Europelejä. Kannattaako tänään veikata x:ää ja Kupsia? Eka osaottelu meni hyvin mutta se on kumminkin vieraspeli tänään. Mielestäni sitä kannattaa veikata kun kattoo noita kertoimia. Mitäs muuta? V-venäläinen Neman on suht hyvä. Se oli ensin 2-0 häviöllä mutta vei lopulta 3-2. Se siis ei pelaa tänään. Silti Dynamo Minsk on osoittautunut heikoksi vaikka senhän pitäisi olla semihyvä. Islantilaisjengit ovat hyviä kotonaan ja derbyt ovat aina tasaisia. Mietin olisinko veikannut Torshavn-Bröndbytä eli Torshavnia ja x:ää mutten sit veikannutkaan. X:ään se derby silti päättyi. Borac Banja Luka on yleensä hyvä kertoimiin nähden mutta viime aikoina sen otteet ovat heikentyneet. FCSB on heikentynyt ja se kärsii loukkaantumisista.
Mitäs sanotte?
52
482
Vastaukset
- Anonyymi
S*miti, uskallatko uhkapelata :)? Nyt olisi elämäsi tilaisuus! Itse Taivaan portit aukeavat mikäli tartut tarjoukseen. Panosten kannattaa silti olla pienet koska mikä vain on mahdollista. - Aapee.
- Anonyymi
Voi sinua aapee. Mun panokset on nykyisin vähän korkeammalla tasolla. Toki veikkauskin on ihan kivaa touhua.
>simiti< - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi sinua aapee. Mun panokset on nykyisin vähän korkeammalla tasolla. Toki veikkauskin on ihan kivaa touhua.
>simiti<Tänään tulee lisää matseja. Vähän arveluttaa mutta uhkapelaamisen arvoiset ottelut voisivat olla Hibernian-Midtjylland 1 ja x, Akureyri-Silkeborg 1 ja x, ehkä Viking eli 2. Epävarmoja mutta mahdollisia ovat Santa Coloma-Zhytomyr 1 ja x, Kalju-St. Patricks 1 ja x, Neman-Kosice 1 ja x (pienet kertoimet), Klaksvik-Radnicki 1 ja x (pienet kertoimet), Egnatia-Dinamo Minsk 1 ja x (siinäkin on pienet kertoimet). Jotenkin tuntuu että andorralaiset ja makedonialaiset jengit olisivat kovempia kuin luulisi ja romanialaiset joukkueet ovat heikentyneet. Otin kotiedun huomioon sekä sen kuinka noiden otteluparien ensimmäinen osaottelu on päättynyt.
Sehän on aivan eri asia pelata keskinäisiä otteluita eri maissa verrattuna oman maan liigan jengejä vastaan joihin joukkueet ja pelaajat ovat tottuneet. Tuo Akureyrin peli on mun mielestä potentiaalisin vaihtoehto kertoimet mukaanluettuina, koska se pelasi kumminkin tasurin vieraissa. Kotona on aina helpompaa pelata kuin vieraissa. Vikingin kerroin on pieni ja se voitti kotonaan ensin 7-0, joten kyllä se saattaa voittaa vieraissakin. -💊-.
- Anonyymi
😄 Ja heti häviöllä. Mutta onhan se käytännössä Venäjänmaa tuo Kazakstan eli mistäs sitä tietää miten tuomari viheltää. Uhattu gulagilla vai millä lie, jos viheltää "väärin" 😁? Suapi nähhä kairaako Kairat lopulta vastustajaansa. Kairat Almaty = Kairaty. Keksin just itte tuon sanayhistelemän. - Yhä Aapee.
- Anonyymi
No mitäs tänää 🤔? Breidablik hävisi kyllä niin rumasti ekan osaottelunsa etten lähtis veikkaamaan sitä ottelua. Realismia vois olla veikata x:ää ja Shkendijaa sekä x:ää ja Rangersia. FCSB:ltä kun ovat puuttuneet Birligea, Olaru ja Alibec niin tuo jengi on lähes huono. Birligea on mielestäni ratkaiseva pelaaja eivätkä nuo kaksi muuta niinkään eli jos se pelaa tänään niin x:n ja Shkendijan veikkaaminen on silloin niin ja näin. Kantsii odottaa avauskokoonpanojen julkistamista ennen kuin veikkaa. Shkendijan sekä Rangersin matsien veikkaaminen samalle lapulle voisi toimia. - Aapee.
- Anonyymi
Lech voitti Breidablikin ekassa osaottelussa niin paljon että Lechin vierasvoitto mietityttää. Toisaalta se ottaa löysin rantein koska sillä on varaa hävitä tänään vaikka 5-0. On tutkittava lähteekö Lech matsiin samalla kokoonpanolla kuin ekassa osaottelussa vai lähteekö se matkaan kakkosjoukkueella. Tuon matsin yhdistäminen Shkendijaan ja Rangersiin voisi toimia.
Varmuuden vuoksi vielä x:n veikkaaminen Lechin matsista on backup plan. Kun veikkaa x:ää ja kakkosta noihin kolmeen peliin niin se taitaa muodostaa 8 eri veikkausriviä. Yksikään vierasjengi ei saisi hävitä niin se tuossa arveluttaa. Toisaalta juuri siksi koska ne ovat vieraspelejä niin kertoimetkin ovat muhkeammat. - Aapee.
- Anonyymi
Hahaaaaaaah! Mä oon oikeesti -💊- kirjoittaja. Kyllähän se on pääteltävissä ylitseampuvien juttujeni perusteella. Koin ensin että nikkini käyttäminen oli epäolennaista koska kuinka yhdistää pillerit ja uhkapeli. Mutta siinä se nyt nähtiin. Mä olin oikeassa tän päivän peleistä. Shkendija ja Lech voitti ja Rangers piti pintansa eli äxän. Betit olivat pienet mutta kokonaisuudessaan voittoni oli kumminkin arvoltaan kolminumeroinen luku.
Eli pillerit ovat dopingia koska niiden voimalla on helpompaa veikata oikein. Näen tulevaisuuteen pillerieni voimin. Lotto pitäis pistää tulille. Sen oon huomannut että silloin kannattaa takoa kun rauta on kuumaa eli kun sattuu voittamaan niin sitä on jatkettava niin kauan kunnes ei enää voita. Ei mitään hölmöjä South Parkin intiaanigämblingejä vaan järki päässä niiden bettien suuruuksien kanssa.
