(EI 2-mielisyyksiä nyt, kiitos) , josta radio Suomessa on juur puhuttu. Itse paiskaan tyhjän vanhan muovipussini ostosten perään ja kassa saa rutata (Halpahallissa tätä havaitsee joskus). Ei ongelmaa.
Mikä tämä "näytä kassisi kassalla" - homma on
8
140
Vastaukset
- Anonyymi
Myö ain rinsassa kuletettaa sisävilleet ja ulokovilleet tyttöjen kanssa kottii niin ei hälyyttimetkää pirise kassalla.
Mirella B. - Anonyymi
Voihan sitä nuorelle kassatytölle aina tokasta, että kassit on hyvin tyhjennetty, niin loppuu se tivaaminen. Tai jos vielä jatkaa, että pesin aamulla hanpaidenpesun jälkeen kassitkin.
Eihän tuota voi ottaa kuin huumorilla tällänen tavallinen kaupassakävijä, jos käyn Cittarissa kantaen LIDL:n kestokassia, joka tuoksahtaa väljähtäneelta kaljalta, joka tuli pullojapalauttaessa, niin emmä nyt tiedä haluaako kukaan että sitä alkaa siinä näyttelemään. Samoin olen välillä miettinyt kun jotku nuoret tytöt tulee suoraan jostain spinningistä, niin pitääkö heidän levitellä salikassistaan kaikki pikkuruiset stringit sinne jonku pervolle kassasedälle tai vartijalle....edes pyydettäessä. - Anonyymi
Ihmiset eivät taida tietää tätä asiaa kovinkaan hyvin.
Laki sanoo, ettei laukkujen sisältöä tarvitse näyttää kassoille eikä edes vartijoille. Vain ja ainoastaan Poliisilla on oikeus tutkia laukkujen sisältö. Toki voi pyytää näyttämään mutta mitään velvollisuutta siihen ei ole.- Anonyymi
Mutta petskot ei voi kahtoo että mitä rinsassa on vaan siihen tarvitaa kynekooki ja tuomarin päätös.
Mirella B. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta petskot ei voi kahtoo että mitä rinsassa on vaan siihen tarvitaa kynekooki ja tuomarin päätös.
Mirella B.Minkä tautta meitä aina eppäillään?
T: Feija ja Taisto
- Anonyymi
Katos kun varkailla on isot käsilaukut kauppa reissullaan , ja on huomattu piste tarkastuksissa että niihin kasseihin on joutunut tavaraa jota ei niinkun olla aiottu edes maksaa . Joten itse en mene koskaan kauppaan isojen käsilaukkujen kanssa , ainoastaan kännykkä pienessä vyötärö laukussa .,enkä myöskään laittele kaiken mailman tiettyjä vaatteita ylleni joiden uumenissa myös katoaa tavaraa kaupoista.
- Anonyymi
Mikä ongelma on näyttää kassinsa kassalla, minä näytän kassini pyytämättä.
Rehellisen ihmisen ei luulisi närkästyvän kassin avaamisesta.
Aivan järjetöntä meuhkaamista.
- Anonyymi
Kauppiaatkin voisivat joskus näyttää kuinka paljon laittavat ruokaa hävitykseen kun eivät raski laittaa lyhyen päivämäärän tuotteita punalappusiksi koko aukioloajan.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta663362Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh433157Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa1202610- 432538
- 311953
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘271850- 481636
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä851465- 391320
- 821179