Fiat on hyvä auto

Anonyymi-ap

Laadukkaita, luotettavia ja kohtuuhintaisia autoja aivan kaikille.

Puntolla pääsee yhdellä tankkauksella pidemmälle kuin öky Audilla tai surisevalla vibraattori Teslalla.

139

1065

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kaikille? Eikös tuon ajamiseen vaadita b-ajokortti ja ostamiseen iso tukku rahaa.

• Anonyymi

Jos rahat eivät riitä aivan uuteen, niin osta hyväkuntoinen käytetty Fiat.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mutta haittaako se ajokortin puute?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Harvoin. Joskus saatta pikku tuhmuudesta kärähtää

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Entäs mahtuuko ison miehen (192) isot jalat (kenkä 50) jalkatilaan? Äärimmäisen harvassa autossa mahtuu. Pitää olla vähintään Mersun c-sarjan auto joka mulla on.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Entäs mahtuuko ison miehen (192) isot jalat (kenkä 50) jalkatilaan? Äärimmäisen harvassa autossa mahtuu. Pitää olla vähintään Mersun c-sarjan auto joka mulla on.

Veikkaan että taitaa jäädä minulta se Punto ostamatta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihan noin muutenkin

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

C-sarjan mersu on tiloiltaan aika ahdas. Todennäköisesti tulkitset mittanauhaa väärin päin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Punto saattaa todellakin olla sinulle väärä valinta. Suosittelen rättisitikkaa, koska kangaskaton rullaamisella taakse pääsee nauttimaan avaruuden ympäröivästä tilasta ja sammalla tuuli huurtaa lemeästi pään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

C-sarjan mersu on tiloiltaan aika ahdas. Todennäköisesti tulkitset mittanauhaa väärin päin.

Se on riittävän tilava kuitenkin. Ei ruhtinaallisesti tilaa mutta minun lapiot mahtuu jalkatilaan ihan ok.

Olen ollut ikäni pösömies ennen Mersua jonka ostin 7 vuotta sitten. Siinä autossa sai olla jalat kippurassa. Tosin sillä merkillä on kokemukseni mukaan kaksi jalkatilaltaan väljää autoa. 607 sekä 207 RCZ-malli. Ne olivat ruhtinaalliset tilat. Jälkimmäisessä, eli siinä urheilumallissa ei sitten takapenkille mahdu kuin pieni kauppakassi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se on riittävän tilava kuitenkin. Ei ruhtinaallisesti tilaa mutta minun lapiot mahtuu jalkatilaan ihan ok.

Olen ollut ikäni pösömies ennen Mersua jonka ostin 7 vuotta sitten. Siinä autossa sai olla jalat kippurassa. Tosin sillä merkillä on kokemukseni mukaan kaksi jalkatilaltaan väljää autoa. 607 sekä 207 RCZ-malli. Ne olivat ruhtinaalliset tilat. Jälkimmäisessä, eli siinä urheilumallissa ei sitten takapenkille mahdu kuin pieni kauppakassi.

Samansuuntaisia kokemuksia ;

607;ssa oli hyvät säätövarat (pl. korkeussäätö).
        Nyt BMW 520;ssa , joka on kuitenkin isohko perheauto , saa keskimittaisena kiemurrella sinne ratin taakse -vaikka lavitsa on taaimmaisessa lovessa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Täytyy sanoa että enää en pösöä tarvitse kun autojakin on olemassa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Samansuuntaisia kokemuksia ;

607;ssa oli hyvät säätövarat (pl. korkeussäätö).
        Nyt BMW 520;ssa , joka on kuitenkin isohko perheauto , saa keskimittaisena kiemurrella sinne ratin taakse -vaikka lavitsa on taaimmaisessa lovessa.