Eli luulisi nyt hävettävän kun kukaan ei kommentoinut aloitustani niin saa nyt nähdä tällaisen "itsenipaljastamisen" = (-💊-) siivittämän sosiaalisen eksperimentin myötä että kommentoiko joku nyt vihdoin koska pystyy ikään kuin identifioimaan minut kirjoittajana. En oo kellekään mitään velkaa milloin esiinnyn muumina ja milloin ilopillerinä. Jos luulija lukee tämän niin sehän vasta innostuukin gubbettelemaan mua 🤭.
Ps. On vain voittajia ja häviäjiä. Vain voittajat muistetaan, a.k.a, minut 😉. Kai mä oon hieman täpinöissäni näistä mun voitoistani ja mistäs sitä tietää onko tässä kontolla esim. jokin diagnosoimaton adhd tai vastaava. Burgeria olen miettinyt. Irl olen kaikkea muuta kuin sosiaalinen tilojen haltuunottaja (eli burgeri). -💊-.Onnittelut voitosta, nyt sinulla on siis rahaa ostaa enemmän ravintolisiä. Varmaan on jo lista valmiina?
- Anonyymi
m36-intj kirjoitti:
Onnittelut voitosta, nyt sinulla on siis rahaa ostaa enemmän ravintolisiä. Varmaan on jo lista valmiina?
Kiitoksia ;). Veronpalautusten siivittämänä saan ekstratuloja näinä päivinä. Veikkasin äsken tämän päivän europelejä. Jotenkin vähemmän luottavainen olo noiden matsien suhteen kuin eilen. Pistin combon että Akureyri ja Santa Coloma eivät häviäisi. Lisäksi pistin eri combon missä riittää että Neman, Klaksvik sekä Egnatia eivät häviäisi. Huom. Nuo kaikki ovat kotijengejä.
Singlenä pistin kotijengien voittoja + tasureita, kun kertoimet olivat kohdillaan. Poikkeuksena Craiova-Sarajevo mihin pistin singlenä että Craiova ei saa voittaa. Pikkurahanmenetyksiä tai pienehköjä voittoja siis tiedossa. Pelejä oli tarjolla niin paljon että kun pistin comboja niin asetin ctrl - näppäimillä näyttöäni pienemmäksi, jottei tarvinnut scrollailla pelien välillä.
Sitä booria voisin hankkia ja tällä hetkellä mulla ei oo C-vitamiinia yhtään varapurkkia. B-vitamiiniseoksen voisin lisäksi hankkia näin ensialkuun. Astaksantiini kiinnostaisi mutta kun se todella on kallista. Täytyy miettiä toimitusmaksuja eli tavaraa on ostettava kunnolla kerralla. -💊-. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitoksia ;). Veronpalautusten siivittämänä saan ekstratuloja näinä päivinä. Veikkasin äsken tämän päivän europelejä. Jotenkin vähemmän luottavainen olo noiden matsien suhteen kuin eilen. Pistin combon että Akureyri ja Santa Coloma eivät häviäisi. Lisäksi pistin eri combon missä riittää että Neman, Klaksvik sekä Egnatia eivät häviäisi. Huom. Nuo kaikki ovat kotijengejä.
Singlenä pistin kotijengien voittoja tasureita, kun kertoimet olivat kohdillaan. Poikkeuksena Craiova-Sarajevo mihin pistin singlenä että Craiova ei saa voittaa. Pikkurahanmenetyksiä tai pienehköjä voittoja siis tiedossa. Pelejä oli tarjolla niin paljon että kun pistin comboja niin asetin ctrl - näppäimillä näyttöäni pienemmäksi, jottei tarvinnut scrollailla pelien välillä.
Sitä booria voisin hankkia ja tällä hetkellä mulla ei oo C-vitamiinia yhtään varapurkkia. B-vitamiiniseoksen voisin lisäksi hankkia näin ensialkuun. Astaksantiini kiinnostaisi mutta kun se todella on kallista. Täytyy miettiä toimitusmaksuja eli tavaraa on ostettava kunnolla kerralla. -💊-.Niin, ja tosiaan että järjen lisäksi veikkaan intuitiolla. Useimmiten puhdas logiikka on silti vallitseva ominaisuus, vaikka voittoja tuleekin sen avulla harvemmin kuin voisi luulla. Pelasin lapsena ja teininä futista niin tiedä sitten onko siitä jollain omituisella tavalla hyötyä vai ei. En edes seuraile niitä matseja netistä livenä 😅. Joskus oon seurannut mutta nykyään epämääräinen ilmaisstriimisivusto vain herjaa eikä sen striimit toimi mulla. Lisäksi ne striimit voivat olla muutaman minuutin myöhässä oikeasta pelistä, joten se vähentää striimin katsomisen hyötyä live-uhkapelaamisen kannalta. -💊-.
- Anonyymi
Nyt mulla on hallussani uusia jutskia :). "Hallussapitorikos". Bee-kutosta tulis ahmittua liikaa kun täsä on kysteiiniä alla. Huomenna, rapsassa, vois kokeilla puolikasta B-yhistelmää. Nyt on booritasapainokin kunnossa. -💊-.
- Anonyymi
Veikkaa vaikka Senco Rally Finland 2025 voittajaa, voi olla suuri kerroin jos saat oikein.
- Ällös ikinä veikkss bitcoineills eli virtuaalivaluutalla=mielikuvitusrahalla.
Oodotan kun kohta alkaa lähetys tuolta katuralli+soraakin Jyväskylän keskustan juttu, MTV3 1930 alkaa lähetys tuolta TV:ssä.
Tein jättitäytteisen pizzan: kikkua, meetvurstia, ananasta ja noin kilo juustoa päällä.- Anonyymi
Formulassahan niiden tallien ja autojen välillä taitaa olla oikeasti suuria tasoeroja. Kuskin lisäksi auton ominaisuudet voivat siis ratkaista. Rallista en tiedä onko siinä merkittäviä eroja autojen välillä. Nuo futispelit kyllä arveluttaa mua. Hävisin kerran kun mulla oli samalla lapulla eri pelejä ja yksi minkä piti olla varma niistä menikin pieleen. Kerran meinasin saada eurolla jotain 500 tai 550 e. Sekin oli vain yhdestä pelistä kiinni. Yhdistelmävedoissa on vaikeaa saada useampi kuin kolme peliä oikein.
Kaiken lisäksi pistän aina joka kohteeseen sekä toisen joukkueen voiton että tasurin. Silloin kun on voittajavetoja satunnaisissa kilpailuissa kuten mm-futiksessa niin euron bettejä kannattaa heittää niille joukkueille joiden kertoimet ovat suuria. Muistan kuinka Kanada pelasi Qatarissa todella hyvin pelillisesti mutta todellinen taito ja maalien viimeistely uupui. Sitä kannattaa joka tapauksessa veikata vuoden päästä järjestettävissä kisoissa. Siihen osallistuu mielestäni enemmän jengejä kuin koskaan aiemmin. Japani saisi vihdoin viedä ne kisat. -💊-.
