Oon komea mies ja olen kokenut mm. seuraavat ongelmat:
-Sua tuijotetaan kauan naisten ja miesten toimesta
-Miesten kateus >9000
-Muut miehet katsoo vihaisesti, halveksuen, kateellisesti, luulee et sulla menee kaikki paremmin
-Jos on naisia mukana niin moni muuttuu mustasukkaiseksi, koska pelkää, että ”viet” heidän tyty-yden tai ”varastat” heidän mahdollisen kohteen
-Naiset on usein kimpussa, kuumat ja normot
-Tosi moni nainen haluaa vain panna mun kanssa ja jättää tylysti, kun on päässyt kokeilemaan söpöä/komeaa jätkää. Tulee fiilis, että kiitti sua ei tarvita
-Naiset esineellistää
-Naiset lääppii, kourii ja hinkkaa itseään baarissa muhun
-Jos mulla on tyty-yde, niin on painostettu pettämään/jättämään, koska ”oon niin komee”
-Flirttailua, ahdistelua, tuijottamista tilanteissa missä sitä ei toivo
Oon komea mies ja tässä kokemukseni
4
135
Vastaukset
- Anonyymi
Kiitos kun jaoit tämän, olen tosi pahoillani. Kuulostaa surulliselta. Ei sitä ymmärrä jos ei koe itse.
- Anonyymi
Kaikenlaiset sosiaaliset kontaktit vähenevät tehokkaasti kun ignooraa muita ihmisiä. Katsekontaktin puuttuminen on tehokas keino. Sitä ei kaiketi voi niin vain vääntää nollille jos semmoinen on ominaista yksittäiselle ihmiselle.
- Anonyymi
Kyllä. Aivan. Ja minä osaan lentää ja olen the king of Sweden.
- Anonyymi
Kiitos että avasit kokemuksiasi ja annoit uudenlaisia näkökulmia. Olen todella pahoillani kokemasi vuoksi.
Monet naiset ehkä mieltävät komeat miehet vaihtelunhaluisiksi naisten suhteen mutta yksilöllistähän tuo kaikki on. Itse kerran syyllistyin samaan ajatusmalliin mutta lopulta ymmärsin virheeni ja pyysin mieheltä anteeksi. Tottakai mieluummin seurustelisin komean miehen kanssa kuin vain kokeilisin. Tärkeintä se että myös muilta osun loksahtaa. Tuosta kertomastasi heräsi ajatus että tuollaisen jatkuva kokeminen mahtaa herättää herkästi tunteen erillisyydestä. Raastava tunne ja ikävä tilanne.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta663382Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh463202Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa1232738- 442553
- 311953
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘271860- 481636
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä871505- 391330
- 821199