607 on ehkä paras pösö tilavuuden suhteen. Kerran kokeilumielessä istuin myös siinä 207 RCZ urheilumallissa ja yllätyin valtavasti kuinka jalat mahtuivat olemaan suorina. Sai vetää muistaakseni jopa eteenpäin penkkiä. Takapenkki käytännössä olematon. Siitä se tila tulee. Audi TT Roadster muistuttaa tätä pösöä paljon.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Täytyy sanoa että enää en pösöä tarvitse kun autojakin on olemassa.

Pösö on jonkinlainen auto, en minä sitä kiistä ollenkaan. Mutta ne lukuisat viat ja jalkatilojen olemattomuus ovat pointteja joiden takia en enää sitä merkkiä tartte. Mersu on ihan eri laatua.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pösö on jonkinlainen auto, en minä sitä kiistä ollenkaan. Mutta ne lukuisat viat ja jalkatilojen olemattomuus ovat pointteja joiden takia en enää sitä merkkiä tartte. Mersu on ihan eri laatua.

Noin 7 pösöä ehti mulla olla eikä missään (paitsi 504:ssa oli aika väljät tilat) ollut hyvät jalkatilat. Kun isäni osti meidän huushollin ensimmäisen pösön (504) joskus 80-luvulla, siitä alkoi pösökierre. 504 oli kyllä lupsakka ajella diiselinä. Oli 206 XS, 206 GTI, 206RC ja pari 406:sta, sekä 508 farkku.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Noin 7 pösöä ehti mulla olla eikä missään (paitsi 504:ssa oli aika väljät tilat) ollut hyvät jalkatilat. Kun isäni osti meidän huushollin ensimmäisen pösön (504) joskus 80-luvulla, siitä alkoi pösökierre. 504 oli kyllä lupsakka ajella diiselinä. Oli 206 XS, 206 GTI, 206RC ja pari 406:sta, sekä 508 farkku.

En tiedä onko Mersu nyt kuitenkin mennyt c-sarjan kohdalla huonoon suuntaan mitä tulee jalkatiloihin. Mulla siis 2018-mallia oleva farkku, mutta kun kokeilin tässä menneellä viikolla uutta vastaavaa sedania, sen jalkatilat olivat aavistuksen tiukemmat kuin farkussa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En tiedä onko Mersu nyt kuitenkin mennyt c-sarjan kohdalla huonoon suuntaan mitä tulee jalkatiloihin. Mulla siis 2018-mallia oleva farkku, mutta kun kokeilin tässä menneellä viikolla uutta vastaavaa sedania, sen jalkatilat olivat aavistuksen tiukemmat kuin farkussa.

Sori kun meni hieman sivuraiteelle tämä keskustelun aihe. Mutta Punton omistajaa ei minusta tule.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vielä sanon että koskaan en ole autoon ollut niin tyytyväinen kuin olen Mersuun ollut seitsemän vuoden aikana. Yksi virtalukon vaihto siinä oli joka sekin meni huolenpitosopimus piikkiin. Sen hinta olisi ollut 3200 ellei sitä sopimusta olisi ollut. Vuotuinen hinta sopparissa oli uudessa autossa noin 550. Nyt sen hinta on noussut koska auto on vanhempi. Mutta se kannattaa olla niin kauan kuin saa. Se sopimus korvaa vaikka koko moottorin uuteen kuten eräällä henkilöllä kävi. Hänellä kävi ns. flaksi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vielä sanon että koskaan en ole autoon ollut niin tyytyväinen kuin olen Mersuun ollut seitsemän vuoden aikana. Yksi virtalukon vaihto siinä oli joka sekin meni huolenpitosopimus piikkiin. Sen hinta olisi ollut 3200 ellei sitä sopimusta olisi ollut. Vuotuinen hinta sopparissa oli uudessa autossa noin 550. Nyt sen hinta on noussut koska auto on vanhempi. Mutta se kannattaa olla niin kauan kuin saa. Se sopimus korvaa vaikka koko moottorin uuteen kuten eräällä henkilöllä kävi. Hänellä kävi ns. flaksi