- Anonyymi
Voi olla että Formula 1 on vähän vapaammat säännöt autoja kohtaan kuin WRC, koska formulathan toimivat vähän kuin testialustanakin autojen uusille tekniikoille...
- Anonyymi
Voittoputkeni sai teknisesti ottaen jatkoa sillä jäin eilen takaiskuista huolimatta vajaa 5 e voitolle. +-0 on sekin jo jotain. Tilanne täytyy debriefata. Andorra on lilliputtimaa futiksessa joten siellä ei ole voittamisen kulttuuria. Lilliputtimaiden otteiden tasaisuuteen ei voi siis luottaa. Vastassa oli ukrainalaisjoukkue eli sen pelaajiin vaikuttaa tuo sotatilanne henkisellä tasolla ja ne joutuvat pelaamaan kotiottelunsa neutraalikentällä. Niiden veikkaaminen oikein on siksi vaikeaa. Unkarissa pelataan usein neutraalikenttien otteluita, muitakin maita löytyy.
Romanialaisjoukkueiden pelit ovat usein yhden maalin pelejä. Craiovan hyvyys yllätti mut koska niillä ei pelaa enää edes hyökkääjä Mitritaa. Silti se pärjäsi oikein hyvin. Toisaalta Sarajevo vaikuttaa olevan aivan surkea. Ainoa varteenotettava bosnialaisjengi on Borac Banja Luka. Yleensä CFR Cluj, Craiova ja FCSB ovat ainoat romanialaisjoukkueet mitkä voivat pärjätä europeleissä. U. Cluj tippui Araratia vastaan eli melko heikko esitys siltä. Niin, ja tuo FCSB eli Steaua Bukarest on tällä hetkellä kriisissä.
Betit koskevat vain varsinaista peliaikaa eli jatkoajalla ja rankkukisalla ei ole merkitystä veikatessa (paitsi jos veikkaa livenä erikseen niitä koskevia uhkapelikohteita). Akureyri venyi tasuriin. Vastustajalla oli onneksi epäonnistunut rankku ottelun alussa. Adamsen oli Silkeborgin supertähti siinä ottelussa. -💊-. - Anonyymi
Pitääkö olla huolissaan 🤔? Katselin sukutauluani. Siellä suorastaan vilisee Mihailoveja, Petroveja ja Akimoveja sun muita. Sehän selittää luontaisen kykyni olla lätkässä melkoisen hyvä, vaikken sitä ikinä ole missään joukkueessa pelannutkaan. Talvella on mukavaa omata kovat lämärit vaikken olisi mitään sen eteen tehnytkään. Harlamovia en sentään löytänyt. Tietyn asteinen taiteellisuus ja mieltymys viinoitteluun löytyy, joten stereotypioiden mukkaan täsä mennään. Oon syntynyt supiSuomessa ja elänyt aina kaukana itärajalta, ettäs tiedätte ☝️. -💊-.
- Anonyymi
Katolta en silti aio hypätä 😁. Kaikki on geneettistä. Se selittää tällaisen huumorin muiden muassa. Kun aikoinaan Ruotsi ja Venäjä käyttivät Etelä-Pohjanmaata ihmiskilpinään niin kun mietin sikäläistä mentaliteettia niin mulle ei tulisi ollenkaan yllätyksenä että siellä olisi sekoittuneena venäläistä verta hieman enemmänkin. Sotimiseen sisältyy niin vapaaehtoinen kuin pakotettu sexi. Tuskinpa niitä geenitestejä ollaan sen kummemmin suoritettu vaan pikemminkin oletettu kirkonkirjojen perusteella kuka on kenenkin jälkeläinen. -💊-.
- Anonyymi
Vilistä. Vilistellä. Vilijonkka. Džugašvili 🤭. Eli Georgia. Keksin salaliittoteorian. Verratkaa Ukrainan ja Georgian maarajoja. Muistuttavat toisiaan. Georgiaa täytyy tutkiskella hieman pää vinossa. Anyway, ensin Venäjä rynni Georgiaan ja sen jälkeen Ukrainaan. Georgian itä-, ja kaakkoisosat ovat ikään kuin poisleikatut (ilman Venäjän interventiota siis), ja nythän niin on käymässä Ukrainallekin. -💊-.
- Anonyymi
Tänään tulee vähemmän pelejä mutta tulee silti. Rangersin ei pitäisi hävitä Plzenille kun miettii niiden fanikulttuuriakin kotikentällä. Shkendijalla on kotipeli (vastassa Qarabag) ja S:n kerroin on korkeampi kuin voisi olettaa. Tuo kohde silti epäilyttää mua. Klaksvik-Neman on myös yksi peli. Tosi vaikeaa sanoa miten siinä käy, kun se on kumminkin Klaksvikin kotikenttä. Nemanista tuli mieleen että maaotteluissa Valko-Venäjällä on aina kertoimet kohdillaan. Sitä ja x:ää kannattaa veikata aina jos vastassa on jokin korkeintaan semi-hyvä jengi. -💊-.
- Anonyymi
Aina kun uhkapelaat, niin pidä mielessä että pelaat vain sen verran mitä on varaa hävitä.
- Anonyymi
Mulla oli lotossa joku oli Lotto 3 Deluxe -tietokoneohjelma, jossa oli kaikki veikkauksen arpomat lottonumerot 25-vuoden ajalta, otettuna veikkaukselta, tietokantaan... sillä pystyi hakemaan vaikka taaksepäin että milloin olisi tullut jättipotti nyt laittamillasi numeroilla jne.. ominaisuuksia.
- Anonyymi
Sama rivi aina vaan lienee paras. Kuulemma kerran 30 vuodessa tärppää. Siitä voi laskea paljonko rahaa kuluu itse betteihin. Nehän on käytännössä miinustettava palkintopotista. Eurojackpotista voittaa vielä harvemmin. Voiton suuruudet ovat mahtavat siinä mutta kyseessä on ennemminkin ihmisten koukuttaminen saada heidät pelaamaan.
Vastaan samalla tuohon toiseenkin viestiin. Kun veikkaan yhdistelmiä niin bettini ovat euron luokkaa. Kun veikkaa yhden pelin kahta vaihtoehtoa erikseen, niin rivejä tulee kaksi. Kahden pelin yhdistelmässä rivejä tulee neljä. Kolmen pelin yhdistelmässä 8. Sen jälkeen laskeminen monimutkaistuu. Neljän pelin yhdistelmässä missä veikkaa jokaisen kohteen kahta individuaalia vaihtoehtoa, yhdistelmärivejä on jo luultavasti 16 kpl, ja sehän maksaa. Matemaatikot osaisivat laskea tuon. Näyttää siltä että yhden kohteen lisääminen tuplaisi rivien lukumäärän. -💊-.
