Esim. Suomi24:ssa on aika paljon naisten profiileja, joiden takana oikeasti on mies. Ja osa näistä profiileista on jopa maksettuja. En voi kuin ihmetellä tuota touhua.
Voisiko joku mies avautua, että miksi teet naisprofiilin ja uskottelet miehille, että olet nainen?
Naisena netissä esiintyvät miehet
11
256
Vastaukset
- Anonyymi
Sulle kukaan maksa gubbe pennin jeniä
- Anonyymi
Mistä tiedät niiden olevan miehiä?
- Anonyymi
No eiköhän palstasetä mainosta juurikin näitä omia profiileitaan tässä. Sinä se et osaa oikoluvun alkeitakaan, älä pyri tutkinnan puolelle
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No eiköhän palstasetä mainosta juurikin näitä omia profiileitaan tässä. Sinä se et osaa oikoluvun alkeitakaan, älä pyri tutkinnan puolelle
Nyt en ymmärrä. Minkä ihmeen takia joku mies mainostaisi omaa profiiliaan?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt en ymmärrä. Minkä ihmeen takia joku mies mainostaisi omaa profiiliaan?
Huomionhakua. Palstasetähän on eräänlainen nykyajan trenssitakkivilauttelija verkossa. Onhan tuo tännekin niitä karmeita sukkahousukuviaan laittanut että saisi MIEHILTÄ kohteliaisuuksia
- Anonyymi
Regularisaatio toimii eksytykseksi. Tämä selvä.
- Anonyymi
Eikös se ole rikollista toimintaa kun deittisivustot palkkaavat ihmisiä viestittelemään? Tavoitteena lypsää miehet.
- Anonyymi
Exäni harrasti moista. Yksi syy miksi on enää. Yksi monista.
- Anonyymi
Ihan normaalit miehet tekeytyvät naisiksi ja eivät saa siitä mitään rahaa. Kuluttavat siis omaa aikaansa ja rahojaan..mutta miksi ihmeessä?
- Anonyymi
Ehkä heidät on aivopesty tyttöilemään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7202810Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3472447Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä262232Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o392226Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581818Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181349Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121342- 701223
- 551200
Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?61163