Huoltoliike kertoi mulle tämän tarinan että erään henkilön auton moottori meni sököksi ja sen hinta oli 30 tonnia. Soppari korvasi kaiken.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

505 Gti oli hulppea sisämukavuudeltaan

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vaihda jo relluun

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vaihda jo relluun

Dacia on parempi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

505 Gti oli hulppea sisämukavuudeltaan

Ok. Siitä ei ole kokemusta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Huoltoliike kertoi mulle tämän tarinan että erään henkilön auton moottori meni sököksi ja sen hinta oli 30 tonnia. Soppari korvasi kaiken.

Onko muuten Fiatilla tällaista sopimusta?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Dacia on parempi.

no ainakin kustannustehokkaampi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Uutta vastaavaa mersua? Siis töpseliajoneuvoa? Eihän näitä sähköajoneuvoja voi edes autona pitää. Muutama merkki myynnissä ja näillä merkeilläkin käytännössä yksi malli. Juu, pitää sähköajoneuvojen kehittyä vielä parikymmentä vuotta enne kuin riittävästi valikoimaa , ja valikoimaa, tulee.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko muuten Fiatilla tällaista sopimusta?

Puntoa ei enää valmisteta. Uusista en tiedä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

kannattaa muistaa myös se, ettei pelkkä Fiatin omistaminen vaadi ajokorttia

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Auton ostoon ei tarvita ajokorttia lainkaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En enää tahdo muistaa näitä vanhoja pösöjä joita minulla/meillä on ollut. Siis ensimmäinen pösö oli 504 diesel joka siis oli lupsakka ajaa. Oli meillä 405 bensamalli myöskin.

Sori kun hieman sekoilin näissä malleissa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En enää tahdo muistaa näitä vanhoja pösöjä joita minulla/meillä on ollut. Siis ensimmäinen pösö oli 504 diesel joka siis oli lupsakka ajaa. Oli meillä 405 bensamalli myöskin.

Sori kun hieman sekoilin näissä malleissa

Vittu. Nyt puhun taas paskaa. Unohtakaa koko juttu. Nämä mallit on vaikeaa muistaa aina oikein

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vittu. Nyt puhun taas paskaa. Unohtakaa koko juttu. Nämä mallit on vaikeaa muistaa aina oikein

404 oli taksina joskus suosittu pösö.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

kannattaa muistaa myös se, ettei pelkkä Fiatin omistaminen vaadi ajokorttia

joskus Fiatin ostaminen on edullista puuhaa.

• Anonyymi

Tavallaan noin on. Fiat on aliarvostettu auto.
      Esimerkiksi sellaiset mallit kuten Albea ja Linea ovat olleet aikanaan hyvin varusteltuja keskiluokan käyttämiä autoja.
      Punto on ollut hyvin suosittu malli.

• Anonyymi

Mutta entä kestävyys. UNOkin valittiin vuoden autoksi -kirjaimellisesti...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mutta entä kestävyys. UNOkin valittiin vuoden autoksi -kirjaimellisesti...

Yleensäkin uudet euroautot saksalaisista Fiatiin ovat täyttä kuraa.

• Anonyymi

Luen puntolla ja ylipäätänsä fiatilla ajavat väkäosaisiin, mieluummin ajan osamaksu mersulla ja näin minut luetaan ylempään menestyjien joukkoon.

• Anonyymi

Vai Jonne mersu ylimitotetuilla bassoilla.

JUMP JUMP JUMP

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vai Jonne mersu ylimitotetuilla bassoilla.

JUMP JUMP JUMP

Jonnet pilaa jopa 123 sarjan Mercedekset.

• Anonyymi

Mikä väli sillä asialla on?
        Heikko itsetunto?

• Anonyymi

Kylläpä helle sekoittaa päitä ja ahdistus kasvaa.

• Anonyymi

Jatkosodassa Suomella oli sekä Fiateja että Mersuja.