- Anonyymi
löytyy useammin kuin matemaattisesti laskemalla todennäköisyydet, siis oikeasti, reaalimaailmassa löytyy useammin.
johtuu siitä että satunnaisuus ei ole täysin randomaattista eli satunnaista ;)- Anonyymi
Tein silleen jännästi että veikkasin kolmen pelin yhdistelmät. Yhdistelmiä tuli yhteensä 12 kpl. Mulle riittää niistä kolmesta mainitsemistani peleistä että Rangers ja Shkendija eivät saa hävitä. Se voi tietysti mennä pieleen. Shkendijan peli epäilyttää eniten. Klaksvikin peli voi päättyä miten tahansa sillä tein poikkeuksellisesti siten että veikkasin sen kohdalla jokaista kolmea vaihtoehtoa. Betit yht. 12 e eli voin menettää sen tai sitten (bettejä miinustamatta) voitto minimissään 16 e aina 63 e asti.
En veikannut Veikkauksen kautta mutta testasin sieltä montako riviä mikäkin yhdistelmä antaa. Siellä kun merkitsee yhdistelmäpelejä niin se antaa vastaukseksi otsikon "Järjestelmät" alle eri vaihtoehtoja. Käsittääkseni olennainen niistä on se ensimmäinen eli ylin järjestelmävaihtoehto. Siinä lukee numero minkä perässä lukee vetoa, ja se taitaa olla yhdistelmärivien lukumäärä. -💊-.
- Anonyymi
Pieleenhän se meni :O. Jos olis ollut Qarabagin kotikenttä niin en olis veikannut. Olin silti oikeilla jäljillä epäilyksen siemeneni kanssa. Mietin ennen peliä että se peli varmaan päättyisi 1-2. 0-1 päättyi. Maali sinne, maali tänne. On niitä vaikeaa veikata oikein.
Dynamo Kiev hävisi Pafosille vastoin todennäköisyyksiä. Ukrainalaisjengi joten sota on voinut vaikuttaa haitallisesti pelaajien psyykkeisiin. Tiesin kyllä että vaikka Pafos on vähemmän tunnettu jengi niin se on silti aika kova luu. En silti riskeerannut ja veikannut sitä peliä. Katoin että tänään pelattavia matseja EI kannata veikata. -💊-. - Anonyymi
..pelejä ja pellejä, kuin pelle voi olla joku Joker-kortti pokerissa.
Se pelaa joka pelkää.
niin nooh jooh, hitto toi nuorison kanssa pelien suunnittelua, jopa ehkä suurempikin projekti olisi kohta.. ehkä.
pitää varustautua jättipaketeilla nikotiinipurukumia, kun voi tupakoida nuorison läheisyydessä... suunnitelma tuntuisi hyvälle, tietenkään en koodaa mitään missä olisi oma copyright, neuvon vain nuorisoa, heillä on kaikki oikeudet...
- kuin konsulttina. - Anonyymi
sanonta jossain... Nazarethin kappaleessa muistaakseni oli: "My services won't come cheap, but I'll help you if I can".
- Anonyymi
joku kadonnut ihminen, pelasi joskus tekemääni pokeri-peliä, koneellani, hänen joku ennätyskin on tallella tuossa pelissä vielä.. Alibi-lehdessäkin oli juttua, kadonnut Raimo Sumu, pelasi joskus pokeripeliä tietokoneella nimellä RAMI.
Pelottavia pelejä..
https://aksa.fi/mysteeri-selviamassa-raimo-sumun-katoamista-tutkitaan-nyt-henkirikoksena/ - Anonyymi
..minulla on kyllä joku käsitys tuosta Raimo Sumun kohtalosta, tuo katoaminenkin tapahtui monta vuotta jonkun pokeripelin ennätyksen jälkeen, mutta hän jo silloin oli aika masentunut ja hautoi itsemurhaakin,
Oikeasti luulisin että tuo pokeripelin pelaaminen piristikin häntä silloin... en tiedä missä porukoissa sitten liikkunut...- Anonyymi
Pelissä ei vissiin pelattu oikealla rahalla? Rahan tavoittelu voi johtaa henkirikoksiin ja pienikin rahamäärä on kuin kultakaivos ongelmalliselle köyhälistölle. Yksi manian oire saattaa olla kohonnut taipumus uhkapelaamiseen. Mania ei ole välttämättä pysyvä olotila vaan voi sisältyä kaksisuuntaiseen mielialahäiriöön missä maniajaksot ja apatiajaksot vuorottelevat keskenään. Se mitä olen irl sivusta todistanut on että kyllä ne päihteet ovat usein läsnä mt-ongelmien kanssa. Eräästä henkilöstä en tiedä mutta epäilen että päihteet saattoivat hyvinkin olla jopa liipasintekijänä hänen mielenterveytensä totaalisen luhistumisen taustalla. Murha.info on nettisivu mistä voi yrittää etsiä vaikka kadonneita ihmisiä. -💊-.
- Anonyymi
täytyy kyllä myöntää että järkytti tuon ihmisen katoaminen, näin jossain netti-uutisisa, siis tuo Raimo Sumu..... Mutta Raimolle jäi ikuinen muisto tuohon pokeri-peliin, missä teki jonkin ennätyksen, tietokoneella..
- Anonyymi
Tänäänkin tulee pelejä. Uskalsin betata vain singlenä seuraavia: Fredrikstad ja x, Breidablik ja x, Drita ja x, Araz ja x, Viking ja x, Egnatia ja x, Vikingur ja x. Saa nähdä meneekö mikään niistä oikein 😂. Kertoimet ovat toki ok, paitsi Vikingin pelissä ne ovat pienehköt. Viking kumminkin johtaa Norjan pääsarjaa. Kertoimien on oltava kunnossa ja jos ne ovat tasaiset niin sehän indikoi siitä että ottelu voi päättyä aivan miten tahansa. Periaatteessa St. Patricks voisi pärjätä Besiktasille kun kattoo niiden kuntopuntareita mutta en silti luota siihen otteluun. Yleensä kun kertoimet ovat epätasaiset niin joukkueiden voimasuhteiden pitäisi olla sen mukaiset. Paitsi tällä hetkellä FCSB on todellinen kysymysmerkki (pelaa Dritaa vastaan). -💊-.
