Nykyisin autoissa on jopa automaattiohjaus ja vähintään navigaattori höpöttelee mukavia.
Milloinkahan autoihin tulee turbo boost, jolla voi hyppiä muiden autojen yli? Nuoremmille tiedoksi, että tässä tapauksessa se ei tarkoittanut turboahdinta.
>simiti<
Muistatteko, kun KITT oli vain silloisen ajan skifiä?
14
171
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä mun Toyota osaa hyppiä jo. Olen juottanut sille Red Bullia. Loikkaa kepeesti 2 auton yli yhdellä huikalla.
Jasu- Anonyymi
Ei sentään vielä kasvattanut siipiä ja muuttanut muille maille?
>simiti< - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei sentään vielä kasvattanut siipiä ja muuttanut muille maille?
>simiti<Kyllä se varmaan pian senkin tekee. Alkaa olla takaa tukivarret muuttovalmiina. 😅
Jasu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä se varmaan pian senkin tekee. Alkaa olla takaa tukivarret muuttovalmiina. 😅
JasuJoku aamu ihmettelet, missä ota lelu on? Sitten kun menet ulos kummastelemaan, niin ylhäältä kuuluu vieno pierun ääni ja jäteöljyä tippuu niskaasi.
Sitten ei auta kuin mennä sisälle mököttämään ja pesun jälkeen selailla myynti-ilmoituksia. Koska jos tojota pääsee parempaan ilmastoon talvia ajatellen, niin ei palaa ikinä takaisin.
Se nyt oli sitten siinä, enää et voi perua. Kannattiko antaa Red Bullia? Sitten ihan tosiasia.
Kerran talven jälkeen pyöräilin ystävälleni kahvittelemaan. Kovin ihmettelin, että onpas huono kunto, kun ei tahdo jaksaa polkea.
Pihalla tupakoidessamme kaveri huomasi, että pyörän ketjut ovat ihan kuivat ja ruostuneet.
Tokihan duunari jätkinä heti tartuimme toimeen ja huolsimme voimansiirron.
Kyllä oli keveä polkaista takaisin kotiin.
>simiti< - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joku aamu ihmettelet, missä ota lelu on? Sitten kun menet ulos kummastelemaan, niin ylhäältä kuuluu vieno pierun ääni ja jäteöljyä tippuu niskaasi.
Sitten ei auta kuin mennä sisälle mököttämään ja pesun jälkeen selailla myynti-ilmoituksia. Koska jos tojota pääsee parempaan ilmastoon talvia ajatellen, niin ei palaa ikinä takaisin.
Se nyt oli sitten siinä, enää et voi perua. Kannattiko antaa Red Bullia? Sitten ihan tosiasia.
Kerran talven jälkeen pyöräilin ystävälleni kahvittelemaan. Kovin ihmettelin, että onpas huono kunto, kun ei tahdo jaksaa polkea.
Pihalla tupakoidessamme kaveri huomasi, että pyörän ketjut ovat ihan kuivat ja ruostuneet.
Tokihan duunari jätkinä heti tartuimme toimeen ja huolsimme voimansiirron.
Kyllä oli keveä polkaista takaisin kotiin.
>simiti<No ei mun autoa ikävä tule, se on vaan käyttöväline. Mä voin hyvin lorvia kotona ilman autoakin. Eipähän tartte lähteä kauppaan ja hakea tällä revohkalle ruokaa bussilla. Ei meinaan kukaan jaksa sitä eväsmäärää roudata dösällä kulkien käsin. 😂
Isäntä saa nyt päristää työpaikan romuilla työmatkat, niin vähemmän on ajoa tuolla meidän tojolla. 240 000 sillä on ajettu, että 19 ikävioteen suht vähän.
Vähän jäteöljyä kaadoitte ketjuille? 😉
Jasu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No ei mun autoa ikävä tule, se on vaan käyttöväline. Mä voin hyvin lorvia kotona ilman autoakin. Eipähän tartte lähteä kauppaan ja hakea tällä revohkalle ruokaa bussilla. Ei meinaan kukaan jaksa sitä eväsmäärää roudata dösällä kulkien käsin. 😂
Isäntä saa nyt päristää työpaikan romuilla työmatkat, niin vähemmän on ajoa tuolla meidän tojolla. 240 000 sillä on ajettu, että 19 ikävioteen suht vähän.
JasuEi kannata nyt uudempaakaan ostaa, hinnat pilvissä ja yhtä paljon ajettuja ne järkevissä hinnoissa olevat tojot. Merkkiä kun ei aio vaihtaa.
Tulee halvemmaksi vielä vaihtaa ne tukivarretkin kun ostaa uudempi, kalliimpi mutta yhtä paljon tai enemmän ajettu tilalle. Toki korin osat on uudemmat..
Jasu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No ei mun autoa ikävä tule, se on vaan käyttöväline. Mä voin hyvin lorvia kotona ilman autoakin. Eipähän tartte lähteä kauppaan ja hakea tällä revohkalle ruokaa bussilla. Ei meinaan kukaan jaksa sitä eväsmäärää roudata dösällä kulkien käsin. 😂
JasuMinä olisin laittanut jäteöljyä, mutta ystäväiseni oli sitä mieltä, että ketjut irti, ruosteet pois ja likoamaan ihan perus mineraaliöljyyn kahvikuppi numero kakkosen ajaksi.
