Livetuloksen sivulta kun oli kuvauutinen että onkos tuo Chuck Norris. Kuvateksti paljasti että se oli Pirlo 😁. Todellisia pallotaitureita on harvassa, siis Pirlon tapaisia. Sillä oli hyviä pitkiä palloja. Parhaat vapaapotkut on tätä nykyä Stanciulla. Modricilla on maailman parhaat ulkoteräsyötöt, brasilian ainoalla ja oikealla Ronaldolla oli paras viimeistely, Ronaldinholla oli paras tekniikka, Buffon osasi sijoittua maalivahdeista parhaiten. Roberto Carlosilla oli hyviä kaukovetoja mutta Hagi oli vielä sitäkin parempi 💨⚽️🔥.
Katoin eka
27
188
Vastaukset
- Anonyymi
Niin, ja Messillä on paras pelin rytmitys pallon, kehonsa ja vastustajien liikkeiden suhteen. Peli saisi olla mielikuvituksellisempaa ja kaukovetoja pitäisi harrastaa enemmän nykyjalkapallossa. Jos vetoja blokataan, niin sitten blokataan. Se on sitten pompuista kiinni kumpi joukkue hyötyy niistä enemmän.
- Anonyymi
Ai niin, meinasin täysin unohtaa Kvaratskhelian. Sehän on maailman paras nykypelaaja. Voisiko päästä jopa kaikkien aikojen all star-kentälliseen? Minusta voisi. Niinhän sitä väitetään että nykyfutiksen taso olisi korkeampi kuin ennen mutta silti georgialaiset pitävät vastustajiaan pujottelukeppeinä. Ps. En ole silti Stalinin fani ☝️.
- Anonyymi
meteorologien sääennuswreetr wensin
- Anonyymi
Sää - Ulko + 24, sisä noin. + 30. - Ap.
Hyvä että korvaaja on tiedossa mikäli Chuck Norris joskus kuolisi. In Andrea Pirlo we trust.
- Anonyymi
Pelisilmän omaava tutkapari jossa on hyvä viimeistelijä + hyvä kaukolaukausten vetäjä, on voittamaton kaksikko. Päälle vielä sellainen työmyyrä kuten Kvara niin soppa on valmis.
Faktahan on se, että Roberto Carlos oli tilastollisesti vain keskinkertainen vaparien laukoja. Laukaukset kyllä olivat luultavasti kovempia kuin mitä mistään tykistä latinki lentää ja vedot olivat usein näyttäviä, mutta tilastollisesti tuloksellisuus oli noin suunnilleen keskimääräinen. Tuotteliaampia vetäjiä löytyi ja löytyy likimain jokaisesta kärkisarjojen jengeistä.
Tää nyt näin sivusta, kun Carlosta aina hehkutetaan, vaikkei se vetäjänä ollut paljon muuta kuin näyttävä.- Anonyymi
Se oli laitapakki eli luultavasti määrällisesti sen yritykset jäivät vähäisiksi. Todellisissa pelitilanteissa on erilaiset paineet kuin harjoituksissa. Jos vähäiset laukaukset ja pelitilanteissa huomioon otettu paineensietokyvyn kehittyminen otetaan huomioon niin se oli kumminkin hyvä laukoja. Pakithan eivät tunnetusti osaa laukoa. Tuskin ne paineet kuitenkaan merkkaavat kovinkaan paljoa noille maailmantähdille.
Itsehän olin kakarana ja teini-iän alussa laitapakki. Yritin välillä laukoa kaukaa ja vedoissa oli ruutia mutta ne menivät aina pikkuisen yli maalin. Olisin varmaan sopinut paremmin laitakeskikentäksi. Tätä nykyä hyökkäävä keskikenttä kentän keskiosissa sopisi mulle varmaan parhaiten. Mäkin oon vasuri ;). - Ap. Olin mä scrg:llekin vastannut. Unohdin vain tässä kaljoitellessani lisätä perään tuon aapeen 🍻. Anonyymi kirjoitti:
Se oli laitapakki eli luultavasti määrällisesti sen yritykset jäivät vähäisiksi. Todellisissa pelitilanteissa on erilaiset paineet kuin harjoituksissa. Jos vähäiset laukaukset ja pelitilanteissa huomioon otettu paineensietokyvyn kehittyminen otetaan huomioon niin se oli kumminkin hyvä laukoja. Pakithan eivät tunnetusti osaa laukoa. Tuskin ne paineet kuitenkaan merkkaavat kovinkaan paljoa noille maailmantähdille.
