Mites tämä pitäisi ajatella. Esim. Leijona Järwi automaattikello maksaa n. 300e. Ohjeiden mukaan pitäisi huollattaa muutamien vuosien välein. Huolto maksaa jopa enemmän kuin kello. Huollattaako ihmiset näitä vai ostaa uuden?
Automaattikellon huolto
7
525
Vastaukset
- Anonyymi
Totta kai automaatti kannattaa huoltaa.
- Anonyymi
Ei kannata jos hinta on 300. Kun hinta on 3000 niin silloin kannattaa. Huoltokustannus noin viiden vuoden välein on välillä 500-1000.
- Anonyymi
Ei halvan automaattikoneiston huolto maksa noin paljon. Uuden koneistokin saa muutamalla kympillä.
- Anonyymi
Kyllä alle tonnin kellot ovat kertakäyttöisiä.
- Anonyymi
Väärin!
- Anonyymi
Edullisin kelloihin kannattaa vaihdattaa koko koneisto uuteen jos haluaa pitää. Miyotan 8000 sarja, Orientin 6000 sarja ja Seikon 4R sarja joita paljon käytetään edullisissa kelloissa, niin koneiston vaihto tulee halvemmaksi kuin huolto. Purku, pesu, uudet öljyt, kasaus helposti satasia. Tuollaiset koneistot joitakin kymppejä + työ.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.3073015Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka612343Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3492033- 1191806
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1261729Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121385- 661359
- 661337
- 681263
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl781233