• Anonyymi

Fiat on savoksi Viat. Se on vaan aina rikki.

Sodan aikana Italiasta ostetuissa Fiat-hävittäjissä oli käytettävä voiteluaineena risiiniöljyä. Se oli todella hankalaa maidän pakkasissa.
        https://fi.wikipedia.org/wiki/Fiat_G.50

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Fiat on savoksi Viat. Se on vaan aina rikki.

Sodan aikana Italiasta ostetuissa Fiat-hävittäjissä oli käytettävä voiteluaineena risiiniöljyä. Se oli todella hankalaa maidän pakkasissa.
        https://fi.wikipedia.org/wiki/Fiat_G.50

Niin on muutkin rikki. Viat on helppo ja halpa korjata.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin on muutkin rikki. Viat on helppo ja halpa korjata.

Fiat valmistaa moottoreita monelle muullekin merkille ja narisijoille niiden kestävyys kelpaa hyvin.

• Anonyymi

"Ketjusta on poistettu 19 sääntöjenvastaista viestiä."

Mitenkä helkatissa tämmöisestä autoiluketjusta on voitu poistaa jo 19 viestiä?

Ei ole puhuttu ne-ek-ereistä sanallakaan

• Anonyymi

Ehkäpä Fiatista tulee joillekin mieleen Italian fasismi?

• Anonyymi

Mussolino oli oikeastaan periaatteen mies. Hänkään ei pitänyt Afrikan sarven laiskoista ihmisistä, vaan lähetti Fiat panssarivaununsa tuomaan tähän takapajulaan kuria järjestystä.

• Anonyymi

Saati sitten so-mp-pu-li-nno-ista

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mussolino oli oikeastaan periaatteen mies. Hänkään ei pitänyt Afrikan sarven laiskoista ihmisistä, vaan lähetti Fiat panssarivaununsa tuomaan tähän takapajulaan kuria järjestystä.

Italian panssarivaunuja tuunattiin aikoinaan jopa hiekkasäkeillä. Saksalaisten taakaksi kävi se liittolaisuus....
        Mussolinia haukuttiin "sahajauho-Caesariksikin".

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Italian panssarivaunuja tuunattiin aikoinaan jopa hiekkasäkeillä. Saksalaisten taakaksi kävi se liittolaisuus....
        Mussolinia haukuttiin "sahajauho-Caesariksikin".

Mussolinia pidettiin kuitenkin aikaasaavana miehenä Saksassa.

• Anonyymi

Fiat on keksitty vain sen takia, ettei Opel olisi huonoin auto.

”Osta Fiat - Saat viat!”

Fiat = Fix It All the Time

Fiat = Fix It Again, Tomorrow

• Anonyymi

Fiasko Italian Autotehtaalta Torinosta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Fiasko Italian Autotehtaalta Torinosta.

Pohjois-pohjanmaalla sanottiin vielä 80-luvulla Fiatissa vara parempi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joo, se oli se sisäsiittoisten slogan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joo, se oli se sisäsiittoisten slogan.

Varsinais-Suomessa väännettiin Hi-Acen slogan muotoon Fiatilla kaikki kuljettaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Varsinais-Suomessa väännettiin Hi-Acen slogan muotoon Fiatilla kaikki kuljettaa.

väännettiin?..siinähän vain nimi vaihdettiin?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Fiatissa vara parempi.

Siis mikä "vitsi" tässä oli, ei aukene.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

väännettiin?..siinähän vain nimi vaihdettiin?

Oikeastihan se meni "Hi-acella Suomi kuljettaa"

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Fiat 600 oli hyvin tuuletettu kun lattiaa ei ollut olenkaan kuskin jalkojen alla, oli mädäntynyt kokonaan pois.

• Anonyymi

Montakohan Fiattia noilla valittajilla on ollut? Varmaan useita, kun mielestään noin tietävät.

