Älä usko automyyjää. Hän haluaa myydä sinulle varastoon seisomaan jääneitä polttomoottoriautoja, erityisesti dieseleitä.
https://keskustelu.suomi24.fi/t/19003598/kesakuussa-kaytettyna-maahantuoduista-autoista-70--ja-ensirekisteroidyista-55--oli-sahkoautoja-
Sähköautot hallitsevat sekä uusien että käytettyjen autojen kauppaa.
21
275
Vastaukset
- Anonyymi
joo, älkää ylistäkö sähköautoja jotta niiden hinnat halpenisi.
Mitä odottaa Camp Mode -tilassa
Tesla Model Y:ssä ja Tesla Model 3:ssa on erityinen Camping Mode, joka tekee autossa leiriytymisestä saumattoman kokemuksen. Kun tämä tila aktivoidaan, auto säätelee automaattisesti ilmanvaihtoa, lämpötilaa ja valotasoja mukavan nukkumisympäristön luomiseksi. Lisäksi voit pitää viihdejärjestelmän aktiivisena, jos haluat katsoa elokuvan tai kuunnella musiikkia ennen nukahtamista.- Anonyymi
Miksi haluaisin leiriytyä henkilöautossa ?
- Anonyymi
Uudet markkinoille tulevat mallit ovat aina hiukan edullisempi kuin edeltävät, koska sarjatuotannon määrä nousee. Enää ei ole pelkoa aikaisemmista suurista hinnan pudotuksista.
- Anonyymi
Höpö höpö. Nimen omaan sähköautofanaatikot ovat niitä automyyjiä, jotka yrittävät huijata ihmisiä ostamaan ylihinnoiteltuja ja käyttökelvottomia sähköautoja.
- Anonyymi
Nainen sanoo: Höpö höpö, ei mies.
- Anonyymi
Kumma että täällä kirjoittelee myös höpö höpö -nainen.
- Anonyymi
Sinä se jaksat. Me, jotka tarvitsemme varmaa autoa ja ajamme paljon, niin silloin se on diisseli. Sitten, kun ajot loppuu/vähenee, siirrytään bensaan.
Sitten ostetaan käytetty bensavehje, tonni - 5. Halvalla saa, on rahat lyödä tiskiin ja auto on oma. Pakollinen liikennevakuutus, eikä maksa paljoo.
Kukaan täysjärkinen ota velkaa autoon, kulki se sitten millä tahansa. Minä suosin aina yksityisiä vain yhden (1) auton olen elämässäni ostanut liikkeestä. Srhän noita palturia puhuvia myyjiä vituttaa, kun mitkään autot ei käy kaupaksi.🤣- Anonyymi
Kukaan järkevä ei maksa polttoromun ajamisesta ja ylläpidosta maltaita. Huollot yms. huomioon ottaen 5 kertaa kalliimpaa ajoa kuin sähköautolla.
- Anonyymi
Suomalaiset ostavat pää märkänä ulkomailta Suomeen työnnettyjä 1-3 vuotiaita entisiä leasingautoja. Ulkomaiset myyjät kiittävät saamastaan reilusta voitosta.
- Anonyymi
No mitä sitten?
- Anonyymi
Nuo entiset liisarit ovat niitä vähän ajettuja ja huollettuja autoja, joissa kalleimmat kilometrit on jo ajettu pois. Hinnatkin ovat pudonneet tavallisen keskituloisen suomalaisen lompakolle sopivammaksi..
- Anonyymi
Ihmiset haluavat ostaa nyt ainoastaan täyssähköautoja ja ladattavia hybridejä.
- Anonyymi
Loppuvuonna kaikki ostavat sähköautoja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Loppuvuonna kaikki ostavat sähköautoja.
Siihen suuntaan mennään ja kovaa.
- Anonyymi
Polttomoottorit ovat mennyttä aikaa.
- Anonyymi
Ne vanhenee käsiin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ne vanhenee käsiin.
Enää ei montaa vuotta ja haluttavuus nolla.
- Anonyymi
Näillä mennään. Hienoa!
- Anonyymi
Kyllä erästä keljuttaa tämäkin.
- Anonyymi
Käykääpä juttelemassa automyyjän luona. No, automyyjä ei tietenkään tunnusta, että polttomoottoriautot ovat jääneet seisomaan varastoon.
- Anonyymi
Aloitus kertoo totuuden, kaikki muu on satua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sanna Marin kysyi hämmästyneenä: Onko Suomessa jäänmurtajia?
Nettilehden toimittaja kysyi Sanna Marinilta suoraan, että sovittiinko nuo jäänmurtajien kaupat jo 2019, jolloin Marin k744036- 1023558
SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa
SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah833383Mikä tuota vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?
Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki jankata yhdestä asia382809- 1251673
Nyt meni lopulliset lämmöt.
Alan käyttäytymään yhtä kylmästi miehiä kohtaan kuin mua kohtaan on käyttäydytty ja vain käytetty viimeiset pari vuotta361536Orpo loukkaantui fasismiin viittaavasta sanavalinnasta
Mutta miksi loukkaantui? Orpohan on tehnyt yhteistyötä fasistien kanssa jo vuonna 2019, siis jo neljä vuotta ennen loukk141181Sulla on avaimet ja keinot
Jos haluat jatkaa tutustumista. Itse olen niin jäässä etten pysty tekemään enää mitään. Pidempi keppi johon on helpompi191164Meitä ei tule
Koska periaatteemme ovat rakkautta vahvempia. Tämä on siis koettelemus, jonka tarkoitus on vahvistaa meitä yksilöinä 😌221134Onko erityinen paikka jossa haluaisit nyt olla
Onko joku spesiaali lempipaikka missä mieluiten olisit?421130