Itsemurhan tehneen viesti on tämä.
Ei ole mitään oikeasti hyvää!
Aikuisten tulisi tässä asiassa saada itse päättää elämänsä. Ei kukaan aikuinen, siis yli 35-vuotias usko jonkun löpinään jostakin tulevasta onnesta. Eli jos kykenee uskomaan kuoleman jälkeiseen elämään niin se on hörhön oma asia. Tämä on näin.
Nuorisoa tuleekin kaitsea, mutta ei aikuista. Jokainen saa ihan itse tappaa itsensä jos haluaa!
Maailma on vain ikävä paikka.
15
109
Vastaukset
- Anonyymi
Kukaan ei täytä mitään lupausta eikä kukaan koskaan tarjoa yhtään mitään. Ärsyttävin on henkisesti vajaan kuvitelma, että hänen tyhmä elämänsä olisi innoittamassa ketään!
- Anonyymi
Nuoria huijataan vielä, mutta ei aikuista!!!!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nuoria huijataan vielä, mutta ei aikuista!!!!!
Jos elämä ei tarjoa mitään niin ei se jonkun hölmön uskomuksilla muutu.
Maa on vain hyväksikäyttö systeemi jossa tärähtänein mies tai nainen saa viedä realismin toisilta pois. Kuka sitten on se kusipää, no se joka sabotoi toisen omaa yrittämistä ja sen jälkeen ahnehtii onnettomilta rahat keksityillä avuilla. - Anonyymi
Älä suhteuta omaa elämääsi ja olemassaoloasi mihinkään. Ei iskontoon eikä uraan. Mutta älä etenkään muihin ihmisiin.
Ota elämä sellaisenaan kuin se on. Sattumaa että synnyit ja minne synnyit ja millaiset vanhemmat sait ja millaiset vanhemmat heidän vanhemmillaan oli Jne
Mutta sait elämän ja voit kuitenkin elää ja nauttia siitä mitä on. Vaikka vain luonnosta.
Mutta jos vertaat mitä huonoa olet kokenut ja mitä kaikkea et voi saada... niin silloin ei voi muuta kuin masentua.
Useimpien elämä on yhtä pitkää surun jatkumoa pois siitä lapsuuden huolettomasta paratiisista, kun joku välitti.
Sen surun ja yksinäisyyden kanssa kaikki pohjimmiltaan painivat vaikkeivat tiedosta sitä ja yrittävät painaa sen pois tietoisuudesta eri keinoin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä suhteuta omaa elämääsi ja olemassaoloasi mihinkään. Ei iskontoon eikä uraan. Mutta älä etenkään muihin ihmisiin.
Ota elämä sellaisenaan kuin se on. Sattumaa että synnyit ja minne synnyit ja millaiset vanhemmat sait ja millaiset vanhemmat heidän vanhemmillaan oli Jne
Mutta sait elämän ja voit kuitenkin elää ja nauttia siitä mitä on. Vaikka vain luonnosta.
Mutta jos vertaat mitä huonoa olet kokenut ja mitä kaikkea et voi saada... niin silloin ei voi muuta kuin masentua.
Useimpien elämä on yhtä pitkää surun jatkumoa pois siitä lapsuuden huolettomasta paratiisista, kun joku välitti.
Sen surun ja yksinäisyyden kanssa kaikki pohjimmiltaan painivat vaikkeivat tiedosta sitä ja yrittävät painaa sen pois tietoisuudesta eri keinoin.Aika hyvä kirjoitus heikommalta henkilöltä. Et sinä muuta kuin alensit minut hölmömmäksi kuin sinä 😆
- Anonyymi
Hän ei siis uskonut Orpun vakuutteluihin orastavasta kasvusta....?
- Anonyymi
Ei minulla ole mitään tehtävää täällä.. enkä oppinut vastoinkäymisistä jotta voisin auttaa jotain!
- Anonyymi
Hupijuttu on se, että kun ryöstätte minulta oikeat asiat luulitte minun kuvittelevan henkisesti vajaana jotakin kivaa!!!!
Hupi jatkuu... kappas minulle ehdotitte Mieli Ry, n työpaikkaa!!!! Minulle!
HAHHAHEEHEAH- Anonyymi
Mikään ei ole huvittavampaa kuin huijareiden usko siihen, että heillä on sitte Kiva, Ihana ihminen tarjolla kun He tarvitsevat itse itselleen sen avun!