• Anonyymi

kusiainen oli kovan luokan perheauto vielä 70-luvulla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

kusiainen oli kovan luokan perheauto vielä 70-luvulla.

oranssina postiauton poikanen ja verenpunaisena veritulppa

• Anonyymi

Fiat Dino kyllä kelpais

• Anonyymi

Onko se sama kuin Ferrari Dino, vai eri?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko se sama kuin Ferrari Dino, vai eri?

Fiat jossa on Ferrarin moottori.

• Anonyymi

Tavalliset tallaajat ostavat tavanomaisesti arvokkaampia autoja ilman autoon tarjolla olevia lisävaihtoehtoja esim hansfee navigaattori kattoluukku merkkikohtaiset erikoisvanteet ja Fiat Puntolla ajeleva naapuri näkee uudet kiltävät kuoret hienon kojetaulun. Jonain päivänä Punton omistajan ostaessa käytettynä naapurin auton toteaa kaiken olleen silmänruokaa.

• Anonyymi

Kattoluukku tosiaan on turhake.

• Anonyymi

Fiat Allis on ihan hyvä laite. Muutoin hiivatit ovat vain kulkuneuvoja, niin kuin muutkin autot.

• Anonyymi

näin on. uno oli ykkönen

• Anonyymi

Fiat 127 131 uno

• Anonyymi

Super Mirafiori 2000 TC

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Super Mirafiori 2000 TC

Hyvä auto

• Anonyymi

Mitä vanhempi Fiat sitä parempi

• Anonyymi

Topolino

• Anonyymi

Minulla oli muutaman vuoden huosnosti pidelty Fiat 132 1800 TC. Aivan soppeli ajettava mutta peltipuoli oli aika taikinaa..
      Edisyksellisiä piirteitä oli levyjarrut kaikissa pyörissä.
      Ja käsijarru ei ollut tavanomainen ( ne kengät siellä jarrulevyn,"hatun", sisäpuolella) vaan vaijerit kiskoivat eräänlaista räikkäväännintä , joka vaikutti paloihin. Se ei ollut oikein tehokas, mutta omaperäinen ratkaisu.

• Anonyymi

Eikö tuota tehty myös V6 moottorilla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eikö tuota tehty myös V6 moottorilla.

Ei tehty, se malli oli 130.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei tehty, se malli oli 130.

Niinpä olikin. Kelpaisi kyllä.

• Anonyymi

ladakin on kopioitu fiatista,

• Anonyymi

70-luvulla Fiat 124 vaihdettiin Ladan merkkejä, koska Ladasta sai myydessä paremman hinnan kuin Fiat 124 autosta. Moottori ja takajarrut olivat erilaisia, joten vilpin kyllä huomasi nopeasti.

• Anonyymi

Ei ole kopioitu.

• Anonyymi

Lada tc2.0

• Anonyymi

nyky tietokone moottorit, ulkoisti työt ammatti miehille,

• Anonyymi

Ota yhteys tietokoneen kautta vikakoodinlukija

• Anonyymi

Fiatilla ja vanhoilla volvoilla ajavat ovat yleensä alkoholisteja.

• Anonyymi

Huumekauppiaat tykkää Bemareista.

• Anonyymi

Millä tahansa oikealla autolla pääsee pidemmälle yhdellä tankkauksella kuin millään markkinoilla olevalla akunkantotelineellä, eli se ei sinänsä ole mikään saavutus

• Anonyymi

Juice Leskinen sanoi aikoinaan ettei ymmärrä miksi yhden ihmisen liikuttamiseen tarvitaan yli 2 tonnia malmia.

• Anonyymi

Fiat mainos on paikkansa pitävä: Petojen sukua.

