https://www.tori.fi/recommerce/forsale/item/26217344?
Kenen vakuutukset korvaa, jos vuoralainen kolaroi auton? Vielä, jos vuokralaisen vika, niin vakuutus bonukset laskee Elnaghissa??
Kannattaako vuokrata omaa asuntoauto
13
267
Vastaukset
- Anonyymi
Oikein Elnakki, kannattaa varata ajoissa. Varmaan pitkäjono vuokraajista.
- Anonyymi
Ehdottomasti kannattaa jos saa Elnakin vuokrattua,
Palstavahti Kuopiosta - Anonyymi
Tuolla rahalla saa elnakin jo omaksi.
- Anonyymi
Mutta saako rumatikillä ??
- Anonyymi
Elnakkeja on annettu kaupanpäälliseksi rumatikin ostajille.
- Anonyymi
Olen vuokraillut levähdysalueella omaani matkakuljintani tuntitaksalla . Monasti ovat pyytäneet minut mukaan miestenvälisiin
- Anonyymi
Yhteys omaan vakuutusyhtiöön, sieltä vuokravakuutus ja vuokraamaan. Muista, että auto ei parane vieraan käytössä ja voi olla, että jossain vaiheessa luovutat autosi vieraalle viimeisen kerran.
- Anonyymi
En vuokraisi omaani edes tutuille, vaikka vanha ja halpa onkin. Käyttöarvo on myynti- tai lunastusarvoa paljon suurempi.
- Anonyymi
Tuonikäisessä ja arvoisessa autossa on turha pitää edes kaskoa, mistään vuokravakuutuksesta puhumattakaan. Vakuutusyhtiö ei pidä noin vanhaa autoa minkään arvoisena. Pienikin vahinko, niin lunastukseen menee ja lunastushinta on mitätön.
- Anonyymi
Näin se on! Pitäisi oikeastaan saada vuokraajalta vuokratakuuna se auton ajateltu myyntihinta, jos sattuu kolaroimaan. Sitten kun palauttaa ehjänä, niin vuokratakuun palautus. Itse en kenellekään vuokraisi, mutta ne ketkä haluaa, niin vuokratkoon.
- Anonyymi
Köyhät kyykkyyn.
https://www.elnagh.com/en/tipologia/a-class/magnum-582/- Anonyymi
Tuohan on 80-luvun Solifer 6700 kopio.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuohan on 80-luvun Solifer 6700 kopio.
Ennemminkin tuossa on italiaisvalmisteisen Matkaaja Eurohotellin näköä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its4068902Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1743348- 191830
- 771166
- 761078
- 271065
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta641021Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss791005- 55983
- 65930