- Anonyymi
1,10 e tuli vain takkiin vaikka vain 3/7 noista peleistä meni oikein. I can live with that. FCSB skarppasi lopussa niin siksi. Näyttää siltä että Birligean pelikunto on ratkaiseva tekijä sen suhteen miten se pärjää eurokentillä. Ehkei se ole enää niin pahasti toipilas. P*rhana kun mietin sitä Celjen peliä että oisin veikannut sitä ja x:ää. Sehän voitti. En kumminkaan veikannut sitä kun mulla oli huono fiilis siitä. Celjen kotimatsia oisin kyllä veikannut 🤔.
Viking alisuoritti ja pahasti vaikka oli sen kotikenttä. Eli nostaisin tässä nyt pöydälle sen että ainakin ukrainalaiset ja turkkilaiset jengit ovat jotenkin arvaamattomia uhkapelien suhteen. Kun mainitsin Vikingurin niin tarkoitin Vikingur Reykjavikia. Pelkkä Vikingur on olemassa ja pelasi myös tänään mikä on färsaarelainen. Aris-nimisiä joukkueita on muistaakseni kaksi. Täytyy olla tarkkana niiden nimien kanssa jotta veikkaa ylipäätään oikeita joukkueita. Kuntopuntari on melko luotettava indikaattori siitä missä vireessä kukin jengi on. -💊-.
- Anonyymi
Nukkumaan? No mitä jos ei? Tän vois aivan yhtä hyvin laittaa siihen kivunsietoaloitukseeni mutta ihan sama. Söin puolikkaan raa'an sipulin aamulla ja kieleni yläosan takaosa muuttui hapokkaaksi. Sen huomasi kun söin ruokaa sipulin jälkeen. Sylkeä tuli jopa tuntien ajan ulos systeemistäni. * Puhdisti.
Nyt illallakin söin raa'an puolikkaan ja kieleni yläosa meni tavallaan turraksi. Kun söin lämmintä nuudelia se maistui jännälle. Ei se maku vaan se tunne. Oli vaikeampaa syödä kuin normaalisti. Reagoi kieleni kanssa. Tältä ilmeisesti fugunsyöjistä tuntuu kun tetrodotoksiinit pärähtävät päälle 😄. -💊-.- Anonyymi
Heh 😁, taidan tosiaan olla tälleen kännipäissäni 🍻 supersotajumala koska kykenin syömään raakaa sipulia 🧅 vailla H2O:ta suhteellisen merkittävän määrän. Viina turrutti tuntoaistini sopivasti. Toimii myös painonnostossa ☝️. -💊-.
- Anonyymi
Uhkapelien pelaamiseen on tehty todella helppo testi, ei tarvitse edes pelata rahalla vaan testata sitä miten hyvä olisi arvioimaan erilaisia vaihtoehtoja.
Täyttäkää 10 ottelukohdan (omavalintainen) voittajat, ja jos ei mene puolta tai enemmän oikein...unohtakaa se uhkapelaaminen.
Helppoa testata?
AV - Anonyymi
Nonii! Tänää uus rundi. Voitin muutes vähän aikaa sitten helpot massit ilmaseks kun Unirea Slobozia vei FCSB:n. Veikkasin eurolla x:ää ja Sloboa. Slobo vei kun kerroin oli 7,50. Vaikka FCSB onkin Romanian hallitseva mestari niin so what? Eli tän päivän peleistä pistin singlenä Pafos - Dynamo Kyiv 1 ja x. Plzen - Rangers x ja 2. Shelbourne - Rijeka 1 ja x. Otin huomioon edelliset osaottelut ja noiden kotikenttä-vieraskenttädynamiikan. Lisäks pistin nuo kaksi viimeisintä peliä samoille lapuille (yht. 4 riviä).
Ai niin, Rangersin parissa viime pelissä on pelannut meille tuttuakin tutumpi Antman, a.k.a. "Muurahaismies" 🐜. Kokoonpanoja ei vielä näe mutta luultavasti se pelaa. Ja sehän pärjää ihan hyvin noilla eurokentillä. Ihmeellistä ylikerrointa Rangersilla ottelusta toiseen. Sehän pärjäisi vaikka Valioliigassa. Ei se sieltä putoaisi alempaan divariin. -💊-.- Anonyymi
Niin, ne meni miten meni. Onneksi oli pienet betit. Tuossa on erisäikeisiä ulottuvuuksia kuten ensimmäisen osaottelun tulos mikä määrää joukkueiden taktiikat toisen osaottelun varalle. Rangersilla oli tänään varaa hävitä joten se mahdollisesti lähti pelaamaan peliä siten että jos se häviää, niin se häviää vain vähän. Ensimmäisen osaottelun luulisi suosivan etukäteen heikompaa joukkuetta sillä ne eivät ole tottuneet toisiinsa. Vaikka huonompi joukkue voittaisikin ekan pelin niin keskinäisen pelin myötä joukkueilla on tatsia toisistaan.
Tällöin parempi joukkue luultavasti hyötyy tuosta dynamiikasta toisessa osaottelussa. Eli otollisinta uhkapelaamisen kannalta olisi jos etukäteen heikommalla olisi ensin kotietu ja kuitenkin korkeat kertoimet (sanotaan vähintään 3,8). Ehkä Malmön ja Kööpenhaminan välinen taisto oli juuri tuollainen. Malmön kotona ensin 0-0 ja silti nyt Köpiksen kotona 5-0. -💊-.
- Anonyymi
Ylipaljon pelejä tänään. En jaksa edes luetella mitä veikkasin. X ja Vikingur Reykjavikin (eli 2) kertoimet näyttävät houkuttelevilta. Bettasin singleinä ja pistin silti kolmen ottelun yhdistelmät tulille. Ne matsit ovat Breidablik 1 ja x, Maccabi Haifa 1 ja x sekä Egnatia 1 ja x. Mielestäni nuo ovat mahdollisia lopputuloksia. Euron beteillä, kertoimet 22-38 luokkaa. -💊-.
- Anonyymi
My God. Osassa noista peleistä ei ole logiikkaa kun miettii miten niiden tulisi päättyä ennakkoon. Se mitä oon huomannut on että itävaltalaisjoukkueet ovat heikohkoja. Itävallan maajoukkue on skarpannut viime vuosina mutta silti. Sillä maajoukkueella on mielestäni aika paljonkin näennäistä hallintaa vaikka ne energisesti pelaavatkin. -💊-.
- Anonyymi
Hahaa! Bettasin samalle lapulle että Gnistan ja PK-35 eivät saaneet hävitä ja se toteutui. Sen myötä pääsin lähes nollatulokseen kun eilisen ja tämän päivän betit lasketaan yhteen. -💊-.
