Olisihan ne kesän kohokohtia, jotka vetäisivät Elnakkeja ympäri Suomea ja ehkä ihan ulkomaita myöten.
Vastaukset 12
- Anonyymi
Ennen kisaa kannattaa ottaa rumatikki pois , siitä saa hyvän hinnan myöhemmin. Rumatekeistä on kova kysyntä.
- Anonyymi
Portapotinkin kannattaa tyhjentää, samoin juoda jääkaapin oluset.
- Anonyymi
Olen ajatellut lopettaa matkakuljin hommat ,saastuttamisen vuoksi . Ja alan harrastaa Tractor pullingia ,se on hieman siistimpää touhua . Tai jotain romurallia, ehkä kiihdytysajoa,koska ne ovat elintärkeitä,siksi niistä ei tarvitse maksaa veroa!
- Anonyymi
Amerikkalaisilta löytyy:
RV demolition derby
Englantilaisillakin on ollut asuntovaunuromuralleja Angmeringissä. Suomessa en ole nähnyt.- Anonyymi
Ne romuralleista selvinneet tuodaan Suomeen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ne romuralleista selvinneet tuodaan Suomeen.
Ei romureinoa ole mistään Ameriikasta tuotu, kyllä se on ihan kotoperäistä haittalajia.
- Anonyymi
8700 km niveleitä rupesi menemään kartaanista,ostin ne Tamgearilta enkä Motonetistä kun eivät vastanneet puhelimeeni
Olisiko niissä romuautoissa paremmat kartaanit
Palstavahti Kuopiosta - Anonyymi
Miten romuauton erottaa Elnakista?
- Anonyymi
Romuautot ovat suurimmaksi osaksi Transitteja, ne ovat huolimatonta työtä.
- Anonyymi
Tamgearin on Viiatin varaosaliike Kuopiossa.
Palstavahti Kuopiosta - Anonyymi
Nyt tarkenee hyvin rumatikillä
Palstavahti
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 100832
Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.361790- 76620
- 50605
Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui38599- 65595
- 30566
Jos se onkin niin
Että me molemmat kaivataan toisiamme. Odotetaan sitä näkemistä. Ollaan mustasukkaisia ja mietitään, että kenen kanssa se27532En minä tule koskaan ottamaan sinuun yhteyttä
Että siinä ole vaan rauhassa ilman minua koko loppuelämäsi ajan.25530Omituiset kuntayhtymän vieraat festareilla
Mitähän Pekka Iivari teki kuntayhtymän vieraana festareilla? Harvemmin tällaiset tilaisuudet ovat ns. avec- tyyppisiä ei48527