Jogurtti ja vehnäleseet?

minä

Mä olen jäänyt "koukkuun" tähän yhdistelmään. Siis että sekoitan rasvattomaan jogurttiin kaurahiutaleiden ja vehnäleseiden yhdistelmää. Se on niin hyvää!! Onko terveellistä ja haittavaikutuksia?

10

3804

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • paulivil

Nuo leseethän ovat kuivana veitsenteräviä! Jugurtti taitaa olla liian paksua imeytyäkseen niihin edes ajan kanssa. Ehdottaisin kyllä niiden leseiden liotusta monta tuntia vedessä tai sitten siirtymistä vaikka sokerijuurikashiutaleisiin, jotka imevät kyllä itsensä täyteen jugurttiakin jo noin 10 minuutissa. Muistaakseni ne leseet muuttuvat jääkaapissakin liotettuna aika oudon makuisiksi liotettaessa.

• Mosti

Tosi hyvää selitys, nyt keittän leset ruispurron kanssa vaikka 15 min.
        Jotkut grilla vähään pannussa tai ruskittele niitä ja käyttä samaanlailla.

• Kaija

Leseet ja kaurahiutaleet niin kuin jugutti ovat tietääkseni kaikki ravinnollisesti erittäin suositeltavia.

Jotkut saavat oireita leseistä, mutta jos sinulla ei niitä ole, niin jatka huoletta. (Jos on, niin lisää leseitä jugurtiin vähitellen "aina enemmän".)

• Pirkko

Syön joka aamu jugurttia leseillä, eikä ole haittavaikutuksia ilmennyt!

• pia

Minä syön jonkun verran leseitä, en kyllä aivan päivittäin. Sekoitan niitä viiliin tai jugurttiin ja joskus lisään mehukeitto-femisoija-mössöön. Miksi olisivat pahasta?

• tyttönen

Vissiin aika yleistä toi jogurtti-lese
        yhistelmä, paitsi että mä lisään siihen vielä
        yleensä jotakimarjoja..
        Hyvää,terveellistä ja pitää nälän loitolla..!=)

• veijo73098732

Kysymys on vaan että miksi???

• Diabetesalkoi

Saa tarpeellista kuitua ja hillitsee nälkää, ainakin minulla, tosin käytän 3-viljan leseitä mm. marjasopassa.

• luetunymmärrys

Lue alkuperäinen kysymys niin saat sieltä vastauksen.

• voijeee

Vastaus on vaan että miksei???

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Järkyttävä tieto Purrasta

Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.
      Maailman menoa
      245
      6047
    2. Näin asia on

Tiedän ettei hän koskaan aio lähestyä minua eikä niin ole koskaan aikonutkaan, eikä lähesty ja enkä minä enää tee sitä k
      Ikävä
      31
      4466
    3. Taas varoitusta lumesta ja jäästä

Ai kauhea! Vakava säävaroitus Lumi-/jäävaroitus Varsinais-Suomi, Satakunta, Uusimaa, Kanta-Häme, Päijät-Häme, Pirkanmaa,
      Maailman menoa
      24
      2552
    4. Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan

Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E
      Maailman menoa
      312
      2296
    5. Aavistan tai oikeastaan

tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast
      Ikävä
      49
      1481
    6. Örebro kuolleet lisääntyy.

Nyt n, 10. Mitähän vielä. Haavoittuneet?. Kuka on ampuja, salaisuus.
      Maailman menoa
      178
      1424
    7. Mistä erotat onko joku kiinnostunut vai muuten mukava?

Voi sekaantua yleiseen ystävällisyyteen vai voiko?
      Suhteet
      161
      1349
    8. Poliisi tahtoo pääsyn 4 miljoonan suomalaisen sormenjälkiin.

https://www.is.fi/digitoday/art-2000011009633.html Tämä sormenjälkiin poliisin pääsy on erittäin tärkeä rikollisten kiin
      Maailman menoa
      133
      1267
    9. Sulla on upeat pakarahalihakset

todella hyvä muoto...
      Ikävä
      35
      1054
    10. J. Et tullut.

Ei se mitään. Perjantaina tulee joku muu. M.
      Ikävä
      173
      1010
    Aihe