- Anonyymi
Uta Arad ei hävinnyt niin siitäkin tuli massia. Eli täsähän aletaan olemaan jo plussan puolella toissapäivän uhkapelisekoiluista huolimatta. Batmanstream toimiikin taas vaihteeksi. Adblockeri on käytössä. Ilman sitä ne urheilustriimit ois täynnä pop-uppeja. Vielä ei oo tullut virusta, ainakaan tietoisuuteeni.
Mä mitään mistään katseluista ala maksamaan. P0RN0. Se on kans yks netin kaatopaikka. Ilmaista kontenttia on tarjolla niin valtavasti että ei voi muuta kuin ihmetellä miten jotkut tienaavat ounlifäänssillä miljardeja. Epätoivoisia seuraajia näköjään riittää niillä. -💊-.
- Anonyymi
Jos nyt pakko jotain on veikata niin tänään x ja Pafos sekä x ja Rangers. Samalle lapulle kohottaa kertoimia. Pafosilla on vieraissa Serbiassa ja siellä huligaanit nostattanevat kotijoukkuettaan. Kyproslaiset ja kreikkalaiset joukkueet saattavat kuitenkin olla melko sitkeitä. Rangersilla on kotipeli mutta silti sekin peli arveluttaa. -💊-.
- Anonyymi
My God. Vaikka on Rangersin kotikenttä niin se on aivan hukassa. Sitä ei voi veikata edes kotikentällä jos vastassa on vähänkään nimekkäämpi jengi, kuten nytten. Ehkä eri kierroksilla voi olla suuria tasoeroja eli aina kun pääsee jatkoon niin voi tulla vastaan jokin mahdoton joukkue. Fenerbache-Benfica on yksi ottelupari mikä tulee huomenna. Se on oikeasti kova ottelupari. B:n pitäisi olla parempi kahden ottelun perusteella, kaksiosaisia kun ne ottelut ovat. -💊-.
- Anonyymi
Tänään Eurooppa-liigan matseja ei kannata veikata. Gibraltarilainen eli ilmeisesti käytännössä brittiläinen jengi Lincoln on aika "sinister" kun sen logoa katsoo. I see no God in it 😅. Lincoln City on toinen joukkue ja se pelaa Englannissa. Siinäkin logona toimii 😈. Muistan kuinka muutama vuosi sitten sen logo oli vielä kauhistuttavamman näköinen. Mautonta.
Sen sijaan Konferenssiliigan matseja kannattaa uhkapelata. Györin ei pitäisi hävitä kotonaan, samoin Häckenin ei pitäisi hävitä. Omonialla on vieraspeli mutta se on aika kovassa vireessä tällä hetkellä. Virtusilla on vieraspeli Breidablikia vastaan. X:n ja Virtusin kertoimet ovat korkeat, voi niitä eurolla betata. Breidablikilla on ollut suvantovaihe viime pelien aikana. Mainitsin aiemmin että europeleissä islantilaisten kotikenttäetu on todellinen. Kumminkin aion veikata sitä matsia pikkurahalla jättikertoimien myötä. Nyt se Fiorentina on mukana mutta sen kerroin on niin pieni ettei sitä kannata veikata. Lausanne - Besiktas on yksi ottelupari. Besiktasin ei pitäisi hävitä sitä. Shelbourne - Linfield on oikeastaan derby joten huonompaa (Linfieldiä) sekä x:ää voi veikata singlenä.
Muistutuksena että kreikkalaisten, kyproslaisten ja portugalilaisten joukkueiden pitäisi olla hyviä. Itävaltalaiset ja romanialaiset ovat vähemmän hyviä. Craiova on hyvässä vireessä mutta tuskinpa se pärjää vieraskentällä Basaksehiria vastaan. Kertoimetkin ovat tätä mieltä. Lähi-idän suunnalla olevien joukkueiden veikkaaminen oikein on osoittautunut vaikeaksi, joten veikkaan korkeintaan turkkilaisia joukkueita. Jos yhdistelmäbettiä haluaa pistää tulille niin Häckenin ja Besiktasin voitot sekä x:ät saattavat toimia. Kertoimet ovat kumminkin pienet niin Györin voi pistää siihen kylkeen. Ottelu on silti derby (ns. Itävalta-Unkarin ajoilta) eli onhan se viime kädessä kolikonheittoa miten siinä käy 😅.
Ps. Pitäisikö alkaa elämään kuin Anton Chigurh 🤔? Ei välttämättä ihan niin jännämiesmäistä lifestylea mutta kuitenkin siten että kun elämässä tulee eteen jokin mielenkiintoinen tilanne niin heitän kolikkoa ja "kutsun" sen. Tässäpä klippi todelliseen uhkapelaamiseen - https://www.youtube.com/watch?v=ZY0DG8rUnCA . 2 min 55 s --> on se juttu. 4:13 on hauska kohta kun sillä on niin kujeileva/trollaileva ilme 😁. -💊-. - Anonyymi
Vaihdoin yhdistelmävedosta Györin pois ja tilalle Omonian. Györin peli on derby niin se arveluttaa mua. Itävalta ja Unkari ovat olleet joskus samaa valtiota, osin siksi. Näillä asioilla on nähdäkseni väliä vaikkei heti uskoisi. Omonia on muuten vaan kova ja Besiktasin sveitsiläisvastustajan taso ei ole mikään päätä huimaava. Eli riittää kun Häcken, Omonia ja Besiktas eivät tänään häviä. Kertoimet vaihtelivat yhdistelmien välillä suuresti. Jos kaikki päättyvät x:ään niin kerroin on lähes 45.
Häcken on ruotsalainen ja vastassa on CFR Cluj mikä on romanialainen. Tässäkin voidaan nostaa esille historiallisia yhtäläisyyksiä, nimittäin Ruotsi tiputti Romanian USA:n mm-kisoissa vuonna -94. Ruotsilla on siis henkinen yliote. Rinnastan maajoukkueet ja seurajoukkueet, mutta mitäs siitä 😅. -💊-.- Anonyymi
... Taisin jinksata itseni vaihtamalla sen yhden pelin 😁. Silloin kun uhkapelaa niin kyseessä on taikuus 🔮. Eikä mikä tahansa taikuus vaan käänteinen Midaan kosketus. Bettaamisen jälki ei ole kultaa vaan yleensä sitä ittiään, 💩. Silti laukausten perusteella Györ oli enemmän hätää kärsimässä kuin Omonia. Laukausten laatu näytti olevan Györillä korkealla tasolla, siis niistä mitkä menivät maalia päin. Kotikenttäetu tietysti vielä siihen päälle. Omonia oli hyvä kuntopuntarissa mutta sillä taisi olla aiemmin vastassa heikkoja vastustajia. Virtus meni ensin johtoon Breidablikia vastaan vaikka Breidablik lopulta voittikin. Katoin livetilanteessa 0-1 kertoimia ja silloinkin Breidablikilla oli pieni kerroin. Mielestäni se oli huijausta, olisi pitänyt olla ainakin 3 kerroin.
