"Mopo saa kulkea korkeintaan 45 kilometrin tunnista. Viritetystä mopoista voi seurata iso maksu.
Siitä voi tulla myös veroseuraamuksia. Silloin ei puhuta kympeistä tai satasista, vaan voi tulla tonnin lasku, Polisista kerrotaan.
Kaikista ikävin seuraus viritetyissä mopoissa on polisin mukaan se, että nopeuksien kasvun myötä myös riskit kasvavat.
Mopoja ei ole rakennettu suurille nopeuksille. Vanhempien kannattaa vähän silmäillä lastensa mopoja, että onko niissä virityksen jälkiä.
Mopoja lähtökohtaisesti viritetään, jotta ne kulkisivat kovempaa ja niill brassaillaan toisilleen"
Klaukkalassa nämä mopopojat vielä kahden aikaan yöllä häiriköi. Varmasti noiden häiriköiden vanhemmat eivät piittaa, ennen kuin peittävät poikansa maan multiin?
VANHEMMAT VASTUUSSA ALAIKÄ7STEN MOPOHÄIRIKÖINNISTÄ
7
190
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllähän poliisi on tässä asiassa se joka voisi puuttua asiaan , hiukan siviili autoja tielle ja ratsiat koulujen pihoille , veikkaan noin puolissa mopoissa on voihtokoneisto suoraan Kiinasta ovat vähintään kevytmoottoripyöriä , tässä olisi pohjattomaan valtion kirstuun monta euroa otettavissa
- Anonyymi
Ei poliisia Klakessa näy.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei poliisia Klakessa näy.
Silloin tällöin käy ja soitettaessa mopohäiriköijistä hätäkeskuksen 112 kautta ( tapasin kirkon luona poliisit ja ohjeistivat)ja ilmoittamalla poliisin sivuilla.
Ongelmahan tämä on kun 45000 asukkaan kunnassa ei ole poliisia, mutta saman kokoisissa kaupungeissa poliisilaitos on ja valvontaa. Kunnan johto on kädetöntä ja kaikesta sen touhusta täällä on vain huonoa sanottavaa, kunnanjohtajan kyvyttömyyttä ja osaamattomuutta.
Tuon jokaöisen häiriköinnin jatkuminen onnistuu, kun sitä lähialueen ihmiset sietää. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Silloin tällöin käy ja soitettaessa mopohäiriköijistä hätäkeskuksen 112 kautta ( tapasin kirkon luona poliisit ja ohjeistivat)ja ilmoittamalla poliisin sivuilla.
Ongelmahan tämä on kun 45000 asukkaan kunnassa ei ole poliisia, mutta saman kokoisissa kaupungeissa poliisilaitos on ja valvontaa. Kunnan johto on kädetöntä ja kaikesta sen touhusta täällä on vain huonoa sanottavaa, kunnanjohtajan kyvyttömyyttä ja osaamattomuutta.
Tuon jokaöisen häiriköinnin jatkuminen onnistuu, kun sitä lähialueen ihmiset sietää.Asiaa kirjoitat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Asiaa kirjoitat.
Olen erimieltä. Meillä on hyvät päättäjät ja kunnanjohtaja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen erimieltä. Meillä on hyvät päättäjät ja kunnanjohtaja.
Et taida olla Nurmijärveltä tai olet edunvalvonnan alainen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et taida olla Nurmijärveltä tai olet edunvalvonnan alainen
Anteeksi vain mutta jo lähes 40 vuotta olen täällä asunut ja ihan perheellinen työssäkäyvä olen. Hommat toimii täällä eikä mitään valittamista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 903464
Nainen olet minun
Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli442857Sille ei voi enää mitään
Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.742366- 612308
Harmi jos ei enään nähdä
Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki512261Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun
mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??1162236Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv212133Vau miten upea nainen!
Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.202067- 621964
- 1141956