Europelejä. Kannattaako tänään veikata x:ää ja Kupsia? Eka osaottelu meni hyvin mutta se on kumminkin vieraspeli tänään. Mielestäni sitä kannattaa veikata kun kattoo noita kertoimia. Mitäs muuta? V-venäläinen Neman on suht hyvä. Se oli ensin 2-0 häviöllä mutta vei lopulta 3-2. Se siis ei pelaa tänään. Silti Dynamo Minsk on osoittautunut heikoksi vaikka senhän pitäisi olla semihyvä. Islantilaisjengit ovat hyviä kotonaan ja derbyt ovat aina tasaisia. Mietin olisinko veikannut Torshavn-Bröndbytä eli Torshavnia ja x:ää mutten sit veikannutkaan. X:ään se derby silti päättyi. Borac Banja Luka on yleensä hyvä kertoimiin nähden mutta viime aikoina sen otteet ovat heikentyneet. FCSB on heikentynyt ja se kärsii loukkaantumisista.
Mitäs sanotte?
16
165
Vastaukset
- Anonyymi
S*miti, uskallatko uhkapelata :)? Nyt olisi elämäsi tilaisuus! Itse Taivaan portit aukeavat mikäli tartut tarjoukseen. Panosten kannattaa silti olla pienet koska mikä vain on mahdollista. - Aapee.
- Anonyymi
Voi sinua aapee. Mun panokset on nykyisin vähän korkeammalla tasolla. Toki veikkauskin on ihan kivaa touhua.
>simiti< - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi sinua aapee. Mun panokset on nykyisin vähän korkeammalla tasolla. Toki veikkauskin on ihan kivaa touhua.
>simiti<Tänään tulee lisää matseja. Vähän arveluttaa mutta uhkapelaamisen arvoiset ottelut voisivat olla Hibernian-Midtjylland 1 ja x, Akureyri-Silkeborg 1 ja x, ehkä Viking eli 2. Epävarmoja mutta mahdollisia ovat Santa Coloma-Zhytomyr 1 ja x, Kalju-St. Patricks 1 ja x, Neman-Kosice 1 ja x (pienet kertoimet), Klaksvik-Radnicki 1 ja x (pienet kertoimet), Egnatia-Dinamo Minsk 1 ja x (siinäkin on pienet kertoimet). Jotenkin tuntuu että andorralaiset ja makedonialaiset jengit olisivat kovempia kuin luulisi ja romanialaiset joukkueet ovat heikentyneet. Otin kotiedun huomioon sekä sen kuinka noiden otteluparien ensimmäinen osaottelu on päättynyt.
Sehän on aivan eri asia pelata keskinäisiä otteluita eri maissa verrattuna oman maan liigan jengejä vastaan joihin joukkueet ja pelaajat ovat tottuneet. Tuo Akureyrin peli on mun mielestä potentiaalisin vaihtoehto kertoimet mukaanluettuina, koska se pelasi kumminkin tasurin vieraissa. Kotona on aina helpompaa pelata kuin vieraissa. Vikingin kerroin on pieni ja se voitti kotonaan ensin 7-0, joten kyllä se saattaa voittaa vieraissakin. -💊-.
- Anonyymi
😄 Ja heti häviöllä. Mutta onhan se käytännössä Venäjänmaa tuo Kazakstan eli mistäs sitä tietää miten tuomari viheltää. Uhattu gulagilla vai millä lie, jos viheltää "väärin" 😁? Suapi nähhä kairaako Kairat lopulta vastustajaansa. Kairat Almaty = Kairaty. Keksin just itte tuon sanayhistelemän. - Yhä Aapee.
- Anonyymi
No mitäs tänää 🤔? Breidablik hävisi kyllä niin rumasti ekan osaottelunsa etten lähtis veikkaamaan sitä ottelua. Realismia vois olla veikata x:ää ja Shkendijaa sekä x:ää ja Rangersia. FCSB:ltä kun ovat puuttuneet Birligea, Olaru ja Alibec niin tuo jengi on lähes huono. Birligea on mielestäni ratkaiseva pelaaja eivätkä nuo kaksi muuta niinkään eli jos se pelaa tänään niin x:n ja Shkendijan veikkaaminen on silloin niin ja näin. Kantsii odottaa avauskokoonpanojen julkistamista ennen kuin veikkaa. Shkendijan sekä Rangersin matsien veikkaaminen samalle lapulle voisi toimia. - Aapee.