Isoja liigoja en juuri seuraile. Afrikan kisoissa Kenialla ja Tansanialla on mennyt yllättävän hyvin. Kenia voitti Marokon. Tänään on esim. Tansania-Marokko. Pikkubetin voi laittaa Tansanialle ja x:lle jos uskaltaa. Tansanian alkulohko näytti kuitenkin olevan helpon puoleinen mikä selittää sen menestystä. Suomen otteluista samalle lapulle voi pistää x:ät ja 2:set KTP:n ja Lahden peleihin. VPS-KTP on ottelu missä molemmat joukkueet ovat heikossa vireessä. VPS ei ole voittanut peliä aikoihin mutta näköjään sillä on nyt palannut loukkaantuneita pelaajia takas kokoonpanoon. Silti niiden pelivire ja joukkuedynamiikka on kysymysmerkki. Ekenäs-Lahti on matsi minkä bettaamisen logiikka perustuu siihen että Ekenäs on ollut heikko viime peleissä. Ykkösdivarissa Käpa ja Jäps saattavat välillä yllättää kovempiakin joukkueita. -💊-. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
... Taisin jinksata itseni vaihtamalla sen yhden pelin 😁. Silloin kun uhkapelaa niin kyseessä on taikuus 🔮. Eikä mikä tahansa taikuus vaan käänteinen Midaan kosketus. Bettaamisen jälki ei ole kultaa vaan yleensä sitä ittiään, 💩. Silti laukausten perusteella Györ oli enemmän hätää kärsimässä kuin Omonia. Laukausten laatu näytti olevan Györillä korkealla tasolla, siis niistä mitkä menivät maalia päin. Kotikenttäetu tietysti vielä siihen päälle. Omonia oli hyvä kuntopuntarissa mutta sillä taisi olla aiemmin vastassa heikkoja vastustajia. Virtus meni ensin johtoon Breidablikia vastaan vaikka Breidablik lopulta voittikin. Katoin livetilanteessa 0-1 kertoimia ja silloinkin Breidablikilla oli pieni kerroin. Mielestäni se oli huijausta, olisi pitänyt olla ainakin 3 kerroin.
Isoja liigoja en juuri seuraile. Afrikan kisoissa Kenialla ja Tansanialla on mennyt yllättävän hyvin. Kenia voitti Marokon. Tänään on esim. Tansania-Marokko. Pikkubetin voi laittaa Tansanialle ja x:lle jos uskaltaa. Tansanian alkulohko näytti kuitenkin olevan helpon puoleinen mikä selittää sen menestystä. Suomen otteluista samalle lapulle voi pistää x:ät ja 2:set KTP:n ja Lahden peleihin. VPS-KTP on ottelu missä molemmat joukkueet ovat heikossa vireessä. VPS ei ole voittanut peliä aikoihin mutta näköjään sillä on nyt palannut loukkaantuneita pelaajia takas kokoonpanoon. Silti niiden pelivire ja joukkuedynamiikka on kysymysmerkki. Ekenäs-Lahti on matsi minkä bettaamisen logiikka perustuu siihen että Ekenäs on ollut heikko viime peleissä. Ykkösdivarissa Käpa ja Jäps saattavat välillä yllättää kovempiakin joukkueita. -💊-.Pieleenhän sekin meni ;D. Karmea sulaminen KTP:ltä. Tavallaan magic touch kumminkin mulla tuon eilisen pieleen menneen pelin myötä. Kun ottelun aikana tapahtuu sulamisia puolin ja toisin niin se kertoo siitä että pelin taso on aika lailla kohtalaista, näin kouluarvosanoilla arvioituna.
Tulosten heilahtelut kesken matsien on hyvinkin läsnä FCSB:llä. Maaleja on alkanut tulemaan aiempaa enemmän molempiin päihin. Katsoin kuntopuntaria ja pakkohan mun oli veikata x:ää ja Argesia. Arges nousi vasta Romanian liigaan. Matsien sisällä tapahtuvat maaliheilahtelut saattavat osoittautua rahallisesti kultakaivoksiksi. Kolmen maalin ero livetilanteessa on kumminkin jo melko utopistinen skenaario että matsi päättyisi lopulta x:ään. Uhkapelaaminen = Jinksaamista.
Afrikan pelit jatkuvat. Algeria, Senegal ja Sudan eivät ole vielä hävinneet. Mahdotonta antaa neuvoja niiden veikkaamisten suhteen. Senegalilla ja Algerialla on tietysti enemmän futismenestystä/kulttuuria. Sudanilla ois silti bueno kerroin eikä se oo tosiaan vielä hävinnyt noissa kisoissa. -💊-. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pieleenhän sekin meni ;D. Karmea sulaminen KTP:ltä. Tavallaan magic touch kumminkin mulla tuon eilisen pieleen menneen pelin myötä. Kun ottelun aikana tapahtuu sulamisia puolin ja toisin niin se kertoo siitä että pelin taso on aika lailla kohtalaista, näin kouluarvosanoilla arvioituna.
Tulosten heilahtelut kesken matsien on hyvinkin läsnä FCSB:llä. Maaleja on alkanut tulemaan aiempaa enemmän molempiin päihin. Katsoin kuntopuntaria ja pakkohan mun oli veikata x:ää ja Argesia. Arges nousi vasta Romanian liigaan. Matsien sisällä tapahtuvat maaliheilahtelut saattavat osoittautua rahallisesti kultakaivoksiksi. Kolmen maalin ero livetilanteessa on kumminkin jo melko utopistinen skenaario että matsi päättyisi lopulta x:ään. Uhkapelaaminen = Jinksaamista.
Afrikan pelit jatkuvat. Algeria, Senegal ja Sudan eivät ole vielä hävinneet. Mahdotonta antaa neuvoja niiden veikkaamisten suhteen. Senegalilla ja Algerialla on tietysti enemmän futismenestystä/kulttuuria. Sudanilla ois silti bueno kerroin eikä se oo tosiaan vielä hävinnyt noissa kisoissa. -💊-.Mä voitin. Veikkasin ettei Senegal ja Sudan olisi saaneet hävitä varsinaisella peliajalla. Pikkubettailua, mutta niinhän sitä sanotaan että pikkuasiat ovat ne elämän todellinen suola. Hassua kuinka nuo vedot onnistuivat vaikka olin epävarmempi niiden suhteen kuin seurajoukkueita uhkapelatessani. Käynnissä olevissa Afrikan kisoissa ei vissiin edes ole niiden maiden parhaita mahdollisia pelaajia mikä sekoittaa pakkaa. Tämä tarkoittaa että suuremman kertoimen omaavat joukkueet voivat yllättää etukäteen paremmat.
