Suomen Profeetta Henri Puumala kertoi hiljattain,että hän on ryhtynyt kirjoittamaan "sekulaarille" levy yhtiölle pilkkalauluja,joissa käsitellään nimeltä Suomen helluntaiporttokirkko sekä sen tekemät kieroudet.
Pilkkalauluja helluntai porttokirkosta!!!
34
338
Vastaukset
- Anonyymi
Pahimpia se,että haukkuivat Benny Hinnin.
- Anonyymi
Millaisia lauluja Leo Melleristä?
- Anonyymi
Olet varmaan jo aiemminkin hoksannut, ettei noilla pilkkalauluilla ole mitään arvoa, eikä niihin kukaan reagoi. Sen vuoksi: anna olla ja tee jotain hyvää pahuuden sijaan.
- Anonyymi
Ää...älä viitsi leikkiä tekopyhää,kaikki tietävät että hellariporttokirkko on perkeleestä.
Tuhotahan se täytyy.
Daavidkin tekisi sen lauluilla.- Anonyymi
Olkoon mistä tahansa, mutta tämä pilkkalauluasia on käyty ennenkin kanssasi läpi, eikä yhtäkään levy-yhtiötä kiinnosta.
- Anonyymi
Sopimukset on jo tehty,odoittavat studioon menoa.
- Anonyymi
Kommentoipa sitten, kun ilmestyvät..?
Jään odottamaan ja kommentoin.. Tarpeen mukaan. - Anonyymi
Miksi narraat?
- Anonyymi
Jumalamme taitaa tehdä siitä saagojen saagan.
- Anonyymi
Ei harrasta Jumala ilkeyttä.
- Anonyymi
Ei harrasta Jumala ilkeyttä,ei,se pitää paikkansa.
Kuningas Daavidin aikaan Jumala tappoi switsemänkymmentätuhatta ihmistä.
Se johtui Hänen rakkaudestaan.- Anonyymi
Olit varmaan paikalla naureskelemassa?
- Anonyymi
Profeetta ei saisi olla katkera eikä kostaja. Mitä Raamattu sanoo. Siunatkaa ja rukoillaan heidän puolesta. Kerätkää "tulisia hiiliä" heidä päälleen. Kosta paha hyvällä
- Anonyymi
Profeetta ei saisi olla.....kjcfykvcgmjjhfevgyikbvftkbvghbvczdhkkbgfhkvklitewdcvjkoiygffrjjvcfgjj......jhhfvnkhdddhjkoutrcbnllutedcbykknbvj........kiywwdvkooyrcbkkgcvjjhgg......eikä oikein mitään muutakaan.
Eiköhän Jumala tiedä,mitä tekee.- Anonyymi
Jumala tietää.
Kuitenkaan itse itsensä profeetaksi nostanut sen sijaan ei näytä tietävän, mitä tekee.
- Anonyymi
Sinäpä sem sanoit.
Vaan tarkastellaanpa asiaa,mikä on itse itsensä profeetaksi ylentänyt.
Se on henkilö,joka on nostanut itsensä profeetan yläpuolelle ilman,että Jumala olisi häntä siihen kutsunut.- Anonyymi
Ei.
Vaan sinä olet nostanut itse itsesi profeetaksi, joka sinulle tarkoittaa lähes Jumalan kaltaista asemaa. Ihan vain siis kirjoitustesi perusteella. Ja olet täysin harhassa.
- Anonyymi
Raamattumme kirjoitusten perusteella varsinkin profdetta onkin Jumalan kuva.
"...Te tulette jumaliksi..",
"...kuitenkin teit hänestä lähes jumalolennon".
Mietipä Daavidia,kolmetuhatta vuotta jo ollut yksi maailmanhistorian kuuluisimmista henkilöistä.
Sellainen on profeetta,mutta sinä olet kateellinen Suomen profeetallemme.- Anonyymi
"Sinä olet kateellinen". Ei Henri, en ole harhaiselle kateellinen.
Lue aiempi kommenttini, sinä OLET NOSTANUT ITSE ITSESI.
- Anonyymi
Sinä täällä kirjoittelet jollekin Henrille?!
Itse olet täysin harhainen.
Tiesitkö muuten miten ihmisen järjelle käy,kun hän nostaa itsensä profeetoille tuomariksi ja arvostelijaksi/halveksijaksi ilman Jumalamme lupaa?
Raamattumme Aanoo:
"Sen saat tietää sinä päivänä,kun pakenet huoneesta toiseen".
Ihminen,joka käy Jumalan voideltujen kimppuun,on aina harhainen ja ennenkaikkea,hänellä on aina epärehellinen päämääränsä.- Anonyymi
Henri, eli sinä, olet ketjun aloittaja.