- Anonyymi
Lech voitti Breidablikin ekassa osaottelussa niin paljon että Lechin vierasvoitto mietityttää. Toisaalta se ottaa löysin rantein koska sillä on varaa hävitä tänään vaikka 5-0. On tutkittava lähteekö Lech matsiin samalla kokoonpanolla kuin ekassa osaottelussa vai lähteekö se matkaan kakkosjoukkueella. Tuon matsin yhdistäminen Shkendijaan ja Rangersiin voisi toimia.
Varmuuden vuoksi vielä x:n veikkaaminen Lechin matsista on backup plan. Kun veikkaa x:ää ja kakkosta noihin kolmeen peliin niin se taitaa muodostaa 8 eri veikkausriviä. Yksikään vierasjengi ei saisi hävitä niin se tuossa arveluttaa. Toisaalta juuri siksi koska ne ovat vieraspelejä niin kertoimetkin ovat muhkeammat. - Aapee.
- Anonyymi
Hahaaaaaaah! Mä oon oikeesti -💊- kirjoittaja. Kyllähän se on pääteltävissä ylitseampuvien juttujeni perusteella. Koin ensin että nikkini käyttäminen oli epäolennaista koska kuinka yhdistää pillerit ja uhkapeli. Mutta siinä se nyt nähtiin. Mä olin oikeassa tän päivän peleistä. Shkendija ja Lech voitti ja Rangers piti pintansa eli äxän. Betit olivat pienet mutta kokonaisuudessaan voittoni oli kumminkin arvoltaan kolminumeroinen luku.
Eli pillerit ovat dopingia koska niiden voimalla on helpompaa veikata oikein. Näen tulevaisuuteen pillerieni voimin. Lotto pitäis pistää tulille. Sen oon huomannut että silloin kannattaa takoa kun rauta on kuumaa eli kun sattuu voittamaan niin sitä on jatkettava niin kauan kunnes ei enää voita. Ei mitään hölmöjä South Parkin intiaanigämblingejä vaan järki päässä niiden bettien suuruuksien kanssa.
Eli luulisi nyt hävettävän kun kukaan ei kommentoinut aloitustani niin saa nyt nähdä tällaisen "itsenipaljastamisen" = (-💊-) siivittämän sosiaalisen eksperimentin myötä että kommentoiko joku nyt vihdoin koska pystyy ikään kuin identifioimaan minut kirjoittajana. En oo kellekään mitään velkaa milloin esiinnyn muumina ja milloin ilopillerinä. Jos luulija lukee tämän niin sehän vasta innostuukin gubbettelemaan mua 🤭.
Ps. On vain voittajia ja häviäjiä. Vain voittajat muistetaan, a.k.a, minut 😉. Kai mä oon hieman täpinöissäni näistä mun voitoistani ja mistäs sitä tietää onko tässä kontolla esim. jokin diagnosoimaton adhd tai vastaava. Burgeria olen miettinyt. Irl olen kaikkea muuta kuin sosiaalinen tilojen haltuunottaja (eli burgeri). -💊-.Onnittelut voitosta, nyt sinulla on siis rahaa ostaa enemmän ravintolisiä. Varmaan on jo lista valmiina?
- Anonyymi
m36-intj kirjoitti:
Onnittelut voitosta, nyt sinulla on siis rahaa ostaa enemmän ravintolisiä. Varmaan on jo lista valmiina?
Kiitoksia ;). Veronpalautusten siivittämänä saan ekstratuloja näinä päivinä. Veikkasin äsken tämän päivän europelejä. Jotenkin vähemmän luottavainen olo noiden matsien suhteen kuin eilen. Pistin combon että Akureyri ja Santa Coloma eivät häviäisi. Lisäksi pistin eri combon missä riittää että Neman, Klaksvik sekä Egnatia eivät häviäisi. Huom. Nuo kaikki ovat kotijengejä.
