Ostin tänään käytetyn auton autoliikkeestä. Oston esteeksi meinasi muodostua se että myyjä ei suostunut aluksi poistamaan liikkeensä mainosta rekisterikilpien ylä ja alapuolelta. Edellisellä kerralla ja eri liikkeessä tämä pikkuasia hoitui melko helposti, mutta nyt jäi vähän paha maku suuhun kun meinasi mennä väittelyksi.
Miksi pidätte autoliikkeen mainosta autossanne? Eikö se ole noloa?
Mainokset autoissa?
6
210
Vastaukset
- Anonyymi
Itse ne on joutunut repimään. Ei liikkeet ota niitä pois.
- Anonyymi
Vähän huonoa on.
Ostin uuden auton takavuosina ns. "pakasta" yli 20 v sitten ja ilmoitin jo tilauslomakkeessa, että haluan kaikki auton mallimerkinnät pois takakon-
tin kulmasta.
Ei tahtonut millään mennä Uudellamaalla jakeluun, vaikka sanoin paina-
vasti autoa noutaessani , että olette toimittamassa autoa, joka ei vastaa
tilausta.
Olin näköjään hankala asiakas, joita eivät kauppaansa kaipaa.
Nyt tosin lienee puhe rekisterikilven yhteydessä olevista mainoksista,
mutta saman asian tulisi kyllä tässä päteä, mikäli mainosten poistamis-
pyynnön on tilaukseen lisännyt ja myyjä yynnön hyväksynyt. - Anonyymi
Aika pikkumaista, sanon minä.
Kohta se sinun autosi kajahtaa ja myyjä saa kunnon naurut - Anonyymi
Taas ollaan niin ison asian äärellä, että huimaa.
Tuollaisilla asioilla kiukuttelu kertoo vain ihmisen surkeudesta ja tyhmyydestä. Onhan se melkoinen herra kun pääsee sanomaan myyjälle, että minä ole suuri herra ja nöyrry. No tämä reppana nöyrtyy sitten kun pääsee kotiin kun äiti tai vaimo pistää taas siivoamaan.- Anonyymi
Mikä ongelma siinä on sinulle jos joku haluaa olla mainostamatta autoliikettä?
Miksi sinun pitää alkaa haukkumaan toista jos hänen mielipiteensä on eri kuin sinulla?
Mitä se kertoo sinun käytöstavoistasi?
- Anonyymi
Minä en myöskään halua rekisterikilven taakse sitä muovilevyä jossa lukee autoliikkeen nimi. Autoliike poistaa sen tai en osta autoa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mihin kaikkeen sinä ihastuit hänessä
Mikä oli se asia mikä vei jalat altasi? ❤️ Oliko jotain erityistä tilannetta vai tunne? Kenties monen sattuman summa? Ai1089773Persut: haluamme lisää veroja!
Lisää lisää veroja huutaa persukuoro. Veroila Suomi nousuun! "Uusi matkailuvero eli matkailijamaksu peritään esimerki774982Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.
https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.674768Persuja ei aluevaltuustoissa näy
Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.63251Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni
Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j92451Numero josta kaivattusi tulee mieleen
Onko jokin numero joka yhdistää teidät jotenkin? Älä laita puhelinnumeroa.1061696- 471496
Kerro kaivattusi nimi tai nimikirjaimet
🌠 Tähdenlento! Kirjoittamalla kaivattusi nimen tai nimikirjaimet tähän, saattaa toiveesi toteutua.531451Jorman paluu sodasta Lieksaan oli katkera
Jorma Karhunen astui Lieksan asemalle. Aurinko paistoi, mutta Jorman maailma oli sumuinen. Takana oli se helvetti, jota591414Heräsin taas sinä mielessä
Miten voi haluta toista näin paljon? 😳 Kyllä meillä on muutenkin hyvä yhteys. Ehkä se tekee myös tästä niin voimakkaan?651331