Tiesitkö muuten miten ihmisen järjelle käy,kun hän nostaa itsensä profeetoille tuomariksi ja arvostelijaksi/halveksijaksi ilman Jumalamme lupaa?
Sinun kirjoituksistasi huomaan, miten sinulle on käynyt. Eli tuloksena harhaisuus.
- Anonyymi
Tämän Sanan sain Jumalalta sinulle,profeetan arvostelijalle:
-"Ambulanssi on jo ovesi takana,sinut viedään tahtosi vastaiseen,psyk.hoitoon,Aamen".- Anonyymi
Eipä sentään. Tuo on sitä harhaa.
- Anonyymi
Kuulepa.
Ei tuo mainitsemasi Henri ole harhainen,mutta jokainen perinteisissä hellareissa tietää,että pprttokirkon arkkipiispa Valtteri siellä teidän Saalemissanne on oikeastikin harhainen. - Anonyymi
On tainnut Henkka tehdä jo Valtteristannekin pilkkalauluja.
- Anonyymi
"Kolmannen persoonan henkka":
Luot jatkuvasti pahuutta ja ilkeyttä ympärillesi.
- Anonyymi
Kuule nyt jo,en ole tuo mainitsemasi Henkka.
Olen Osmo Kovalainen Pohjois Suomesta ja näen sinun hiiltyvän,kun puhutaan Raamatun ylistettävimmästä harrastuksesta,eli musiikista.
Kun ei pärjää musiikkialan hemmoille,niin heikkohermoiset,lapselliset ja harhaiset ihmiset pikkumaisuuksissansa sovittelevat yllensä papinkaapua.
Luovu sellaisesta,tee parannus ja hylkää helluntaiporttokirkko,äläkä enää kapinoi Jumalaasi vastaan.- Anonyymi
Mistä sinä tiedät, kuka kommentoi kenellekin?
Onko Osmo Henrin sivupersoona? Joilla sama harha. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistä sinä tiedät, kuka kommentoi kenellekin?
Onko Osmo Henrin sivupersoona? Joilla sama harha.Sinä haukut täällä jotakin Henkkaa,kuitenkin teksteistäsi näkee että kuljet paniikkinappulasi pohjassa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinä haukut täällä jotakin Henkkaa,kuitenkin teksteistäsi näkee että kuljet paniikkinappulasi pohjassa.
En ole haukkunut.
Mikä mahtaa olla tässä tapauksessa paniikkinappula ja millä tavalla sen teksteistä näkee, että on pohjassa? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinä haukut täällä jotakin Henkkaa,kuitenkin teksteistäsi näkee että kuljet paniikkinappulasi pohjassa.
Miksi sinä Henri saisit haukkua viattomia ihmisiä (pilkkalaulut), mutta kiellät sen muilta? Eikö se ole kaksinaismoralismia?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Miksi sinä Henri saisit haukkua viattomia ihmisiä (pilkkalaulut), mutta kiellät sen muilta? Eikö se ole kaksinaismoralismia?
Sinuun on tainnut ottaa todella kipeää,kun profeetta Jumalan käskemänä repii,pui ja rouhii jumalattomuuden kukkuloita hellariporttokirkosta lauluntekstien avulla.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sinuun on tainnut ottaa todella kipeää,kun profeetta Jumalan käskemänä repii,pui ja rouhii jumalattomuuden kukkuloita hellariporttokirkosta lauluntekstien avulla.
Et taaskaan kykene vastaamaan selkeään kysymykseen.
Ja tarkoitatko samaa (oman mielesi tuottamaa) "jumalaa", joka ilmoitti sinulle minun joutuvan psykiatriseen pakkohoitoon? Eipä ole ambulanssia näkynyt oven takana..
- Anonyymi
Saul,Saul!
Miksi vainoat minua?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 28111133
- 1326978
- 955653
Vanhempi mies
Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa385038- 524241
Minne sä aina välillä joudut
Kun pitää hakemalla hakea sut sieltä ja sitten oot hetken aikaa esillä kunnes taas menet piiloon, en ymmärrä 🤔❤️ Oot ta303859- 613504
On niin vaikea olla lähelläsi
En saa ottaa kädestäsi kiinni, en saa halata. En saa silittää hiuksiasi. Enkä saa sinua koskaan omakseni. ☔ Miehelle na323452Nyt peukut pystyyn
Nyt kaikki peukut pystyyn, siirtopersu on aikeissa muuttaa Kannuksesta pois. Facebookissa haukkui tänään Kannuksen peru222975- 782864