Toki kun hän irroitteli kettinkejä, sekä hoiti puhdistuksen aineella, jota en nyt kerro, mutta otin aikoinaan töistä mokomaa kiteistä ainetta itsekin puhdistukseen. Se pitää liuottaa. ..
Kuitenkin sinä aikana minä sitten huolsin kaikki mahdolliset laakerit, koska hänellä oli hirmuna aineksia autotallissa.
30 vuotta vanhasta pyörästä tuli parempi, kuin monesta kaupan uudesta tehdasrasvoilla.
>simiti< - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä olisin laittanut jäteöljyä, mutta ystäväiseni oli sitä mieltä, että ketjut irti, ruosteet pois ja likoamaan ihan perus mineraaliöljyyn kahvikuppi numero kakkosen ajaksi.
Toki kun hän irroitteli kettinkejä, sekä hoiti puhdistuksen aineella, jota en nyt kerro, mutta otin aikoinaan töistä mokomaa kiteistä ainetta itsekin puhdistukseen. Se pitää liuottaa. ..
Kuitenkin sinä aikana minä sitten huolsin kaikki mahdolliset laakerit, koska hänellä oli hirmuna aineksia autotallissa.
30 vuotta vanhasta pyörästä tuli parempi, kuin monesta kaupan uudesta tehdasrasvoilla.
>simiti<Oliko booria? Se on hyvä liottaa ketjut välillä öljyssä. Niin iskä aikoinaan opetti.
Jasu
- Anonyymi
Luulen ettei kymmenen vuoden kuluttua poliisi voi antaa sakkoja jos joku on "käskenyt" auton ajamaan johonkin osoitteeseen 3 promillen humalassa ollen itse matkustajana.
Autoilu kehittyy, autot voivat parkkeerata itse itsensä, ajaa ilman ohjaajan vaikutusta itse suoritteessa. Ohjelmistot kehittyvät, joku automerkki varmasti kehittää automatisoituun ajoon "drunk drive"-moodin.
Huono puoli tuossa voi olla se ettei auton omistaja aina tiedä missä herää:)
AV- Anonyymi
Äärimmäisen tylsää olisi tuollainen. Pidän ajamisesta ja siitä, että saan itse olla ratissa. Olisipa tylsää vain istua matkustajana ja odottaa, että pääsee perille. Tuotahan tekee toki jo muissa liikennevälineissä, mutta autoilussa haluan pitää ohjakset omissa käsissä.
Onneksi olen jo niin vanha, että todennäköisesti saan ajaa aina siihen asti, kunnes joku päivä lääkäri ottaa kortin pois. Ei tuohon enää montaa vuosikymmentä ole 😁
Aletheias Anonyymi kirjoitti:
Äärimmäisen tylsää olisi tuollainen. Pidän ajamisesta ja siitä, että saan itse olla ratissa. Olisipa tylsää vain istua matkustajana ja odottaa, että pääsee perille. Tuotahan tekee toki jo muissa liikennevälineissä, mutta autoilussa haluan pitää ohjakset omissa käsissä.
Onneksi olen jo niin vanha, että todennäköisesti saan ajaa aina siihen asti, kunnes joku päivä lääkäri ottaa kortin pois. Ei tuohon enää montaa vuosikymmentä ole 😁
AletheiasOle huoleti. Epäilen että 10 vuoden kuluttuakaan suomalaiset eivät vielä ole niin rikkaita, että kaikilla olisi automaattisesti kulkeva auto. Keskimääräinen 10 vuoden kuluttua käytettävä auto on käytössä jo nyt.
- Anonyymi
scrg kirjoitti:
Ole huoleti. Epäilen että 10 vuoden kuluttuakaan suomalaiset eivät vielä ole niin rikkaita, että kaikilla olisi automaattisesti kulkeva auto. Keskimääräinen 10 vuoden kuluttua käytettävä auto on käytössä jo nyt.
Juu, en välttämättä Suomesta puhunut, onhan tämä periferia..
Eikös jossain Lahden seudulla poliisi joutunut jo pysäyttämään auton jonka kuski nukkui.
Nukkumisen syy oli 2.jotain alkoholia veressä.
Poliisi pystyi pysäyttämään auton ajamalla sen eteen ja hiljentämällä nopeutta kunnes auto pysähtyi.
- Anonyymi
Mielenkiintoinen poliisien ratsaus jossain tiellä. Auto toimi kauko-ohjauksella ja kyljettäjä nukkui, suomeksi oli sammunut, n. 3 promillen humala.
Erikoista oli se, että poliisi ei kerro a u t o m e r k k i ä, joten olisimmeko saaneet selville, kuka sika riskeeraa muiden hengen.
Vilma- Anonyymi
Tätä tapausta tuossa ylempänä ajattelin, ilmeisesti auto olisi jo vienyt miehen nukkumaan:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta663402Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh463212Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa1272820- 452574
- 311963
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘271860- 481646
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä871525- 391340
Et siis vieläkään
Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k391291