Ei ole ollut sukuun missään yhteydessä vuosiin. Kukaan ei ole häntä kutsunut mihinkään synttäreille tai ristiäisiin mutta että molempien isoäitien hautajaisetkin jätti välistä kun niistä ilmoitettiin kirjeellä.
Veljeni on kuspää
18
373
Vastaukset
- Anonyymi
Miksi pitäisi mennä kuolleita juhlimaan, jos ei ole kutsuttu elävienkään juhliin?? Joku valitaan aina suvun mustaksi lampaaksi, jotta muut saavat tuntea itsensä paremmiksi ihmisiksi.
- Anonyymi
Kyllä nyt hautajaisiin pitää tulla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vaikka ei tosin kiinnosta nähdä koko ihmistä
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ihan riippuu toivotaanko henkilöä hautajaisiin. Se menehtynythän ri enää tiedä, luojan kiitos, minkälaiseksi suku osaa muuttua, jo ennen kuin ruumis kunnolla jäähtyy.
Oman toisen vanhemman kohdalla, hautajaisiin kutsun oli saanut myös yli 20 v aiemmin eronnut entinen puolisoni, ilmeisimmin uusine siippoineen.
Kiitos vaan kovasti. Äänestin jaloillani.
Sisareni vielä puhelimessa sitä, kuinka hän haluaa tavata tämä muinaisen ex- puolisoni. Kukaan ei ajatellut asiaa siltä kantilta, että kyse ei ollut muinaisen eksäni isästä. Vaan minun isäni oli kuollut.
Ennen toisen vanhempani hautajaisia taas muu henkilö järjesti shaibaa ennen hautajaisia. Silloin antelin kunnolla sanallisesti. Ajattelin, että perintöäkö siihen osattomat jo kärkkyvät, vaikka lain mukaanhan sekin ilman testamenttia menee.
- Anonyymi
Miten itse olette kohdelleet häntä? Voisiko kusipäisyys johtua omista asneteistanne häntä kohtaan?
- Anonyymi
Näyttää kusipäisyys periytyneen perheestä ja suvusta. Aloitus on itsessään sen verran kusipäinen että todennäköisempää on että veli on perheen ja suvun ainoa normaali täysipäinen. Siksi häntä täytyy dissata ja kaikki tilanteet käännetään hänen syykseen. Varsinkin ne jotka perheenjäsenet ovat itse aiheuttaneet.
Aika tavanomaista kusipäisissä suvuissa tällainen toiminta.- Anonyymi
Siis hän se hankala ihminen on. Toinen veljeni sanoi että on parempi ettei tule vastaan tai käy huonosti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siis hän se hankala ihminen on. Toinen veljeni sanoi että on parempi ettei tule vastaan tai käy huonosti.
Niinhän se perheen musta lammas on aina viallinen kun perhe on liittoutunut häntä vastaan hyvässä yhteishengessä. Mitä tarkasti ottaen hän on tehnyt ansaitakseen tuollaista vihaa ei selviä kirjoituksestasi.
Jos et kykene näkemään tässä lauseessa mitään ristiriitaa on sanomattakin selvää ettei siellä perhepiirinkään korvien välissä ole ketään kotona.
"ei ole häntä kutsunut mihinkään synttäreille tai ristiäisiin mutta että molempien isoäitien hautajaisetkin jätti välistä"
Ensin häntä ette ole itse kutsuneet kekkereihin ja sitten käännät asian niin että hän itse on jättänyt välistä hautajaiset.
Aivan mahdolista on toki että veli on luonnehäiriöinen. Sitten pitäisi osata kysyä se seuraava kysymys miksi niin on? Syntyikö hän hanakalana ihmisenä maailmaan vai onko mahdollista että hänen perhettään kohtaan kantama kauna on ymmärrettävä ja perusteltu? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"parempi ettei tule vastaan tai käy huonosti."
Ja sitten pitäisi uskaltaa tullaan hautajaisiin? Aika selvää miksi hän on katsonut tarpeelliseksi olla olematta psykopaattiperheeseensä yhteyksissä.
Taidat olla trolli. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niinhän se perheen musta lammas on aina viallinen kun perhe on liittoutunut häntä vastaan hyvässä yhteishengessä. Mitä tarkasti ottaen hän on tehnyt ansaitakseen tuollaista vihaa ei selviä kirjoituksestasi.