Susi jo syntyessään. Nivelet paukkuu vähä väliä ja sähkötyöt Italialaita laatua ,sopii aurinkoon mutta on pakkas arka . Mutta jos varautuu ja ostaa haalarit takakonttiin niin käsistään kätevä voi hymyillen ,vihellellen pyyhkiä pitkin pikiteitä..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Susi jo syntyessään. Nivelet paukkuu vähä väliä ja sähkötyöt Italialaita laatua ,sopii aurinkoon mutta on pakkas arka . Mutta jos varautuu ja ostaa haalarit takakonttiin niin käsistään kätevä voi hymyillen ,vihellellen pyyhkiä pitkin pikiteitä..

Murtoluku Fiatilla sai kyytiinsä kauniita naisia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Murtoluku Fiatilla sai kyytiinsä kauniita naisia.

Ei siihen kovin montaa mahtunut yhdellä kertaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ranskiksilla myös kyseenalaista mainetta sähkövioissa,
        Renault ollut surullisen kuuluisa niistä. Ei kai enää tänään oletan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei siihen kovin montaa mahtunut yhdellä kertaa.

Eihän tuohon aikaan ollut moniavioisuutta eikä pa-rta-lap-sia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juice Leskinen sanoi aikoinaan ettei ymmärrä miksi yhden ihmisen liikuttamiseen tarvitaan yli 2 tonnia malmia.

Niin niin....ei tullut tyypille mieleen mihin kusemisessa tarvitaan pussia?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin niin....ei tullut tyypille mieleen mihin kusemisessa tarvitaan pussia?

itsellekään ei ole tullut koskaan mieleen.

kerro ihmeessä.

• Anonyymi

90-luvulla minulla oli 100 heppainen Fiiu.
      Hyvä ajaa - huono omistaa.
      Ei koskaan enää.

• Anonyymi

Torinossa makaronit kehittivät tehokasta varkaudenestolaitta Fiatiin. Paras ehdotus oli suurentaaa Fiatin logoa 100%:lla. Varkaat tietää kiertää kaukaa.

• Anonyymi

Helppo keino nostaa Fiatin arvo kaksinkertaiseksi. Käy tankkaamassa tankin täyteen.

• Anonyymi
      • Anonyymi

Tuollaiseen tein moottoriremontin. Ajoin melko pitkään sillä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuollaiseen tein moottoriremontin. Ajoin melko pitkään sillä.

Oliko minkämoinen remppa, mitä osia vaihdoit ? Olen kerran tehnyt kevytrempan 1.3 CVH Eskoon, niitä varhaisimpia saksalaisia, vm.-83. Sylintereihin oli toispuoleisesti kulunut melkoiset pykälät yläkuolokohtaan renkaista. 150 tkm. ajettu silloin.

Pidin Fordin vähän pehmuna sen takia. Ne venttiilien tiivistekumit nyt oli iisi ja halpa homma. Öljynsyönti loppui sillä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oliko minkämoinen remppa, mitä osia vaihdoit ? Olen kerran tehnyt kevytrempan 1.3 CVH Eskoon, niitä varhaisimpia saksalaisia, vm.-83. Sylintereihin oli toispuoleisesti kulunut melkoiset pykälät yläkuolokohtaan renkaista. 150 tkm. ajettu silloin.

Pidin Fordin vähän pehmuna sen takia. Ne venttiilien tiivistekumit nyt oli iisi ja halpa homma. Öljynsyönti loppui sillä.

Sylinterien koneistus, uudet männät, laakerit, tiivisteet, kunnostettu kansi jne.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sylinterien koneistus, uudet männät, laakerit, tiivisteet, kunnostettu kansi jne.

silloin vielä niitä kannatti peruskorjata.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

silloin vielä niitä kannatti peruskorjata.

Ei taida nykyään olla edes koneistamoja, jossa yksityinen ihminen voisi teettää koneistustyöt.

• Anonyymi

500e harkinnassa. Niitä harvoja autoja joita vielä saa ilman takaovia.

• Anonyymi

Neliovisuudesta on vaan harmia. Turhia ovenkarmin saumoja lisäämässä ilmanvastusta.