Singlenä pistin kotijengien voittoja + tasureita, kun kertoimet olivat kohdillaan. Poikkeuksena Craiova-Sarajevo mihin pistin singlenä että Craiova ei saa voittaa. Pikkurahanmenetyksiä tai pienehköjä voittoja siis tiedossa. Pelejä oli tarjolla niin paljon että kun pistin comboja niin asetin ctrl - näppäimillä näyttöäni pienemmäksi, jottei tarvinnut scrollailla pelien välillä.
Sitä booria voisin hankkia ja tällä hetkellä mulla ei oo C-vitamiinia yhtään varapurkkia. B-vitamiiniseoksen voisin lisäksi hankkia näin ensialkuun. Astaksantiini kiinnostaisi mutta kun se todella on kallista. Täytyy miettiä toimitusmaksuja eli tavaraa on ostettava kunnolla kerralla. -💊-. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitoksia ;). Veronpalautusten siivittämänä saan ekstratuloja näinä päivinä. Veikkasin äsken tämän päivän europelejä. Jotenkin vähemmän luottavainen olo noiden matsien suhteen kuin eilen. Pistin combon että Akureyri ja Santa Coloma eivät häviäisi. Lisäksi pistin eri combon missä riittää että Neman, Klaksvik sekä Egnatia eivät häviäisi. Huom. Nuo kaikki ovat kotijengejä.
Singlenä pistin kotijengien voittoja tasureita, kun kertoimet olivat kohdillaan. Poikkeuksena Craiova-Sarajevo mihin pistin singlenä että Craiova ei saa voittaa. Pikkurahanmenetyksiä tai pienehköjä voittoja siis tiedossa. Pelejä oli tarjolla niin paljon että kun pistin comboja niin asetin ctrl - näppäimillä näyttöäni pienemmäksi, jottei tarvinnut scrollailla pelien välillä.
Sitä booria voisin hankkia ja tällä hetkellä mulla ei oo C-vitamiinia yhtään varapurkkia. B-vitamiiniseoksen voisin lisäksi hankkia näin ensialkuun. Astaksantiini kiinnostaisi mutta kun se todella on kallista. Täytyy miettiä toimitusmaksuja eli tavaraa on ostettava kunnolla kerralla. -💊-.Niin, ja tosiaan että järjen lisäksi veikkaan intuitiolla. Useimmiten puhdas logiikka on silti vallitseva ominaisuus, vaikka voittoja tuleekin sen avulla harvemmin kuin voisi luulla. Pelasin lapsena ja teininä futista niin tiedä sitten onko siitä jollain omituisella tavalla hyötyä vai ei. En edes seuraile niitä matseja netistä livenä 😅. Joskus oon seurannut mutta nykyään epämääräinen ilmaisstriimisivusto vain herjaa eikä sen striimit toimi mulla. Lisäksi ne striimit voivat olla muutaman minuutin myöhässä oikeasta pelistä, joten se vähentää striimin katsomisen hyötyä live-uhkapelaamisen kannalta. -💊-.
- Anonyymi
Veikkaa vaikka Senco Rally Finland 2025 voittajaa, voi olla suuri kerroin jos saat oikein.
- Ällös ikinä veikkss bitcoineills eli virtuaalivaluutalla=mielikuvitusrahalla.
Oodotan kun kohta alkaa lähetys tuolta katuralli+soraakin Jyväskylän keskustan juttu, MTV3 1930 alkaa lähetys tuolta TV:ssä.
Tein jättitäytteisen pizzan: kikkua, meetvurstia, ananasta ja noin kilo juustoa päällä.- Anonyymi
Formulassahan niiden tallien ja autojen välillä taitaa olla oikeasti suuria tasoeroja. Kuskin lisäksi auton ominaisuudet voivat siis ratkaista. Rallista en tiedä onko siinä merkittäviä eroja autojen välillä. Nuo futispelit kyllä arveluttaa mua. Hävisin kerran kun mulla oli samalla lapulla eri pelejä ja yksi minkä piti olla varma niistä menikin pieleen. Kerran meinasin saada eurolla jotain 500 tai 550 e. Sekin oli vain yhdestä pelistä kiinni. Yhdistelmävedoissa on vaikeaa saada useampi kuin kolme peliä oikein.
