Hämärässä Lipton teetä

Anonyymi-ap

Olsiko nainen mukavaa, jos olisi selainen teehuoneen tyylinen hämärä huone, jossa oranssinpunaisia lyhtyjä ja pähkinänruskea kaulustettu pikkuinen pöytä ja tuolit.
Istuisit miehen kanssa, taustalla kuulusi haikeaa Erhu soittimen sointia ja japanilaistarjoilijatar kimonssa tarjoilisi Lipton teetä ja olisi myös bambuisessa korissa Mochi leivonnaisia.
Mies jutelisi kanssasi Lipton teen historiasta ja vihreä japanilaisen teen ja teehuoneen kultturillisesta historiasta ja taustalla soisi haikea Erhun sointi....

7

236

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Juu olisi! 😀

      Löysin joku kesäloma sitten kirpparilta Geishan Tarinan ja luin sen melkein yhdeltä istumalta. Siitä jäi mukavat kesämuistot, kun sai viettää eliniän pituisen tarinahetken kiinassa.

      Nyt en ole ehtinyt lukemaan, joten tuo elämys olisi varmaan hauska, jos vielä mies itse säestäisi esitystään 😂

    • Anonyymi

      Ja koska hän ajattelisi päästä itse asiaan untsimaan?

      • Anonyymi

        Ei hän pystyisi omaan asiaan. Kun esityksensä olisi valmis, kävisin esittämään kiinalaisia kansanlauluja 🤣


    • En tiedä miksi olisin tuossa tilanteessa. Kuulostaa tylsältä. Mutta jos mies minut sellaiseen haluaisi viedä, niin mennään vaan.

      • Anonyymi

        Huono asenne.
        Ole itsesi ja tee/suostu tekemään vain sellaisia juttuja jotka ovat sinusta oikeasti mielenkiintoisia. Älä suostu juttuihin tai ala harrasteisiin pelkän miehen tahdon mukaisesti.

        Tunnen parikin vanhempaa naista, jotka ovat vaihtaneet harrasteitaan ja elämänpiiriään jopa 180 astetta pelkästään miehen tahdon mukaisesti. Eli uusi mies, niin hänen mukaansa täysin uudet kuviot.

        En arvosta yhtään tuollaisia miellyttäjänaisia, jotka hyppäävät miehen pillin mukaan. Eikä heidän suhteistaan koskaan mitään pysyviä ole tullutkaan.

        Olet vaan oma itsesi, niin tapaat miehiä joita oikeasti kiinnostaa samat asiat kuin sinua, ja silloin on jotain mahdollisuuksia.

        Tämä ei ollut saarna, vaan vanhemman miehen neuvo nuoremmalle naiselle.

        -keinovaginamies-


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huono asenne.
        Ole itsesi ja tee/suostu tekemään vain sellaisia juttuja jotka ovat sinusta oikeasti mielenkiintoisia. Älä suostu juttuihin tai ala harrasteisiin pelkän miehen tahdon mukaisesti.

        Tunnen parikin vanhempaa naista, jotka ovat vaihtaneet harrasteitaan ja elämänpiiriään jopa 180 astetta pelkästään miehen tahdon mukaisesti. Eli uusi mies, niin hänen mukaansa täysin uudet kuviot.

        En arvosta yhtään tuollaisia miellyttäjänaisia, jotka hyppäävät miehen pillin mukaan. Eikä heidän suhteistaan koskaan mitään pysyviä ole tullutkaan.

        Olet vaan oma itsesi, niin tapaat miehiä joita oikeasti kiinnostaa samat asiat kuin sinua, ja silloin on jotain mahdollisuuksia.

        Tämä ei ollut saarna, vaan vanhemman miehen neuvo nuoremmalle naiselle.

        -keinovaginamies-

        Yleensä miellyttäjänaiset miellyttää moiestään, kun tämä on komea naisen silmissä ja pelkäävät, että unelmien prinssi jättää naisen, jos nainen ei mielistele ja miellytä miestään ja
        toinen nainen vie miehen.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1333
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      861
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      683
    4. 50
      577
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      12
      493
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      464
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      441
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      407
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    Aihe