Eli siis kaverini joka on nyt 14 on ihastunut häntä 3v vanhempaan tyttöön (17v) ja on kertonut tästä minulle, olen aika hämmästynyt tästä mutta mitä minun kaverina pitäisi tehdä auttaakseen häntä??!?
Kannustaa vai estää? Vinkkejä, Apua?
Kaverini tykkää 3v vanhemmasta tytöstä, pitäisikö tukea ja kannustaa häntä vai estää?
4
173
Vastaukset
- Anonyymi
Niin. Olettehan te melko nuoria. Vaikea sanoa. Saahan sitä ihastunut olla kuitenkin. Ei siinä ole mitään pahaa.
- Anonyymi
Eihän tuosta kerta kaikkiaan voi tulla yhtään mitään. Sun pitää tyrmätä koko homma heti alkuun ja näyttää miten vastenmielistä tuo on jo ajatuksena Tee selväksi ja kaikkesi että ihastus loppuu. Kerro kaikki paha ja negatiivinen mitä noin suuri ikäero tekee noin 80 vuotiaana.
Ei tosiaan. Ole iloinen kaverisi puolesta! - Anonyymi
Mitä sä palstaäijä saat näistä teinifantasioista
- Anonyymi
Minusta hyvä kysymys tämä. Mutta täytyy pitää kieli keskellä suuta, ettei kukaan sellainen joka EI ole tätä palstaäijän avausta kirjoittanut saa päähänsä jtn
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kylläpä on nautinnollista taas tämä palstan vassari valitus!
Lähes jokainen avaus on vassareiden kitinää ja valitusta. Eikö se tarkoitakin, että silloin asiat menee maassamme parem302602- 111272
Helvetistä ei ole paluuta
Kun ihminen laskeutuu kuolleiden maailmaan, kauhujen valtakuntaan ja tuonelan ovet sulkeutuu kiinni, se on karu tunne ku3331012- 45912
- 45864
Järjetön Topi-ilta
Lisää tappiota konkurssipesälle. Miten voi olla mahdollidta , että annetaan järjestää tämä. Sorsakoski pyörii haudassaan20839Miksi nainen nukut huonosti
Onko sulla jotakin huolia, vai jotakin miestäkö mietit? Vai tunnemaailmassako velloo? Ajatteletko koskaan minua? Paljo61754- 44730
- 44726
- 46656