• Anonyymi

Fiat 500 on kyllä poikkeuksellisen sympis auto, tarkoitan nimenomaan alkuperäistä mallia.

• Anonyymi

Unto on hyvä auto arkikäyttöön. Ei ammattihommiin tai pitkiin matkoihin, mutta näin Tammisalon horisontista Uudenmaan läänin alueella oikein riittävä, toimiva, ja varma auto. Talvella myös lämmin, jos lähdet sähkötolpasta lohko- ja sisälämppärillä.
      Yleensä perheen kakkosautona Euroopassa, Unski hoitaa hommansa hyvin ja luotettavasti.

T: Unto-fani

• Anonyymi

Fiat Aparth best car

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Fiat Aparth best car

MIRAFIORI - 131 vikaa!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

MIRAFIORI - 131 vikaa!

Fiat 125 P very good car.

• Anonyymi

puntolla eteläranskan vuorta alaspäin serpentiinitietä ja just ennen jyrkänteen.mutkaa kone sammu vapaalla ja jarrut hävis. ei en ollut.kuski vaan kyydis

• Anonyymi

Fiat tarjoaa myös unohtumattomia elämyksiä.

• Anonyymi

No vaihdetta slmäänkö?

• Anonyymi

1.2 punto.
      Hyvä ja pieniruokainen kaupungissa.

Maantiellä kulutus kasvaa alitehoisuuden vuoksi.

Ergonominen painajainen ahtauden vuoksi.
      Jalat ei mahdu kunnolla.
      Välillä vinossa pidetty polvi petti alta pidemmän ajomatkan jälkeen, kun nousi autosta.
      Sivupalkit liian edessä ja katto matalalla rajoittavat kuskin näkökenttää.

Yksinkertainen auto oli teknisesti luotettava.
      Uudemmilla autoilla myöhemmin ei ole ollut samaa luotettavuutta ja laatua omassa käytössä.

• Anonyymi

Rehellinen määritelmä Fiat Puntosta.

• Anonyymi

Ei munkaan polvi tahdo kunnolla mahtua BMW:ssä kulkemaan, eikä se E60 ole pikkuauto kuitenkaan.

• Anonyymi
        UUSI

Pitäisi olla turbo, saisi enemmän tehoja. Niinhän nykyään tehdään. 1,0 litran moottori ja turbo, esimerkiksi Seat ibiza.
        Ei taida olla kovin kestävä moottori.

• Anonyymi

Aikanaan mainostettiin Fiatia seuraavasti:
      "Fiat Uno. Petojen sukua."

Tähän mainoslauseeseen oli tapana lisätä:
      "... Susi jo syntyessään."

• Anonyymi

Näin oli ja hauskoja sanontoja riitti autosta kuin autosta.

Merrsumiehille ja naisille veisteltiin näin. Siihen sammui johtotähti kävelemään jätkä lähti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Näin oli ja hauskoja sanontoja riitti autosta kuin autosta.

Merrsumiehille ja naisille veisteltiin näin. Siihen sammui johtotähti kävelemään jätkä lähti.

Skooda, neljä pyörää ja loota. Isä työntää, äiti ohjaa, lapset pitää pohjaa.

Toy ota jos et muuta saa,

Datsuni on mun ratsuni.

Fiat Uno, vuoden auto, hyvällä tuurilla jopa kahden.

Ford ei ole auto eikä piika ole ihminen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Datsuni on mun ratsuni.

"Ford ei ole auto eikä piika ole ihminen."

Moni ei ymmärrä tuon lauseen ajatusta..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Datsuni on mun ratsuni.

Joo ja Tesla on kuin avokado.

Kallis, trendikäs ja kypsyy kun et enää tarvitse sitä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Datsuni on mun ratsuni.

Helkkari sano talkkari, myi telkkarin ja osti volkkarin.

• Anonyymi

Mikä merkki?

Neljä nollaa keulassa, viides ratissa.

