Tilasin grillilautasen. Tympääntyneen näköinen tarjoilija toi pöytään: sanoi kolme sanaa ja lähti pois." SIINÄ ON GRILLILAUTANEN". AIKA POHJANOTEERAUS. Annoin vanhemmalle työntekijälle välittömän palautteen.
Pizzerian asiakaspalvelu
21
451
Vastaukset
- Anonyymi
Okei?
- Anonyymi
Oletko kokoomuslainen, mitä siinä sitten olisi pitänyt sanoa, yleensä hampurilaispaikoissa ja grillillä huikataan että täällä olis se ja se annos valmiina. Ei tuoda edes pöytään.
Tehokkaimmissa paikoissaa kyrräät ruudulta koska haet ruokasi noutopisteeltö! - Anonyymi
Minä vaadin palvelua ja kunnioitusta, kosla minä olen minä.
- Anonyymi
No yleensä grillillä ei aleta hevostelemaan, sieltä kun pakkaa löytyä joka orille kengittäjä.
- Anonyymi
Oletko käynyt Porissa? Siellä tarjoilija ei sano, että päivää, mitä saisi olla. Vaan tarjoilija sanoo töykeästi: -Sinne?
- Anonyymi
Joo, ei noin. Olisi pitänyt sanoa: Grillilautanen ole hyvä. Hyvää ruokahalua!
Vimpeli on Vimpeli. - Anonyymi
Ihan oikein sano. Palvelu on asiakkaan mukaista. Huonolle asiakkalle huono palvelu.
- Anonyymi
Huonolle asiakkaalle?!
- Anonyymi
Älä valita.
- Anonyymi
Oliko tämä Vimpelissä?
- Anonyymi
Vimpelissä ei ole edes mitään pitsa paikaa!
- Anonyymi
Ei olekaan pitsa paikkaa, et näköjään tiedä mikä on GRILLILAUTNEN. Taas pohjanoteeraus
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei olekaan pitsa paikkaa, et näköjään tiedä mikä on GRILLILAUTNEN. Taas pohjanoteeraus
Mikä on grillilautanen, kun ei ole rilliäkään? miksi siinä pitää olla pohja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joku ikäraja näihin pitäisi kyllä olla muutenkin, kun nämä lapsukaiset alkavat heti pärisemään.
- AnonyymiUUSI
Grillilautanen, mikä se on? Vimpeli on niin vasemmistolainen kunta että tarjolla on ainoastaan kaalisoppaa ja sitäkin vain kerran viikossa paikallisessa.
- AnonyymiUUSI
Kaviaaria ja suolakurkkuja ja smetanaa. Zakuska.
- AnonyymiUUSI
Ja kyllä. Vimpeliläiset vaihtoivat 80-luvulla kaviaaria käytettyihin autonrenkaisiin ja Ladan varaosiin. Aikanaan Savonjoessa kasvoi sampia ja sieltä saatiin Beluga kaviaaria. Nykyään vain kaalia ja perunaa sitä tsuhnan ruokaa. Kertovat Alajärvellä että vimpeliläisillä ei olle muuta vielläkään.
- AnonyymiUUSI
Väärin...me täällä Vimpelissä työväenlaulut taustalla syömme pors keittoa joka tuo uusia raikkaita ajatuksia toisin kuin Alajärvellä jossa nälissään kaiket päivät tuijottavat sitä puomia kuin vasikka uutta hilaa.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Väärin...me täällä Vimpelissä työväenlaulut taustalla syömme pors keittoa joka tuo uusia raikkaita ajatuksia toisin kuin Alajärvellä jossa nälissään kaiket päivät tuijottavat sitä puomia kuin vasikka uutta hilaa.
Avataan heti kun saatte sen hiukkaskiihdyttimen sinne. Juoksette pian järveen.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh422512Mansikkatiloilla hyväksikäytetään ukrainalaisia
Työolot ovat surkeita ja palkka kelvoton. https://yle.fi/a/74-201729422992117- 241900
- 241625
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘251489Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta421453- 441376
- 1001349
En ymmärrä käytöstäsi
Se on ollut eräänlaista hyväksikäyttöä. Että seura kyllä kelpaa palstan välityksellä silloin kun ei ole parempaakaan tek1391315- 361086