golf kentällä olevat on rikkaat , heillä varmasti asiat kunnossa..
jossain punttisaleilla taas köyhiä mutta todennäköisemmin sinkkuja, koska täytyy ylläpitää terveyttä
eli perinteinen tanssi hommeli tai baariin ?
mistähän naiset löytää miehensä?
16
194
Vastaukset
Naiset voi mennä golf-kentän liepeille heiluttaen lippua ja vaatteissa teksti #19.
- Anonyymi
Sieltä mistä mies naisensa. Kuvittele, pitää olla ihan samassa paikassa samaan aikaan.
- Anonyymi
Jeesuksella on todennäköisesti oleellisempia vastauksia. Myös oikeisiin kysymyksiin.
- Anonyymi
En minua vaan ole kukaan golfkentällä bongaillut. Siellä ihmiset keskittyvät peliin, ei flirttiin. Tai sitten vain kohdalleni ei ole sattunut eikä kenenkään tuttavankaan. Eikä siellä pääosin miltään rikkailta näytä, ihan perusjätkiä ja mimmejä suhaamassa. Golf ei ole enää nykyisin mikään eliittiharrastus, pienipalkkaisillakin on varaa sitä harrastaa. Viikkokaljojen ja tupakan hinnalla golfaa kummasti.
- Anonyymi
Mä oon löytäny kirjeenvaihdolla, netistä, työttömien kurssilta, naapurista, tuttavan tai tuttavan tuttavan. Ja vappuna kadulta. 😅
Siinäpä ne.
Jasu - Anonyymi
Naiset noutavat viinamiehensä joko sillan alta taikka Alkon ulkopuolisesta puistosta. Naisilla on helppoa tuo miehen saanti tositarkoituksella.
- Anonyymi
Luulin että viinamiehiä löytyy selviytymisasemalta ja hautausmaalta arkuista. Saattaa niitä vankilastakin löytyä jos on kännissä pistänyt eukon lihoiksi.
- Anonyymi
Mun nuoruudessa oli kehoitettu välttämään kylän sillan alusia, siellä viihtyi vain deegut. Ja virtasi paskainen palojoki.
Jasu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mun nuoruudessa oli kehoitettu välttämään kylän sillan alusia, siellä viihtyi vain deegut. Ja virtasi paskainen palojoki.
JasuVanhemmat ei kuitenkaan koskaan neuvoneet olemaan ottamatta työtöntä miestä ja sellaisia sitten enimmäkseen löytyikin. Tai opiskelevia, kesätyö tai pätkähommat oheen.
En tiiä mistä se juttu on saanu alkunsa, ettei työtön mies kelpaisi naisille. Ei kai se ihmistä huononna, jos yritystä kuitenkin on.
Jasu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vanhemmat ei kuitenkaan koskaan neuvoneet olemaan ottamatta työtöntä miestä ja sellaisia sitten enimmäkseen löytyikin. Tai opiskelevia, kesätyö tai pätkähommat oheen.
En tiiä mistä se juttu on saanu alkunsa, ettei työtön mies kelpaisi naisille. Ei kai se ihmistä huononna, jos yritystä kuitenkin on.
JasuTai sitten olen vaan luuseri, kun en ole älynnyt vaatia työpaikkaa ja lihavaa tiliä. 😂
Jasu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tai sitten olen vaan luuseri, kun en ole älynnyt vaatia työpaikkaa ja lihavaa tiliä. 😂
JasuEiku nyt muistin sen atn, alemman tason nainen. Sehän se kutsumanimi olikin eikä luuseri.
Jasu
- Anonyymi
Läysin yhden työpaikalta, kaksi nettipalstalta, yhden tansseista.
- Anonyymi
Täytyy ilmoittaa tähän että lisää köyhimyksiä löytyy frisbeegolfin parista, frisbeehän on semmoinen köyhän miehen golf alkujaankin. Käyn varmaan hyvinkin esimerkiksi köyhäilyharrastajista 😄
- Anonyymi
Mikään noista ei kyllä kiinnosta minua, mutta jokaiben sieltä mikä nyt itseä kiinnostaa.
- Anonyymi
Naiset löytää miehensä Tinderistä, jossa on yhtä naista kohden kymmenen miesetä. Ei tarvi kuin poimia parhaat päältä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?791525Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,141004Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?
"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol79912Käyttäkää kumia kajaanilaisten naisten kanssa
Elkää ottako riskiä ilman kumia kun saattaa käydä niin että sinusta tuleekin isä lapselle ja elättäjä molemmille.95902Tunnusmerkkejä Kaivatulle
Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt51724Jymyuutinen: Suomen talous kasvaa hurjaa vauhtia
https://www.iltalehti.fi/talous/a/11fba8a8-a7fb-44f4-a58b-f129f6d5bdf5 Akavan pääekonomistin mukaan Suomen kokonaistuot139674- 53664
Pakkomielle
Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs48651Oletko nainen enää täällä?
En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv51641- 74633