• Anonyymi
      • Anonyymi

Harrasteajoneuvo ainesta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Harrasteajoneuvo ainesta.

lakka päälle ja näyttelyyn.

• Anonyymi
        UUSI

Säälittää tuo Fiiun alennustila.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Säälittää tuo Fiiun alennustila.

Ajoneuvohistoriallinen onni on kuitenkin se, etteivät kaikki kusiaiset ole mihinkään hävinneet.

• Anonyymi

>>Fiat 600 -mallia oli vuoden 1999 lopussa Suomen ajoneuvorekisterissä 921 kappaletta, joista yksi oli Multipla-versio. Fiat 600:n hallussa on myös ennätys Suomeen yhdellä kertaa tuotujen autojen määrässä: Hangon satamaan tuotiin alkuvuonna 1971 yhdessä laivalastissa yli 3 000 autoa. Tämä määrä jääneekin alallaan lopulliseksi ennätykseksi. Viimeiset Fiat 600:t tuotiin Suomeen vuonna 1974. <<

-WIKIP.

• Anonyymi

Ruotsissa kusiainen oli kielletty auto turvattomuutensa vuoksi.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ruotsissa kusiainen oli kielletty auto turvattomuutensa vuoksi.

Tekoäly kyllä väittää, että sitä olisi myyty Ruotsissa.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Tekoäly kyllä väittää, että sitä olisi myyty Ruotsissa.

Voi olla, että kielto tuli voimaan vasta 70-luvulla. Myöhemmin valmistetut Fiat 600 oli lisenssi Seateja.

Ketjusta on poistettu 63 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kysymys muille miehille

Onko teille varattu nainen ongelma? Mikään muu naisessa ei töki kun se että hän on varattu. Kamppailen houkutuksen kanss
      Ikävä
      138
      7617
    2. Kaipaisin nyt kosketusta

jota ei koskaan ole ollut. Saisinpa tuntea kätesi niskallani ja silittelemässä päätäni. Sulaisin varmasti siihen.
      Ikävä
      28
      2918
    3. Imaami kysyy, miksi pojat uivat ilman valvontaa

Kalajoen särkät ovat usean kilometrin pituiset. Siellä on kylttejä, joissa varoitetaan rannan vaaroista. Siellä ei ole
      Maailman menoa
      326
      1779
    4. Mansikkatiloilla hyväksikäytetään ukrainalaisia

Työolot ovat surkeita ja palkka kelvoton. https://yle.fi/a/74-20172942
      Maailman menoa
      268
      1465
    5. Kerrostaloihin ilmalämpöpumput

Ulkomailla näkee paljon ilmalämpöpumppuja kerrostalojen ulkoseinissä. Mikä estää taloyhtiötä hankkimasta niitä asuntoih
      Sinkut
      113
      1265
    6. Sokea "ystävälle"

Oletko oikeasti noin sokea?
      Ikävä
      100
      1159
    7. En ymmärrä käytöstäsi

Se on ollut eräänlaista hyväksikäyttöä. Että seura kyllä kelpaa palstan välityksellä silloin kun ei ole parempaakaan tek
      Ikävä
      137
      1062
    8. Persaukinen puolankalainen kävi kerjäämässä paitaa

Ja lippistä. Nauratti suuresti kun katsoin. Kukahan mahtanee olla? Voipi katsoa täältä jutun. https://www.youtube.com
      Puolanka
      19
      966
    9. Kirkonkylän puliveivarit

Hieman pistää silmään nuo puliukot ja akat kirkonkylän penkeillä ja S-marketin kulmilla. Tarttis varmaan tehdä asialle j
      Karstula
      20
      936
    10. Kiitoksia kaikille epäasiallisesta sisällöstä liputtaneille

Se ylimielisyys ja epäasiallisen julkaisun jakaminen ei sitten kantanut.
      Tuusniemi
      82
      921
    Aihe