siinä sitten välittäväsi hänestä. tervetuloa ujojen joukkoon!Kyllä niitäkin löytyy..
- SidVicious
kyllä vesimies on ujo...ainakin minä olen ujohko...en tosiaankaan itsevarma...mutta välillä-pakko myöntää-olen itseRAKAS
- nousevaleijona
ei ainakaan Vesimies nainen!! Itse olen kaikkea muuta kun UJO!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.
https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.845347Persuja ei aluevaltuustoissa näy
Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.423561Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni
Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j582932Riikka vie Suomen kohta ykköseksi työttömyyskisassa
Espanja: 10,5 % Suomi: 10,3 % Ruotsi: 9,3 % Kisa on tiukkaa, mutta Riikalla hyvä draivi päällä. Vasemmistolaisen päämin372145Kerro kaivattusi nimi tai nimikirjaimet
🌠 Tähdenlento! Kirjoittamalla kaivattusi nimen tai nimikirjaimet tähän, saattaa toiveesi toteutua.611916Alkuvuodesta poistuu työttömyyskorvaus kaikilta joilla on säästössä rahaa
Tippuu korvaukselta iso määrä työttömiä.2861696- 471596
- 941402
Tämmönen höpsö
Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress441376Mikä ihme teitä savolaisia tuossa
p*rs*reiässä niin kiinnostelee? Että siitä pitää päntönnään huutaa.71205