Ei ole säveltä!
"Me menemme rohkeaaaaasti kentälle ja kokoukseeeeeen, vaikka moni sitäkin asiaa haluaa vaikeuttaa ja selvästi asennoituu viholliseksi mutta silti teemme kaikkea teokraattista sekä hengellistä ja virkistäväö yhdessä rinta rinnan ja olka olkaa vasten esim.menemme kentälle vaikkei tunteja edes tarvi merkata ylös jane kenellä on auto käytössä voivat mennä sillä ja mieluiten autoon sopii muitakin niin se on taloudellisempaa kuin mennä monella autolla sitä me kutsumme ryhmäkentäksi anyway, meillä on mukava järjestö kaikin puolin!
Keksein uuden valtakunnan laulun sanat!
24
362
Vastaukset
- Anonyymi
Urpo
- Anonyymi
Apukouluun!
- Anonyymi
Ensin ajattelin että ei ole totta, mutta tämä olikin sarkasmia, onneksi!
- Anonyymi
Laulun sanat mitkä keksein aamulla!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Laulun sanat mitkä keksein aamulla!
Älä sä trollaa ja matki...tyhmä persu😱🫂
- Anonyymi
Lainausmerkki lopusta unohtui?
- Anonyymi
Joo joo, etkö itse tee koskaan virheitä idiootti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo joo, etkö itse tee koskaan virheitä idiootti.
Aika vähän teen, verrattuna teihin jehovalaisiin...
- Anonyymi
Täällä kyttäät toisten kirjoitusvirheitä, ei ollut ensimmäinen kerta, kyllä olet lapsellinen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aika vähän teen, verrattuna teihin jehovalaisiin...
Aloittaja ei ole ole Jehovan todistaja, etkö ymmärrä sarkasmia.
- Anonyymi
Minä keksin kans, tänä aamuna.
Se menee näin:
"JT:t on säälittäviä ,säälittäviä, säälittäviä, sää. . .lit. . .tävi. . .ä."
Toinen säkeistö:
" JT:t on säälittäviä, säälittäviä, säälittäviä sää . . .lit. . .tävi. . .ä."
( Saa jatkaa vaikka huomiseen asti samoilla sanoilla.) - Anonyymi
Hyvät sanat!
- Anonyymi
Joko on melodia keksitty??
- Anonyymi
Lauletaan: vasen oikea variksen poikia, laulun melodialla.
- Anonyymi
Kuulostaa demariaanien todistukselta. Jehovademokraatit.
- Anonyymi
Ap, lääkkeet!!
Tästä oiva sävel. Ja vaikka sanatkin.
https://www.youtube.com/watch?v=G3q_fn18eY8- Anonyymi
Aloituksen sanoitus on oopperan resitatiivi, ei suinkaan mikään laulu.
- Anonyymi
Vit ut on.
- Anonyymi
Siihen aikaan, kun tunteja vielä kerättiin, oli maaseutukenttä mukavaa. Mentiin porukalla ja ajeltiin ympäriinsä, tavattiin suhteellisen harvoja ihmisiä. Tunteja kertyi hyvin.
- Anonyymi
Keksi äkkiä sävel.
- Anonyymi
Kuulostaa vasemmistolaisten lauluilta 70 luvulla, kun paljon oli asiaa vähän melodiaa
- Anonyymi
niinpä. Vesku loirin laulut Herman Hessen runoihi
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 422880
- 622804
Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?
Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle492262Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta
Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas3401956- 1401729
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161545Ikävöin sua
Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan71358Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?
Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?101217- 421136
Oho! Esko Eerikäinen joutuu palaamaan "kalakukkokaupunkiin" - Tämä syy ei jätä kylmäksi!
Esko Eerikäinen on kyllä monessa mukana ja uskaltaa heittäytyä. Hatun nosto siitä! Eerikäinen palasi “kalakukkokaupunkii661096