työn vastaanottaminen, työnhakeminen tai töihin meneminen ?
Miten onnistuu mustikkametsässä
11
227
Vastaukset
- Anonyymi
Eiköhän joku mustikkametsäilijä ole jo ihan menetetty tapaus. Ketään tuskin kiinnostaa miten aikansa viettää.
- Anonyymi
Kyllä itselleen saa marjoja kerätä, ylimääräiset saa verovapaasti myydä. Tämä liittyy mihin? Iänikuiseen nsutintaoikeuksiin, jotka perustuvat va haan systeemiin jolla haluttiin turvata köyhempienkin selviytyminen.
Hyviähän mustikat ovat, ja niiden poiminta on mukavaa, sekä aktiivista toimintaa. Puhutaan myös kotivarasta, kun pakkasessa on 10 litraa mustikkaa, ja mustikkahilloa on 12 purnukkaa, ja mehua 20 pulloa.
Miksi mustikkametsässä olisi jotenkin vaikeampi hakea taikka vastaanottaa työtä kuin vaikkapa kaljabaarissa?
- Anonyymi
Töihin mennään heti kun tarjolla on toistaiseksi voimassa oleva työsopimus suoraan työnantajalle sellaisella palkalla että pärjää taloudellisesti ilman yhteiskunnan tukia
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Töihin mennään heti kun tarjolla on toistaiseksi voimassa oleva työsopimus suoraan työnantajalle sellaisella palkalla että pärjää taloudellisesti ilman yhteiskunnan tukia
Lakatkaa lorvehtimasta ja ottakaa mallia Samista, näin toimii esimerkillinen työnhakija eikä mikään marjanpoimija ja ikuinen valittaja
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/36df176f-9d79-4f56-ab9d-7cf36da4a5ab
- Anonyymi
Ongelmia keksitään?
- Anonyymi
Yhteiskunnan maksamia yritystukia haetaan oikeiston ideologian mukaan
- Anonyymi
hienoa että lisätuloja hankkiakseen työtön menee mustikoita keräämään. Sehän on osoitus että on halukas ponnistelemaan saadakseen tuloja rehellisesti, On kyllä rankaa hommaa hellesäällä tarpoa metsässä ämpärit kourassa. Arvatenkin vain murto-osa työttömistä hankkii lisätienestiä metsämarjoja keräämällä. Vaatii jumalattomasti sitkeyttä. Muutamaan tuhanteen euroon jää parhaimmillansa huippukerääjillä säästöön kulujen jälkeen., Metsämarjakausi on lyhyt. Tuntipalkka on varsin vaatimaton, Syömarjoja vain itsellensä (pari ämpärillistä) keräilee varmaan 5 % väestöstä
- Anonyymi
Samalla tavalla kuin puolukkametsässä.
- Anonyymi
Omista marjapensaista saa enemmän kun mustikasta. Pakastin täyteen tuli. Puhelin toimi sielläkin. Kun työkäsky tuli. Kassi olalle ja bussiin. Ei se sen kummosempaa ole.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2942983Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka612343Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3482017- 1181784
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1261719Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121385- 661337
- 651337
- 681263
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl781223