Katsokaa Moskovan kesäistä rappiota...!

14

186

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Haju on tuolla takuulla kammottava?

• Anonyymi

Miehet on kai kuolleet? Vähäpukeisia tytsyjä näkyi. Tienaamassa? Onko se kristillisten perhearvojen mukaista? On kai. Kun pitää se neljä lasta pykätä paikkaamaan miespulaa.

• Anonyymi

Viki kaipaa nuoruutensa aikoja ja matkoja Venäjälle ja Thaimaahan.

• Anonyymi

Kun katselee tuota autokantaa niin voi kysyä, että kuinka ne kehtaavat ajella rappioituneen ja korruptoituneen lännen autoilla? Missä on isänmaalliset Zhigulit, Volgat yms ? Ja miksi moottoripyörät ovat Harrikoita eivätkä Uraleja tms ???

• Anonyymi

Kävin muutamia kertoja Leningradissa ja Viipurissa joskus 80-luvulla.
        Olin ns. vodkaturisti. Veimme sinne mm. nylonpaitoja ja Jalluja ja Kalleja.
        Niillä sai kauhean kasan ruplia joilla ei saanut mitään koska ei ollut mitään ostettavaa.
        Kaikkien kauppojen hyllyt olivat tyhjät paitsi hyllykaupassa jossa ei ollut niitäkään.
        Ruplat sitten törsättiin kapakoihin ja naisiin joita oli runsaasti tarjolla.

Nyt sitä nostalgiaa ei enää ole.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niillä sai kauhean kasan ruplia joilla ei saanut mitään koska ei ollut mitään ostettavaa.
        Kaikkien kauppojen hyllyt olivat tyhjät paitsi hyllykaupassa jossa ei ollut niitäkään.

"hyllykauppa"...

:DDDDD

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minäkin kävin kerran Leningradissa, menimme Viipurin läpi. En ollut votkaturisti.

• Anonyymi

Moskovassakin voisi mennä sinne laitakaupungille, ja sitten tietenkin niiden Venäjän laita-alueiden kaupunkeihin mienkä hyvin siellä eletään Moskovan varastaessa kaiken luonnonvaroista saadun tuoton.

Moskovassa toki on keskustassa kulissit aina kunnossa, jos ei ole niin väki putoilee taloista.

• Anonyymi

Se elämä on kato toisenlaista Stadissakin.

Enpä vetäisi yhtäläisyymerkkejä Kaivopuiston ja Kontulankaan väliin.
        Enkä väittäisi että edellisen alueen asukkaat varastaisivat Kontulan asukkaiden luonnontuottoja.

Täällä putoilee vaan teinityttöjä taloista.

• Anonyymi

Siloteltua keinotekoista kulissiahan nuo kaupunkien keskustat siellä ovat. Alkoholistit ja narkomaanit joutunevat siellä usein mielisairaalaan pakkohoitoon ja siivotaan pois kaduilta.

• Anonyymi

Sehän on vain hyvä.

• Anonyymi

Olen käynyt Moskovassa kauan sitten ja olisi mukava käydä uudelleenkin.

Lännen johtajat mellastavat Venäjä-vihassaan, mutta onko niillä kansojensa todellista tukea? Itse en hyväksy Lännen toimintaa, en ole (enää koskaan) sen puolella, en sodassa, enkä rauhassa.

Venäjä on osoittanut moraalisuutensa ja selkärankaisuutensa Lännen vihamielisiä, räkyttäviä rakkikoiria vastaan.

Slava Rossii!🌹

IS tänään: "Medvedev uhkaa USA:ta sodalla". Tekeekin oikein hyvää maailmanmellastaja USA:lle, että muu maailma jo näyttää sillekin kaapinpaikan. Luulevat, että heitä muka kunnioitetaan ja pelätään.

Pommi = tukeva ohjus Nykkiin voisi kummasti edistää maailmanrauhaa. Tukkisi kerrasta jenkkien turvat. En itkenyt, kun Kaksoistorneihin tehtiin isku, monet maailmassa sanoivatkin hiljaa mielessään "Hyvä!" vaikka valtiomme pakotettiinkin "suruliputtamaan" tätä ennenkuulumatonta tekoa tuota Saddaminkin nimeämää "Suurta Saatanaa" vastaan.

Suruliputtaako maailma, kun USA tekee iskujaan milloin missäkin päin maailmaa, nyt etenkin Ukrainassa?

Venäläisillä on luonnetta. He eivät häviä sotiaan. Jos hukkuvat, niin vievät muunkin maailman, vihollisensa mukanaan.

Niinistö, Marin ja Haavisto löivät kuoliniskun Suomelle, katkaistessaan rauhansopimukset ystävämme Venäjän kanssa. Stubb, Orpo, Valtonen ja Häkkänen jatkavat samalla maan- ja kansanpetoslinjalla.

Minä en kuulu EU:hun (äänestin sitä vastaan), en NATO:on (emme saaneet äänestää), enkä ole sodassa venäläisiä naapureitamme vastaan.

Terveiseni kaikille rauhanihmisille siellä: Pietarissa, Karjalassa, Inkerinmaalla, Moskovassa, kaikkialla Pyhällä Venäjänmaalla!

Suomen ǰa Venäjän kansojen välisen rauhan ja ystävyyden puolesta. 💞

• Anonyymi

>>Hai*takaa te p*s*a koko Valtiovalta,
        esikunta ensin ja sitten kaikki muut.<<

Suomenkansan muinaisrunoutta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mieleni harhailee sinussa

Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei
      Tunteet
      8
      1558
    2. Toivotko, että

hän tulisi juttelemaan sinulle, vai lähestytkö mieluummin itse?
      Ikävä
      89
      1155
    3. Jännitän sinua J mies

Ei tästä tulee mitään. Tuskin kaikki olis mennyt näin moneen solmuun, jos olis tarkoitettu meidät yhteen.
      Ikävä
      110
      1100
    4. Kuinka kauan kesti että ihastuit

Kaivattuusi? Jos lasketaan siitä hetkestä alkaen kun näit hänet ensi kerran. Oliko jokin tilanne tai tapahtuma, joka voi
      Ikävä
      51
      953
    5. Olen käyttäytynyt sinua kohtaan väärin toistuvasti

Puolustuksekseni täytyy sanoa, että ei ole ollut tahallista vaan seurausta harhaisista luuloista ja ajatuksista. Esimerk
      Ikävä
      62
      827
    6. Orpo suunnittelee palestiinalaislasten Suomeen siirtoa

"Sairaalahoitoa tarvitsevien lasten ottaminen Suomeen on lisäksi selvityksessä, Orpo sanoo. – Jos meillä on mahdolli
      Maailman menoa
      184
      749
    7. Tunneälyä testaamaan!

Testi pitää sisällään viisi osa-aluetta. Itse sain täydet tuosta ensimmäisestä eli 25/25. Kokonaispistemäärä oli 100/125
      Lesbot
      3
      736
    8. Vaikutat tosi mielenkiintoiselta ja

paksulta. 😂 m - n
      Ikävä
      81
      725
    9. solmussa solmussa

Tilanne solmussa. Umpisommussa🫢
      Ikävä
      35
      679
    10. Saanko mies tulla sun kainaloon nukkumaan?

En saa unta kun mietin sua❤️ Saako tulla sun viereen ja käpertyä sun kainaloon?
      Ikävä
      42
      633
    Aihe