NEUVOJA? Kuinka kostaa aviomiehen vieraissa käynnit?

Anonyymi-ap

Aviomies tunnusti. On käynyt nu****assa naapurikylän hierojaa jo vuosia.
Kuulema hieroja oli pakottanut hommaan ja jos mies ei olisi suostunut se huo*a olisi kertonut minulle.
Niin kuin se nyt jotenkin tilannetta olisi muuttanut....

En aio jättää tätä lahjaksi kummallekkaan vaikka prostituutiotahan tuo on, jos hierojalle menee ja siellä saakin happyendin.
Ja täyttää tuo osin myös raiskauksen ja kiristyksen merkitkin, jos miehen kertomaan on luottaminen.

Ainoa ongelma on, että tällä huo****a ja aviomiehellään on alakouluikäisiä lapsia.
En lasten takia haluaisi erottaa vanhempia, vaikka nainen täysi huo*a onkin.

Mutta kuinka saisin nämä kaksi valehtelevaa paskiaista edes jotenkin kärsimään?
Hyviä ideoita?

21

286

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Täytyyhän sen naisen miehen saada tietää totuus. Eihän se sinun päätettävissä voi olla eroaako he vai ei.

Tietysti sinulla olisi ehkä hyvä olla oma kämppä ja "escape plan" valmiina ennen kuin kerrot, jos kerrot, että pääset livistämään myrskyn silmästä.

• Anonyymi

Jos mun puoliso tekisi mun selän takana jotain tollasta niin kyllä mä haluaisin tietää. Ja syyn miksi hän mulle niin tekee. Kerro miehelle totuus.

• Anonyymi

Ketkähän tätä aloittajasedän täysin kerronnan kannalta ristiriitaista hölönpölöä on taas peukuttanut silmät ristissä istunnossa. Huutonaurua teille

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos mun puoliso tekisi mun selän takana jotain tollasta niin kyllä mä haluaisin tietää. Ja syyn miksi hän mulle niin tekee. Kerro miehelle totuus.

Eikö tämä sinun stoori ollut muka aloittajaäijä tätä ns aviovaimoa esittäen ja jostain tästä hierojasta kertoen? Noloja ootte

• Anonyymi

Neuvo, jos pitää kostaa niin laita syyhypulveria miehesi kalsareihin. Ehkä säikähtää, et on saanut jonkun seksitaudin itselleen pettämisestä?

• Anonyymi

Sun mies siis pakotettiin seksiin hänen hierojan toimesta? Kyl toi huo*aamiseltä joo kuulostaa.

Miks sä säälit niiden lapsii? Eiks niidenki olis parempi ilman tollasta äitiä joka pitää viraabelia bisnestä?

• Anonyymi

Ja aina vaan monologis paranee, aloittajaäijä

• Anonyymi

Kukahan pakotti ja ketä?!

Mihelläsi oli kaikki maailmanvalta nousta pöydältä ja kävellä ulos ( joko omat vaatteet kainalossa tai päällä)!
      Miehesi tarinaa on todella vaikeaa uskoa todeksi vaikka rautalangasta vääntäisi.

Jätä hieroja rauhaan, pois ajatuksistasi ja näytä miehellesi ovea. Kenkäsi pohja takamuksissaan!
      Noin helpopoa on tuon pulman ratkaisu!

• Anonyymi

Tämä ko. hieroja on tuttu. Hän on vuosia vihjaillut minulle miehestäni. Antanut ymmärtää, että minun elämäni täytyy olla todella raskasta tuollaisen miehen kanssa. Kertomatta tarkemmin mitä tarkoittaa ja tietämättä, että minä tiedän. Heidän lapset ovat myös lähellä omaa työnkuvaani. Ehkä tässä muutamia syitä. Itse en asu enää samassa kunnassa, nostin kytkintä. Mutta tämä vihjailu vain jatkuu. Epäilen, että hieroja haluaa eron. Voisin siis auttaa häntä tässä. Silloinhan minä olisin se ystävällinen auttaja.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tämä ko. hieroja on tuttu. Hän on vuosia vihjaillut minulle miehestäni. Antanut ymmärtää, että minun elämäni täytyy olla todella raskasta tuollaisen miehen kanssa. Kertomatta tarkemmin mitä tarkoittaa ja tietämättä, että minä tiedän. Heidän lapset ovat myös lähellä omaa työnkuvaani. Ehkä tässä muutamia syitä. Itse en asu enää samassa kunnassa, nostin kytkintä. Mutta tämä vihjailu vain jatkuu. Epäilen, että hieroja haluaa eron. Voisin siis auttaa häntä tässä. Silloinhan minä olisin se ystävällinen auttaja.