Kaiken lisäksi pistän aina joka kohteeseen sekä toisen joukkueen voiton että tasurin. Silloin kun on voittajavetoja satunnaisissa kilpailuissa kuten mm-futiksessa niin euron bettejä kannattaa heittää niille joukkueille joiden kertoimet ovat suuria. Muistan kuinka Kanada pelasi Qatarissa todella hyvin pelillisesti mutta todellinen taito ja maalien viimeistely uupui. Sitä kannattaa joka tapauksessa veikata vuoden päästä järjestettävissä kisoissa. Siihen osallistuu mielestäni enemmän jengejä kuin koskaan aiemmin. Japani saisi vihdoin viedä ne kisat. -💊-.
- Anonyymi
Voi olla että Formula 1 on vähän vapaammat säännöt autoja kohtaan kuin WRC, koska formulathan toimivat vähän kuin testialustanakin autojen uusille tekniikoille...
- AnonyymiUUSI
Voittoputkeni sai teknisesti ottaen jatkoa sillä jäin eilen takaiskuista huolimatta vajaa 5 e voitolle. +-0 on sekin jo jotain. Tilanne täytyy debriefata. Andorra on lilliputtimaa futiksessa joten siellä ei ole voittamisen kulttuuria. Lilliputtimaiden otteiden tasaisuuteen ei voi siis luottaa. Vastassa oli ukrainalaisjoukkue eli sen pelaajiin vaikuttaa tuo sotatilanne henkisellä tasolla ja ne joutuvat pelaamaan kotiottelunsa neutraalikentällä. Niiden veikkaaminen oikein on siksi vaikeaa. Unkarissa pelataan usein neutraalikenttien otteluita, muitakin maita löytyy.
Romanialaisjoukkueiden pelit ovat usein yhden maalin pelejä. Craiovan hyvyys yllätti mut koska niillä ei pelaa enää edes hyökkääjä Mitritaa. Silti se pärjäsi oikein hyvin. Toisaalta Sarajevo vaikuttaa olevan aivan surkea. Ainoa varteenotettava bosnialaisjengi on Borac Banja Luka. Yleensä CFR Cluj, Craiova ja FCSB ovat ainoat romanialaisjoukkueet mitkä voivat pärjätä europeleissä. U. Cluj tippui Araratia vastaan eli melko heikko esitys siltä. Niin, ja tuo FCSB eli Steaua Bukarest on tällä hetkellä kriisissä.
Betit koskevat vain varsinaista peliaikaa eli jatkoajalla ja rankkukisalla ei ole merkitystä veikatessa (paitsi jos veikkaa livenä erikseen niitä koskevia uhkapelikohteita). Akureyri venyi tasuriin. Vastustajalla oli onneksi epäonnistunut rankku ottelun alussa. Adamsen oli Silkeborgin supertähti siinä ottelussa. -💊-. - AnonyymiUUSI
Pitääkö olla huolissaan 🤔? Katselin sukutauluani. Siellä suorastaan vilisee Mihailoveja, Petroveja ja Akimoveja sun muita. Sehän selittää luontaisen kykyni olla lätkässä melkoisen hyvä, vaikken sitä ikinä ole missään joukkueessa pelannutkaan. Talvella on mukavaa omata kovat lämärit vaikken olisi mitään sen eteen tehnytkään. Harlamovia en sentään löytänyt. Tietyn asteinen taiteellisuus ja mieltymys viinoitteluun löytyy, joten stereotypioiden mukkaan täsä mennään. Oon syntynyt supiSuomessa ja elänyt aina kaukana itärajalta, ettäs tiedätte ☝️. -💊-.
- AnonyymiUUSI
Katolta en silti aio hypätä 😁. Kaikki on geneettistä. Se selittää tällaisen huumorin muiden muassa. Kun aikoinaan Ruotsi ja Venäjä käyttivät Etelä-Pohjanmaata ihmiskilpinään niin kun mietin sikäläistä mentaliteettia niin mulle ei tulisi ollenkaan yllätyksenä että siellä olisi sekoittuneena venäläistä verta hieman enemmänkin. Sotimiseen sisältyy niin vapaaehtoinen kuin pakotettu sexi. Tuskinpa niitä geenitestejä ollaan sen kummemmin suoritettu vaan pikemminkin oletettu kirkonkirjojen perusteella kuka on kenenkin jälkeläinen. -💊-.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh432987Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta612921- 422357
- 311853
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘251709Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa721644- 481576
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä771255- 361236
- 791070