Ei voi muuta kuin nauraa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikään ei ole huvittavampaa kuin huijareiden usko siihen, että heillä on sitte Kiva, Ihana ihminen tarjolla kun He tarvitsevat itse itselleen sen avun!
Ei voi muuta kuin nauraa.Ihme ja kumma, oikeasti, ensin itse pilasivat kaikki ja sitten älytön ämmäjoukko ajatteli, että minäpä tulenkin pelastamaan kaikki!
Hämmästyin kyllä!!!
Uskon, että se rikas mielipuoli ei tajua yhtään enempää, luulee, että hänelle on tarjolla hyvyyttä!
Nirpoanokka akkojen lauma ihmeissään. Mieskin alkaa masentua, hänelle on tarjolla se mg-sairaanhoitaja. Ota se! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihme ja kumma, oikeasti, ensin itse pilasivat kaikki ja sitten älytön ämmäjoukko ajatteli, että minäpä tulenkin pelastamaan kaikki!
Hämmästyin kyllä!!!
Uskon, että se rikas mielipuoli ei tajua yhtään enempää, luulee, että hänelle on tarjolla hyvyyttä!
Nirpoanokka akkojen lauma ihmeissään. Mieskin alkaa masentua, hänelle on tarjolla se mg-sairaanhoitaja. Ota se!Nainen, ymmärrät tämän niin kuin minäkin!
Miksi yrität silti jatkaa tätä hullua touhua? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nainen, ymmärrät tämän niin kuin minäkin!
Miksi yrität silti jatkaa tätä hullua touhua?Minäkin tein aarrekartan nuorempana, mikään ei toteutunut..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei voi muuta kuin nauraa.Otat muut ihmiset liian vakavasti.
Ei kannattaisi. He ovat samanlaisia, enempi ja vähempi epävarmoja ja repaleisia. Se mitä ihmiset kokevat sisimmässään on yleensä ihan jotain muuta kuin mitä he näyttävät ulospäin.
Hei,
Itsetuhoiset ajatukset kannattaa aina ottaa puheeksi ammattilaisen kanssa. On olemassa monia auttavia tahoja, joihin voi olla yhteydessä anonyymisti ja matalalla kynnyksellä. Ao. palveluista voi halutessaan saada tukea ja vinkkejä myös muuhun avun hakemiseen.
- Tukinet.net - Tukipisteesi netissä https://tukinet.net/
Tukinetistä saa itselleen tukihenkilön, jonka kanssa voi keskustella kahden kesken mistä tahansa hankalasta elämäntilanteesta tai mielessä olevasta huolesta. Tukihenkilö löytyy mm. MIELI Tukisuhteesta. https://tukinet.net/teemat/mieli-tukisuhde/tukisuhteet/
Tukinetissä on myös monenlaisia keskusteluryhmiä ja chattejä, joista voi saada vertaistukea sekä ammattilaisten neuvoja.
Joka viikko ma ja to klo 15-21 sekä ti ja ke klo 15-19 on MIELI Kriisichat päivystys, jossa voi jutella kahden kesken päivystäjän kanssa. Tukinet on avoinna kellon ympäri vuoden jokaisena päivänä.
- MIELI Kriisipuhelin
Jos soittaminen tuntuu omimmalta vaihtoehdolta, niin Kriisipuhelin päivystää 24/7 numerossa 09 2525 0111.
- Kriisikeskukset
Ympäri Suomea toimii myös kriisikeskuksia, joihin voi mennä keskustelemaan paikan päälle. Osassa yksiköistä myös etävastaanotto on mahdollinen. Yhteystiedot löytyvät mm. MIELI Suomen Mielenterveys ry:n nettisivuilta: https://mieli.fi/tukea-ja-apua/keskusteluapua-kriisivastaanotoilla/
Akuutissa tilanteessa soitto 112.
Lämpimin terveisin
MIELI Kriisikeskus Helsinki/Kata- Anonyymi
hyvnvointipalveluja tarvii lisää..ja rahaa ainaski niihin. ja miten vaikutus näkyy...ei mitenkää...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta663402Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh463222Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa1272850- 462579
- 311973
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘271860- 481646
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä871525- 391340
Et siis vieläkään
Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k391321