Jos et kykene näkemään tässä lauseessa mitään ristiriitaa on sanomattakin selvää ettei siellä perhepiirinkään korvien välissä ole ketään kotona.
"ei ole häntä kutsunut mihinkään synttäreille tai ristiäisiin mutta että molempien isoäitien hautajaisetkin jätti välistä"
Ensin häntä ette ole itse kutsuneet kekkereihin ja sitten käännät asian niin että hän itse on jättänyt välistä hautajaiset.
Aivan mahdolista on toki että veli on luonnehäiriöinen. Sitten pitäisi osata kysyä se seuraava kysymys miksi niin on? Syntyikö hän hanakalana ihmisenä maailmaan vai onko mahdollista että hänen perhettään kohtaan kantama kauna on ymmärrettävä ja perusteltu?Kyllä on luonnehäiriöinen ja pahasti.
Hän oli nuorena sellainen että kiihtyi nollasta sataan sekunnissa ja antoi tulla kun hermostui.
Sitten eräs sukulainen lainasi häneltä rahaa pari tonnia ja kun ei pystynyt maksamaan niin aikoi hakea ne käräjiltä "riidattomasti". Siinä vaiheessa kaikilla meni kuppi nurin ja kerättiin rahat kasaan eikä häntä ole sen jälkeen näkynyt. Kiusata nyt taloudellisesti pulassa olevaa kun itsellä sitä rahaa on. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä on luonnehäiriöinen ja pahasti.
Hän oli nuorena sellainen että kiihtyi nollasta sataan sekunnissa ja antoi tulla kun hermostui.
Sitten eräs sukulainen lainasi häneltä rahaa pari tonnia ja kun ei pystynyt maksamaan niin aikoi hakea ne käräjiltä "riidattomasti". Siinä vaiheessa kaikilla meni kuppi nurin ja kerättiin rahat kasaan eikä häntä ole sen jälkeen näkynyt. Kiusata nyt taloudellisesti pulassa olevaa kun itsellä sitä rahaa on.Onko oma kuuppasi kunnossa? Voisit ehkä pohtia esitettyihin kysymyksiin vastaamista. Liian vaikeeta?
Tällaisista tarinoista tulee mieleen yksi omista sukulaisperheistäni jolla oli tapana kiusata yhteistuumin yhtä perheen tyttäristä. Olin itse bout 4v kun jo tajusin ettei tuon perheen yhteen tuolloin teini- ikäiseen tyttäreen kohdistama kiusaaminen ollut oikein. Pikkulapsellakin oli parempi oikeustaju kuin yhdelläkään aikuisista. Kiusaaminen oli siis lähes samaa sarjaa vilja eerikan rääkkäyksen kanssa.
Tytär sairastui skitsofreniaan ja oireili monin tavoin. Kukaan heistä ei ole koskaan ottanut vastuuta saati tuntenut omantunnonpistosta omista edesottamuksistaan. Kusipää perhe uhriutuu nyt teatraalisesti itse kun heillä on tuollainen moniongelmainen mielisairas tytär riesana.
Oletko sitä mieltä että hänellä olisi ollut joku velvollisuus olla täydellinen, käyttäytyä itse hyvin ja kaikin tavoin tasapainoisesti kun muut saavat liittoutua häntä vastaan ja kohdella miten vain?
Omat juttusi ovat niin epäjohdonmukaisia ja päättömiä että jos veljesi on luonnevikainen ei tarvi kaukaa hakea syytä mistä se johtuu. Koita katsoa sinne omaan peiliin ja miettiä välillä omia ja perheesi vikoja. Voisiko sieltä löytyä looginen syy veljesi raivareille?
Piti sun palstoillekin vielä tulla ulisemaan. Myötätuntoako odotat?
- Anonyymi
Ei hän ole koskaan suvustaan edes välittänyt. Aina meni piiloon kun sukulaisia tuli ja oli yksin omissa oloissaan. Hieman vanhempanakin vältteli kaikkia sukulaisia paitsi vanhempia ja meitä sisaruksia. Aina vain oli yksin. Nyt välttelee meitäkin ja hyvä niin. Entiset ystävätkään ei ole kuullut hänestä mitään vuosiin. Eräs hänen ja minun ystävä kävi viemässä hääkutsun mutta ei sinnekään tullut eikä antanut edes rahaa tilille.