Itsehän olin kakarana ja teini-iän alussa laitapakki. Yritin välillä laukoa kaukaa ja vedoissa oli ruutia mutta ne menivät aina pikkuisen yli maalin. Olisin varmaan sopinut paremmin laitakeskikentäksi. Tätä nykyä hyökkäävä keskikenttä kentän keskiosissa sopisi mulle varmaan parhaiten. Mäkin oon vasuri ;). - Ap. Olin mä scrg:llekin vastannut. Unohdin vain tässä kaljoitellessani lisätä perään tuon aapeen 🍻.Mulle tuli melkein ekana vaparispesialista mieleen Sinisa Mihajlovic joka vapariensa ohella oli aina hyvin näkyvä kuumakalle. Juninho Pernambucano taisi pelata vähemmän mestarien liigaa eikä kovin paljon maaotteluitakaan, mutta teki paljon maaleja ja vaaratilanteita varsin kaukaa. Jotenkin ne sen pallot venytti fysiikan lakeja. En muista pelasiko Brasilian paidassa miten paljon samaan aikaan Roberto Carloksen ja Ronaldinhon kanssa ja kuka silloin sai antaa vapaapotkut.
scrg kirjoitti:
Mulle tuli melkein ekana vaparispesialista mieleen Sinisa Mihajlovic joka vapariensa ohella oli aina hyvin näkyvä kuumakalle. Juninho Pernambucano taisi pelata vähemmän mestarien liigaa eikä kovin paljon maaotteluitakaan, mutta teki paljon maaleja ja vaaratilanteita varsin kaukaa. Jotenkin ne sen pallot venytti fysiikan lakeja. En muista pelasiko Brasilian paidassa miten paljon samaan aikaan Roberto Carloksen ja Ronaldinhon kanssa ja kuka silloin sai antaa vapaapotkut.
Se fysiikan lakien venytys oikeastaan perustuu pallon ampumiseen ikään kuin rihlaamattomam tykin piipusta. Kun kierre on pallosta tyystin poissa, sen lentoradalle voi tapahtua yllättäviä asioita.
- Anonyymi
scrg kirjoitti:
Mulle tuli melkein ekana vaparispesialista mieleen Sinisa Mihajlovic joka vapariensa ohella oli aina hyvin näkyvä kuumakalle. Juninho Pernambucano taisi pelata vähemmän mestarien liigaa eikä kovin paljon maaotteluitakaan, mutta teki paljon maaleja ja vaaratilanteita varsin kaukaa. Jotenkin ne sen pallot venytti fysiikan lakeja. En muista pelasiko Brasilian paidassa miten paljon samaan aikaan Roberto Carloksen ja Ronaldinhon kanssa ja kuka silloin sai antaa vapaapotkut.
Cristiano Portugalilla = Naisena esiintyvä mies 🤣. Joskus se laukoi kaikki vaparit järjestään yläkatsomoon. Niin, kai sekin on yksi skillsi jos tietty pelaaja on tuomarien henkilökohtainen bitchi 😄. Pukki on vähintään tuhat kertaa parempi kuin se. Ehkä jotkin pallot ovat sellaisia supertelejä, kuten tämä kuuluisa Carlosin vapari Barthezia vastaan: https://www.youtube.com/watch?v=crKwlbwvr88 . Tuulenpuuskiakaan ei pitäisi liiemmin ilmetä koska nuo stadionit blokkaavat osaltaan tuulia. Joskus pallo on huojunut ilmassa kun olen laukonut pallon. Siinä on ollut kierrettä sinne sun tänne tai ehkä kierrettä + tuulta. - Ap.
- Anonyymi
Vaikeuksien kautta voittoon. Voitin fifan finaalin lopulta 4-0 brasseja vastaan. Pelini ailahteli huomattavasti. Alkulohkossa irkut 0-0, Ranska 2-0 ja häviö Espanjalle 0-1. Jatkopelissä tasoitin Ruotsia vastaan aivan lopussa 1-1 kun olin jo maani myynyt. Lopulta voitin jatkoajan loppuminuuttien maalilla 2-1. Progressiivista kaiken kaikkiaan. Bottia vastaan pelasin. - Ap.
- Anonyymi
Nyt löytyi toinen "tutkapari". Teeveessä pyörii kullan sukeltajat. Yks niistä tyypeistä näyttää ihan Malcolm in the middleltä. On niitä monia muitakin kaksoisolentoja olemassa. Se mitä kaksosiin tulee niin siitähän saisi viriteltyä kasaan varsinaisen kolmiodraaman 😅. Yhteinen rakkauden kohde ei edes huomaisi kumpaa kaksosta hän milloinkin duunaisi 👌. Huumorii huumorii 🤭. - Ap.
