Eli siis kaverini joka on nyt 14 on ihastunut häntä 3v vanhempaan tyttöön (17v) ja on kertonut tästä minulle, olen aika hämmästynyt tästä mutta mitä minun kaverina pitäisi tehdä auttaakseen häntä??!?
Kannustaa vai estää? Vinkkejä, Apua?
Kaverini tykkää 3v vanhemmasta tytöstä, pitäisikö tukea ja kannustaa häntä vai estää?
4
151
Vastaukset
- Anonyymi
Niin. Olettehan te melko nuoria. Vaikea sanoa. Saahan sitä ihastunut olla kuitenkin. Ei siinä ole mitään pahaa.
- Anonyymi
Eihän tuosta kerta kaikkiaan voi tulla yhtään mitään. Sun pitää tyrmätä koko homma heti alkuun ja näyttää miten vastenmielistä tuo on jo ajatuksena Tee selväksi ja kaikkesi että ihastus loppuu. Kerro kaikki paha ja negatiivinen mitä noin suuri ikäero tekee noin 80 vuotiaana.
Ei tosiaan. Ole iloinen kaverisi puolesta! - Anonyymi
Mitä sä palstaäijä saat näistä teinifantasioista
- Anonyymi
Minusta hyvä kysymys tämä. Mutta täytyy pitää kieli keskellä suuta, ettei kukaan sellainen joka EI ole tätä palstaäijän avausta kirjoittanut saa päähänsä jtn
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mieleni harhailee sinussa
Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei215614- 531705
- 211183
- 691027
Mitä teet nainen
Jos saat tietää että mies on elänyt yksinäistä ja rauhallista elämää sinua kaivaten, ei ole ollut muiden naisten kanssa,53997Joko Martinalla uusi aviomies hakusessa
Onko jo Raya sovellukseen laitettu uusi vetoomus vetämään... ja mistähän maasta mahtaa olla seuraava sulhasehdokas. Suom162968- 48918
Mitä vastaisit
Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle57910Pitkäaikaistyöttömyys Suomessa harvinaisen paha
Karut työttömyysluvut, korkein luku yli neljännesvuosisataan.129906Missä olitte kun oli teidän tähän saakka kaunein yhteinen hetki?
Me olimme rannalla erään kiven päällä❤️58858