Minulla selkä murtunut pahasti Hus.toheloinnin ansiosta

Anonyymi-ap

ELI kysyisin onko palstalla omakohtaista kokemusta . Että tämä liian lämmin sää jopa lisää murtuma seudun särkyä . Eli en tahdo suihkuun päästä . KIPU on sen verran kova ,ja estää pystyssä pysymistä . Siis pelkään kylpyhuonetta . Kun oli viileämmät ilmat , niin juuri ja juuri jonkin asteisen suihkun pystyin tekemään . ( en ole saanut mitään tehoavaa särkylääkettä lähes 10 vuoteen . Ei minulle mitään hoitoa anneta . olen valkoinen ihminen.

7

93

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Olet epäonneksesi syntynyt valeonnellisten Valehtelevien Kollegiaisuus jumalien lekurien paskuutta kärsimään . Et ehkä kuulu näihin koneilleen merkattuihin Korkean Profiilin henkilöihin ! joile terv.hoito keskittynyt
      Jotta pääsisivät lehtien etusivuille Valehtelemaan Suomen Maailman parhaasta terv.hoidosta . Jossa potilas joutuu jopa vittuilua kuulemaan !

• Anonyymi

Kipu ei ole mukava kanssakulkija. Eikö tosiaankaan kipuusi löydy mitään sellaisia lääkkeitä, jotka veisivät kipua pois?

• Anonyymi
        UUSI

Kipu voi johtua niin monista eri syistä . Sen olen huomannut työvuosieni aikana ihmisistä . Jos on elimellinen vika löydetty niin sen saa aina aika pian lääkkeiden avulla kuntoon.
        Entäs jos kipu on psyykkistä laatua niin monet kertaa ihminen kieltää itse sen mahdollisuuden sanoilla ” en ole hullu”, muistuu mieleen yksi selkä tapaus mikään eiattanut ihmisen. Koviin särkyihin. Ja lopulta hän ei kyennyt edes menemään suihkuun.
        Epäilevä asenne hoitoa kohdataan tyylillä ” minä tiedän” höne sai lopulta psykoosin. Ja joutui pakkohoitoon , kun tuli terveeksi niin selkä kipu oli poissa.
        Hänelle oli kyllä aikaisemmin ehdotettu mietoa mt lääkettä sillä seurauksella että haukkui lääkärit pataluhaksi . no pääasia että pääsi vaivastaan , ei vissiin ole helppo elää kaikenlaisissa lääkekielteiaissä ajatuksissa joista ei ymmärretä mitään vaan syyttelee lääkäreitä jotka sentään kokemisesta osaava5 nähdä asioita mitä potilas ei halua tunnustaa edes itselleen ,

• Anonyymi
        UUSI

Juu kiitos ! n.9.5 vuotta helvetillinen elämä . Ortonin fysiatri kipuosaston pomo ei edes opiaatteja antanut . 320.00 euroa kankkulaan . Kiroan suomen terv.hoidon . Ei siitä taviksille ole kuin nuhaan ja yskään . Testamenttini ei jää suomeen

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kipu voi johtua niin monista eri syistä . Sen olen huomannut työvuosieni aikana ihmisistä . Jos on elimellinen vika löydetty niin sen saa aina aika pian lääkkeiden avulla kuntoon.
        Entäs jos kipu on psyykkistä laatua niin monet kertaa ihminen kieltää itse sen mahdollisuuden sanoilla ” en ole hullu”, muistuu mieleen yksi selkä tapaus mikään eiattanut ihmisen. Koviin särkyihin. Ja lopulta hän ei kyennyt edes menemään suihkuun.
        Epäilevä asenne hoitoa kohdataan tyylillä ” minä tiedän” höne sai lopulta psykoosin. Ja joutui pakkohoitoon , kun tuli terveeksi niin selkä kipu oli poissa.
        Hänelle oli kyllä aikaisemmin ehdotettu mietoa mt lääkettä sillä seurauksella että haukkui lääkärit pataluhaksi . no pääasia että pääsi vaivastaan , ei vissiin ole helppo elää kaikenlaisissa lääkekielteiaissä ajatuksissa joista ei ymmärretä mitään vaan syyttelee lääkäreitä jotka sentään kokemisesta osaava5 nähdä asioita mitä potilas ei halua tunnustaa edes itselleen ,

Tuskin sillä oli koko nikama läjässä ja 35 astetta vinossa ?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Juu kiitos ! n.9.5 vuotta helvetillinen elämä . Ortonin fysiatri kipuosaston pomo ei edes opiaatteja antanut . 320.00 euroa kankkulaan . Kiroan suomen terv.hoidon . Ei siitä taviksille ole kuin nuhaan ja yskään . Testamenttini ei jää suomeen

Briteissä eikä Tanskassa ei ole näin typerästi ihmisen tapaturmaa hoidettu . Käskyttivät kielitaidottomat väkisin aamusta ulos taksiin huumaten ensin . Selkäkuvauksesta yö.myöhään toinen päivystäjä kirjannut : Selkä on murtunut . Intialainen kirjannut ei ole murtunut . Ja mokaa ei edes Liipon valehteva lääkäri myönnä . Tuo tapahtumaketju pitäisi dokumenttina laittaa vientituotteena Eurooppaan katsottavaksi . ( maahanmuuton seurauksista kantiksille )

• Anonyymi
      UUSI

Ei tällä palstalla saa totuuksia lääkäreistä kertoa . Tuli Poisto heti !

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia

Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell
      Maailman menoa
      219
      5016
    2. Sinä eräs, pyydän......

AUTA mua ole kiltti. Ei mun takia vaan.... Miten saan sut kiinni?
      Ikävä
      191
      2705
    3. Nimikirjaimet

Kuka kaipaa ketä 🥰
      Ikävä
      67
      1582
    4. Kysymys muille miehille

Onko teille varattu nainen ongelma? Mikään muu naisessa ei töki kun se että hän on varattu. Kamppailen houkutuksen kanss
      Ikävä
      52
      1480
    5. Kohta katson sun kuvaasi

ja päästän ajatukseni liitämään. Jo kuvasi näkeminen rauhoittaa, ja pistää hyrräämään vähän muutakin. Ihanan kaunista sa
      Ikävä
      9
      1292
    6. Minkä asian haluaisit muuttaa kaivatussasi?

Mikä kaivattusi luonteessa tai ulkonäössä ärsyttää sua?
      Ikävä
      99
      1268
    7. VOI TÄTÄ ILON

JA ONNEN PÄIVÄÄ 😂
      Tuusniemi
      132
      1247
    8. Ahneus iski Fazeriin, suklaalevy kutistuu 180 grammaan

Kun mikään ei riitä. Shrinkflaatio. Mitä isot (Marabou) edellä, sitä pienet (Fazer) perässä. Pienikin voi siis olla a
      Maailman menoa
      155
      1185
    9. Jos kaivattusi on perääntynyt lähestyessäsi

jossain tilanteessa, ymmärrätkö miksi hän saattoi tehdä sen?
      Ikävä
      109
      1184
    10. Mies, ajattelemmekohan toisiamme juuri nyt?

Olet mielessäni, vanhempi mies
      Ikävä
      82
      1163
    Aihe