- Anonyymi
illalla taas james-elokuva missä nainen tuo joku
- Anonyymi
Osaako Bondi pelata futista? Rautahammas on mun silmissä Bondin viha-rakkaus-ykkösarkkivihollinen. Nehän liittoutuivat lopulta avaruusaluksessa siinä yhdessä leffassa ja Rautahammaskin sai happy endingin. - Ap.
- Anonyymi
pienet kärpäset niiin ne ärsyttäviä joskus niitä tule ulkoa
illalla joku james elokuva nelosella - Anonyymi
minä löin oman pääni johohkin niiin vahivossa ihan niiin mustelmia tuli.
- Anonyymi
illalla fulee jännä james-elokuva jällwwn rämä missä tämä ninwn.
- Anonyymi
illalla niin Oxtopussy.
- Anonyymi
Tässäpä on maailman realistisimmat supershotit. Ensin Kunio Kun Nekketsu Soccer League - https://www.youtube.com/watch?v=ljIxoW_KBJg . Sitten Nintendo World Cup - https://www.youtube.com/watch?v=qDWI5FOneLs . Tuossa videossa on ensin Meksikon laukaus ja sen jälkeen Argentiinan kohdassa 50 s - 60 s. Nehän ovat aivan kuin suoria kopioita siitä Carlosin kuuluisasta vedosta minkä linkitin tuossa edellä 😉. - Ap.
- Anonyymi
taas joku niin joku bondä-juttu elokuvana mutta niin miten viilentäää itserä siis jaljoja ka käsiä ensin vviilentäää
- Anonyymi
Säännöllinen vedellä itsensä kasteleminen voi auttaa. Tuulettimet on yksi keino viilennykseen ja pakasteesta voi ottaa kylmäkalleja. Jäisiä juttuja ei saa kuitenkaan koskaan laittaa paljasta ihoa vasten koska ihon kudos kärsisi siitä. On olemassa extraohuita vaatteita kuten paitoja ja sukkia. Niitä saa ainakin urheiluvälinekaupoista. Soc-merkin ohuet sukat Stadiumista ovat osoittautuneet hyödyllisiksi. Ne on paikoitellen lähes yhtä ohuet kuin sukkahousut. - Ap.
- Anonyymi
Ronaldinho oli taiteilija. Muut sitten vähän sitä sun tätä...
- Anonyymi
Ok. My bad. Unohtui Diego... Rauha hänen sielulle... <3
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ok. My bad. Unohtui Diego... Rauha hänen sielulle... <3
Mä en perusta siitä. Oli liian hörhö mun makuuni ja jumalan käsikin oli epärehellisyyden huipentuma. Nykyvarri olis tehnyt siitä narrin. Dopingtestit tuskin olivat niin kehittyneitä kuin nykyään. Pelasi luultavasti huumeissa enemmän tai vähemmän. Kaikista ei voi eikä pidäkään pitää. Charmikkain pelaaja oli Turkin molari Rüstü Reşber. En tiiä miten sen nimi kirjoitetaan. Sotamaalaus sillä kasvoillaan. - Ap.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä en perusta siitä. Oli liian hörhö mun makuuni ja jumalan käsikin oli epärehellisyyden huipentuma. Nykyvarri olis tehnyt siitä narrin. Dopingtestit tuskin olivat niin kehittyneitä kuin nykyään. Pelasi luultavasti huumeissa enemmän tai vähemmän. Kaikista ei voi eikä pidäkään pitää. Charmikkain pelaaja oli Turkin molari Rüstü Reşber. En tiiä miten sen nimi kirjoitetaan. Sotamaalaus sillä kasvoillaan. - Ap.
Diegon suuruus oli siinä, että hän teki keskinkertaisuuksista loistavia. Mitä tulee jalkapalloon, hän oli johtaja sellaisena kuin johtajan kuuluu olla. Kun miettii mitä hän teki Napolissa ja miten sai koko joukkueen ylittämään itsensä. Sitä on se Suuruus... :)
Ps. Jumalan Käsi on kyllä kieltämättä ikävä tahra Diegon uralla. Toisaalta yksikään oikeasti suuri ihminen ei ole ikinä ollut tahraton... :)
https://www.youtube.com/watch?v=Cdf6D19Etmc - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tää oli kivenkova tulos Suomelta Turkkia vastaan ja vieläpä vieraissa. Rüştü oli maalissa ja silti 1-3 Suomelle. https://m.youtube.com/watch?v=OP1lVlX6ypI&pp=ygUVVHVya2V5IGZpbmxhbmQgc29jY2Vy . - Ap.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta663342Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh433147Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa1182546- 432528
- 311943
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘271840- 481636
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä851455- 391320
- 821179