Lasten tulevaisuutta ei pidä pilata ja sotkea vain siksi että saa kostaa jollekin toiselle. He eivät ole valinneet tilannettaan eikä miehen selitys ole millään tavalla uskottava. Kuulostaa ennemminkin että heillä on ollut suhde. Siitäkin huolimatta eniten kärsii ne kaikista viattomimmat sivulliset eli lapset jos jotain teet.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No jos vedätte kivi-paperi-sakset palstasetä tässä jännittävässä kertomuksessa? Ei hyvää päivää

• Anonyymi

Menet sinne hierottavaksi! Levität sen siihen eteen ja sanot että samat hoidot luin miehelläni, hän maksaa myös! Ja sanot tai menen poliisille. Hiero ennen sitä kalapurkin hajut sinne. Lopuksi otat lutkusta ja sanot anna olla viiminen kerta kun kosket mieheen taikka..

• Anonyymi

Nyt lähti kunnolla mopo käsistä aloittajaäijä

• Anonyymi

Käy ensin itse vieraissa ja anna sitten aviomiehesi antaa sinulle kotona suuhoito 🤭 jos hän kysyy niin kerro eritteiden olevan ihan omiasi

• Anonyymi

🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣tää o hyvä🤣🤣🤣

• Anonyymi

Rikosilmoitus poliisille

• Anonyymi

Se on sun yleinen ohjelanka kaikkiin elämän nivelvaiheisiin?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se on sun yleinen ohjelanka kaikkiin elämän nivelvaiheisiin?

Siellä verkossa niillä on nykyään ne valikotkin helpottamassa valinnanvaikeuksia

• Anonyymi

Eroat ja annat asian olla.

• Anonyymi

” Kuulema hieroja oli pakottanut hommaan ja jos mies ei olisi suostunut se huo*a olisi kertonut minulle.” Niin siis mistä kertonut näin ollen, palstasetä. Facepalm

• Anonyymi

” En aio jättää tätä lahjaksi kummallekkaan vaikka prostituutiotahan tuo on, jos hierojalle menee ja siellä saakin happyendin.
      Ja täyttää tuo osin myös raiskauksen ja kiristyksen merkitkin, jos miehen kertomaan on luottaminen.” No jos mies kerran näin tietää kertoa, palstasetä. Rankka ketju kyllä maar, kiitoksia tästä vaan

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taisin tehdä virheen

Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle
      Ikävä
      75
      4009
    2. Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa

Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt
      Maailman menoa
      202
      3302
    3. Hyvä että lähdit siitä

Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖
      Ikävä
      47
      3006
    4. Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi

Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle
      Ikävä
      77
      2671
    5. Olisitko mies valmis?

Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me
      Ikävä
      379
      2408
    6. Mitä haluat sanoa kaivatullesi?

Onko ikävä? Milloin näitte viimeksi?
      Ikävä
      181
      2072
    7. Nainen, mulla olisi sulle pari vinkkiä

Kerro vain ongelmasi niin annan siihen vinkin. :/
      Ikävä
      78
      1605
    8. Miksi mediheli

Mitä on tapahtunut ku poliiseja ja ambulanssi pyöri aamusta keskustassa
      Kiuruvesi
      36
      1586
    9. vieläkin sanoa voin...

💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos
      Ikävä
      23
      1418
    10. Nainen onko sulla supervoimmia ?

Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.
      Ikävä
      39
      1392
    Aihe