Muistan yhden kerran kun vietimme veljemme pojan syntymäpäiviä vanhempiemme kotona. Vieraat ei vielä olleet saapuneet kun veli pamahti pihaan. Kysyi että mitä tänne kuuluu ja sanoimme että pojan synttäreitä vietetään. Sanoi vain että ei siinä mitään että lähtee sitten jaloista pois ja sitten vain lähti mitään muuta sanomatta. Ei edes poikaa onnitellut eikä edes tiennyt veljenpoikansa syntymäpäivää.- AnonyymiUUSI
Jokaisessa trolliviestissäsi vahvistat vain käsitystä siitä että "kusipääveljesi" on joutunut ilman omaa syytään traagisen kohtalon uhriksi. Oman perhepiirinsä syrjimäksi ja vihaamaksi koko elämänsä ajaksi ties minkä perheenjäsentensä omien emotionaalisten ongelmien vuoksi joita perheenjäsenet kuten sinä, eivät viitsi itsessään kohdata ja käsitellä ja ottaa omista perseilyistään vastuuta. Tietenkään veljeä ei ollut kutsuttu veljenpojan synttäreillekään?
Voit lukaista omat viestisi läpi ja miettiä mitä itse tekisit jos olisit veljesi asemassa kun perheenjäsenillä on tuo asenne. Mutta etköhän sinä tajua. Kunhan esität tyhmää ja saat jotain nautintoa provoamisesta ja tällaisesta henkisen ja sosiaalisen väkivallan esitelmöinnistä jota harrastat.
Kun kohtelu on tuota lajia ei pidä sitten ihmetellä kun ei hautajaisiinkaan tulla itkemään.
https://m.youtube.com/shorts/Da9JJHkCLZo
Korkeintaan itketään kaikkea sitä menetettyä perheen tukea ja rakkautta johon joskus lapsena uskoi mutta jota ei koskaan ollut olemassa. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Jokaisessa trolliviestissäsi vahvistat vain käsitystä siitä että "kusipääveljesi" on joutunut ilman omaa syytään traagisen kohtalon uhriksi. Oman perhepiirinsä syrjimäksi ja vihaamaksi koko elämänsä ajaksi ties minkä perheenjäsentensä omien emotionaalisten ongelmien vuoksi joita perheenjäsenet kuten sinä, eivät viitsi itsessään kohdata ja käsitellä ja ottaa omista perseilyistään vastuuta. Tietenkään veljeä ei ollut kutsuttu veljenpojan synttäreillekään?
Voit lukaista omat viestisi läpi ja miettiä mitä itse tekisit jos olisit veljesi asemassa kun perheenjäsenillä on tuo asenne. Mutta etköhän sinä tajua. Kunhan esität tyhmää ja saat jotain nautintoa provoamisesta ja tällaisesta henkisen ja sosiaalisen väkivallan esitelmöinnistä jota harrastat.
Kun kohtelu on tuota lajia ei pidä sitten ihmetellä kun ei hautajaisiinkaan tulla itkemään.
https://m.youtube.com/shorts/Da9JJHkCLZo
Korkeintaan itketään kaikkea sitä menetettyä perheen tukea ja rakkautta johon joskus lapsena uskoi mutta jota ei koskaan ollut olemassa.Miksi sitten vastailet jos olen muka trolli? Taidat itse olla.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Miksi sitten vastailet jos olen muka trolli? Taidat itse olla.
Vastailen koska aiheena tämä on tärkeä.
- AnonyymiUUSI
Veljesi ei vain taida enää jaksaa olla hyväksikäytön uhri. Ymmärrän häntä hyvin.
- AnonyymiUUSI
Miksi hänen olisi niihin pitänyt osallistua kun olette selvästi hänet suvusta sulkeneet pois
- AnonyymiUUSI
Ei nykyään ole kenelläkään rahaa mennä mihinkään hautajaisiinkaan kosk hallitus on riistänyt kaikki rahat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1545354
- 1125308
Olen miettinyt kauan
miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h464982Vanhempi mies
Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa302893Ostiko maailma sinut minulta?
Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue252457- 432114
- 422049
- 231778
On niin vaikea olla lähelläsi
En saa ottaa kädestäsi kiinni, en saa halata. En saa silittää hiuksiasi. Enkä saa sinua koskaan omakseni. ☔ Miehelle na141544Minne sä aina välillä joudut
Kun pitää hakemalla hakea sut sieltä ja sitten oot hetken aikaa esillä kunnes taas menet piiloon, en ymmärrä 🤔❤️ Oot ta101486