Uhkapelasin lisää kun tuo FCSB on kiinnittänyt huomioni europelien myötä. Sen pitäisi olla hyvä, samoin CFR Cluj:n. Cluj floppasi europeleissä vähän aikaa sitten (Häcken vei 7-2). Yleensä FCSB ja CFR Cluj ovat hyviä. Silti se on nyt häviöllä Otelulille 3-1. Bettasin tuotakin ottelua ettei Cluj saisi voittaa. Sillä on punainen kortti niin on kyllä ihme jos se voisi tuon pelin vielä kääntää. Singlenä ja samalle lapulle pistin että Cluj ja FCSB eivät saa tänään voittaa. Saa nähdä miten käy. Kertoimet ovat mielestäni epärealistisen epätasaiset noissa otteluissa. Kauden mittaan perinteisesti kovemmat joukkueet tulevat kyllä lopulta skarppaamaan eli kyllä ne siitä vielä nousevat.
Patrick tehnyt Otelulin kolme maalia. Aiemmin linkkaamani terminatorin nimi on Robert Patrick. Sukulaisia keskenään vaiko kenties sama henkilö? Futiskenttä on iso ja terminaattorit eivät kykene väsymään matsien aikana, toisin kuin ihmispelaajat 🤔. Eli on siitä etua. No nyt se on jo 4-1 😆. Suomen ja Englannin ykkösdivarien veikkaaminen on toisinaan osoittautunut mulle toimivaksi. -💊-. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä voitin. Veikkasin ettei Senegal ja Sudan olisi saaneet hävitä varsinaisella peliajalla. Pikkubettailua, mutta niinhän sitä sanotaan että pikkuasiat ovat ne elämän todellinen suola. Hassua kuinka nuo vedot onnistuivat vaikka olin epävarmempi niiden suhteen kuin seurajoukkueita uhkapelatessani. Käynnissä olevissa Afrikan kisoissa ei vissiin edes ole niiden maiden parhaita mahdollisia pelaajia mikä sekoittaa pakkaa. Tämä tarkoittaa että suuremman kertoimen omaavat joukkueet voivat yllättää etukäteen paremmat.
Uhkapelasin lisää kun tuo FCSB on kiinnittänyt huomioni europelien myötä. Sen pitäisi olla hyvä, samoin CFR Cluj:n. Cluj floppasi europeleissä vähän aikaa sitten (Häcken vei 7-2). Yleensä FCSB ja CFR Cluj ovat hyviä. Silti se on nyt häviöllä Otelulille 3-1. Bettasin tuotakin ottelua ettei Cluj saisi voittaa. Sillä on punainen kortti niin on kyllä ihme jos se voisi tuon pelin vielä kääntää. Singlenä ja samalle lapulle pistin että Cluj ja FCSB eivät saa tänään voittaa. Saa nähdä miten käy. Kertoimet ovat mielestäni epärealistisen epätasaiset noissa otteluissa. Kauden mittaan perinteisesti kovemmat joukkueet tulevat kyllä lopulta skarppaamaan eli kyllä ne siitä vielä nousevat.
Patrick tehnyt Otelulin kolme maalia. Aiemmin linkkaamani terminatorin nimi on Robert Patrick. Sukulaisia keskenään vaiko kenties sama henkilö? Futiskenttä on iso ja terminaattorit eivät kykene väsymään matsien aikana, toisin kuin ihmispelaajat 🤔. Eli on siitä etua. No nyt se on jo 4-1 😆. Suomen ja Englannin ykkösdivarien veikkaaminen on toisinaan osoittautunut mulle toimivaksi. -💊-.Voitin 🙏. As long as it works, it works. Ties mitä sopupelejä kumminkin vielä paljastuu 😁. Sama se mulle on, kunhan voitetut massini vain pysyvät mulla. Sekin vaatii jo paljon että kykenee ylläpitämään tilinsä +-0 - tilanteessa kun uhkapelailee hengellään. Rahat tai henki. Eli koska rahat ovat kyseessä on välillisesti samaten on myös henki kyseessä kun bettailee. Simpsoneissa Homer uhkapelasi pokeria kaljoittelukaveriensa kanssa ja panoksena taisi olla rahaa + Maggie. Moe voitti ne itselleen. Taisi olla jokin vaivihkaa ujutettu sivujuonne jossain jaksossa. -💊-.
- AnonyymiUUSI
Tänää veikataa Kairat Almatya ja Pafosia sekä niiden x:iä. Viime pelien keskinäiset on tässä huomioituna, samoin kotikenttäedut. Sturm Grazin matsin kertoimet ovat pienet. Eka osaottelu päättyi 0-5 Bodolle eli sen myötä tuota matsia ei kannata veikata. Afrikan kisojen matseja ei kantsi tänään myöskään veikata. -💊-.
- AnonyymiUUSI
Hahaaaa! Mä voitin kuin voitinkin kun Pafos tasoitti vielä lopussa. Oli muuten harvinaisen hieno maali. Linkitän sen sitten kun se on saatavilla, jos ja kun muistan. Pistin itse asiassa uhkiksella 2,5 e:n bettejä tän päivän yhdistelmiin eli rivejä neljä, panokset yht. 10 e. Toteutuneen rivin kerroin oli noin 16 ja buustatun betin suuruuden ansiosta voitto oli 40 e (miinustamatta itse bettiä tuosta summasta). Nyt mä oon oikealla tiellä tässä hommassa. Katoin että tänään eli keskiviikkona ei tuu betattavia matseja, mut torstaina tulee. -💊-.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mieleni harhailee sinussa
Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei215424- 501461
- 12871
- 47819
Missä olitte kun oli teidän tähän saakka kaunein yhteinen hetki?
Me olimme rannalla erään kiven päällä❤️58808Mitä teet nainen
Jos saat tietää että mies on elänyt yksinäistä ja rauhallista elämää sinua kaivaten, ei ole ollut muiden naisten kanssa,52807- 46792
Joko Martinalla uusi aviomies hakusessa
Onko jo Raya sovellukseen laitettu uusi vetoomus vetämään... ja mistähän maasta mahtaa olla seuraava sulhasehdokas. Suom134788Mitä vastaisit
Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle49786Onko oikein? Kaikki naiset "jäivät rannalle" Maajussille morsian -pääsarjasta - He ovat mukana!
JES, Maajussille morsian starttaa ja tiedossa on tuttuun tyyliin kaksi eri ohjelmaa: Maajussille morsian ja Maajussille9766